Ik weet het niet, Gijsquote:
Wanneer ga je elastieken ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:22 schreef Chocobo het volgende:
Al die topics open en dicht.... ivm policyAch,... ik hoor het straks allemaal wel !
Bier hebben we vorig jaar al gedaan.... stopte na 1000 topicsquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:23 schreef Pool het volgende:
Kunnen jullie niet lezen? Jullie reeks is zojuist vervangen: Nieuwe reeks: Bier.
Aha,.... hahahahaha,.. ja maar dit is een machts spelletjequote:Op zaterdag 16 april 2005 20:23 schreef Bastard het volgende:
[Feedback] Gijsjes vragen zich af : "Wat mod je nou?!!"
Binnen nu en een maand ! Misschien volgende week zondagquote:
Als je wil kunnen we er echt een machtspelletje van maken. Maar als ik jou was zou ik het feedback topic gewoon eventjes doorlezen. Als je het er echt niet mee eens bent wacht ik aldaar op een reactie van jequote:Op zaterdag 16 april 2005 20:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aha,.... hahahahaha,.. ja maar dit is een machts spelletje![]()
Ook leuk !![]()
Pjee... genoeg is genoeg!!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Fok
KNUT
Gijsjes![]()
Kan net zo goed rellen, word toch iedere keer dichtgegooid![]()
je vergeet t slotjequote:Op zaterdag 16 april 2005 20:27 schreef Knut het volgende:
[..]
Als je wil kunnen we er echt een machtspelletje van maken. Maar als ik jou was zou ik het feedback topic gewoon eventjes doorlezen. Als je het er echt niet mee eens bent wacht ik aldaar op een reactie van je
Ik ga hem eens goed doornemenquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:27 schreef Knut het volgende:
[..]
Als je wil kunnen we er echt een machtspelletje van maken. Maar als ik jou was zou ik het feedback topic gewoon eventjes doorlezen. Als je het er echt niet mee eens bent wacht ik aldaar op een reactie van je
En ook de modjes uitschelden en/of onderkotsten vind ik nou niet het teken van een "gezellige leuke reeks"quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Fok
KNUT
Gijsjes![]()
Kan net zo goed rellen, word toch iedere keer dichtgegooid![]()
Serieus.. wat ken jij knut nou?quote:
quote:Geregistreerd op: zaterdag 9 oktober 2004 @ 00:39
Zoek eens op de user Paarse_Paashaasquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus.. wat ken jij knut nou?
[..]
ooit van een kloon gehoord? ik heb meer posts op Fok dan jij!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus.. wat ken jij knut nou?
[..]
Oh.. maar mijn penis is vast dikker dan jou nek.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
ooit van een kloon gehoord? ik heb meer posts op Fok dan jij!
welke klonen heb je dan nog meer? als ik PP en ruis bij elkaar optel haal je het nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
ooit van een kloon gehoord? ik heb meer posts op Fok dan jij!
Ik snapte hem ook al nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:42 schreef Bastard het volgende:
We hebben niet op een schaal staan bonken toen we geboren werden?
dance_commanderquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
welke klonen heb je dan nog meer? als ik PP en ruis bij elkaar optel haal je het niet
@ knut:quote:
nee, maar je zat net af te geven op het feit dat dit account nogal jong is, en daarmee aan te tonen dat ik geen Fok! historie heb/ken, wat ik daarmee probeer te weerleggen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh.. maar mijn penis is vast dikker dan jouw nek.
Ik heb het niet zo op klonen, ik ben liever eerlijk zoals ik ben.
Maar nog steeds een kleine piemel.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
dance_commander
blauwe_paashaas
PP
Paarsepaashaas
F.A.T.
.. en nog een stuk of 30
moet ik ff voor je zoeken? heb nog wel een txt bestandje met accountnamen + wachtwoorden.
die anderen kende ik nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
dance_commander
blauwe_paashaas
PP
Paarsepaashaas
F.A.T.
.. en nog een stuk of 30
moet ik ff voor je zoeken? heb nog wel een txt bestandje met accountnamen + wachtwoorden.
Gaan jullie serieus met de hele groep bungeejumpenquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:04 schreef Quinny het volgende:
Het springen is over 3 weken.
Oh en Knut.. ik heb ook voor jou gereserveerd
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:04 schreef Quinny het volgende:
Het springen is over 3 weken.
Oh en Knut.. ik heb ook voor jou gereserveerd
nee 3 4 man gaan er springen : Cho, SLurfer, Brown & jij dusquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:06 schreef Knut het volgende:
[..]
Gaan jullie serieus met de hele groep bungeejumpen!
ze vertrouwen elkaar ook niet hoor met dat elastiekquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:07 schreef Knut het volgende:
Dat zijn nou niet echt mensen die ik vertrouw in de buurt van een elastiek die mijn leven beheerst
quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zit ik hier tegen mezelf te quoten
Ik ben met een elastiekje getrouwd en voel me nog steeds veilig en geborgenquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:07 schreef Knut het volgende:
Dat zijn nou niet echt mensen die ik vertrouw in de buurt van een elastiek die mijn leven beheerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |