quote:Op zaterdag 16 april 2005 07:39 schreef cafca het volgende:
Wat denk je van geweldige Ronny Jordaan?
[afbeelding]
http://www.ronnyjordaan.com/
omg omg omg omg omg. is die gast serieus? dat kan toch bijna niet? is ie zwakbegaaft (laat dat begaaft maar weg) ofzo.quote:Op zaterdag 16 april 2005 04:52 schreef spooky1234 het volgende:
Ik dacht.. misschien is het leuk om een topic te hebben met de meest kansloze volkszangers![]()
Ik trap af met:
[afbeelding]
Dave van Well! http://www.davevanwell.com
18 jarig mollig jongetje...en zijn ouders weten het zeker, hij gaat fransje bauer opvolgen![]()
quote van zijn site:
Ik zing nou al 2jaar en ik boek goede resultaten. Ik ben druk bezig met mijn eerste album .
Het worden allemaal eigen nummers. Ik treed ook door heel Nederland op. En ben druk bezig met door te breken.
Vooral zijn laatste zin![]()
![]()
Hij was ook op man bijt hond: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0414.asf?start=08:30
Ben benieuwd wie de tattoo's gemaakt heeft.. ik bedoel dave is niet echt super knap maar dit is wel brrfreaky shit.. hij lijkt wel een demoon
[afbeelding]
En een echte volkszanger heeft natuurlijk ook een stoere pimp wheels nodig:
[afbeelding]
Ok kom op mensen, keep em coming.. post hier nog meer coole volkszangers![]()
'de zingende stukadoor'quote:n een afgeladen Gelredome werd Danny van Zoest
de onbetwiste winnaar van "1000 Sterren Stralen".
De Arnhemse stukadoor liet vele vrouwenharten sneller kloppen. Toch was het zijn stem in combinatie met een spetterend optreden wat veel mensen deed besluiten voor Danny te kiezen. Aankomende week verschijnt zijn allereerste single 'Caramba'. Er staan inmiddels diverse radio & tv optredens geboekt, dus Danny van Zoest zal de komende tijd in menig woonkamer te bewonderen zijn. Danny van Zoest binnenkort ook op uw evenement?
Danny is vanaf heden te boeken voor een optreden van 30 minuten. Een onvergetelijk halfuur FEEST. Eigen repertoire, bekende feestelijke klassiekers en zijn charmante verschijning laten het kwik snel stijgen!
nog maar een poging danquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:36 schreef spooky1234 het volgende:
Ik vind Dave nog steeds niet verslagen is en nog steeds Koning Kansloos is... maar er moet erger bestaan.. any1?![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:40 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
nog maar een poging dan
[afbeelding]
Ze bestaan echt
Fout mannetje.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:09 schreef Hexagon het volgende:
[afbeelding]
Wesley
alleen de kop van die gozer al.
Hij ziet er best leuk uitquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:29 schreef YuckFou het volgende:
Danny van Zoest
[afbeelding]
[..]
'de zingende stukadoor'![]()
quote:
quote:
neequote:
Pinhead van hellraiser is er niks bij nee...quote:Op zaterdag 16 april 2005 04:52 schreef spooky1234 het volgende:
Ben benieuwd wie de tattoo's gemaakt heeft.. ik bedoel dave is niet echt super knap maar dit is wel brrfreaky shit.. hij lijkt wel een demoon
[afbeelding]
omg ik lach me helemaal kapot man. bestaan die lui die hier staan allemaal echt?quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:40 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
nog maar een poging dan
[afbeelding]
Ze bestaan echt
Hij heeft wel een goede stem vind ik.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:15 schreef timbob het volgende:
vergeet vooral bouke niet!
Peter Beense & Wolter Kroesquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:40 schreef dribbel79 het volgende:
Hoe heten die 2 kroegtijgers ook alweer die op 't afscheid van André Hazes zongen...(nummer ben ik ook even kwijt), die hele dikke vent met die maat van 'm??
hee kijk, is dat ook er niet 1quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:26 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goede stem vind ik.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:42 schreef Berkery het volgende:
Jan Ottens
[afbeelding]
"De Groninger André Hazes"
Hahahah, hoe diep kun je zinken...quote:Op zaterdag 16 april 2005 04:52 schreef spooky1234 het volgende:
[afbeelding]
ik zou er maar mee stoppen thomas , voor het te laat isquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:05 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Hij is heel populair bij onze vrienden in Probleemwijken: Frank "Leef Als Een Zigeuner" Van Etten
Vader en moeder hadden beide een tattoage van hun zoon op jonge leeftijd.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:02 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Hahahah, hoe diep kun je zinken...![]()
Persoonlijke gegevens:quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:27 schreef spooky1234 het volgende:
kinders... gaat ergens anders slowchatten..![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 05:01 schreef Glesse het volgende:
![]()
ZANGERES YVONNE
![]()
![]()
[afbeelding]
http://www.zangeresyvonne.nl/site.htm <- luister en huiver!
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:05 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Hij is heel populair bij onze vrienden in Probleemwijken: Frank "Leef Als Een Zigeuner" Van Etten
soort zoekt soort........jouw herrie zal der ook wel door het lasertje heen ratelen........quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:05 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Jan (die inmiddels zelfmoord heeft gepleegd) draaide mijn nieuwste plaat nog in de uitzending van Groningen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:50 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
soort zoekt soort........jouw herrie zal der ook wel door het lasertje heen ratelen........
die clipjes zijn ook briljant!quote:Op zaterdag 16 april 2005 05:01 schreef Glesse het volgende:
![]()
ZANGERES YVONNE
![]()
![]()
[afbeelding]
http://www.zangeresyvonne.nl/site.htm <- luister en huiver!
En werd vervolgens neergehoekt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:51 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Jan (die inmiddels zelfmoord heeft gepleegd) draaide mijn nieuwste plaat nog in de uitzending van Groningen.
was dat de reden??quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:51 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Jan (die inmiddels zelfmoord heeft gepleegd) draaide mijn nieuwste plaat nog in de uitzending van Groningen.
HOUDT DE ZIEL IN LEVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/004409.htmlquote:Op zaterdag 16 april 2005 04:52 schreef spooky1234 het volgende:
Ik dacht.. misschien is het leuk om een topic te hebben met de meest kansloze volkszangers![]()
Ik trap af met:
[afbeelding]
Dave van Well! http://www.davevanwell.com
18 jarig mollig jongetje...en zijn ouders weten het zeker, hij gaat fransje bauer opvolgen![]()
quote van zijn site:
Ik zing nou al 2jaar en ik boek goede resultaten. Ik ben druk bezig met mijn eerste album .
Het worden allemaal eigen nummers. Ik treed ook door heel Nederland op. En ben druk bezig met door te breken.
Vooral zijn laatste zin![]()
![]()
Hij was ook op man bijt hond: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0414.asf?start=08:30
Bovenstaand filmpje is echt een aanrader.. probleemwijken van sbs is nix hiermee vergeleken
[afbeelding]
En een echte volkszanger heeft natuurlijk ook een stoere pimp wheels nodig:
[afbeelding]
Ok kom op mensen, keep em coming.. post hier nog meer coole volkszangers![]()
hmm...aardig wat bling bling, misschien dat hij het in de rap industrie wel redt?quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:46 schreef nozem het volgende:
Rini Valentijn al genoemd? De trots van Tillieburg.
[afbeelding]
ziek zijn zequote:Op zaterdag 16 april 2005 16:24 schreef cafca het volgende:
De als-je maar-gelukkig-band !
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Ze hebben een nieuwe CD!
Blijf met je handen van Peter Beense af! Mijn grote held!quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:40 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Peter Beense & Wolter Kroes
[afbeelding]
[afbeelding]
Goeie zanger, aardige vent en zeker niet kansloos.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:25 schreef Anton het volgende:
[..]
Blijf met je handen van Peter Beense af! Mijn grote held!![]()
Dude, ik maak maar een grapje.. you must have some serious issues als je je hierover opwindt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:34 schreef YuckFou het volgende:
Persoonlijke gegevens: spooky1234
Geboortedatum: 1980-11-24
Waffeltje dichthouden snotneus, als ik reageer op iets dan is dat niet direkt een slowchat
Hemden zijn geniaal haha.. uber fout!quote:
Jannes is een Drent hoor!quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:55 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Jannes, de piratenheld van Overijssel. Hij heeft nu ook zijn eigen real-life soap op RTV Oost
Auch, me orenquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:00 schreef mien-moeke het volgende:
Jacob en Sylvia
[afbeelding]
Luistert en huivert
Luistert en huivert 2
En de afdeling FUN op hun site
Wat een hopeloze figure zeg jezus christus, dat zijn echt van die mensen waarvan het botsauto-bedrijf failliet is gegaan ...quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:00 schreef mien-moeke het volgende:
Jacob en Sylvia
[afbeelding]
Luistert en huivert
Luistert en huivert 2
En de afdeling FUN op hun site
quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:23 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Wat een hopeloze figure zeg jezus christus, dat zijn echt van die mensen waarvan het botsauto-bedrijf failliet is gegaan ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |