Een sub-subforum dus.quote:Op zondag 17 april 2005 00:33 schreef Danny het volgende:
aangezien hij nu fietsenmaker is zou ik eerder een subforum in Plains, trains & automobiles doen...
En de usergroep die het subforum kan zien heet "Member + Banned".quote:Op zondag 17 april 2005 00:35 schreef tonks het volgende:
Of maak het besloten en als je dan songteksten lekt krijg je een ban
Of de vanilla'squote:Op zondag 17 april 2005 00:35 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En de usergroep die het subforum kan zien heet "Member + Banned".
18 Miljoen albums alleen al in de VS, dit zegt toch al genoeg. Alleen artiesten zoals Frank Sinatra, The Beegees, Janet jackson, etc. konden dit evenaren.quote:Op zondag 17 april 2005 00:32 schreef Slarioux het volgende:
Denk niet dat daar genoeg draagvlak voor is.
Op Fok!, halve zool. Op Fok!. En op Fok! is geen draagvlak.quote:Op zondag 17 april 2005 00:38 schreef -Angel- het volgende:
[..]
18 Miljoen albums alleen al in de VS, dit zegt toch al genoeg. Alleen artiesten zoals Frank Sinatra, The Beegees, Janet jackson, etc. konden dit evenaren.
Nou, niet echt, hij zit in een punkrock-band.quote:Op zondag 17 april 2005 00:33 schreef Danny het volgende:
aangezien hij nu fietsenmaker is zou ik eerder een subforum in Plains, trains & automobiles doen...
Geen leuk liedje?quote:Op zondag 17 april 2005 00:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Vanilla Ice kan mij niet ver genoeg verstopt zitten iig
Zet het dan maar ergens onder EIL.quote:Op zondag 17 april 2005 00:34 schreef Danny het volgende:
Vanilla Ice kan mij niet ver genoeg verstopt zitten iig
En maar roepen dat crew in FB serieus moet zijn.quote:
Dan hebben we ineens nog niet over de wereldwijde sales.quote:Op zondag 17 april 2005 00:39 schreef Slarioux het volgende:
Alsof de VS me interesseert in dit opzicht
Ik heb de lente in mijn hoofd.quote:Op zondag 17 april 2005 00:44 schreef static het volgende:
[..]
En maar roepen dat crew in FB serieus moet zijn.
En als de users dat nou ook hebben wordt dat dan getolereerd?quote:
En het draagvlak op Fok! ?quote:Op zondag 17 april 2005 00:46 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dan hebben we ineens nog niet over de wereldwijde sales.
Ik zag hem pas nog op TV in zo'n 'I love 90's'-achtig programma. Hij drumt tegenwoordig ook in een band, dus hij verdient wel een plekje in Muziekquote:Op zondag 17 april 2005 00:33 schreef Danny het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2005 00:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag hem pas nog op TV in zo'n 'I love 90's'-achtig programma. Hij drumt tegenwoordig ook in een band, dus hij verdient wel een plekje in Muziek
Ja en citroenijs ook maar dit gaat over de zanger héquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Er moet toch wel even een foto bij ook eigenlijk
Om het af te maken
quote:Op zondag 17 april 2005 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Er moet toch wel even een foto bij ook eigenlijk
Om het af te maken
Sterker nog, hij heeft meegedaan in een RLS met een aantal bekende Amerikanen. Loopt een aantal topics over inquote:Op zondag 17 april 2005 00:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag hem pas nog op TV in zo'n 'I love 90's'-achtig programma.
Ja met Ron Jeremyquote:Op zondag 17 april 2005 01:04 schreef static het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft meegedaan in een RLS met een aantal bekende Amerikanen. Loopt een aantal topics over inSHO
.
Vanilla Ice is wel een sub zero heroquote:Op zondag 17 april 2005 01:11 schreef -Angel- het volgende:
Dus een ieder zeg, net als SunChaser, ja tegen een sub-forum. Welcome to the second Ice Age!
quote:Op zondag 17 april 2005 01:11 schreef -Angel- het volgende:
Dus een ieder zeg, net als SunChaser, ja tegen een sub-forum. Welcome to the second Ice Age!
Yep.quote:
Joh, hou nou eens op met dat negatieve, de lente zit in de lucht, de paaseitjes zijn verdeeld, de zon gaat schijnen en de geur van vers gemaaid gras gaat zo in je neus. Je ruikt de liefde, je ziet de paaseitjes, het leven is een groot feest!quote:Op zondag 17 april 2005 01:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zeg, kap eens met t praten over BBD
Havoc, laat je stem horen. Stem voor the Iceman.quote:
Vanilla Ice is de grootste quasimodo van de rap muziek.quote:Op zondag 17 april 2005 01:31 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Havoc, laat je stem horen. Stem voor the Iceman.
On what makes him a standout rapper:
"I'm 100 percent original, and that's what got me here. My rap music is more
understandable, slower. It tells a story. you can write a book on each of my thoughts."
Ha, je bent in een Nikky stemming zie ikquote:Op zondag 17 april 2005 01:30 schreef Havoc het volgende:
[..]
Joh, hou nou eens op met dat negatieve, de lente zit in de lucht, de paaseitjes zijn verdeeld, de zon gaat schijnen en de geur van vers gemaaid gras gaat zo in je neus. Je ruikt de liefde, je ziet de paaseitjes, het leven is een groot feest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |