abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38934257
Ach.... vertelhet eens... waar heb je last van
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_38935047
Wat een geslaagde dag
Was de hele dag aanwezig en heb bijna alle vliegshows (behalve de Jordaanse props) gezien

Ook fijn om weer even herenigd te zijn met een Mig-29
Heb een aantal foto's en filmpjes gemaakt, maar wel met een hele crappy camera.. misschien dat ik zondag nog wat ga posten (mits het wat soeps is, heb ze zelf nog niet bekeken)
pi_38935059
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 23:06 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

I OWN the picture........
[afbeelding]
Je ziet zelfs het stuk rubber vliegen
De status 'bagger-user' voorbij
pi_38935110
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 22:31 schreef Sterke_Yerke het volgende:Wel grappige muziekkeuze, die blue angels waren al een half uur uit het zicht, zo'n liedje van 'give me a sign of life' oid
Arogante biatches met hun 'super wendbare' kisten.
Kom op man, is genoeg beter spul dan die Hornets van hun

En dan die nummers die ze draaiden... Top Gun...
Naja.. ze maakten wel een hoop kabaal
pi_38935380
hier mijn 553 foto's van vandaag. LET OP! Er is ook een pagina twee, mis hem niet

En dan nu maar bijna op bed, morgen weer een dag....

en wat was iedereen verbaad dat ik van mn plek vooraan weg ging toen de Blue Angels begonnen En wat had ik gelijk doro weg te gaan Die had ik de fagelopen dagen al genoeg gezien, stelletje patsers
  zaterdag 17 juni 2006 @ 00:47:08 #181
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_38935541
Een lekke band

Wij zijn vertrokken toen het maar bleef duren.... net op tijd om 75 minuten Nederland te zien voetballen in de kroeg.

Morgen foto's
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_38935828
Die Hunters hadden trouwens een fantastisch geluid! Dat gefluit bij het dalen en stijgen, als een duikbommenwerper uit WO2

Zeg Alex, je hebt de Mig-29 niet op de gevoelige plaat gezet bij arrival geloof ik? Das wel jammer, maja je kunt niet alles hebben
pi_38935847
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Die Hunters hadden trouwens een fantastisch geluid! Dat gefluit bij het dalen en stijgen, als een duikbommenwerper uit WO2

Zeg Alex, je hebt de Mig-29 niet op de gevoelige plaat gezet bij arrival geloof ik? Das wel jammer, maja je kunt niet alles hebben
nope, helaas... het plan was om deze hele week met mn camera en een glaasje koude cola in de tuin te zitten... maar daar was het het weer niet voor
  zaterdag 17 juni 2006 @ 10:20:42 #184
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_38938789
btw. mag je nou wel of niet ergens in een weiland rondom het vliegveld bivakeren. ga er zo heen namelijk
  zaterdag 17 juni 2006 @ 10:43:30 #185
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_38939169
hmm.. kan iig geen regelgeving vinden @ website van luchtmacht..
dus ik ga het land in en aan het hek van de vliegbasis liggen
  zaterdag 17 juni 2006 @ 10:43:33 #186
147235 Bombardier
The artillery man
pi_38939171
Ik vond de KLU vrij slordig bij de omschrijvingen bij de static airshow. Zo stond er met koeienletters "grippen" voor de Saab en stond er dat de Mig-29 uit Slowakije afkomstig was.
Ook nog een mooi incident aan het eind van de middag meegemaakt. Zat in de pendelbus te kijken naar het volk dat instapte. Was er een forse man met allerlei foto-apparatuur die over de dranghekken heenstapte, in plaats van er langs te lopen. Agente hield de man aan en vroeg waar dit voor nodig was. De man was daar niet van gediend en wurmde zich langs de agente. Collega agent hield de man aan en sprak de man toe. Ook hier was de man niet van gediend en wilde doorlopen. Man staande gehouden en vastgepakt en luid toegesproken. Man stribbelde tegen en begon wat te gillen. Toen begon hij te worstelen en te gillen en werd hij gillend ingerekend door een viertal agenten. Statief viel nog in het water. Eigen schuld dikke bult dus. Spectaculair incidentje. Was wel de kroon op de fantastische middag.
Ik zou vandaag weer gaan maar ik heb op beide handen een blaar van 10 cm, doordat ik de dag met krukken heb doorgebracht.
Viel me ook op dat er echt een hoop rariteiten afkomen op zo'n middag. Net als die vent die opgepakt werd. Maakt het nog vermakelijker allemaal.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  zaterdag 17 juni 2006 @ 10:46:19 #187
147235 Bombardier
The artillery man
pi_38939219
Ik heb de Corsair ook niet gezien trouwens.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_38942376
Het koste wat moeite, ik wil crewchief 'Jaap' bedanken.

J-228 F-16A Preserved Leeuwarden, on pole

Mijn laatste !
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_38942554
Voor de mensen uit Friesland hier, Omrop Fryslan zend van 13:00 tot 18:00 live beelden uit van de open dag
pi_38943120
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:24 schreef Unstoppable het volgende:
Voor de mensen uit Friesland hier, Omrop Fryslan zend van 13:00 tot 18:00 live beelden uit van de open dag
Ik zie het . Wel dom dat ze muziek eronder gezet hebben.

edit: Dat is radio.
Lange benen koud hoofd.
pi_38943545
Omdat er verschillende topics zijn van
de Open Dagen.
Heb ik een apart topic gemaakt voor de foto's...

[CENTRAAL] Foto's Open Dagen Vliegbasis Leeuwarden
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  zaterdag 17 juni 2006 @ 15:34:26 #192
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_38945109
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
hier mijn 553 foto's van vandaag. LET OP! Er is ook een pagina twee, mis hem niet

En dan nu maar bijna op bed, morgen weer een dag....

en wat was iedereen verbaad dat ik van mn plek vooraan weg ging toen de Blue Angels begonnen En wat had ik gelijk doro weg te gaan Die had ik de fagelopen dagen al genoeg gezien, stelletje patsers
Ah, een nieuwe update zie ik, van vandaag. Puik.
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_38945419
Hoe kon die Fat albert van de blue angels, achteruitrijden, hij keerde niet de motoren om, kan dat vliegtuig dan de spoed van de propellors veranderen?
De status 'bagger-user' voorbij
pi_38946354
ja
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  zaterdag 17 juni 2006 @ 16:54:45 #195
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_38947005
lag vlak voor de baan marsummer kant.. prachtig zicht daarweg
en die blue angles.. die ene vloog echt fucking laag over het hek. en toen in eenkeer de knuppel aantrekken en dan gassen. geweldig was dat
ook die Fat Albert met z'n JATO's
  zaterdag 17 juni 2006 @ 16:57:29 #196
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_38947087
Strakke lui, die Blue Angels.

Die gozers die de blokjes voor de wielen schoven zaten al klaar, die vliegtuigen kwamen aanrijden en ze hoefden de blokjes alleen maar vooruit te schuiven. .

Bedankt Omrop Fryslan. .
Ik ga naar huis.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 17:03:14 #197
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_38947260
Zo en dan hier mijn foto's van gisteren gemaakt met een Minolta dynax 404si met een 75-300 lens.

Voor het eerst een keer de tweety's gezien, dus dat was foto's maken.

De Asas Portugal, nog nooit gezien, goeie show, aparte livery

De Tribute flight van de Arrows en de Angels, daar had ik wel een paar foto's voor over.

De Royal Jordanian Falcons, ik vond er voorgaande jaren weinig aan maar waardeer de show van hun nu toch wel heel erg erg knap om zo strak met zulke onstabiele kisten te vliegen .

De Heritage flight, t blijft toch apart een Falcon, Mitchell en spit in formatie

Maar 1 ding te zeggen bij de volgende foto: Hind

En ik kan het elk jaar niet laten om weer foto's te maken van de Arrows ook al heb ik ze al zo vaak gezien , het blijft altijd een strakke show .

De Zwitsers met de Tigers

De Eagle met het commentaar van Mr. Van Dijck

De Patrouille de France, vond het een wat rommelige show ook omdat ze niet echt een lage variant kenden. Maar stiekem ook wel best strak

Fat Albert, jammer dat ze geen JATO take off deden maar hij bleef erg nice

En dan nu de Blue Angels en welnee je mag niet over het publiek heen

Tot volgend jaar in Volkel (lekker een thuiswedstrijdje )
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  zaterdag 17 juni 2006 @ 17:44:07 #198
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_38948182
ze deden wel een Jato take off hoor
pi_38948201
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:44 schreef Devilnl het volgende:
ze deden wel een Jato take off hoor
gister niet

ik ben btw bij je langs gefietst
  Redactie Sport zaterdag 17 juni 2006 @ 19:07:34 #200
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_38950075
zo, ben er net weer
foto's komen straks
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')