hey smurfinnetje - gefeliciteerd met die koetcloebquote:Op zondag 17 april 2005 21:33 schreef HeatWave het volgende:
SCH-tje, ouwe kroe-reller!!
Dank je welquote:Op zondag 17 april 2005 21:35 schreef SCH het volgende:
[..]
hey smurfinnetje - gefeliciteerd met die koetcloeb
jij ook nog met je frieSCHe vlagjesquote:Op zondag 17 april 2005 21:35 schreef SCH het volgende:
[..]
hey smurfinnetje - gefeliciteerd met die koetcloeb
Volgens mij kan dat ook nog niet bij het ADSL 2 abonnement. Binnenkort wel, staat er op de website. Maar hoezo klachten? Is er ergens een website net zoals troubelsathome voor @home abonnees die alle misstanden opspoort en bijhoudt?quote:Op zondag 17 april 2005 21:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
Btw mensen neem GEEN Versatel ADSL varriant die door Versatel zelf geleverd word, ik heb zelf ADSL via Versatel/KPN en dat gaat perfect, maar over het Versatel netwerk zijn mega veel klachten.
http://forum.zonnet.nl Het kan zijn dat die klachten nu weg zijn, maar aan de reacties van het Versatel persooneel te zien een tijdje geleden lijkt me dat sterkquote:Op zondag 17 april 2005 21:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat ook nog niet bij het ADSL 2 abonnement. Binnenkort wel, staat er op de website. Maar hoezo klachten? Is er ergens een website net zoals troubelsathome voor @home abonnees die alle misstanden opspoort en bijhoudt?
ah, tenk joe.quote:Op zondag 17 april 2005 21:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
http://forum.zonnet.nl Het kan zijn dat die klachten nu weg zijn, maar aan de reacties van het Versatel persooneel te zien een tijdje geleden lijkt me dat sterk
Dat wist ik al van de vorige keren dat ik hier was maar gelukkig wel.quote:Op zondag 17 april 2005 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Je wordt er mee doodgegooid Popo, kom je nog wel achter.Goeienavond mensen!
quote:9christensen 858
zjroentje 720
rubbereend 707
Suijk 677
-Vaduz- 630
Noca 510
methodmich 486
PyTh 365
AirRaid 350
The_BoezelaaR 325
Dos37 261
Dylan Dog 180
appelsientje 149
Bos81 44
quote:Op zondag 17 april 2005 21:54 schreef appelsientje het volgende:
Zo PE was weer leuk vanavond
En een goede avond aan iedereen hier
Hey ik sta niet eens laatstequote:
Goede avond eend! ook genoten van PE ?? was echt goed te doen.... mooi land dat Nepal!quote:
Mooie alpen jaquote:Op zondag 17 april 2005 22:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goede avond eend! ook genoten van PE ?? was echt goed te doen.... mooi land dat Nepal!
quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 22:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goede avond eend! ook genoten van PE ?? was echt goed te doen.... mooi land dat Nepal!
Dat zei ik ook al tegen mijn moeder..... net een rijdende kerstboom.... heel bijzonderquote:Op zondag 17 april 2005 22:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]die vrachtwagens zien er leuk uit daar
Die gekke 9christensen staat gewoon 1ste altijd met dat wielrennen gedoequote:
Had ik niet de mogelijkheid om als organiserende persoon er iemand uit te gooien?quote:Op zondag 17 april 2005 22:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die gekke 9christensen staat gewoon 1ste altijd met dat wielrennen gedoe
Ik doe het inderdaad geweldig met mijn 44 punten uit 4 rondesquote:Op zondag 17 april 2005 22:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ow ja, de wereldbekermanagerHeb nog steeds mn team van RVV en nooit iets veranderd. Niet eens laatste
nog eerder dan mij zelfs, truste bosquote:Op zondag 17 april 2005 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe het inderdaad geweldig met mijn 44 punten uit 4 rondes![]()
Het is trouwens tijd om mijn bedje op te zoeken
Welterusten voor straks iedereen
Truste.. maar ik denk dat hij al offline isquote:Op zondag 17 april 2005 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe het inderdaad geweldig met mijn 44 punten uit 4 rondes![]()
Het is trouwens tijd om mijn bedje op te zoeken
Welterusten voor straks iedereen
quote:Op zondag 17 april 2005 22:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zelden meer gelachen om een topic dan om SCH's en Tong's MSN relatie![]()
![]()
quote:Het zou kunnen Bluezz (mooie naam trouwens)
Geweldigquote:Want staat gewoon dat je een man bent in je profiel... snap er niks meer van :S dacht dat je een meid was
Korte termijn toekomstbeeld, golfer?quote:
Ik had van de week al op den Belg gekeken en vanavond door alle andere programma's geen tijd deze ook nog een keer uitgebreid op de BBC te kijken, maar de beelden staan mij nog genoeg in het geheugen gegrift om het nooit te vergeten.quote:Op zondag 17 april 2005 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben er ook nog wel even, even de docu die ik net over Heysel heb gezien verwerken...
Dat was mijn tekstquote:Op zondag 17 april 2005 22:11 schreef appelsientje het volgende:
Dat zei ik ook al tegen mijn moeder..... net een rijdende kerstboom.... heel bijzonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |