dat is ook de bedoeling van die reclamequote:Op zondag 17 april 2005 21:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook de reden dat ik het nog niet gedaan heb.... maar het is wel erg verleidelijk...
Ik vind hey hoi altijd zo Blumchen-achtigquote:
Ik zat nog in mijn meisjes rolquote:Op zondag 17 april 2005 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hey hoi altijd zo Blumchen-achtig
Je teennagels geverfd ?quote:
Mooie prijs, ik zou het ook meteen doen.quote:Op zondag 17 april 2005 20:38 schreef Spideyman het volgende:
[..]
oh yes you do
20 MBIT per seconde! + Live eredivisie voetbal
voor maar 40 euro per maand.
dat is echt belachelijk snel voor belachelijk weinig geld én je hebt er gratis live eredivisievoetbal bij![]()
* Spideyman heeft al besteld
Nee, mijn msn gecheckt en HIJ is er nog nietquote:
Dan kom je m'n Henk Elsink topic tegenquote:Op zondag 17 april 2005 21:27 schreef SCH het volgende:
ik denk dat ik me nu maar op CUL en TTK ga storten[/sub]
Ik had aan iemand gevraagd of ie er nou een stijve van kreeg om zo wreed over asielzoekers te posten. Vond ik zelf nog vrij mild.quote:Op zondag 17 april 2005 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan kom je m'n Henk Elsink topic tegen
hey smurfinnetje - gefeliciteerd met die koetcloebquote:Op zondag 17 april 2005 21:33 schreef HeatWave het volgende:
SCH-tje, ouwe kroe-reller!!
Dank je welquote:Op zondag 17 april 2005 21:35 schreef SCH het volgende:
[..]
hey smurfinnetje - gefeliciteerd met die koetcloeb
jij ook nog met je frieSCHe vlagjesquote:Op zondag 17 april 2005 21:35 schreef SCH het volgende:
[..]
hey smurfinnetje - gefeliciteerd met die koetcloeb
Volgens mij kan dat ook nog niet bij het ADSL 2 abonnement. Binnenkort wel, staat er op de website. Maar hoezo klachten? Is er ergens een website net zoals troubelsathome voor @home abonnees die alle misstanden opspoort en bijhoudt?quote:Op zondag 17 april 2005 21:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
Btw mensen neem GEEN Versatel ADSL varriant die door Versatel zelf geleverd word, ik heb zelf ADSL via Versatel/KPN en dat gaat perfect, maar over het Versatel netwerk zijn mega veel klachten.
http://forum.zonnet.nl Het kan zijn dat die klachten nu weg zijn, maar aan de reacties van het Versatel persooneel te zien een tijdje geleden lijkt me dat sterkquote:Op zondag 17 april 2005 21:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat ook nog niet bij het ADSL 2 abonnement. Binnenkort wel, staat er op de website. Maar hoezo klachten? Is er ergens een website net zoals troubelsathome voor @home abonnees die alle misstanden opspoort en bijhoudt?
ah, tenk joe.quote:Op zondag 17 april 2005 21:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
http://forum.zonnet.nl Het kan zijn dat die klachten nu weg zijn, maar aan de reacties van het Versatel persooneel te zien een tijdje geleden lijkt me dat sterk
Dat wist ik al van de vorige keren dat ik hier was maar gelukkig wel.quote:Op zondag 17 april 2005 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Je wordt er mee doodgegooid Popo, kom je nog wel achter.Goeienavond mensen!
quote:9christensen 858
zjroentje 720
rubbereend 707
Suijk 677
-Vaduz- 630
Noca 510
methodmich 486
PyTh 365
AirRaid 350
The_BoezelaaR 325
Dos37 261
Dylan Dog 180
appelsientje 149
Bos81 44
quote:Op zondag 17 april 2005 21:54 schreef appelsientje het volgende:
Zo PE was weer leuk vanavond
En een goede avond aan iedereen hier
Hey ik sta niet eens laatstequote:
Goede avond eend! ook genoten van PE ?? was echt goed te doen.... mooi land dat Nepal!quote:
Mooie alpen jaquote:Op zondag 17 april 2005 22:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goede avond eend! ook genoten van PE ?? was echt goed te doen.... mooi land dat Nepal!
quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 22:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goede avond eend! ook genoten van PE ?? was echt goed te doen.... mooi land dat Nepal!
Dat zei ik ook al tegen mijn moeder..... net een rijdende kerstboom.... heel bijzonderquote:Op zondag 17 april 2005 22:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]die vrachtwagens zien er leuk uit daar
Die gekke 9christensen staat gewoon 1ste altijd met dat wielrennen gedoequote:
Had ik niet de mogelijkheid om als organiserende persoon er iemand uit te gooien?quote:Op zondag 17 april 2005 22:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die gekke 9christensen staat gewoon 1ste altijd met dat wielrennen gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |