http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/004409.htmlquote:Op zaterdag 16 april 2005 04:52 schreef spooky1234 het volgende:
Ik dacht.. misschien is het leuk om een topic te hebben met de meest kansloze volkszangers![]()
Ik trap af met:
[afbeelding]
Dave van Well! http://www.davevanwell.com
18 jarig mollig jongetje...en zijn ouders weten het zeker, hij gaat fransje bauer opvolgen![]()
quote van zijn site:
Ik zing nou al 2jaar en ik boek goede resultaten. Ik ben druk bezig met mijn eerste album .
Het worden allemaal eigen nummers. Ik treed ook door heel Nederland op. En ben druk bezig met door te breken.
Vooral zijn laatste zin![]()
![]()
Hij was ook op man bijt hond: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0414.asf?start=08:30
Bovenstaand filmpje is echt een aanrader.. probleemwijken van sbs is nix hiermee vergeleken
Ben benieuwd wie de tattoo's gemaakt heeft.. ik bedoel dave is niet echt super knap maar dit is wel brrfreaky shit.. hij lijkt wel een demoon
[afbeelding]
En een echte volkszanger heeft natuurlijk ook een stoere pimp wheels nodig:
[afbeelding]
Ok kom op mensen, keep em coming.. post hier nog meer coole volkszangers![]()
hmm...aardig wat bling bling, misschien dat hij het in de rap industrie wel redt?quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:46 schreef nozem het volgende:
Rini Valentijn al genoemd? De trots van Tillieburg.
[afbeelding]
ziek zijn zequote:Op zaterdag 16 april 2005 16:24 schreef cafca het volgende:
De als-je maar-gelukkig-band !
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Ze hebben een nieuwe CD!
Blijf met je handen van Peter Beense af! Mijn grote held!quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:40 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Peter Beense & Wolter Kroes
[afbeelding]
[afbeelding]
Goeie zanger, aardige vent en zeker niet kansloos.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:25 schreef Anton het volgende:
[..]
Blijf met je handen van Peter Beense af! Mijn grote held!![]()
Dude, ik maak maar een grapje.. you must have some serious issues als je je hierover opwindt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:34 schreef YuckFou het volgende:
Persoonlijke gegevens: spooky1234
Geboortedatum: 1980-11-24
Waffeltje dichthouden snotneus, als ik reageer op iets dan is dat niet direkt een slowchat
Hemden zijn geniaal haha.. uber fout!quote:
Jannes is een Drent hoor!quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:55 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Jannes, de piratenheld van Overijssel. Hij heeft nu ook zijn eigen real-life soap op RTV Oost
Auch, me orenquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:00 schreef mien-moeke het volgende:
Jacob en Sylvia
[afbeelding]
Luistert en huivert
Luistert en huivert 2
En de afdeling FUN op hun site
Wat een hopeloze figure zeg jezus christus, dat zijn echt van die mensen waarvan het botsauto-bedrijf failliet is gegaan ...quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:00 schreef mien-moeke het volgende:
Jacob en Sylvia
[afbeelding]
Luistert en huivert
Luistert en huivert 2
En de afdeling FUN op hun site
quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:23 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Wat een hopeloze figure zeg jezus christus, dat zijn echt van die mensen waarvan het botsauto-bedrijf failliet is gegaan ...![]()
Die kwam ik ook net tegen jaquote:
Hoezo onze dave word nooit geboektquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Die Dave van Well kost 700 euro voor een half uur
1000 voor 4 x een half uur.
Check dat (man bijt hond) filmpje ff trwns: hij heeft best een lekkere vriendinquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:10 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Hoezo onze dave word nooit geboekt![]()
ja voor zijn doen ja ..quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Check dat (man bijt hond) filmpje ff trwns: hij heeft best een lekkere vriendin![]()
Bel nu: Alpenzusjes Carla en Karin, Ze zijn bloedheet en ze wachten op jou 0906-765...quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:49 schreef cosmick het volgende:
[afbeelding]
Ik zag perongeluk op RTV Oost "Apenzusje Carla" ofzo. OMG!
Jannesquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:55 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Jannes, de piratenheld van Overijssel. Hij heeft nu ook zijn eigen real-life soap op RTV Oost
iddquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:29 schreef YuckFou het volgende:
Danny van Zoest
[afbeelding]
[..]
'de zingende stukadoor'![]()
Nachtdienst he....quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:37 schreef BennieK het volgende:
![]()
hoe kom je er op? nee echt...hoe kom je op zulke sites??
Ja, of hier: http://www.radiopalingboer.com/links.htmquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:52 schreef nozem het volgende:
Hier: http://www.regionaleartie(...)ina%20Nederland.html
Staan er een heleboel. Briljante muzikanten, stuk voor stuk!
oh mijn godquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:49 schreef cosmick het volgende:
[afbeelding]
Ik zag perongeluk op RTV Oost "Apenzusje Carla" ofzo. OMG!
gewoon ff flink op het internet zoeken.. er staan veel links naar sites in dit topic en op die sites staan ook weer links enz enz..quote:Op zondag 17 april 2005 12:08 schreef Prep2Fight het volgende:Kees, waar vind je dat? Op welke site ben je specifiek aan het zoeken naar Nederlandse volkszangers?
![]()
Bierworstjes.quote:Op zondag 17 april 2005 12:41 schreef BeRightBack het volgende:
Bifi dat is toch zo'n merk van hondenkoekjes
Mijn Yvonne wat doe jequote:Op zondag 17 april 2005 12:34 schreef BeRightBack het volgende:
[afbeelding]
Shana,
Hoezo Hanna Tokkie II
die toetsenist...quote:Op zondag 17 april 2005 12:02 schreef BeRightBack het volgende:
Kijk nou eens wat ik vond : [afbeelding]
Is dat niet Karin van De Alpenzusjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |