quote:SBS-programma opnieuw in opspraak
Het programma Probleemwijken is opnieuw in opspraak.Een man die een prominente rol speelde in de aflevering over de Groningse Oosterparkwijk heeft zelfmoord gepleegd.Op dat moment zat hij vast voor een verkeersdelict.
De familie zegt dat er een verband is tussen de zelfmoord en de uitzending.De man zou niet hebben kunnen leven met de commotie die na het programma ontstond. De aflevering werd in maart uitgezonden en is daarna herhaald.Verder zat de man donderdag in de slotcompilatie.
SBS6 is geschokt door de zelfmoord,maar zegt dat de programmamakers zorgvuldig en integer te werk zijn gegaan.
nee, das de knul die een knal kreeg van zijn maatquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Is dat die gast die een harde knal op het hoofd van z'n maat gaf in de woonkamer?
Volgens mij was het een andere, de eerste man van dat wijf waar deze kerel mee samenwoont.quote:
Aha, hij heeft wel een bekende kop, maar is het 'm echt of een gokje...quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee, das de knul die een knal kreeg van zijn maat![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:41 schreef pieter_pontiac het volgende:
Net Den Bosch gezien, Willem en Willy en die dikke domme zoon, ongekend wat een dieren.
"Ik heb dan wwwel BLO gedaan mmmaar ik bbben niet gggek".
Geweldig dat die kneus z'n huis is kapot geslagen, wat een trieste eikel.
daar zal sbs nu ook al vast aan denken..quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:22 schreef Lexie het volgende:
[..]
Volgens mij was het een andere, de eerste man van dat wijf waar deze kerel mee samenwoont.
Naja, als dit de reacties zijn moet sbs vooral doorblijven gaan met uitzenden. Ze moesten eens een uitzending maken over loverboys.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |