Justice in the United Statesquote:we will see a return of the cause of justice in the united states
quote:This is but one of the events that took place in the night. This is an example of what the illuminati do to divert attention from what they are facing in the hour of the day. They use events of a larger or lesser significance to shelter their plans that carry a deadlier implication to man.
Ah indekken is okquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:00 schreef Hallulama het volgende:
This had better be factual; please forgive me if it proves to be wrong.
Dus ik moet deze zooi verspreiden en mevrouw weet wat er in me hoofd omgaat? Knapquote:Yes, please send out this message. In about ten hours or less, you will want to be watching CNN and be vigilant as to who you invite to watch with you.
Er komt een aankondiging op CNN maar we vertellen lekker niet wat het is (zelfs op internet niet omdat ze dat zogenaamd niet mogenquote:There is likely to be an announcement and this will bring about a step that is vital to the people of the world. We are not going to say what this is about, for to do so would be beyond our jurisdiction.
Komt over alsof de nieuwe coca cola reclame door zoveel mogelijk mensen gezien moet wordenquote:Please trust us on this, for it is imperative that certain information be acknowledged in the moment.
Ok mooi. We wachten af. Over 10 uur verwacht ik een excuses postquote:There is taking place a coup of sorts that is to reveal a long awaited outcome to the tragedy of 9/11. With this coup there will be the coming forward of many witnesses who will be able to substantiate the evidence that is to be presented. When this comes forward there will be a standing down of various people in the government, and with this standing down, we will see a return of the cause of justice in the united states.
Als het niet gebeurd dan gebeurd het toch maar dan later? Welke sekte heeft zoiets nooit gezegd? Zover ik weet geen enkele.quote:Should there be a flaw in this plan, then the timetable will be extended only long enough for the flaw to be eliminated.
Maak je geen zorgen we sturen de spam wel door heurquote:Please send this out to your readers, and allow the press to do the rest.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:23 schreef Hallulama het volgende:
Die 10 uur tijd was vanochtend om 06:30 (lokale tijd) al om, maar mevrouw Tate kreeg om 8:30pm (mountain time) nieuwe informatie, dus ja...
Oh, dus we zitten hier nog wel ff.quote:Should there be a flaw in this plan, then the timetable will be extended only long enough for the flaw to be eliminated.
dan vrees ik dat je nog niet begrijpt waarvoor de pers dient..quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:18 schreef Hallulama het volgende:
De press pakt alles op wat sensationeel is, foute dingen, en goede dingen, so...
Ik hang niet graag de psycholoog uit maar dit lijken me toch geen gezonde gedachtes. De paranoiaquote:I sat at my computer, and Hatonn came through telling me about a relevancy to what was being presented in the movie, ‘Cellular’, to what has been taking place in the world. It was showing how the families of victims of the illuminati are placed in extreme and terrifying danger in order to coerce the ones that they want to use for their purposes.
En straks is de nieuw gekozen paus ineens hetgeen dat ze bedoelde? Of is die kerel reeds gekozen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:27 schreef Hallulama het volgende:
Teletekst mag ook, of KPN Nieuws via SMS, whatever, het is in iedergeval interessant om te zien dat hier iemand zeer concrete informatie aan het channelen is, en dat kan tot leuke dingen leiden.
Of ze beseft dat ze in een psychose zit, of het klopt gewoon.
Alleen DAT al maakt het interessant inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:33 schreef livEliveD het volgende:
Verder wil ik nog wel even wachten hoor want ik ben benieuwd hoe ze het goed gaat praten![]()
Dat weet niemand, beste Mork. Maar CNN zal het ons gaan vertellen. Of niet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:38 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik snap er geen hol van, waar gaat dit over?
Dr zit altijd wel een achterdeurtje in dit soort dingen hequote:Op zaterdag 16 april 2005 14:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Oh, dus we zitten hier nog wel ff..
ik hoopte op spaceships.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:51 schreef Nickthedick het volgende:
OMG WE'RE ALL GONNA DIE!!!!
Hee, ik zie dat ik nog ships heb.
*munch *munch
Relax, het is al verbeterd.quote:
lol jammer, ik hoopte dat we konden vluchten voor het te laat is...quote:
Over een paar maanden of jaren zien we onverwachts iets op CNN wat een beetje vaag zal zijn en dan lezen we achteraf:quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dr zit altijd wel een achterdeurtje in dit soort dingen he
"Als het niet gebeurt, gebeurt het later een keer"
quote:Told ya the flaw would be eliminated!!
Mja, te lui om er echt in geinteresseerd te zijn en CNN aan te zetten. De media in Amerika en 'dé waarheid', beetje te paradoxaal.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat weet niemand, beste Mork. Maar CNN zal het ons gaan vertellen. Of niet..
Ik vrees dat dit het einde isquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol jammer, ik hoopte dat we konden vluchten voor het te laat is...
Helaas zijn er alleen updates van maandag t/m vrijdag. Op zaterdag & Zondag werkt de regering daaro niet. Dus ik ben bang dat we echt moeten wachten tot maandag..quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Oh, dus we zitten hier nog wel ff..
Nee ik zie de link met de paus ook niet maar das het enige waarbij in de verste verte aan een vorm van aftreding kan denken. Daarnaast kun je altijd wel een verband vinden als je maar genoeg zoekt. Als er vandaag echter letterlijk 'schokkend' nieuws over 9-11 naar buiten wordt gebracht dan sta ik wel met een bek vol tandenquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:40 schreef Hallulama het volgende:
"There is taking place a coup of sorts that is to reveal a long awaited outcome to the tragedy of 9/11."
Hoe concreet kun je zijn? Ik zou niet weten wat een paus daar mee te maken zou kunnen hebben.
Blijkbaar komt over niet al te lange tijd het ware verhaal betreffende 9/11 naar buiten, dat is waar ze 't over heeft.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:51 schreef Nickthedick het volgende:
OMG WE'RE ALL GONNA DIE!!!!
Hee, ik zie dat ik nog chips heb.
*munch *munch
Yes, apparently.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:53 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Overigens, is dit een initiatief van Nesara?
helaas, het begon net zo leuk te worden.quote:
Niet zo pessimistisch Muusquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Over een paar maanden of jaren zien we onverwachts iets op CNN wat een beetje vaag zal zijn en dan lezen we achteraf:
[..]
Dat zou onacceptabel zijn, en dat snapt zij ook wel, mag ik hopenquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:54 schreef MUUS het volgende:
Over een paar maanden of jaren zien we onverwachts iets op CNN wat een beetje vaag zal zijn en dan lezen we achteraf:
Yep, da's zijn 'goatboy' typetje uit Revelationsquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:57 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Off topic: Is jouw ondertitel een quote van Bill Hicks? Komt me zo bekend voor, maar weet niet meer waarvan.
Ik mis even iets over nesara geloof ik....quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:01 schreef Hallulama het volgende:
1. Vervang regering van de VS door naar buiten te treden met het ware verhaal rondom 9/11
2. Kondig NESARA aan
3. NESARA goes international
4. Vrede
5. First Contact
6. Aarde repareren
7. Ascension
Zoiets...
Dus ze zat er eigenlijk sowieso al naast met haar voorspelling?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:56 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Helaas zijn er alleen updates van maandag t/m vrijdag. Op zaterdag & Zondag werkt de regering daaro niet. Dus ik ben bang dat we echt moeten wachten tot maandag..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |