Wat een gast!quote:Op zondag 17 april 2005 12:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn irritant. - Done.
Wat mis ik? Tegenlicht invallen?quote:Op zondag 17 april 2005 20:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Kijkt er al iemand naar Ned. 3?
Peking Express!quote:Op zondag 17 april 2005 20:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Kijkt er al iemand naar Ned. 3?
Nee, die kijkt met een zekere passe uit zijn ogen. Kickie daarintegen kijkt IRL nogal gedesillusioneerd uit zijn aangezicht.quote:
Na de tig-ste keer dat die lui ontecht zijn opgepakt door de lokale autoriteiten wordt het wel wat saai.quote:
Mooie afatar!quote:
J.Slayer Bach?quote:Op zondag 17 april 2005 21:44 schreef Monidique het volgende:
* Monidique is playing 01. Kommt, ihr Töchter, helft mir klagen - O Lamm Gottes, unschuldig (FLAC@297kbps, 34.6mb, 0:03/6:59)
Vliegcursussen, toch?quote:Op zondag 17 april 2005 21:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
Onbekende bestandsformaten zijn het kussen vd Duivel.
Al dat voetbalschorum moet in de Noordzee geflikkerd worden, voor de rest zal voetbal mij een biet wezen.quote:Op zondag 17 april 2005 21:41 schreef lucida het volgende:
Het kan, zoals sizzler zou zeggen, misschien wel aan mijn perceptie liggen, maar ik krijg de indruk dat uit de laatste reacties een wat katerige stemming klinkt. Kennelijk zijn er een hoop Rotterdamsupporters onder de users. Wat heeft SC Heerenveen het trouwens knap gedaan tegen Vitesse. SCH zal best wel in zijn nopjes zijn met het resultaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |