Nee en dat hangt dan ook niet af van je geslacht.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:23 schreef Alicey het volgende:
Overigens kan geslagen worden ook erotisch zijn, maar dat is volgens mij niet het soort slaan waar je op doelt.
Initiatief nemen tot slaan lijkt mij not done (Of het een man of vrouw is maakt hierbij niet uit). Maar stel dat de vrouw de man slaat, mag de man dan terug slaan van jou?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:30 schreef Slarioux het volgende:
Wel schattig dat de Onzin users achter conflict aanhuppelen. Maar ontopic, iets in de geest van zwakkere geslacht, vrouwen < mannen, zoiets?
True. Met vlakke hand kan lekker zijn, maar een vuist slag windt me nou niet echt op.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee en dat hangt dan ook niet af van je geslacht.
Komt erbij dat die malloten die het lekker vinden om elkaar te meppen er niet op los meppen maar elkaar lachend en kussend een lekkere pets op de bips geven, da's onvergelijkbaar.
Mag ik ook zeggen wat ik daarvan vind?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Initiatief nemen tot slaan lijkt mij not done (Of het een man of vrouw is maakt hierbij niet uit). Maar stel dat de vrouw de man slaat, mag de man dan terug slaan van jou?
De meeste gewichtheffers zijn opdondertjes.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:26 schreef Hepyro het volgende:
Ow ik bedacht me net dat lengteverschil ook een belangrijke rol kan spelen, als de man bijv. 1.75 is en de vrouw 1.85 lijkt het me dat als je langer bent ook meestal sterker bent, maar mss heb ik het mis hoor.
80% van de mannen heeft nog altijd meer spierkracht dan 80% van de vrouwen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:26 schreef Hepyro het volgende:
Ow ik bedacht me net dat lengteverschil ook een belangrijke rol kan spelen, als de man bijv. 1.75 is en de vrouw 1.85 lijkt het me dat als je langer bent ook meestal sterker bent, maar mss heb ik het mis hoor.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:29 schreef Conflict het volgende:
Dus we zijn eruit, je mag gewoon geen zwakkere mensen slaan, je mag helemaal niet slaan.
ja maar een klap komt even hard aanquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
80% van de mannen heeft nog altijd meer spierkracht dan 80% van de vrouwen.
Nietes.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:30 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja maar een klap komt even hard aan
Dus m.a.w. zeg je hier dat het niet uitmaakt wie jouw slaat (of het een man, vrouw of kind is)? Hmm..dat lijkt me toch niet helemaal de realiteitquote:
De vrouw kan zich natuurlijk ook bedwingen en zich niet beroepen op fysiek geweld. Ik ben zelf misschien geflipt dat ik niet kan slaan, maar waarom is het uberhaupt nodig om te slaan? Het is een vorm van onmacht.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mag ik ook zeggen wat ik daarvan vind?
Ik denk dat een man niet per se terug hóeft te slaan. Die kan haar waarschijnlijk vrij gemakkelijk in bedwang houden en/of afweren.
Zoiets..quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:29 schreef Conflict het volgende:
Dus we zijn eruit, je mag gewoon geen zwakkere mensen slaan, je mag helemaal niet slaan.
Ik vind slaan hoe dan ook een vorm van onmacht, dus daarin zijn we het eens.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
De vrouw kan zich natuurlijk ook bedwingen en zich niet beroepen op fysiek geweld. Ik ben zelf misschien geflipt dat ik niet kan slaan, maar waarom is het uberhaupt nodig om te slaan? Het is een vorm van onmacht.
Ik zie niet in waarom een man zich zou moeten inhouden wanneer een vrouw besluit uit te halen/niet in staat is op een "normale" manier het conflict uit te vechten..
Natuurlijk geldt dat de man zich kan bedwingen, als dat in hem zit (Ik denk dat dat ook best voor veel mannen geldt, mannen raken doorgaans minder snel over hun toeren in een ruzie). Als hij terug slaat is dat imo echter volkomen legitiem.
Aan de andere kant is dat een risico wat de vrouw neemt.. Zoals ik al zei, ik ben zelf niet gewelddadig en zal in een ruzie huilend weglopen lang voordat er klappen gaan vallen, maar als ik uithaal, lijkt mij toch wel dat het menens is, en een man het recht heeft om terug te slaan. Niet dat het nodig zou zijn in mijn geval, maar waarom zou hij het niet mogen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind slaan hoe dan ook een vorm van onmacht, dus daarin zijn we het eens.
En ik ben (dus) sowieso voorstander van je beheersen, dus ook als het een man betreft die door een vrouw over haar toeren wordt geslagen. Hij heeft nog een extra reden om niet terug te slaan, imo, omdat hij haar flink tegen de vlakte kan slaan. Met alle gevolgen vandien...
Ik denk dat zij er maar van afzag om hem te slaan, denk je ook niet?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:41 schreef Yosomite het volgende:
Jung, de psychiater, had een aantal vrouwelijke cliënten.
Een van die cliënten had de vreemde gewoonte iedereen die ze in dienst had een opdoffer te verkopen. Tijdens de behandeling zei Jung iets onaangenaams. Ze sprong woedend op, maar Jung was ook paraat:
Goed, u bent een dame.
U slaat eerst - ladies first
Maar dan is het mijn beurt.
Die behandeling sloeg al snel aan.
En wat is de moraal:
je geeft de vrouw een kans je een mep te verkopen.
Vervolgens geef je d'r een gratis terug.
En uiteindelijk komt alles goed.
Als 't niet goed is dat zij slaat, is het ook niet goed dat hij terugslaat. En dan ga ik ervan uit dat hij niet uit zelfverdediging hoeft terug te slaan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
(...)
Niet dat het nodig zou zijn in mijn geval, maar waarom zou hij het niet mogen?
(...)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |