Ze liegen bijna allemaalquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
1 man waarvan het is bewezen, met als gevolg een heel drama eromheen. ja, dat noem ik overdreven..
En van de andere 99,99% ga jij er tot nader order vanuit dat het geheel de waarheid is, natuurlijk?quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
1 man waarvan het is bewezen, met als gevolg een heel drama eromheen. ja, dat noem ik overdreven..
Daar ligt het verschil tussen ons. Ik ga ervan uit dat iedereen onschuldig is totdat het anders is bewezen, jij doet dat kennelijk precies andersom.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
En van de andere 99,99% ga jij er tot nader order vanuit dat het geheel de waarheid is, natuurlijk?
Is dat aannemelijk, denk je?
= dus "Ja"?quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daar ligt het verschil tussen ons. Ik ga ervan uit dat iedereen onschuldig is totdat het anders is bewezen, jij doet dat kennelijk precies andersom.
Of iets aannemelijk is, doet er toch niet toe? Op de feiten afgaan heet zowiets toch? Of moeten we alles maar beoordelen wat het meest aannemelijk is?quote:
TimmyAsd, Geloof het of niet, maar liegen - net als tasjes stelen - hoort niet. Tenminste; ....bij Nederlanders.........quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het ging om het feit dat hij liegt en dit als een doodzonder wordt gezien hier..
Misschien moet je eens wat minder naïef in het leven staan en accepteren dat er een gulden middenweg is.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daar ligt het verschil tussen ons. Ik ga ervan uit dat iedereen onschuldig is totdat het anders is bewezen, jij doet dat kennelijk precies andersom.
Heilig boontje toch, het merendeel vd Nederlanders liegt ook.. Of ben je van mening dat Nederlanders niet liegen? En goed of fout, voor Asielzoekers is het een kwestie van leven of dood..quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:41 schreef QED het volgende:
[..]
TimmyAsd, Geloof het of niet, maar liegen - net als tasjes stelen - hoort niet. Tenminste; ....bij Nederlanders.........
Leg uit.. wat houdt die middenweg in?quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat minder naïef in het leven staan en accepteren dat er een gulden middenweg is.
Nee, de gewoonte in een parlementaire democratie met scheiding der machten, is dat we geloven in de uitspraak van de rechter.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Of iets aannemelijk is, doet er toch niet toe? Op de feiten afgaan heet zowiets toch? Of moeten we alles maar beoordelen wat het meest aannemelijk is?
Als ze liegen, betekent dat al snel dat het dus niét zo erg is, en dat het dus géén zaak van leven of dood is.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:43 schreef TimmyAsd het volgende:
Heilig boontje toch, het merendeel vd Nederlanders liegt ook.. Of ben je van mening dat Nederlanders niet liegen? En goed of fout, voor Asielzoekers is het een kwestie van leven of dood..
Dat je in elk geval op voorhand rekening houdt met de mogelijkheid dat men liegt. En dus niet zomaar alles maar gelooft wat men zegt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Leg uit.. wat houdt die middenweg in?
Overdrijven is ook een sterk punt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heilig boontje toch, het merendeel vd Nederlanders liegt ook.. Of ben je van mening dat Nederlanders niet liegen? En goed of fout, voor Asielzoekers is het een kwestie van leven of dood..
Dat bedoel ik ook niet. Maar iedere asielzoeker op voorhand een leugenaar noemen gaat wel erg ver toch. Je hoeft het ook niet aan te nemen als waarheid, maar nu blijkt dus dat ze zowiezo schuldig zijn totdat het tegendeel is bewezenquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat je in elk geval op voorhand rekening houdt met de mogelijkheid dat men liegt. En dus niet zomaar alles maar gelooft wat men zegt.
Juist wel. En hij loog zo te lezen niet over zijn thuis-situatie, maar over het feit dat hij geen spreektijd oid kreeg.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als ze liegen, betekent dat al snel dat het dus niét zo erg is, en dat het dus géén zaak van leven of dood is.
Verdonk woont hier al. We hebben het over mensen die je nog kunt weigeren.quote:
Die asielzoekers wonen hier ook al jaren.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Verdonk woont hier al. We hebben het over mensen die je nog kunt weigeren.
Dat is helemaal niet waar. Waarom denk je dat die procedures zo lang duren?quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Maar iedere asielzoeker op voorhand een leugenaar noemen gaat wel erg ver toch. Je hoeft het ook niet aan te nemen als waarheid, maar nu blijkt dus dat ze zowiezo schuldig zijn totdat het tegendeel is bewezen
Ze verblijven hier tijdelijk. Da's iets anders dan wonen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Die asielzoekers wonen hier ook al jaren.
Nee, daar hebben we die man met dat gewaad voor, de we 'rechter' noemen, die heeft dat bepaald, lees me vorige postje nog ens.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Je hoeft het ook niet aan te nemen als waarheid, maar nu blijkt dus dat ze zowiezo schuldig zijn totdat het tegendeel is bewezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |