Ik weet het niet, Gijsquote:
Wanneer ga je elastieken ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:22 schreef Chocobo het volgende:
Al die topics open en dicht.... ivm policyAch,... ik hoor het straks allemaal wel !
Bier hebben we vorig jaar al gedaan.... stopte na 1000 topicsquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:23 schreef Pool het volgende:
Kunnen jullie niet lezen? Jullie reeks is zojuist vervangen: Nieuwe reeks: Bier.
Aha,.... hahahahaha,.. ja maar dit is een machts spelletjequote:Op zaterdag 16 april 2005 20:23 schreef Bastard het volgende:
[Feedback] Gijsjes vragen zich af : "Wat mod je nou?!!"
Binnen nu en een maand ! Misschien volgende week zondagquote:
Als je wil kunnen we er echt een machtspelletje van maken. Maar als ik jou was zou ik het feedback topic gewoon eventjes doorlezen. Als je het er echt niet mee eens bent wacht ik aldaar op een reactie van jequote:Op zaterdag 16 april 2005 20:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aha,.... hahahahaha,.. ja maar dit is een machts spelletje![]()
Ook leuk !![]()
Pjee... genoeg is genoeg!!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Fok
KNUT
Gijsjes![]()
Kan net zo goed rellen, word toch iedere keer dichtgegooid![]()
je vergeet t slotjequote:Op zaterdag 16 april 2005 20:27 schreef Knut het volgende:
[..]
Als je wil kunnen we er echt een machtspelletje van maken. Maar als ik jou was zou ik het feedback topic gewoon eventjes doorlezen. Als je het er echt niet mee eens bent wacht ik aldaar op een reactie van je
Ik ga hem eens goed doornemenquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:27 schreef Knut het volgende:
[..]
Als je wil kunnen we er echt een machtspelletje van maken. Maar als ik jou was zou ik het feedback topic gewoon eventjes doorlezen. Als je het er echt niet mee eens bent wacht ik aldaar op een reactie van je
En ook de modjes uitschelden en/of onderkotsten vind ik nou niet het teken van een "gezellige leuke reeks"quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Fok
KNUT
Gijsjes![]()
Kan net zo goed rellen, word toch iedere keer dichtgegooid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |