Ik weet het niet, Gijsquote:
Wanneer ga je elastieken ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:22 schreef Chocobo het volgende:
Al die topics open en dicht.... ivm policyAch,... ik hoor het straks allemaal wel !
Bier hebben we vorig jaar al gedaan.... stopte na 1000 topicsquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:23 schreef Pool het volgende:
Kunnen jullie niet lezen? Jullie reeks is zojuist vervangen: Nieuwe reeks: Bier.
Aha,.... hahahahaha,.. ja maar dit is een machts spelletjequote:Op zaterdag 16 april 2005 20:23 schreef Bastard het volgende:
[Feedback] Gijsjes vragen zich af : "Wat mod je nou?!!"
Binnen nu en een maand ! Misschien volgende week zondagquote:
Als je wil kunnen we er echt een machtspelletje van maken. Maar als ik jou was zou ik het feedback topic gewoon eventjes doorlezen. Als je het er echt niet mee eens bent wacht ik aldaar op een reactie van jequote:Op zaterdag 16 april 2005 20:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aha,.... hahahahaha,.. ja maar dit is een machts spelletje![]()
Ook leuk !![]()
Pjee... genoeg is genoeg!!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Fok
KNUT
Gijsjes![]()
Kan net zo goed rellen, word toch iedere keer dichtgegooid![]()
je vergeet t slotjequote:Op zaterdag 16 april 2005 20:27 schreef Knut het volgende:
[..]
Als je wil kunnen we er echt een machtspelletje van maken. Maar als ik jou was zou ik het feedback topic gewoon eventjes doorlezen. Als je het er echt niet mee eens bent wacht ik aldaar op een reactie van je
Ik ga hem eens goed doornemenquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:27 schreef Knut het volgende:
[..]
Als je wil kunnen we er echt een machtspelletje van maken. Maar als ik jou was zou ik het feedback topic gewoon eventjes doorlezen. Als je het er echt niet mee eens bent wacht ik aldaar op een reactie van je
En ook de modjes uitschelden en/of onderkotsten vind ik nou niet het teken van een "gezellige leuke reeks"quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Fok
KNUT
Gijsjes![]()
Kan net zo goed rellen, word toch iedere keer dichtgegooid![]()
Serieus.. wat ken jij knut nou?quote:
quote:Geregistreerd op: zaterdag 9 oktober 2004 @ 00:39
Zoek eens op de user Paarse_Paashaasquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus.. wat ken jij knut nou?
[..]
ooit van een kloon gehoord? ik heb meer posts op Fok dan jij!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus.. wat ken jij knut nou?
[..]
Oh.. maar mijn penis is vast dikker dan jou nek.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
ooit van een kloon gehoord? ik heb meer posts op Fok dan jij!
welke klonen heb je dan nog meer? als ik PP en ruis bij elkaar optel haal je het nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
ooit van een kloon gehoord? ik heb meer posts op Fok dan jij!
Ik snapte hem ook al nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:42 schreef Bastard het volgende:
We hebben niet op een schaal staan bonken toen we geboren werden?
dance_commanderquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
welke klonen heb je dan nog meer? als ik PP en ruis bij elkaar optel haal je het niet
@ knut:quote:
nee, maar je zat net af te geven op het feit dat dit account nogal jong is, en daarmee aan te tonen dat ik geen Fok! historie heb/ken, wat ik daarmee probeer te weerleggen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh.. maar mijn penis is vast dikker dan jouw nek.
Ik heb het niet zo op klonen, ik ben liever eerlijk zoals ik ben.
Maar nog steeds een kleine piemel.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
dance_commander
blauwe_paashaas
PP
Paarsepaashaas
F.A.T.
.. en nog een stuk of 30
moet ik ff voor je zoeken? heb nog wel een txt bestandje met accountnamen + wachtwoorden.
die anderen kende ik nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
dance_commander
blauwe_paashaas
PP
Paarsepaashaas
F.A.T.
.. en nog een stuk of 30
moet ik ff voor je zoeken? heb nog wel een txt bestandje met accountnamen + wachtwoorden.
Gaan jullie serieus met de hele groep bungeejumpenquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:04 schreef Quinny het volgende:
Het springen is over 3 weken.
Oh en Knut.. ik heb ook voor jou gereserveerd
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:04 schreef Quinny het volgende:
Het springen is over 3 weken.
Oh en Knut.. ik heb ook voor jou gereserveerd
nee 3 4 man gaan er springen : Cho, SLurfer, Brown & jij dusquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:06 schreef Knut het volgende:
[..]
Gaan jullie serieus met de hele groep bungeejumpen!
ze vertrouwen elkaar ook niet hoor met dat elastiekquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:07 schreef Knut het volgende:
Dat zijn nou niet echt mensen die ik vertrouw in de buurt van een elastiek die mijn leven beheerst
quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zit ik hier tegen mezelf te quoten
Ik ben met een elastiekje getrouwd en voel me nog steeds veilig en geborgenquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:07 schreef Knut het volgende:
Dat zijn nou niet echt mensen die ik vertrouw in de buurt van een elastiek die mijn leven beheerst
Hij lult zelfs tegen zichzelf als wij erbij zijnquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik ben met een elastiekje getrouwd en voel me nog steeds veilig en geborgen
O-Ren:quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik ben met een elastiekje getrouwd en voel me nog steeds veilig en geborgen
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:17 schreef Quinny het volgende:
Maar het is weer bedtijd, dus ik ga slapie doen
Oh en Magneet nog 2 dagen he?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
O-Ren:
Dat "spruitje" is lief![]()
Heerlijk. Iedere keer als ik je zie word ik weer gelukkig
van die buik van jou![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
klik een op dat spuit in der sig daar staat het
Het wordt goed bijgehouden hier.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:17 schreef Quinny het volgende:
Maar het is weer bedtijd, dus ik ga slapie doen
Oh en Magneet nog 2 dagen he?
Sjee, je menstruatie cycles in je sig is wel.... orgineel.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:56 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Het wordt goed bijgehouden hier.Staat niet voor niks in mijn sig.
Ik kom toch alleen maar in OUD, dus ...quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sjee, je menstruatie cycles in je sig is wel.... orgineel.
OMGquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:32 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Ik kom toch alleen maar in OUD, dus ...In een topic daar wordt in een lijstje precies bijgehouden wie wanneer moet menstrueren, althans juist niet.
![]()
Please, begin niet over klonenquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
dance_commander
blauwe_paashaas
PP
Paarsepaashaas
F.A.T.
.. en nog een stuk of 30
OMFGquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:56 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Het wordt goed bijgehouden hier.Staat niet voor niks in mijn sig.
Choco je kan goed nieuwssubmittenquote:Op zondag 17 april 2005 08:13 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Xbox logo bekend ?Vind het nu al gaaf
Check M$'s E3 site
http://microsoft.crgevents.com/e32005briefing/intro.html
[afbeelding]
Je hebt me gebruikt.... voel me een hoerquote:Op zondag 17 april 2005 09:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Choco je kan goed nieuwssubmittenhttp://games.fok.nl/news.php?newsid=3946
quote:Op zondag 17 april 2005 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt me gebruikt.... voel me een hoerThanks
![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt me gebruikt.... voel me een hoerThanks
![]()
In ieder geval heb je de Ned. primeur
Jaquote:
Deal,....... wel een kutfilm.... dan kan ik je pijpen !quote:Op zondag 17 april 2005 09:26 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dan wil ik wel eerst een etentje en een bioscoopje, ik duik niet gelijk met de eerste de beste het bed in![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deal,....... wel een kutfilm.... dan kan ik je pijpen !![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 09:28 schreef ChOas het volgende:
[..]Oh Choco, jij weet ECHT hoe je een man verleidt!
quote:
Heb je wel goed naar zijn ondertitel gekeken voordat je dat gaat doenquote:Op zondag 17 april 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deal,....... wel een kutfilm.... dan kan ik je pijpen !![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 10:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je wel goed naar zijn ondertitel gekeken voordat je dat gaat doen
Gijsssssssssssssssssssssssssssquote:
Gijsssssssssssssssssssssssquote:Op zondag 17 april 2005 10:30 schreef Magneet het volgende:
mogguh Gijsjes
Yep,... en geen wind en geen regenquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 10:34 schreef Bastard het volgende:
Ik hoorde dat mn Tandarts ook in elkaar geslagen is door een buitenlander
ajax-feijnoord jaquote:Op zondag 17 april 2005 10:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Yep,... en geen wind en geen regenZoooo heerlijk springweer.... Die dikke kan alleen niet en die neger gaat naar een Ajax wedstrijd ofzo
![]()
![]()
Ja.. ene Oral-B.quote:Op zondag 17 april 2005 10:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]dat nieuws ook weer.... klant van hem ?
Op de XBox?quote:Op zondag 17 april 2005 10:34 schreef Chocobo het volgende:
Net memorycard management gedaan.... voel me lekker
quote:
Op alle consoles.... de PSone, PS2, Cube en Xbox.... saves verwijderd en geordend.... voel ik me lekker. Zo even verder een level SC3.... cool spel ! Daan slaapt nu netquote:
Url ?quote:Op zondag 17 april 2005 10:50 schreef Bastard het volgende:
dammit... kan iemand een torrent voor me downen en daarna via msn naar me sturen.. ik kan geen torrents downen om een of andere reden.
Tis van een user hier op fok.. forza filmpje.. zal toch wel mogenquote:Op zondag 17 april 2005 11:00 schreef Magneet het volgende:
is legaal hoor zo te zien dus geen probleem
What's next ? Links naar al dan niet legale FTP servers ? HTTP servers ? Dammit, zelfs de RIAA gaat naar bittorrent kijken als distributiemechanisme...quote:Op zondag 17 april 2005 11:03 schreef Knut het volgende:
Laat ik het dan anders zeggen. Ik wil helemaal niks met links naar torrents op wat voor manier dan ook. Als jullie dat tot nu toe gedaan hebben is daar niks meer aan te doen maar zowel requests voor torents op msn als links naar al dan niet legale torrents zijn niet de bedoeling
Soms zijn jullie wel grappigquote:Op zondag 17 april 2005 11:09 schreef Bastard het volgende:
Die Knut.. die moet nu verplicht in een reeks gaan lurken waar die niks aan vind![]()
Tis wel humor.
Gijs chill.. ze moeten ergens een punt zetten.quote:Op zondag 17 april 2005 11:10 schreef ChOas het volgende:
[..]
What's next ? Links naar al dan niet legale FTP servers ? HTTP servers ? Dammit, zelfs de RIAA gaat naar bittorrent kijken als distributiemechanisme...
Wat een fucking onzin!
http://www.bittorrent.com/ zal zeker ook niet mogen he ? Omdat je er LEGALE software kan downloaden die jou niet aanstaat
Typhus wat ben ik nu in een kuthumeur... en bedankt he!
Oh, hier kunnen de liefhebber Red Hat downloaden: http://torrent.linux.duke.edu
Okay, dan ga ik vanaf nu alleen maar websites posten, en mag jij kijken of het legale sites zijn, of dat er links naar illegale dingen staan... oh... wachtquote:Op zondag 17 april 2005 11:11 schreef Knut het volgende:
Heel leuk voor je cha0s. Maar alles wat riekt naar illigaliteit heb ik geen zin in.
Als ik torrents toesta in onzin(wat ik doe als ik het in gijsjes toesta) dan ben ik straks alles aan het downloaden om te kijken of het wel legaal is. Daar heb ik geen zin in. Als je gezellig torrentruil wil spelen mag je dat op een ander platform doen
Al gepoept vandaag? Nog geneukt vanacht?quote:Op zondag 17 april 2005 11:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
Okay, dan ga ik vanaf nu alleen maar websites posten, en mag jij kijken of het legale sites zijn, of dat er links naar illegale dingen staan... oh... wachtdat moet je nu eigenlijk ook al doen bij ELKE link die er gepost wordt in ONZ he... je weet maar nooit ?
ChOasquote:Op zondag 17 april 2005 11:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
Okay, dan ga ik vanaf nu alleen maar websites posten, en mag jij kijken of het legale sites zijn, of dat er links naar illegale dingen staan... oh... wachtdat moet je nu eigenlijk ook al doen bij ELKE link die er gepost wordt in ONZ he... je weet maar nooit ?
Ga je gang. Je kan ook gewoon inzien dat ik op zich een punt heb en je niet zo aanstellenquote:Op zondag 17 april 2005 11:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk heb je niet een punt... want je wil niet dat er bittorrent links gepost worden omdat het naar illegale content KAN leiden... nou, here's a wake-up call: ELKE link kan naar illegale content leiden. wat maakt bittorrent links anders ?quote:Op zondag 17 april 2005 11:20 schreef Knut het volgende:
[..]
Ga je gang. Je kan ook gewoon inzien dat ik op zich een punt heb en je niet zo aanstellen
ga die discussie aan in het fb topic ofzoquote:Op zondag 17 april 2005 11:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk heb je niet een punt... want je wil niet dat er bittorrent links gepost worden omdat het naar illegale content KAN leiden... nou, here's a wake-up call: ELKE link kan naar illegale content leiden. wat maakt bittorrent links anders ?
Ik bedoel, volgens jouw redenatie mag ik niet linken naar http://weblog.fok.nl omdat daar gelinkt wordt naar materiaal wat niet op het forum mag.
Zie je mijn punt ?
Make mequote:Op zondag 17 april 2005 11:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
ga die discussie aan in het fb topic ofzo
Op zich is er met deze link ook niet direct wat mis maar zoals je hierboven al schreef is het 1000 keer makkelijker om alle torrents niet toe te staanquote:Op zondag 17 april 2005 11:27 schreef Bastard het volgende:
Maar ja goed... ik dacht serieus dat deze wel mocht.. tis maar een filmpje.
I amuse you,.... I fucking amuse you,... what is so fucking funny about me he fucker... tell me... tell mee !!quote:Op zondag 17 april 2005 11:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
You think Iam funny? am I funny? How am I funny? Like a clown funny??
Daar moest ik ook nog even aan denken jaquote:Op zondag 17 april 2005 11:09 schreef Bastard het volgende:
Die Knut.. die moet nu verplicht in een reeks gaan lurken waar die niks aan vind![]()
Tis wel humor.
Nee hij zegt "funny"quote:Op zondag 17 april 2005 12:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
I amuse you,.... I fucking amuse you,... what is so fucking funny about me he fucker... tell me... tell mee !!
christus te paard.. Gijs.. kheb bijna een meesterlijk filmpje binnen van Forza..quote:
Ik hoor het ja van velen..quote:
volgens mij was cho er al mee bezigquote:Op zondag 17 april 2005 12:54 schreef Bastard het volgende:
iemand al bezig met 1000 topics OP?
Gijssssssssssssssssssssss...quote:
Ja.. je kan nog wat nalezen in ONZ feedback topic.quote:Op zondag 17 april 2005 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssss...
Gister weer een rel gemist wa?![]()
Niet echtquote:
Ik weet hetquote:
Tuurlijk willen we dat, heerlijke hoer van me!quote:Op zondag 17 april 2005 13:08 schreef Chocobo het volgende:
Niet echtIk kreeg toen geen gehoor. Dacht dat niemand dat wilde. Maar ik wil wel wat in elkaar flansen hoor
quote:Op zondag 17 april 2005 12:55 schreef Bastard het volgende:
nee?
Gijsjequote:Op zondag 17 april 2005 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tuurlijk willen we dat, heerlijke hoer van me!
Niet eens gesprongen trouwens.
quote:Op zondag 17 april 2005 13:12 schreef Chocobo het volgende:
Nee,......... we wilden wel.... maar het mocht niet. Wel droog om te zien. Die arme gozer liet zich helemaal naar boven takelen om de wind te meten. Hele karretje heen en weer.... waaien, wind etc etc.....
De neger loog voor ons en zei dat we helemaal uit Gouda kwamen.... ja je moet er neger voor zijn denk ik. Gozer vond het sneu en bood ons de volgende keer allemaal gratis foto's aan met de jumpquote:
Flansen?quote:Op zondag 17 april 2005 13:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet echtIk kreeg toen geen gehoor. Dacht dat niemand dat wilde. Maar ik wil wel wat in elkaar flansen hoor
quote:Op zondag 17 april 2005 13:14 schreef Chocobo het volgende:
Ok,... ik hoop dat iedereen dan deze poste even LEEEEST TERING WAT EEN LEKKERE VROUWEN HIER !!
*insert chick maar weet dat Knud dan flipt*
zo aandacht ??
1000e topic komt er aan. Ik wil graag van iedereen een klein stukje tekst ontvangen met daarin zijn of haar favorite Gijs moment ! Je kan eigenlijk alles schrijven wat je wilt..... als het maar niet al te groot is. Gewoon mailen naar me. Email adres is wel ergens bekend....
Ik ga aan de slag.... wordt leuk !
Heerlijkquote:Op zondag 17 april 2005 13:15 schreef Chocobo het volgende:
De neger loog voor ons en zei dat we helemaal uit Gouda kwamen.... ja je moet er neger voor zijn denk ik. Gozer vond het sneu en bood ons de volgende keer allemaal gratis foto's aan met de jumpWe gaan binnen nu en 1 maand.... vrouwen moeten de agenda even op trekken met elkaar !
Klopt,... de schetsen zijn al klaar... sommige dan... wil alleen nog teksten van iedereen ontvangen over zijn of haar Gijs moment !!quote:Op zondag 17 april 2005 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Flansen?
Er kan maar 1x een 1000 topics OP komen he
Nee dacht om een kleine profiel schets te maken van verschillende Gijsjes... met een beroemde quote ofzo van ieder
quote:Jade Empire out next week
Despite odd rumour that's been knocking about lately, Microsoft has confirmed that Jade Empire, its martial arts-based Xbox RPG, will indeed go on European release next Friday.
Gijs....er zijn er zoveel....maar ik zal toch een keus proberen te maken.quote:Op zondag 17 april 2005 13:17 schreef Chocobo het volgende:
Klopt,... de schetsen zijn al klaar... sommige dan... wil alleen nog teksten van iedereen ontvangen over zijn of haar Gijs moment !!
Ik weet mn Gijsmoment welquote:Op zondag 17 april 2005 13:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klopt,... de schetsen zijn al klaar... sommige dan... wil alleen nog teksten van iedereen ontvangen over zijn of haar Gijs moment !!
Ik weet hetquote:
In het volgend topic even in de OP zetten.quote:Op zondag 17 april 2005 13:20 schreef Chocobo het volgende:
Niet iedereen gaat dit lezen.... ken die fuckup hier nu welKunnen jullie het ook doorgeven aan iedereen..... !!
Mn sig en onderttel nog gezienquote:Op zondag 17 april 2005 13:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet hetAankomende vrijdag..... kan niet wachten.... ik ga gillen in het weekend !!
Bij jou zegt een foto meer dan duizend woorden Gijsquote:Op zondag 17 april 2005 13:25 schreef Magneet het volgende:
ik kan niet verzinnen wat mijn Gijsmoment ismaar ik ben dan ook nog niet zolang Gijs, twee jaar pas ofzo
das waarquote:Op zondag 17 april 2005 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij jou zegt een foto meer dan duizend woorden Gijs
quote:Op zondag 17 april 2005 13:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het
RENSJEEEE..... KUSSJEEEEE![]()
![]()
Zit op 20% gijsquote:Op zondag 17 april 2005 12:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
christus te paard.. Gijs.. kheb bijna een meesterlijk filmpje binnen van Forza..![]()
volgens mij is het dat filmpjequote:Op zondag 17 april 2005 13:40 schreef Chocobo het volgende:
Mag ik dat filmpje zien ??Heb zelf een masterbit movie van Forzo van IGN Gijs... gegild van die graphs
Dat masterbit filmpje dusquote:Op zondag 17 april 2005 13:40 schreef Chocobo het volgende:
Mag ik dat filmpje zien ??Heb zelf een masterbit movie van Forzo van IGN Gijs... gegild van die graphs
Ik heb RE4 OST,...waarom reageer je nooit op je msnquote:Op zondag 17 april 2005 13:51 schreef Chocobo het volgende:
Ben hier wat OST's aan het luisteren... serieus.... wat zijn sommige games toch goed.... je hoort de muziek en denkt terug aan wat heeerlijk game momenten die je toen had of pas hebt gedaan !!
Games........ wat een passie !!
Gijs heb je wel mijn goede msn... heb je aan weken niet gezien daaropquote:Op zondag 17 april 2005 14:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik heb RE4 OST,...waarom reageer je nooit op je msn![]()
*Nog altijd trots op is* :
[afbeelding]
Je hebt je nieuwe adres toch expres niet aan hem doorgegeven?quote:Op zondag 17 april 2005 14:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs heb je wel mijn goede msn... heb je aan weken niet gezien daarop
quote:Op zondag 17 april 2005 14:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je hebt je nieuwe adres toch expres niet aan hem doorgegeven?
Ik ken het Gijs.. maar wil eigenlijk zeker weten wanneer die uitkomtquote:Op zondag 17 april 2005 17:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben wel klaar eigenlijk nu met al die Forza filmpjesWil gewoon dat spel gaan spelen
NU!!!
Kweet hetquote:Op zondag 17 april 2005 18:01 schreef Strolie75 het volgende:
Net even dat filmpje van Forza bekeken. Ze hebben het wel immens verbetert ten opzichte van een paar maanden geleden! Jullie gaan genieten Gijsjes.![]()
Ik zei bijna Gijs. Ik ben geen racer.quote:Op zondag 17 april 2005 18:14 schreef Bastard het volgende:
Nee doe maar niet.. ik meen het.
Strolquote:Op zondag 17 april 2005 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zei bijna Gijs. Ik ben geen racer.
Rond die tijd komt geloof ik ook Fahrenheit uit, ik hou het daar wel bij.![]()
Als ik Jade en Conker uit heb en hun ga Forza gamen ga ik Kotor 2 doen.... ben toch echt heel benieuwd en het spel scoort over het algemeen gewoon goed. Graphics zijn misschien wel niet verbeterd maar toch wil ik het weer meemakenquote:Op zondag 17 april 2005 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zei bijna Gijs. Ik ben geen racer.
Rond die tijd komt geloof ik ook Fahrenheit uit, ik hou het daar wel bij.![]()
Ik wil de evil-side van KOTOR nog wel eens gamen! Trekt me meer dan deel 2.quote:Op zondag 17 april 2005 18:27 schreef Chocobo het volgende:
Als ik Jade en Conker uit heb en hun ga Forza gamen ga ik Kotor 2 doen.... ben toch echt heel benieuwd en het spel scoort over het algemeen gewoon goed. Graphics zijn misschien wel niet verbeterd maar toch wil ik het weer meemaken![]()
Ging niet daarover. We hadden de 29e afgesproken, maar dat moest ik helaas afzeggen.quote:Op zondag 17 april 2005 18:24 schreef Magneet het volgende:
zet die oogkleppen eens af en accepteer dat niet iedereen van dezelfde games als jij houdt
En jij moet niet denken dat je altijd weet waar je over praatquote:Op zondag 17 april 2005 18:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
zet die oogkleppen eens af en accepteer dat niet iedereen van dezelfde games als jij houdt
Fahrenheit gaat heersen! is van de makers van Omikron, The nomad soul....quote:Op zondag 17 april 2005 18:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil de evil-side van KOTOR nog wel eens gamen! Trekt me meer dan deel 2.
Is Fahrenheit niks voor jou? Beetje 24/Adventure-achtig spel.
[afbeelding]
daar veranderd mijn mening niet doorquote:Op zondag 17 april 2005 18:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En jij moet niet denken dat je altijd weet waar je over praat
quote:Op zondag 17 april 2005 18:45 schreef silver-surfer het volgende:
MGS3 uit.... wat een einde... zelden zo'n gevoel gehad bij een spel.... The Boss
Nu deel 1 en 2 nog spelen... moet...
Zegt me niks, maar het wordt wel weer eens tijd voor een goede adventure.quote:Op zondag 17 april 2005 18:34 schreef ChOas het volgende:
Fahrenheit gaat heersen! is van de makers van Omikron, The nomad soul....
Respect Gijs!quote:Op zondag 17 april 2005 18:45 schreef silver-surfer het volgende:
MGS3 uit.... wat een einde... zelden zo'n gevoel gehad bij een spel.... The Boss
Nu deel 1 en 2 nog spelen... moet...
Bron?quote:Op zondag 17 april 2005 19:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
Cho, Xenogears krijgt een remake op de PS3
...................................... wat ?quote:Op zondag 17 april 2005 19:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
Cho, Xenogears krijgt een remake op de PS3
Gijs je maakt me bang !!quote:Op zondag 17 april 2005 19:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
...................................... wat ?
Voordat ik mijn ziel aan Sony verkoop wil ik eerst een officiele bevestiging dat dit niet uit Ker's duim gezogen is.quote:Op zondag 17 april 2005 19:44 schreef Chocobo het volgende:
...................................... wat ?
Gijs ik verkoop meer dan mijn ziel.... als er een remake van s' werelds beste RPG komt wordt ik serieus helemaal gek..... en nog op PS3 ook.... dat zou te ziek zijn voor woorden, maar ik denk dat Ker me neukt !quote:Op zondag 17 april 2005 19:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voordat ik mijn ziel aan Sony verkoop wil ik eerst een officiele bevestiging dat dit niet uit Ker's duim gezogen is.
Zo'n vieze mindfucker is het inderdaad wel.quote:Op zondag 17 april 2005 19:53 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik verkoop meer dan mijn ziel.... als er een remake van s' werelds beste RPG komt wordt ik serieus helemaal gek..... en nog op PS3 ook.... dat zou te ziek zijn voor woorden, maar ik denk dat Ker me neukt !
Jij bent een graphics hoer... zonde,... wel een lekkere hoerquote:Op zondag 17 april 2005 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo'n vieze mindfucker is het inderdaad wel.
Ik moet Xenogears nog steeds gamen...maar ik trek het op mijn TV niet....te slechte kwaliteit graphics.Remake zou heerlijk zijn.
Heb je eigenlijk al een voorkeur over een next gen console?
Net wat filmpjes bekeken... denk dat het een heel slecht spel wordt. Trekt me echt niet... ziet er wat pc achtig uit,........ een soort slechte Silent Hill game zeg maar.... ! Maar veel plezierquote:Op zondag 17 april 2005 18:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil de evil-side van KOTOR nog wel eens gamen! Trekt me meer dan deel 2.
Is Fahrenheit niks voor jou? Beetje 24/Adventure-achtig spel.
[afbeelding]
Ik heb ff gebeld met Square, en Ker heeft gelijkquote:
Valt op zich wel mee, maar mijn TV zoomed automatisch in, en dan wordt Xenogears echt heel erg lelijk. Ik snap niet waarom Square zo nodig op de 3D toer moest en niet gewoon dezelfde engine als FFVII heeft gebruikt.quote:Op zondag 17 april 2005 19:59 schreef Chocobo het volgende:
Jij bent een graphics hoer... zonde,... wel een lekkere hoer
Xenogears is zo fucking goed dat is zeldzaam.... dat verhaal heeft zelfs de bekende VII niet. Te goed daarvoor.....
Mijn voorkeur gaan nu alsnog even naar de XBox 2 uit, vooral doordat ze de laatste tijd erg goed bezig zijn.quote:Voorkeur ? Tja, Sony wint bij mij gewoon altijd.... gaat als eerste het huis in. PS2 is nu soms wat minder als je sommige Xbox games ziet (met uitzonderingen van MGS3, FFX en bv GT4), maar straks gaan ze gelijk op. Xbox 2 komt uiteraard wel en de nieuwe Nintendo ook, maar later. Tenzij ze echt MEGA release games uitbrengen maar dat betwijfel ik.
Nintendo hier als eerst, met de launchquote:Op zondag 17 april 2005 19:59 schreef Chocobo het volgende:
Voorkeur ? Tja, Sony wint bij mij gewoon altijd.... gaat als eerste het huis in. PS2 is nu soms wat minder als je sommige Xbox games ziet (met uitzonderingen van MGS3, FFX en bv GT4), maar straks gaan ze gelijk op. Xbox 2 komt uiteraard wel en de nieuwe Nintendo ook, maar later. Tenzij ze echt MEGA release games uitbrengen maar dat betwijfel ik.
Het is een adventure-spel Gijs, daarbij zijn sfeer en verhaal belangrijker als graphics. Wat bij Fahrenheit mooi is, is dat het spel zich helemaal aanpast aan je acties.quote:Op zondag 17 april 2005 20:02 schreef Chocobo het volgende:
Net wat filmpjes bekeken... denk dat het een heel slecht spel wordt. Trekt me echt niet... ziet er wat pc achtig uit,........ een soort slechte Silent Hill game zeg maar.... ! Maar veel plezier
quote:Op zondag 17 april 2005 20:08 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ben nu de Da Vinci code aan het lezen (ja, laat he) en het doet me aan Xeno denken
Het christendom en al die shit er omheen. Lange geschiedenis, verschillende personages...Xenogears heeft dat allemaal
Gaat heen, gij plunkert.quote:Strol, anders lees je die PDF die ik gemaakt had, staan ook het verhaal in![]()
http://home.planet.nl/~essen577/Xenogears.pdf
Nintendo moet wel met iets heel erg origineels komen willen ze me overtuigen.quote:Op zondag 17 april 2005 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo hier als eerst, met de launchWs haal ik hem zelfs gewoon uit de USA
Dan weet ik nu al dat je dat niet origineel genoeg vind en dat je er geen gaat kopen. Maar uiteindelijk, over 5 jaar, dan hebben jullie toch allemaal wel weer een Nintendo staan hoor. Let maar opquote:Op zondag 17 april 2005 20:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nintendo moet wel met iets heel erg origineels komen willen ze me overtuigen.
Geen idee. 2006 dnek ikquote:Wanneer komt FFIII eigenlijk op de DS uit?
Dan pas? En dat voor een simpele port.quote:Op zondag 17 april 2005 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen idee. 2006 dnek ik
Het wordt geen simpele port natuulijk, er moet nóg een scherm gevuld wordne hequote:Op zondag 17 april 2005 20:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan pas? En dat voor een simpele port.Hopelijk worden er op de E3 wat leuke games aangekondigd.
Lijkt me wel een mooie plek voor de worldmap, en tijdens battles voor het menu.quote:Op zondag 17 april 2005 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wordt geen simpele port natuulijk, er moet nóg een scherm gevuld wordne he
Ken je de oude Final Fantasy Legend titels voor de GB classic? Zoiets zouden ze wel kunnen doen met de huidige techniekenquote:Op zondag 17 april 2005 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een mooie plek voor de worldmap, en tijdens battles voor het menu.
Ik ookquote:En ik wil een nieuwe Tactics.
Ken ik niet. Wat was er zo bijzonder aan?quote:Op zondag 17 april 2005 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ken je de oude Final Fantasy Legend titels voor de GB classic? Zoiets zouden ze wel kunnen doen met de huidige technieken
Het waren de tofste RPG's op de GameBoy in ieder geval. Maar het scherm was er tijdens de battles opgedeeld in 2 stukken. Bovenste stuk zag je de vijanden, onderste stuk het menu en de tekst (Roy uses Fire1, Ghost gets 50hp damage, Ghost fell).quote:Op zondag 17 april 2005 20:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ken ik niet. Wat was er zo bijzonder aan?
neequote:Op zondag 17 april 2005 20:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ben ik weer!
Don't let the door hit you on your way out.quote:
Jaaaa gijs.... geweldig spel....quote:
Heb bijna Het Juvenalis Dilemma uit, goed boek, zeer onverwachte ontknopingquote:Op zondag 17 april 2005 20:08 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ben nu de Da Vinci code aan het lezen (ja, laat he)
http://home.planet.nl/~essen577/Xenogears.pdf
Ik ben morgen vrij.quote:
Ze horen in het complot net als SkyRadio, mensen hun emotie's opwekken ten behoeven voor de centen die in de zakken van de directeuren verdwijnen. Ik geef er niet aan toequote:Op zondag 17 april 2005 21:21 schreef Chocobo het volgende:
Ongelooflijk... ben even aan het gamen... zit midden in SC3,.......... even een broodje smeren dacht ik beneden.... Staat dat 'Hart in Aktie' op. Ik even kijken tijdens het smeren...... kijk ik godver 2 minuten, hoor ik weer 2 gruwelijke verhalen die je niet wilt meemaken en breek ik volledig doormidden en rolt er een traan over mijn wang omdat een verstandelijk gehandicapt jongetje een fiets krijgt....Pik is er dolblij mee,.... die blik,............. wat een kutprogramma zeg.... trek het echt niet...
ZOVEEL respect voor de makers !!
Leedvermaak voor de kijkcijfers. Kom maar op TV en vertel je verhaal, dik het nog een beetje zodat het extra zielig is. Als beloning voor die honderdduizenden kijkers en de tonnen aan reclameinkomsten krijg je een nieuwe fiets kado. Bij dat soort programma's kan ik een licht gevoel van walging niet onderdrukken.quote:Op zondag 17 april 2005 21:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ze horen in het complot net als SkyRadio, mensen hun emotie's opwekken ten behoeven voor de centen die in de zakken van de directeuren verdwijnen. Ik geef er niet aan toe
Ik heb het ook Gijsquote:Op zondag 17 april 2005 21:21 schreef Chocobo het volgende:
Ongelooflijk... ben even aan het gamen... zit midden in SC3,.......... even een broodje smeren dacht ik beneden.... Staat dat 'Hart in Aktie' op. Ik even kijken tijdens het smeren...... kijk ik godver 2 minuten, hoor ik weer 2 gruwelijke verhalen die je niet wilt meemaken en breek ik volledig doormidden en rolt er een traan over mijn wang omdat een verstandelijk gehandicapt jongetje een fiets krijgt....Pik is er dolblij mee,.... die blik,............. wat een kutprogramma zeg.... trek het echt niet...
ZOVEEL respect voor de makers !!
Tuurlijk dat misschien ook.. maar als je zo door de shit heen gaat in je leven is het toch ook lekker om eens wat verlichting te krijgen. Je vraagt nergens om en mensen denken aan je en gunnen je wat. Dat is gewoon een mooi menselijk gebaar, dat mede mogelijk word gemaakt door commerciele televesie, swa so be it. Ik gun het die mensen echt van harte.quote:Op zondag 17 april 2005 21:50 schreef Strolie75 het volgende:
Verdriet compenseren met materiele zaken werkt alleen een tijdje lang.
Misschien had die man meer gehad aan professionele hulpverlening gehad om zijn verdriet te verwerken. Maar dat is natuurlijk minder mooie TV.
Je moet vooral niet kijken als je last hebt van je hormonenquote:Op zondag 17 april 2005 21:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het ook Gijs
Die man die een dochtertje had en zn vrouw was verloren na de bevalling, dat hij zon mooie tuin kreeg, en die blik toen. Prachtig om te zien, je gunt het die mensen ook echt!
Ik kijk het anders nooit hoor, word er beetje weeig van van die programma's, maar tis mooie televisie
Die man had zelf een brief geschrevenquote:Op zondag 17 april 2005 21:50 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien had die man meer gehad aan professionele hulpverlening gehad om zijn verdriet te verwerken. Maar dat is natuurlijk minder mooie TV.
quote:Op zondag 17 april 2005 21:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je moet vooral niet kijken als je last hebt van je hormonen![]()
Het is inderdaad een beetje leed vermaak. Maar om mensen in het zonnetje te zetten heb je toch centjes voor.
Oh, Ker en Strol ik durf te wedden dat jullie niet kijken om het leedvermaak. Maar omdat jullie gewoon bang zijn om te gaan janken. Geeft niet hoor... emotie hebben maakt je mensQuinny
Wat ben je toch een koude klootzakquote:Op zondag 17 april 2005 21:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Leedvermaak voor de kijkcijfers. Kom maar op TV en vertel je verhaal, dik het nog een beetje zodat het extra zielig is. Als beloning voor die honderdduizenden kijkers en de tonnen aan reclameinkomsten krijg je een nieuwe fiets kado. Bij dat soort programma's kan ik een licht gevoel van walging niet onderdrukken.
Najaaaa,.... je bent echt een koude idioot soms hoor !quote:Op zondag 17 april 2005 21:50 schreef Strolie75 het volgende:
Weet je hoe die man geholpen word omdat er hem dingen uit handen worden genomen waar hij al maanden tegenaan zit te hikken.... die man voelt zich even zo gelukkig...quote:Op zondag 17 april 2005 21:50 schreef Strolie75 het volgende:
Strol is een koude klootzakquote:Op zondag 17 april 2005 22:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Weet je hoe die man geholpen word omdat er hem dingen uit handen worden genomen waar hij al maanden tegenaan zit te hikken.... die man voelt zich even zo gelukkig...
En dat help ook heeel goed bij het verwerken...
Ik vind het prachtige tv!! En idd ... net als B. heb ik ook.. boeie dat het commerciele tv is...
brrrrrrrrrquote:Op zondag 17 april 2005 22:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ik gun het die mensen zeker van harte. Zeker als ze zich er beter bij voelen. Het is gewoon niet mijn soort TV. Dat goedkoop emoties bespelen. Dat is persoonlijk.![]()
Was jij niet toevallig in de buurt dan ?quote:Op zondag 17 april 2005 22:57 schreef QueenR het volgende:
Hi Gijsjes!![]()
Weer terug van een weekendje nederland doorcrossen. Vooral scheveningen was erg leuk met het springen enzo![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 22:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was jij niet toevallig in de buurt dan ?
We zouden zaterdag springen maar we mochten nietquote:Op zondag 17 april 2005 22:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
jij onthoudt ook alles. Ja was in de buurt. Moest nog in Katwijk zijn, en eigenlijk kwam het nog best goed uit dat ik niet meer naar scheveningen hoefde.
Maar ben vrouw he, vind het leuk soms lekker te zeuren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |