Justice in the United Statesquote:we will see a return of the cause of justice in the united states
quote:This is but one of the events that took place in the night. This is an example of what the illuminati do to divert attention from what they are facing in the hour of the day. They use events of a larger or lesser significance to shelter their plans that carry a deadlier implication to man.
Ah indekken is okquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:00 schreef Hallulama het volgende:
This had better be factual; please forgive me if it proves to be wrong.
Dus ik moet deze zooi verspreiden en mevrouw weet wat er in me hoofd omgaat? Knapquote:Yes, please send out this message. In about ten hours or less, you will want to be watching CNN and be vigilant as to who you invite to watch with you.
Er komt een aankondiging op CNN maar we vertellen lekker niet wat het is (zelfs op internet niet omdat ze dat zogenaamd niet mogenquote:There is likely to be an announcement and this will bring about a step that is vital to the people of the world. We are not going to say what this is about, for to do so would be beyond our jurisdiction.
Komt over alsof de nieuwe coca cola reclame door zoveel mogelijk mensen gezien moet wordenquote:Please trust us on this, for it is imperative that certain information be acknowledged in the moment.
Ok mooi. We wachten af. Over 10 uur verwacht ik een excuses postquote:There is taking place a coup of sorts that is to reveal a long awaited outcome to the tragedy of 9/11. With this coup there will be the coming forward of many witnesses who will be able to substantiate the evidence that is to be presented. When this comes forward there will be a standing down of various people in the government, and with this standing down, we will see a return of the cause of justice in the united states.
Als het niet gebeurd dan gebeurd het toch maar dan later? Welke sekte heeft zoiets nooit gezegd? Zover ik weet geen enkele.quote:Should there be a flaw in this plan, then the timetable will be extended only long enough for the flaw to be eliminated.
Maak je geen zorgen we sturen de spam wel door heurquote:Please send this out to your readers, and allow the press to do the rest.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:23 schreef Hallulama het volgende:
Die 10 uur tijd was vanochtend om 06:30 (lokale tijd) al om, maar mevrouw Tate kreeg om 8:30pm (mountain time) nieuwe informatie, dus ja...
Oh, dus we zitten hier nog wel ff.quote:Should there be a flaw in this plan, then the timetable will be extended only long enough for the flaw to be eliminated.
dan vrees ik dat je nog niet begrijpt waarvoor de pers dient..quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:18 schreef Hallulama het volgende:
De press pakt alles op wat sensationeel is, foute dingen, en goede dingen, so...
Ik hang niet graag de psycholoog uit maar dit lijken me toch geen gezonde gedachtes. De paranoiaquote:I sat at my computer, and Hatonn came through telling me about a relevancy to what was being presented in the movie, ‘Cellular’, to what has been taking place in the world. It was showing how the families of victims of the illuminati are placed in extreme and terrifying danger in order to coerce the ones that they want to use for their purposes.
En straks is de nieuw gekozen paus ineens hetgeen dat ze bedoelde? Of is die kerel reeds gekozen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:27 schreef Hallulama het volgende:
Teletekst mag ook, of KPN Nieuws via SMS, whatever, het is in iedergeval interessant om te zien dat hier iemand zeer concrete informatie aan het channelen is, en dat kan tot leuke dingen leiden.
Of ze beseft dat ze in een psychose zit, of het klopt gewoon.
Alleen DAT al maakt het interessant inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:33 schreef livEliveD het volgende:
Verder wil ik nog wel even wachten hoor want ik ben benieuwd hoe ze het goed gaat praten![]()
Dat weet niemand, beste Mork. Maar CNN zal het ons gaan vertellen. Of niet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:38 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik snap er geen hol van, waar gaat dit over?
Dr zit altijd wel een achterdeurtje in dit soort dingen hequote:Op zaterdag 16 april 2005 14:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Oh, dus we zitten hier nog wel ff..
ik hoopte op spaceships.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:51 schreef Nickthedick het volgende:
OMG WE'RE ALL GONNA DIE!!!!
Hee, ik zie dat ik nog ships heb.
*munch *munch
Relax, het is al verbeterd.quote:
lol jammer, ik hoopte dat we konden vluchten voor het te laat is...quote:
Over een paar maanden of jaren zien we onverwachts iets op CNN wat een beetje vaag zal zijn en dan lezen we achteraf:quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dr zit altijd wel een achterdeurtje in dit soort dingen he
"Als het niet gebeurt, gebeurt het later een keer"
quote:Told ya the flaw would be eliminated!!
Mja, te lui om er echt in geinteresseerd te zijn en CNN aan te zetten. De media in Amerika en 'dé waarheid', beetje te paradoxaal.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat weet niemand, beste Mork. Maar CNN zal het ons gaan vertellen. Of niet..
Ik vrees dat dit het einde isquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol jammer, ik hoopte dat we konden vluchten voor het te laat is...
Helaas zijn er alleen updates van maandag t/m vrijdag. Op zaterdag & Zondag werkt de regering daaro niet. Dus ik ben bang dat we echt moeten wachten tot maandag..quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Oh, dus we zitten hier nog wel ff..
Nee ik zie de link met de paus ook niet maar das het enige waarbij in de verste verte aan een vorm van aftreding kan denken. Daarnaast kun je altijd wel een verband vinden als je maar genoeg zoekt. Als er vandaag echter letterlijk 'schokkend' nieuws over 9-11 naar buiten wordt gebracht dan sta ik wel met een bek vol tandenquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:40 schreef Hallulama het volgende:
"There is taking place a coup of sorts that is to reveal a long awaited outcome to the tragedy of 9/11."
Hoe concreet kun je zijn? Ik zou niet weten wat een paus daar mee te maken zou kunnen hebben.
Blijkbaar komt over niet al te lange tijd het ware verhaal betreffende 9/11 naar buiten, dat is waar ze 't over heeft.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:51 schreef Nickthedick het volgende:
OMG WE'RE ALL GONNA DIE!!!!
Hee, ik zie dat ik nog chips heb.
*munch *munch
Yes, apparently.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:53 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Overigens, is dit een initiatief van Nesara?
helaas, het begon net zo leuk te worden.quote:
Niet zo pessimistisch Muusquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Over een paar maanden of jaren zien we onverwachts iets op CNN wat een beetje vaag zal zijn en dan lezen we achteraf:
[..]
Dat zou onacceptabel zijn, en dat snapt zij ook wel, mag ik hopenquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:54 schreef MUUS het volgende:
Over een paar maanden of jaren zien we onverwachts iets op CNN wat een beetje vaag zal zijn en dan lezen we achteraf:
Yep, da's zijn 'goatboy' typetje uit Revelationsquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:57 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Off topic: Is jouw ondertitel een quote van Bill Hicks? Komt me zo bekend voor, maar weet niet meer waarvan.
Ik mis even iets over nesara geloof ik....quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:01 schreef Hallulama het volgende:
1. Vervang regering van de VS door naar buiten te treden met het ware verhaal rondom 9/11
2. Kondig NESARA aan
3. NESARA goes international
4. Vrede
5. First Contact
6. Aarde repareren
7. Ascension
Zoiets...
Dus ze zat er eigenlijk sowieso al naast met haar voorspelling?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:56 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Helaas zijn er alleen updates van maandag t/m vrijdag. Op zaterdag & Zondag werkt de regering daaro niet. Dus ik ben bang dat we echt moeten wachten tot maandag..
689986 ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:30 schreef SingleCoil het volgende:
Ook mystrieus..draai dit topic id maar eens om...
Komt van die site af uit de TS. Het gaat dus om numerologie?quote:TREE OF GOLDEN LIGHT ON 2092999
Hi Nancy This is just my numerology playtime I keep an eye on the
number that the 'counter'is on that shows in the upper right after you enter the tree site. You know, that keeps track of how many 'hits' or visits have been made to the site. so today it was on 2092999 and I did the numerology thing of reducing the number to some shorter basic numbers
I'm probably not following the official numerology rules either, just my own intuitive thing. So , starting at the far left of that long number 2092999, I see 209 and I add the 2 and the 9 and get 11. I don't add the 1 and 1 of the 11 together because 11 is a master number, and you don't reduce it.
Moving to the right in the long number, then I see another 29, and add it up
to make 11. So now we have 2 11's. finally, I see 99. I add that together to make 18, then add the 1 and 8 in the 18 together to make 9.
So we're left with 11 11 9. I decided to reverse that and call it
9-11-11. I feel that the universe speaks to us in these numbers if we are open to them.. Somehow this 9-11-11 seems to relate to the famous 9-11. But the extra 11 on the end adds a higher vibration, since as I said
it is a master number relating to unrealized ideals.
But hey, the number 22 stands for realized ideals! And in a way, there are
2 11's here, could be considered a 22. My interpretation is that this is a message about the original 9-11 event, so pivotal to Nesara, but it now has been uplifted to the level of 'Realized Ideals' Nesara Now!
Love and Light, Faith
PS, now I'm thinking if we didn't reverse it, we could say it's 11-11-9
and see it as that uplifted 22 vibration as well as Reversing the 9-11 event! This is how my mind thinks.
Oh ok, ja had al ff verder gelezen en zag het nergens anders terugkomen. Maar vind het dan welquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:45 schreef Hallulama het volgende:
Neen, totaal niet, dat stuk vond ik persoonlijk het minst interessant.
de 'ontknoping' van het 9/11 drama.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:54 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Oh ok, ja had al ff verder gelezen en zag het nergens anders terugkomen. Maar vind het dan wel
vreemd dat ze dit menen te moeten plaatsen daar. Ik neem ze gelijk al een stuk minder serieus.
Moet ik er ff bij zeggen dat ik eigenlijk nog geen flauw idee heb waar het hier in godsnaam nou echt over gaat.![]()
Ja, maar wat dan precies? Ik lees nog nergens een theorie ofzo.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de 'ontknoping' van het 9/11 drama.
het is ook allemaal duister en paranoide, dus het siert je dat je het niet snapt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:01 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja, maar wat dan precies? Ik lees nog nergens een theorie ofzo.
Wat zou er dan voor schokkends uit kunnen komen? Wat zit er allemaal achter?
Completely in the dark here![]()
Hoe kijk jij er tegenaan dan? Volg je dit al langer?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is ook allemaal duister en paranoide, dus het siert je dat je het niet snapt.
quote:As to what I would like you to send out, let it be this:
There will be a new piece of evidence introduced to the storehouse already compiled to bring the perpetrators of 9/11 to justice. This is not as it has been portrayed, but an intentional order of treason and murder from within the governance of this nation. When the pieces all come together, and the result is obvious and known to the people, then there will be an opening for a closing of this case for all and forever.
This is a further working of what was to be announced last night. The delay that was anticipated has materialized and is being closed.
This will bring a new unity to the people, for when they are shown the actual truth, then they will know that in order not to fall, they must stand in unity with one another in order not to be more victimized than has already been the case.
We love and honor each of you, and we urge you to practice discernment and compassion, for the news that will be coming soon, will bring much uprising, and there will be a great need for the love of the Divine energy of all of you to rise to the surface and be lived.
I will be coming with more news throughout the day, and will bring as much as I can, as the circumstances permit. Go now and be the love that you are, for that will give great resolve and strength to this mission of Holy alliance that we enter into today.
Thank you dear Commander Hatonn,
Love, Nancy Tate
de complottheoriën zijn ontstaan toen het tweede vliegtuig er nog niet eens in zat, bij wijze van spreken. ach je vangt wel eens iets erover op, maar om nou te zeggen dat ik er naar opzoek ga...en elke keer lees je wel weer iets met een nieuwe vage wending.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:09 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Hoe kijk jij er tegenaan dan? Volg je dit al langer?
Ik lees dit vandaag voor het eerst.
URL?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:14 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Nieuw stukje:
Dat is het complot!quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:23 schreef Hallulama het volgende:
Bizar, die zie ik niet eens met Firefox, wel met Internet Explorer, thanks for the tip!
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:30 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, dat maakt 't dus sowieso niet te gelovenquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:00 schreef iamredleader het volgende:
Wat een bullsh*t.
Dat mensen dit schrijven/lezen/geloven, dat is toch bijna niet te geloven.
Wauw.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:06 schreef VoreG het volgende:
En dit geloven jullie echt?
Dat bedoel ik dus, these days weet je dus niet met zekerheid wat echt van Nesara is en wat nietquote:
Zou wel mooi zijn als het echt waar is, dan kunnen wij relaxed aan ons bewustzijns-verhoging werken zonder dat we allerlei ziektes of oorlogen hoeven mee te makenquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:40 schreef Hallulama het volgende:
Ik ken die site, en ik heb daar de volgende conflicten mee:
1. Bij mijn weten heeft NESARA nooit om cash gevraagd
2. Zie http://www.nesara.de/ om uit te vinden in welke landen men er allemaal wel niet mee bezig is
De NESARA gekte heeft schijnbaar zelfs een demonstratie voor het Vredespaleis veroorzaakt, some time ago...
Maar okay, het blijft een dubieus verhaal, absoluut, ik wil echter niet over één nacht ijs, ik volg het hele feest op veilige afstand, ik vind 't in iedergeval zeer vermakelijk.
Wat het promoten betreft, ik vraag me af hoe het zit met de promotie wat betreft de ronde aarde in de tijd dat de mens dacht dat ze plat was
Anyway, je weet 't dus nooit, echter, we merken 't snel genoeg, deze dagen moet 't gebeuren, ze hebben nu zelfs hulp van spirituele schepsels, da's weer nieuw, schijnbaar, die hulp was er vroeger niet, de aankondiging is al een aantal maal mislukt, zo gaan de verhalen...
Dat zou fantastisch zijn ja, bijna te mooi om waar te zijn, vandaar de skepsisquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:57 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als het echt waar is, dan kunnen wij relaxed aan ons bewustzijns-verhoging werken zonder dat we allerlei ziektes of oorlogen hoeven mee te maken
![]()
Well, alles en iedereen wil aandacht. Jij ook, anders postte je hier niet. So you tell me.quote:Op zondag 17 april 2005 00:06 schreef Hallulama het volgende:
Ja, maar Nynex, da's dus het vage, de manier van aandacht, wat is die waard, waarom willen ze dat? Omdat ze labiel zijn? Ik begrijp er geen hout van, vandaar dat ik het interessant vind, I guess...
Ja die deadline houdt het leuk. Maar die is nu geloof ik wel verstreken.quote:Op zondag 17 april 2005 01:00 schreef Hallulama het volgende:
Joh, het feit dat er keihard deadlines worden genoemd is ons geluk, als we niets horen kunnen we 't vergeten en gewoon lekker verder gaan met voortplanten
Mja paar aliens net op CNN die zeiden dat ze NESARA ff gingen implementeren.quote:Op zondag 17 april 2005 01:02 schreef Nickthedick het volgende:
Is er al wat gebeurd?
Fijn... kan ik nu verder Southpark gaan kijken?quote:Op zondag 17 april 2005 01:05 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Mja paar aliens net op CNN die zeiden dat ze NESARA ff gingen implementeren.
Was wel komisch. Oja, en Bush en Cheney zijn afgetreden, wereldvrede is getekend en alle rijkdommen zijn eerlijk verdeeld. Verder is het rustig, je hebt dus weinig gemist.
We hebben het dan ook over dezelfde manquote:Op zondag 17 april 2005 11:07 schreef Thisbe het volgende:
Morgen zal de wereld weten dat Mohammed de zoon van God is, en niet Jezus.![]()
dat is het 'm nou juist vlgns mij.quote:Op zondag 17 april 2005 01:00 schreef Hallulama het volgende:
Joh, het feit dat er keihard deadlines worden genoemd is ons geluk, als we niets horen kunnen we 't vergeten en gewoon lekker verder gaan met voortplanten
quote:De NESARA gekte heeft schijnbaar zelfs een demonstratie voor het Vredespaleis veroorzaakt, some time ago...
wat die link? echt wel heb 'm net uitegetest en anders http://www.vhemt.org/nindex.htmquote:Op zondag 17 april 2005 14:01 schreef Hallulama het volgende:
Hij doet 't niet...
Ze doen het hier allebei nietquote:Op zondag 17 april 2005 18:27 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
wat die link? echt wel heb 'm net uitegetest en anders http://www.vhemt.org/nindex.htm
quote:Op maandag 18 april 2005 03:26 schreef Hallulama het volgende:
The saga continues:
---
Update Hatonn, April 17, 05
There came 3 knocks.
Nancy: Hello, how are things going?
Hatonn: My dear things are hopping.
I would like to share some news with you and the world. There is to be a gathering tonight of top officials in the White House who have found our efforts to be not only comforting, but welcome and agreed upon as well.
This is going to take some time in preparing to complete the assigned tasks that are in order for this announcement to take place. With these tasks, each of the officials will be taking their place in the lineup of the presentation of certain facts. These will serve to open the proceedings for the coming to justice of the ones responsible for the 9/11 event.
When this happens then there will be a resumption of the orders, under Constitutional law that will bring all those responsible to the courts of the land. This will in turn satisfy the ones who choose to live here and carry on in the manner in which this country and the world will be carrying itself.
There will be a return to Constitutional law as we have told you. In this fact there lives the knowledge that the results of this court case will set the precedent for the future of the justice system in this country, and eventually will be the backbone of the judicial systems around the globe, for it represents the Divinity of all.
I would also like to inform all of you that there is validity to what has been reported thus far as to the events of last night April 16, 05. There is to be a full disclosure of what has taken place as soon as it is time to bring that forward. Please understand that there is a need for a degree of secrecy at this time, in the interest of protection of certain ones. We will continue to reveal the facts through various messengers, as we are able to bring them to you.
One more point I will make is that there is to be a coming time when all of the facts will be available to everyone, and then there will be a reckoning for all as to what they can see as their reality.
In the interest of peace and love between all, I suggest that you remember this one important truth: love is surrounding each and every messenger at every moment. The truth will-out, and all is in perfect order. This is a time for compassion and love between all of the beautiful people in the world.
Question: What about those who have been held in security in the basement of the White House?
These ones are under our security still. There is an ongoing process through which they will come to an understanding as to the veracity of their words. They have faced our tribunal, and before they are able to come before the people of the united states, they will have to undergo a simple procedure that will determine their ability to appear in a manner that befits their stature in some of the people’s eyes.
This means that they will have a degree of modicum about them, and they will carry with them their true countenance that represents that they are in good hands. We have given them the best accommodations and they have had the best of care from our medical staff. We have employed the chefs from the White House kitchens to serve them healthy and grand food.
We have no interest in presenting them in a light that speaks of their supposed distress. We strive to allow them to come to terms with their lot, and to benefit from our council. We love them, and we intend for them to be allowed their own voice. This is not an incarceration that keeps them in severe bondage. This is a time in which we surround them with the light of truth and the love and compassion that brings flame to the spark of love.
Our foremost desire is to have these ones come to a degree of light and love that they have not experienced for eons. This is a daunting task, and as we proceed with our rehabilitations we are finding that they, though slow to respond, are showing signs of becoming more of who they are, and being able to shed the shell of non-emergence in which they have resided.
I would like to share with you some of how this works. When the ones we speak of, the leaders of this country who are members of the illuminati, were taken into custody, they became unglued, as you may put it. When this happened, they became as frightened children, and found no solace in what we were offering them, which was a complete and total rehabilitation and refuge on another planet where they could begin the journey back to their light.
They could not comprehend this as being in their favor, for our mere presence caused them excruciating pain. With this knowledge, we created a shield between them and us that would lessen the affect we had on them, so that they could experience this with some degree of normalcy. We were then able to communicate with them in a more equitable manner.
With this development, we then began to address them with an offer to begin their rehabilitation, and then they would be able to face the people, and not be ‘stoned’ or unduly deprecated by them. At first they were absolutely not going to even think of this, for they were above all that, and they were the rulers over the people.
We recognized that this is not the time for them to be facing the public, and that in order for them to eventually be able to, they would need to face our line of rehabilitation in a way that they set their own pace. Understand that when this sort of energy is present, that of complete and total thought of anarchy, there is no room for anything less than feeling they are above all law that does not agree with theirs.
What we are doing now, is allowing them to choose their pace. In the meantime, they are in an atmosphere of love that is gradually drifting in through the shield in quantities that is self-adjusting to their capabilities to withstand. In this way, they will come to their own degree of assimilation, according to the rate of absorption that suits their energy field.
Our intent is to do the most we can to bring a peaceful conclusion to this phase of the plan. We aim to see as much love in action and manifestation as is possible. With this, we will see a return to love by all of the people on earth, with this example right before their eyes. We see that the return to love by all on planet earth is within the realm of probability, and possibly sooner than we had thought.
I leave this communication now, and I return to the pressing matter of administering to the ones with whom we stand at this time. I urge each and every one of you to take to heart what has been shared here, and find within the compassion that heals, and beam it forth with the gratitude that comes from the understanding of the words I have given.
I see you all in residence in heaven, and that residence holds firmly to the soils of earth, and the energy of Mother Gaia, as she holds all of you and all in this basement room in tender love.
I, or one of us, shall return at a later time with an update. Till then, we love and support you all.
Thank you dear Commander Hatonn,
Love, Nancy Tate
---
ja maar geloofwaardigheid is toch niet hun sterkste kant.quote:Op maandag 18 april 2005 03:36 schreef Hallulama het volgende:
Het zit wel gelikt in elkaar, de beschreven strategie van the forces of light is natuurlijk formidabel, ze hebben hun huiswerk betreffende het vak psychologie goed gedaan.
Eehhhhhquote:Question: What about those who have been held in security in the basement of the White House?
En is het al "Breaking News" op CNNquote:Op maandag 18 april 2005 12:52 schreef Hallulama het volgende:
En weer een update, ditmaal een fenomenaal stukje tekst by the hands of Mike Quinsey, welke deze keer Sa Lu Sa channeled:
http://www.treeofthegolde(...)2005/MQ_04-18-05.htm
Maar Bush is toch ook een reptilian? of niet volgens dit verhaal?quote:Op maandag 18 april 2005 14:29 schreef Hallulama het volgende:
Ja, bijvoorbeeld
Als hij lid is van de Illuminati wel volgens het verhaal. Maar Bush kan net zo goed een slachtoffer zijn van die club.
quote:Ik stel voor dat jullie je starwar-films weer eens bekijken om een idee te krijgen van de machten die bestaan en de laatste van die macht houdt zich schuil op de aarde. Wij willen niet het risico lopen dat de planeet zover komt.
OK, heb je gelijk in, als denk ik dat werkelijk breaking nieuws zich niet aan tijdzones houdt.quote:Op maandag 18 april 2005 10:23 schreef Hallulama het volgende:
The_stranger, het is nu nacht dan wel vroeg in de ochtend daar, ik zou sowieso niets verwachten voor vanmiddag, als er uberhaupt iets te verwachten valt.
Ja, die channelers die dan 'doorkrijgen' van hun ruimtevrinden wat er allemaal aan de hand is op aarde.quote:Op maandag 18 april 2005 21:03 schreef Hallulama het volgende:
die in contact staan met bepaalde eeh, hoe zal ik het noemen, warme ruimte vrinden, d.m.v. telepathie, en die warme ruimte vrinden zijn blijkbaar heel concreet met vanalles bezig
Ach dit komt me aardig bekend voor hoor,. lees maar eens http://www.davidicke.comquote:Op maandag 18 april 2005 17:15 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Het feit dat ze die Hatonn gast Commander Hatonn noemen, en onzichtbare sterrenmensen die de mensen van CNN begeleiden maakt het geheel ook niet echt geloofwaardig. Ook wordt het steeds uitgesteld door onvoorziene moeilijkheden. Het is weer echt een standaard sekteverhaal in al zn facetten.
En uhm:
[.Ik stel voor dat jullie je starwar-films weer eens bekijken om een idee te krijgen van de machten die bestaan en de laatste van die macht houdt zich schuil op de aarde. Wij willen niet het risico lopen dat de planeet zover komt..]
Ja dat is ook al zo'n fantast en antisemietquote:Op maandag 18 april 2005 21:11 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Ach dit komt me aardig bekend voor hoor,. lees maar eens http://www.davidicke.com
volgens http://www.whitehouse.gov/news/releases/2005/04/20050418-1.html was Bush vandaag in South-Carolina voor een discussie over social security in die staatquote:Op maandag 18 april 2005 21:24 schreef Hallulama het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Bush weer in het openbaar verschijnt, dat is een interessant volgend moment.
Is hij vandaag nog ergens op bezoek geweest, dat niemand weet?
quote:Op maandag 18 april 2005 22:00 schreef Hallulama het volgende:
Rats...
De wens is de vader van de gedachtequote:Op maandag 18 april 2005 22:00 schreef Hallulama het volgende:
Rats...
paus dood > OPUS DEI OVERNAME dmv veiligstellen volgende kandidaat , let maar op.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:40 schreef Hallulama het volgende:
Er staat:
"There is taking place a coup of sorts that is to reveal a long awaited outcome to the tragedy of 9/11."
Hoe concreet kun je zijn? Ik zou niet weten wat een paus daar mee te maken zou kunnen hebben.
Blijkbaar komt over niet al te lange tijd het ware verhaal betreffende 9/11 naar buiten, dat is waar ze 't over heeft.
Er is toch nu ook al een Opus Dei kandidaat tussen alle kanshebbers.quote:Op dinsdag 19 april 2005 04:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
paus dood > OPUS DEI OVERNAME dmv veiligstellen volgende kandidaat , let maar op.
de voorspellingen zeggen dat de volgende paus vrij snel komt te overlijden, en dat de paus die daarop volgt de anti-christ zal blijken te zijn ... ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:16 schreef Nynex het volgende:
Dit wordt de laatste paus ooit.
Ja en DÀT is dan weer onzinquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:52 schreef 1.61803399 het volgende:
[..]
de voorspellingen zeggen dat de volgende paus vrij snel komt te overlijden, en dat de paus die daarop volgt de anti-christ zal blijken te zijn ... ik ben benieuwd![]()
gelul de komende paus is een tijdelijke. een intermediair die weer relatief snel is. en er gebeurd niks bijzonders die gasten zijn allemaal gewoon oud en sterven door ouderdom, niet door een assasinatie poging of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:16 schreef Nynex het volgende:
Dit wordt de laatste paus ooit.
Met mijn welbekende slogan,
_trust me on this one_
Mja de vorige paus kreeg wel een assasinatie poging op zijn dakquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:21 schreef Enyalius het volgende:
gelul de komende paus is een tijdelijke. een intermediair die weer relatief snel is. en er gebeurd niks bijzonders die gasten zijn allemaal gewoon oud en sterven door ouderdom, niet door een assasinatie poging of iets dergelijks.
Tja wat kan ik zeggen. Niemand die genoeg info heeft om het 100% te ontkrachten maar serieus is het natuurlijk niet te nemenquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:13 schreef Hallulama het volgende:
Nieuwe update:
http://www.treeofthegolde(...)2005/MQ_04-19-05.htm
Ze zijn al bezig met het schoonmaken van de aarde, ik had gehoopt dat wij ook mochten helpen.
Het spijt me maar met een aanhef als deze vind ik het extreem moeilijk uberhaupt door te lezen. Maaaargoed:quote:Dear Ones, I come again as a representative of the Galactic Federation
Oh My God... Dit typ je toch alleen om je lezer zich speciaal te laten voelen? Hoeveel van die idioten zullen nu wel niet denken a-HA! Ziejewel! Ik ben een LID van de GALACTISCHE FEDERATIE! En daardoor blijven ze lezen, en terugkomen op die site..quote:Of course we have our own members in many countries, who have entered your life stream in a perfectly normal way. They do not always know of their connection with us, but will serve us by carrying out their ordained tasks. What they will have is buried memories of their lives in the higher dimensions, and will find it easy to assimilate information about us. They will have an interest in ET’s and UFO sightings because they already know the truth of their existence.
En waar ligt de klemtoon in die zin?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:42 schreef Chewie het volgende:
Wil men serieus genomen worden dient men wel iets te zeggen
maniacquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:30 schreef SingleCoil het volgende:
Dat laat ik geheel over aan de lezerquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
En waar ligt de klemtoon in die zin?.
Anyway, geen nieuws dus.
In de bijbel staat hoe er vier koninkrijken zullen zijn. Het derde koninkrijk bestaat uit "mensen" die zich tussen de aardbewoners zullen vermengen. Dit is het "ijzer" (de wezens) die zich vermengen met het leem (de mensen). Ze doen zich voor als mensen en ze zullen zelfs in het huwelijk treden met mensen, maar omdat ze in werkelijkheid niet aards zijn, zullen ze nooit een geheel vormen. Dit is de buitenaardse infiltratie. Het is nu aan het gebeuren, er zal een dezer dagen een koninkrijk komen geleid door de antichrist, en ja, schrikt niet dit is een buitenaardse, althans, oorspronkelijk buitenaards, we hebben het over de grey, de satan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:52 schreef livEliveD het volgende:
-edit MUUS- Reactie op off-topic crap verwijderd
OT:
Als die aliens zich als mensen kunnen voordoen waarom integreren ze dan niet compleet als ras?
Tja zo kun je het interpreteren. Zelf vind ik het ongegrond, de kans lijkt me te klein dat zoiets echt gaat gebeuren of aan het gebeuren is.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:52 schreef FatalException het volgende:
bijbelstukken
Klopt.. 2012quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:21 schreef Enyalius het volgende:
maar 1 ding hebben beide teksten wel gelijk in...en dat is wat er op het moment aan het gebeuren is ter voorbereiding. als ik het goed begrepen heb zal het binnen nu en 10 jaar duidelijk worden. maar quote me er niet op
Ja, maar het is frappant dat dat jaartal inderdaad wel een aantal grote gebeurtenissen aan het hemelgewelf inluidt.quote:jaartal lijkt me standaard. maar ik weet het zo net nog niet of het specifiek dan gebeurd.
je weet hoe voorspelling zijn, zeer vaag
We zijn al over gegaan naar Waterman tijdperk, maar zitten nog in de aanloop ervan, de verdere gevolgen zullen steeds merkbaarder worden daarvan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:10 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ja, maar het is frappant dat dat jaartal inderdaad wel een aantal grote gebeurtenissen aan het hemelgewelf inluidt.
De zon staat exact in een rechte lijn met het middelpunt van onze melkweg op de winterevening. We gaan over van Vissen naar Waterman, Polaris begint zijn beweging van het poolgebied af....
We zijn aan het overgaan naar het waterman tijdperk... De zon komt nog een paar jaar op in Vissen tijdens de lenteevening.quote:We zijn al over gegaan naar Waterman tijdperk
waarom?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:43 schreef Hallulama het volgende:
Ik gok eerder, en wel voor 30 juni dit jaar
Please hoor, binnen 10 jaar??quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:21 schreef Enyalius het volgende:
de meeste voorspellingen zijn altijd heel wazig en kunnen niet uitgelegd worden tot het gebeurd is.
zo ook de bijbel, vol met vage teksten die je op elke manier kunt interpeteren zoals het jouw uitkomt.
maar 1 ding hebben beide teksten wel gelijk in...en dat is wat er op het moment aan het gebeuren is ter voorbereiding. als ik het goed begrepen heb zal het binnen nu en 10 jaar duidelijk worden. maar quote me er niet op
Omdat dat in zo'n zelfde channeled message werd aangekondigd.quote:
hmmm, kweenie, denk zelf eerder aan 2012.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:58 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Omdat dat in zo'n zelfde channeled message werd aangekondigd.
En in februari sprak men over 2/3 maanden, dus da's wat mij betreft eind mei/begin juni.
Doe er mee wat je wenst
quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:15 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Wellicht heeft dit toch wel heel veel te maken met het feit dat India voor 2012 een anti-zwaartekracht motor prototype klaar te hebben.
Ik wist niet dat aliens met cesna's rondvlogenquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:46 schreef perfectionist het volgende:
Zijn onze ruimtevrienden weer in aktie![]()
FP : Witte Huis en Capitool ontruimd na terreuralarm
EDIT : Nieuw Verslag van Unitynet.nl.
Het klinkt te mooi om waar te zijn
Nou voor mij blijft 21 december 2012 voorlopig maar even staan als DE datum...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:37 schreef Hallulama het volgende:
Only if they have to my friend, only if they have to
Maar nee, het was geen alien:
http://us.cnn.com/2005/US/05/11/evacuation/index.html
De politie in Washington D.C. geilt er op om mensen die ze arresteren eerst op de grond te krijgen geloof ik, ze zijn notabene later vrijgelaten, raar volk.
ja is de nieuwste rage onder de aliens, vliegen met een cesnaquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:14 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Ik wist niet dat aliens met cesna's rondvlogen
Gert Berg is mijn beste vriendquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:00 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Nou voor mij blijft 21 december 2012 voorlopig maar even staan als DE datum...
Een blackhawk en 2 F16's.. en dan gewoon vrijlaten..
Wat een paniekvogels..
Die alien onder mij is trouwens mijn broertje van Sirius, je weet wel waar Gert Berg ook vandaan komt
ja... analiensquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:01 schreef Vailixi het volgende:
[..]
ja is de nieuwste rage onder de aliens, vliegen met een cesna![]()
Ik denk aan hoge spanningen tussen nucleaire 'landen' misschien zelfs al hier en daar oorlogen waar nucleaire bommen bij gebruikt zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:15 schreef Hallulama het volgende:
Dan zou het 2012 verhaal wel komen als een flinke verrassing.
Waar denk je aan overigens? Paniek, ellende, meteorieten, shiftende polen, of wellicht een plotselinge en daarom enigszins shockerende doch vreedzame ascentie?
Geloof/ denk jij dat ze voor 2012 zichzelf publiekelijk kenmaar maken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:08 schreef Hallulama het volgende:
Ja, Vailixi, mijn idee is als volgt...
Ze kunnen best ruim voor 2012 contact zoeken, om ons te assisteren wat betreft 2012, en zoals het verhaal gaat, ons te helpen om de aarde op te ruimen en in originele staat te herstellen
Ze nemen vast een koffertje met genen mee, zoals Noach ook bij zich had, als ik Bram Vermeulen mag geloven, dan wel Zecharia Sitchin
yup ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:18 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Ik denk aan hoge spanningen tussen nucleaire 'landen' misschien zelfs al hier en daar oorlogen waar nucleaire bommen bij gebruikt zijn.
Maar over het algemeen denk ik dat we langzaam in het volgende tijdperk schuiven en dat voor die tijd de 'kwade' machten nog zullen proberen alle macht in handen te houden/ krijgen.
We zullen het vanzelf wel zien Hallulama.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:27 schreef Hallulama het volgende:
Er zijn twee partijen in "dromenland" op dit moment.
Een partij die zegt dat 't eerst nog flink mis gaat, en een partij die zegt dat dat flink misgaan niet meer nodig is, en dat 't goed mogelijk is dat ze zichzelf een dezer dagen al laten zien.
Ikzelf behoor tot die laatste partij, en ik mag hopen dat ik 't bij het rechte eind heb, dat zou een hoop ellende schelen.
(ja, ik heb ook maar effe een alien pet opgezet)
Geinige avatarquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:27 schreef Hallulama het volgende:
Er zijn twee partijen in "dromenland" op dit moment.
Een partij die zegt dat 't eerst nog flink mis gaat, en een partij die zegt dat dat flink misgaan niet meer nodig is, en dat 't goed mogelijk is dat ze zichzelf een dezer dagen al laten zien.
Ik zelf behoor tot die laatste partij, en ik mag hopen dat ik 't bij het rechte eind heb, dat zou een hoop ellende schelen.
(ja, ik heb ook maar effe een alien pet opgezet)
Bron?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:51 schreef zoalshetis het volgende:
Thu, 12 May 2005, 22:51
CNN Breaking news!
Former president bush is now announcing alien troops took over the White house. At first sight it appeared to be completely insane people dressed as aliens, but now the confiscated President confirms it is “no joke! They are coming to smoke us out of our fancy houses!”
This was the statement of a very concerned Bush before the connection was lost a few minutes ago.
Right now America is in complete state of shock and awe. People are running in the streets, in Orange County a man ate his entire family and Texas is now a parking lot for alien aircrafts.
We’ll continue continuously.
cnnquote:
Zonder beledigend te willen zijn vind ik de hele berichtgeving gedaan worden door nogal zweverige figuren en wazige verhaaltjes die later dan toch niet uitkomen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:52 schreef Hallulama het volgende:
Nice one.
Ik geloof niet dat ze 't zo amateuristisch zullen aanpakken.
Vandaar misschien dat 't nog wel 7 jaar gaat duren voordat ze komen, als 't 7 jaar kost om de mens klaar te krijgen om zoiets in alle rust te laten ondergaan.
Misschien...quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:03 schreef Hallulama het volgende:
Neem dan dit:
[verhaal]
Wellicht kan 't alleen maar via zweverige figuren tot ons komen
Precies, en dat is dan ook mijn enige echte houvast in deze.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:04 schreef Hallulama het volgende:
Die oude culturen hebben 't nog steeds goed overigens, het zou slechts een side effect zijn van wat die oude culturen beweren, 't feit dat ze eerder landen dan dat 't moment daar is.
En daar heb ik dus moeite mee om maarzo wat aan te nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:13 schreef Hallulama het volgende:
Ik zou daar dan ook op focussen ja, definitely.
Ik heb helaas niet van dergelijke ervaringen mogen genieten, ik neem slechts vanalles aan, maar dan ook niet zomaar, het zijn "educated assumptions", als die bestaan tenminste
hmmm. ik bewonder je geestdrift en (parate)kennis.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:29 schreef Hallulama het volgende:
Ja, en wie of wat ben jij dan eigenlijk wel niet?
http://en.wikipedia.org/wiki/Solipsism
Ik kan niet maarzo even een directe www link uit mijn mouw schudden waar dit te lezen valt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:16 schreef Hallulama het volgende:
Dat van de Maya's weet ik, maar er schijnen dus inderdaad meerdere bronnen te zijn, ik ken alleen die van de Maya's, waar vind ik iets over wat die Indiërs zeggen?
Ik hou ook van jou.quote:hmmm. ik bewonder je geestdrift en (parate)kennis.
Ah, je bedoeld waarschijnlijk de Veda's.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:13 schreef Vailixi het volgende:
en wat ook in oude Indiaase teksten staat.
in discussie welquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:33 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou.
And that is all that matters, isn't it?
dan moet je ff naar ditluisteren tweede vers volgens mijquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:37 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ah, je bedoeld waarschijnlijk de Veda's. Kan je een bronverwijzing opgeven waar zoiets staat dan? Welke Veda en welk vers, wie het evt. zo geinterpreteerd heeft enzo.
Niet zo 1, 2, 3quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:37 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ah, je bedoeld waarschijnlijk de Veda's. Kan je een bronverwijzing opgeven waar zoiets staat dan? Welke Veda en welk vers, wie het evt. zo geinterpreteerd heeft enzo.
Ik zei ook dat het interessant was en niet dat je het moet gelovenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:37 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ah, je bedoeld waarschijnlijk de Veda's.
Die link van Experiencefestival met Sri Kalki Bhagavan.. dat is zo'n beetje hetzelfde als zeggen dat je Jezus geincarneerd bent en dat het einde der dagen aanbreekt. Alleen dan natuurlijk de Hindoe Avatar Kalki (de 10e verschijning van Vishnu) en dat de Gouden Tijd aanbreekt.
Wikipedia
haha okquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:50 schreef Woodbridge het volgende:
Ik zei ook dat het interessant was en niet dat je het moet geloven![]()
Zeker.. ik baal dan ook als een stekker dat ik die nu niet even zo kan laten zien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:53 schreef The_Shining het volgende:
[..]
haha ok
Maar voor de goeie orde, dat je weet waar ze het vandaan halen. De originele verhalen zijn ook interessant
quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:26 schreef Hallulama het volgende:
Dat gedoe rond 15 april was trouwens bedoeld om bepaalde dark forces uit hun tent te lokken, zo las ik laatst in een channeling.
ja die kwamen van de pen van zoalshetis.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:32 schreef SlimShady het volgende:
Waren die verhalen over het Witte Huis + aliens nou onzin?
Ik neem CNN altijd serieus dus nu twijfel ik.
Ah. Weet je.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:26 schreef Hallulama het volgende:
False alarm sends Bush to underground shelter
Wednesday, April 27, 2005 Posted: 12:51 PM EDT (1651 GMT)
WASHINGTON (AP) -- Fears that an unidentified aircraft had entered restricted space near the White House prompted security officials to move President Bush from the Oval Office to an underground shelter Wednesday.
Bron: CNN.com ( http://us.cnn.com/2005/US/04/27/whitehouse.security.ap/index.html )
---
Moegaga, UFOs after Bush
oh jij wist niet dat ik die allemaal geschreven heb? de hoax continues.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:57 schreef Hallulama het volgende:
Exqueeze me ?
was ook een grapje. geheel conform het topic idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:12 schreef Hallulama het volgende:
Nee, ik denk dat je nu lijdt aan grootheidswaanzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |