abonnement Unibet Coolblue
pi_26261918


[SBS6] Probleemwijken -deel 5-
quote:
SBS-programma opnieuw in opspraak

Het programma Probleemwijken is opnieuw in opspraak.Een man die een prominente rol speelde in de aflevering over de Groningse Oosterparkwijk heeft zelfmoord gepleegd.Op dat moment zat hij vast voor een verkeersdelict.

De familie zegt dat er een verband is tussen de zelfmoord en de uitzending.De man zou niet hebben kunnen leven met de commotie die na het programma ontstond. De aflevering werd in maart uitgezonden en is daarna herhaald.Verder zat de man donderdag in de slotcompilatie.

SBS6 is geschokt door de zelfmoord,maar zegt dat de programmamakers zorgvuldig en integer te werk zijn gegaan.
pi_26262952
Het begint nu wel behoorlijk uit de hand te lopen
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
pi_26263832
Opgeruimd met dat tuig van de richel.
pi_26263854
Wie was dat dan
die kerel die al 40 jaar werkloos was
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 16 april 2005 @ 02:05:33 #5
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_26263896
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 02:03 schreef Steve-O het volgende:
Wie was dat dan
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  zaterdag 16 april 2005 @ 02:06:21 #6
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_26263906
laatste aflevering viel me tegen, toch wel grappig even die beelden maar daar bleef het bij.

ONTOPIC: was het die gast hierboven nou die zelfmoord pleegde? of die pedo? ik weet nou niet zo snel wie het was.
:')
pi_26263986
Die mafkees
met die achterlijke stiefdocter van um
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_26264074
Nee, het was een 31-jarige man uit Groningen, die mafkees die z'n stiefdochter heeft misbruikt komt uit Brabant, die is het dus niet
Maar wel triest, lullig voor SBS maar ze voelen zich iig niet verantwoordelijk...
pi_26264107
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 02:05 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

[afbeelding]
Is dat die gast die een harde knal op het hoofd van z'n maat gaf in de woonkamer?
  zaterdag 16 april 2005 @ 02:21:34 #10
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_26264125
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 02:20 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Is dat die gast die een harde knal op het hoofd van z'n maat gaf in de woonkamer?
nee, das de knul die een knal kreeg van zijn maat
:')
pi_26264129
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 02:05 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

[afbeelding]
Volgens mij was het een andere, de eerste man van dat wijf waar deze kerel mee samenwoont.
Naja, als dit de reacties zijn moet sbs vooral doorblijven gaan met uitzenden . Ze moesten eens een uitzending maken over loverboys.
pi_26264180
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 02:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

nee, das de knul die een knal kreeg van zijn maat
Aha, hij heeft wel een bekende kop, maar is het 'm echt of een gokje...
  zaterdag 16 april 2005 @ 02:41:59 #13
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_26264346
Net Den Bosch gezien, Willem en Willy en die dikke domme zoon, ongekend wat een dieren.
"Ik heb dan wwwel BLO gedaan mmmaar ik bbben niet gggek".


Geweldig dat die kneus z'n huis is kapot geslagen, wat een trieste eikel.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_26264389
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 02:41 schreef pieter_pontiac het volgende:
Net Den Bosch gezien, Willem en Willy en die dikke domme zoon, ongekend wat een dieren.
"Ik heb dan wwwel BLO gedaan mmmaar ik bbben niet gggek".


Geweldig dat die kneus z'n huis is kapot geslagen, wat een trieste eikel.
O
I __O
/ /
Neen, ik laat de hond uit
pi_26265476
op usenet staan ze nog allemaal te downloaden voor de liefhebbers, zal ook wel met torrent e.d. te vinden zijn
pi_26265508
Best wel kut
  zaterdag 16 april 2005 @ 10:18:40 #17
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_26266112
Deze persoon heeft toch helemaal geen aanleiding om zichzelf om te brengen naar aanleiding van de uitzending? Als hij die aanleiding had, dan lag dat voor zover ik het kan bekijken eerder voor het programma als daarna. Helaas is deze persoon minder bedeeld als veel mensen in Nederland. Maar ik had verder ook niet de indruk dat hij daar zelf veel aan deed. Uit inzet en uitstraling dragen hieraan bij denk ik.

Verder vind ik het in relatie brengen van het programma, met de problemen ziek makend, want de problemen waren er allang en zijn in beeld gebracht.
De gedachte dat veel mensen (en de gemeenten) de schuld bij SBS neerleggen vind ik struisvogel taktiek en ontduiken van de verantwoordelijkheden. Want de schuld bij een ander neerleggen is altijd ZO gemakkelijk....
Het komt er gewoon op neer dat JAREN en JAREN van problemen geleid hebben tot media aandacht en een paar uitzendingen worden ineens als bron van het "kwaad" aangeduid... Heel slim, maar zeer onterecht imo.

De familie, vrienden en kennis gecondoleerd met het verlies
pi_26266338
De uitzending heeft ze laten zien hoe ze werkelijk zijn.
Ze hebben zelf de media nog opgezocht met de mededeling dat ze waren omgekocht en dat ze normaal niet zo waren.
Ik ken deze mensen (helaas) en weet dat het er zo elke dag aan toe ging.
Koffie? Soms werd daar mee begonnen , maar meestal was het eerste wat men deed als men uit bed kwam een "potje bier" pakken.

De relaties die Tina had met haar vriend en haar ex....
Haar ex sloeg haar vroeger helemaal in elkaar , verpatste de spullen van hun en hun kinderen om maar drugs te kunnen kopen.
Die Jan , ja dat was een type apart.
Deed wel heel stoer maar ondertussen....
Hij zat aardig onder de plak bij de Tina , had ook weinig in te brengen.
En altijd op ruzie uit. Zodra er maar ergens een aanleiding was om te gaan knokken stonden ze er.
Nee ik heb geen medelijden met deze mensen en geloof er ook niet in dat de uitzending de aanleiding is geweest om zelfmoord te plegen , maar het is zo makkelijk om iemand de schuld te geven ipv. de hand in eigen boezem te steken.
pi_26266374
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 02:22 schreef Lexie het volgende:

[..]

Volgens mij was het een andere, de eerste man van dat wijf waar deze kerel mee samenwoont.
Naja, als dit de reacties zijn moet sbs vooral doorblijven gaan met uitzenden . Ze moesten eens een uitzending maken over loverboys.
daar zal sbs nu ook al vast aan denken..
  zaterdag 16 april 2005 @ 11:06:42 #21
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_26266454
maar wie is er nou dood dan .. die dude op die foto hierboven ?
raise up !!
pi_26266704
Telegraaf
quote:
Zelfmoord na SBS 6- programma

Van onze correspondent


GRONINGEN, zaterdag
De 31-jarige Jan uit de Oosterparkwijk in Groningen heeft volgens zijn familie zelfmoord gepleegd nadat hij een belangrijke rol speelde in de aflevering over deze Groningse wijk in het omstreden SBS 6-programma ’Probleemwijken’.
Justitie heeft bevestigd dat gistermorgen in een cel in de Marwei in Leeuwarden een gedetineerde uit Groningen een einde aan zijn leven heeft gemaakt. In brieven aan zijn familie zou hij volgens hen hebben geschreven over zijn ervaringen, nadat hij op televisie was verschenen. Hij pleegde zelfmoord nadat SBS delen van deze uitzending had herhaald in een compilatie afgelopen donderdag.
Volgens een zegsvrouwe van justitie waren er echter geen aanwijzingen dat de man depressief was. Zoals bij alle niet-natuurlijke overlijdensgevallen doet de technische recherche onderzoek. Het was de derde dode in de Marwei in een periode van nog geen vier maanden. Een van de eerdere twee sterfgevallen was ook zelfmoord.

Emoties
Nadat het dramatische bericht bekend werd liep de spanning hoog op in de Kamperfoeliestraat in de Oosterpark in Groningen, het straatje dat het meest in beeld was tijdens de uitzending van enige weken geleden. Vanwege de emoties moest iedereen op straat het er even ontgelden. Vanachter deuren en ramen wordt geschreeuwd en geroepen. „Wat moeten jullie hier? We sturen wel iemand.”

Twee journalisten en twee fotografen werden belaagd door een aantal jonge mannen. Een verslaggever van een krant kreeg rake trappen en klappen.
SBS 6 betreurt de zelfmoord ten zeerste. „We hebben ons uiteraard de vraag gesteld of wij hiervoor op enigerlei wijze verantwoordelijkheid dragen”, zegt een woordvoerder. „We kunnen naar eer en geweten stellen dat we zorgvuldig en integer hebben gehandeld.”
Volgens de woordvoerder werd de man in de uitzending geenszins op een negatieve wijze geportretteerd. Hij zou vrijwillig aan de opnames en de uitzending van het programma hebben meegewerkt.
Het programma ’Probleemwijken’ is al geruime tijd in opspraak. Burgemeester Sakkers van Eindhoven en burgemeester Rombouts van Den Bosch, waar ernstige rellen ontstonden in de Graafsewijk, kondigden eerder aan een schadeclaim in te dienen bij SBS6. Sakkers vindt dat er een onjuist beeld de wijk Woensel- West en haar bewoners is geschetst. Eerder reageerde burgemeester van Assen geschokt op de uitzending in Assen. Ook Leeuwarden is boos omdat er een negatief beeld zou zijn geschetst van De Wielenpolle.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 april 2005 @ 11:29:13 #23
862 Arcee
Look closer
pi_26266790
Van alle mensen die ik in deze reeks gezien heb kwam Jan zeker niet als minste uit de bus. Sterker nog, ik vond Jan wel okee. Hij werd niet gewelddadig of niks.

Maar als je in de cel zo naar jezelf zit te kijken komt het waarschijnlijk nog weer anders over dan dat je er thuis naar kijkt.

En waar zat-ie nou helemaal voor? Een paar verkeersboetes.

  zaterdag 16 april 2005 @ 11:31:14 #24
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_26266832
sensatie tv ik kots ervan
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_26266994
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 11:29 schreef Arcee het volgende:
Van alle mensen die ik in deze reeks gezien heb kwam Jan zeker niet als minste uit de bus. Sterker nog, ik vond Jan wel okee. Hij werd niet gewelddadig of niks.

Maar als je in de cel zo naar jezelf zit te kijken komt het waarschijnlijk nog weer anders over dan dat je er thuis naar kijkt.

En waar zat-ie nou helemaal voor? Een paar verkeersboetes.

Is Jan die man die nog een straf uit te zitten had tijdens de opnames? Die zijn vriendin ten huwelijk vroeg en die knal voor zijn kop kreeg tijdens een 'gezellig feestje met de buren" ?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 april 2005 @ 11:43:06 #26
862 Arcee
Look closer
pi_26267010
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 11:42 schreef milagro het volgende:
Is Jan die man die nog een straf uit te zitten had tijdens de opnames? Die zijn vriendin ten huwelijk vroeg en die knal voor zijn kop kreeg tijdens een 'gezellig feestje met de buren" ?
Yep.
pi_26267116
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 11:43 schreef Arcee het volgende:

[..]

Yep.
Dat vond ik idd ook wel een toffe vent in verhouding tot de rest, hij leek me heel lief, te lief voor die vrouw die hij ten huwelijk vroeg bijna, zij kwam me nog al haaibaaierig over. Hij leek ook echt oprecht bezorgd over zijn stiefdochter.
Ik kan me niet voorstellen waarom hij nav de uitzending er een eind aan heeft gemaakt, hij kwam mij juist als een vd normalere over, ondanks het vele zuipen en zo.
Als hij er een end aan heeft gemaakt omdat zijn vriendin toch weer van dat huwelijk afzag, zou ik het nog wel kunnen begrijpen ergens, maar om die uitzending?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 april 2005 @ 11:56:04 #28
862 Arcee
Look closer
pi_26267237
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 11:49 schreef milagro het volgende:
Dat vond ik idd ook wel een toffe vent in verhouding tot de rest, hij leek me heel lief, te lief voor die vrouw die hij ten huwelijk vroeg bijna, zij kwam me nog al haaibaaierig over.
Ja, 't deed haar allemaal niks, wat Jan ook zei. En Jan deed niks meer dan wat schreeuwen met z'n dronken kop.
quote:
Als hij er een end aan heeft gemaakt omdat zijn vriendin toch weer van dat huwelijk afzag, zou ik het nog wel kunnen begrijpen ergens, maar om die uitzending?
Misschien dat-ie 't confronterend vond om zichzelf dronken te zien. Die ene scène dat-ie over z'n sokken zat te zeuren, enzo.

Ik denk dat de meeste van die asociale oelewappers die we gezien hebben 't niks boeit hoe ze overkomen.
pi_26267315
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 11:56 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, 't deed haar allemaal niks, wat Jan ook zei. En Jan deed niks meer dan wat schreeuwen met z'n dronken kop.
[..]

Misschien dat-ie 't confronterend vond om zichzelf dronken te zien. Die ene scène dat-ie over z'n sokken zat te zeuren, enzo.

Ik denk dat de meeste van die asociale oelewappers die we gezien hebben 't niks boeit hoe ze overkomen.
Dat denk ik ook niet, en ws was deze Jan wél gevoelig, en realiseerde hij zich ms idd door die beelden pas wat er van hem geworden was .
Tragisch wel, zo niet nodig
Maar of je SBS verantwoordelijk moet houden voor dit alles?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_26267385
Ik kan er niet treurig om zijn, en ik verwijt SBS helemaal niets. Het is gewoon de confrontatie met hun eigen levensstijl. En de gedachte dat heel Nederland meekijkt. Men had van tevoren moeten bedenken wat voor consequenties eraan verbonden zijn om met het programma mee te werken.
pi_26268130
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 11:31 schreef Gstyles het volgende:
sensatie tv ik kots ervan
Ze begonnen er zelf aan en jij heb het dus ook gezien .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 16 april 2005 @ 12:54:33 #32
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_26268371
Wie weet waar je de afleveringen kunt zien op internet.(bijv. die van Den bosh)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  zaterdag 16 april 2005 @ 12:56:47 #33
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26268427
Als ik me zo herinner was die Jan ook zo labiel als de pest. Lijkt me een beetje manisch depressief geval.

Eerst loopt tie de hele tijd te schreeuwen: "we gaan er een gezellige dag van maken!!", vervolgens zie je hem weer janken om het een of ander.

Dan maakt tie die Tina uit voor van alles en nog wat, laat zich op de bek slaan, en vraagt haar ten huwelijk. Het zal me nix verbazen dat ie het in een opwelling heeft gedaan.

[ Bericht 14% gewijzigd door greatgonzo op 16-04-2005 13:10:18 ]
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_26268953
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 11:29 schreef Arcee het volgende:
Van alle mensen die ik in deze reeks gezien heb kwam Jan zeker niet als minste uit de bus. Sterker nog, ik vond Jan wel okee. Hij werd niet gewelddadig of niks.
Hij werd tijdens de uitzending niet geweldadig , maar hij is wel iemand die graag een ander op zijn bek mept.
pi_26269031
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 11:56 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, 't deed haar allemaal niks, wat Jan ook zei. En Jan deed niks meer dan wat schreeuwen met z'n dronken kop.
[..]
Waarom deed het d'r niks?
Omdat het er al ruim 3 jaar dagelijks op die manier aan toe gaat.
Als iemand dagelijks zo tegen je tekeer gaat doet het je op den duur niets meer.
pi_26269101
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 12:56 schreef greatgonzo het volgende:
Als ik me zo herinner was die Jan ook zo labiel als de pest. Lijkt me een beetje manisch depressief geval.

Eerst loopt tie de hele tijd te schreeuwen: "we gaan er een gezellige dag van maken!!", vervolgens zie je hem weer janken om het een of ander.

Dan maakt tie die Tina uit voor van alles en nog wat, laat zich op de bek slaan, en vraagt haar ten huwelijk. Het zal me nix verbazen dat ie het in een opwelling heeft gedaan.
Hij had d'r al vaker ten huwelijk gevraagd....
pi_26269187
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 10:42 schreef Geblaat het volgende:
Ik kan het niet beter zeggen
pi_26269213
nouja, "minder bedeeld" .. dat is wel zn eigen schuld, hij had vroeger ook naar school kunnen gaan ipv de hele dag lopen te niksen en te stelen
standaarddrinker
pi_26269564
Zo goed als niets van gezien, het hele programma niet. Als ik dan lees dat iemand zelfmoord pleegt en dat men daarvan een tv programma de schuld geeft vraag ik me zeer af hoe stom deze mensen werkelijk zijn. Dat er opnames gemaakt worden weet men. Dat men overdrijft in opnames (om een mooi programma te maken is ook bekend). Als je dat niet wil moet je niet mee doen.

Rot voor de familie en vrienden van de man, maar ik geloof absoluut niet dat de medie schuldig zijn aan zijn zelfmoord.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_26269805
Column Pamela Hemelrijk in de Metro
quote:
Slegs vir Blanke

Ik heb ze niet allemaal gevolgd, die uitzendingen van SBS 6, dus misschien vergis ik me, maar persoonlijk heb ik aan die serie de indruk overgehouden dat probleemwijken de laatste
witte enclaves zijn in onze multiculturele samenleving. Dat het hoog tijd wordt voor gedwongen spreiding van autochtonen, om verdere verloedering van die witte getto’s een halt toe te
roepen. Voor de racisten en xenofoben onder ons, stel ik me zo voor, moet die SBS-serie een openbaring zijn geweest: “Parbleu! Als je een hekel hebt aan buitenlanders, dan moet je juist in
een probleemwijk gaan wonen!” Want probleemwijken worden overwegend bevolkt door asociale gezinnen van Nederlandse afkomst, zo blijkt. Van Marokkaanse jeugdbendes, Turkse
bloedwraak en islamitische jihadstrijders hebben ze in probleemwijken helemaal geen last. Ik heb het zelf op de televisie gezien.

Zijn ze er bij SBS waarachtig in geslaagd om een serie over probleemwijken te maken zonder buitenlanders te stigmatiseren (een sterk staaltje, geef toe) en dan is het wéér niet goed!
Krijgen ze van de burgemeester de wind van voren omdat ze misbruik hebben gemaakt van kwetsbare groepen!
Kwetsbaar? Is een vent die zijn stiefdochter heeft verkracht nu ook al kwetsbaar?
Is een bloeddorstige meute Tokkies die vervolgens probeert ‘smans huis met de grond gelijk te maken’ nu ook al kwetsbaar? De politie was anders knap bang voor die o zo kwetsbare types, als ik zo vrij mag zijn. Ze lieten de plunderaars van de woning hun gang gaan, lees ik, “om escalatie te voorkomen”. Wel had de gemeente van tevoren het kwetsbare gezin geëvacueerd, om het tegen
lynching door kwetsbare buurtgenoten te beschermen. Je zou zeggen: als ze het toch zagen aankomen, waarom hebben ze die woning dan niet beschermd door er een kordon ME-ers omheen te plaatsen?
Maar nee, daarvoor was die woning blijkbaar niet kwetsbaar genoeg. Als we de politie toch niet hadden, wat zouden we dan moeten beginnen.

Je kunt van onze autoriteiten zeggen wat je wilt, maar discrimineren, dat doen ze niet. Ze houden niet alleen buitenlandse criminelen de hand boven het hoofd, eerlijk is eerlijk. Ook voor wit gajus hebben ze een warm plekje.
Nog even en het woord criminaliteit is geheel uit het Nederlands taaleigen verdwenen en vervangen door het eufemisme kwetsbare groepen in de samenleving. Ik zie de krantenkoppen
al voor me: ‘Kwetsbare jongeren gooien bejaarde man in de gracht’. ‘Kwetsbaarheid in metrostations alweer toegenomen’.

Het meest heb ik zitten bulderen van het lachen om burgemeester Rombouts, die zich erover beklaagde dat SBS van de wijk een “veel te negatief beeld” had geschetst. Reportages maken
over probleemwijken is in zijn ogen kennelijk alleen toelaatbaar als er van die probleemwijken een positief beeld wordt opgehangen. Het begint hier steeds meer op de Sovjet Unie te
lijken, wat ik u brom. Daar hadden ze er ook een handje van om de criminaliteit te bestrijden door er vooral geen ruchtbaarheid aan te geven. De enige manier om burgemeester Rombouts te vriend te houden, en van hem geen kort gedingen en uitzendverboden over je rug te krijgen, dat is net te doen of er in Nederland helemaal geen probleemwijken bestaan, net als in communistisch
China. Als we de politiek toch niet hadden om de maatschappij in goede banen te leiden, wat zouden we dan moeten beginnen.
Ik vond hem wel aardig.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 16 april 2005 @ 13:50:17 #41
24054 search64
Avec le grande
pi_26269900
Wat is het nummer in de intro eigenlijk? Het komt me heel bekend voor, maar kan der niet opkomen....
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  zaterdag 16 april 2005 @ 14:10:52 #42
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_26270447
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 13:47 schreef milagro het volgende:
Column Pamela Hemelrijk in de Metro
[..]

Ik vond hem wel aardig.
Prachtig!

Helemaal mijn gedachten!
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_26270807


Dit is volgens mij niet die gast die zelfmoord pleegde, of wel?
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 13:50 schreef search64 het volgende:
Wat is het nummer in de intro eigenlijk? Het komt me heel bekend voor, maar kan der niet opkomen....
Die soundtrack hebben ze zelfgemaakt.
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 12:54 schreef satecl het volgende:
Wie weet waar je de afleveringen kunt zien op internet.(bijv. die van Den bosh)
Die zijn nergens te downloaden.

Jammer dat ik die uitzending van de Graafse wijk heb gemist.
Eehm...goeie vraag waar kan je die afleveringen downloaden?
Op Emule is ook niks te vinden, en ik zou graag die uitzendingen wel willen zien

[ Bericht 6% gewijzigd door anisubs op 16-04-2005 14:32:05 ]
Amstelveen de beste
  zaterdag 16 april 2005 @ 14:25:56 #44
24054 search64
Avec le grande
pi_26270862
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 14:23 schreef anisubs het volgende:

[..]

Die soundtrack hebben ze zelfgemaakt.
Nee hoor, tis een bewerking van een bestaand nummer.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_26271060
anibuds dat is niet de persoon.
Er staat al wel een plaatje van Jan in het forum.
  zaterdag 16 april 2005 @ 14:36:03 #46
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_26271137
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 14:23 schreef anisubs het volgende:
[afbeelding]

Dit is volgens mij niet die gast die zelfmoord pleegde, of wel?
[..]

Die zijn nergens te downloaden.
Nee, da's die kneus uit Assen.

Linkje naar aflevering in Den Bosch stond in ander topic maar is weggehaald door overactieve mod.
Ik heb hem inmiddels wel
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_26271143
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 14:33 schreef Xanthe het volgende:
anibuds dat is niet de persoon.
Er staat al wel een plaatje van Jan in het forum.
Dat plaatje heb ik idd gezien jah.

Weet je misschien welk nummer het was?
Heeft er echt niemand een aflevering van 'Probleemwijken' op zijn computer staan?
Diegene mag het dan uploaden naar mijn serv


[ Bericht 51% gewijzigd door anisubs op 16-04-2005 14:44:07 ]
Amstelveen de beste
pi_26271530
dat is Geert

"hey boer.. boertje! BOERTJE!!!! ... hey moeje een keer verkracht wordn?!"
standaarddrinker
pi_26271575
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 14:51 schreef DrDentz het volgende:
dat is Geert

"hey boer.. boertje! BOERTJE!!!! ... hey moeje een keer verkracht wordn?!"
pi_26271588
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 12:00 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet, en ws was deze Jan wél gevoelig, en realiseerde hij zich ms idd door die beelden pas wat er van hem geworden was .
Tragisch wel, zo niet nodig
Maar of je SBS verantwoordelijk moet houden voor dit alles?
Maar die Jan was toch ook de vent die z'n vriendin aan het uitschelden was, omdat ie geen broek had voor het feest bij buurman Rob.
Zo van: Domme Kut, je voert de hele dag geen zak uit en nu heb ik geen broek voor het feest voor vanavond En om dan even later te gaan huilen.

Toch wel een labiel persoon dan. Als hij daar al van gaat huilen kan ik me bijna voorstellen dat je een einde aan je leven maakt na de televisieuitzending.

Ik weet trouwens niet 100% zeker of dat wel Jan was. Ik heb alle hoofdrolspelers uit probleemwijken niet meer helemaal op een rijtje.
pi_26271748
Ja dat was Jan en zoals je hem op tv zag was hij bijna altijd aan het doen.
Altijd schelden (ook op zijn stiefkinderen) , het enige dat je niet terug ziet in het programma is zijn
agressie.
pi_26271768
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 14:59 schreef Xanthe het volgende:
Ja dat was Jan en zoals je hem op tv zag was hij bijna altijd aan het doen.
Altijd schelden (ook op zijn stiefkinderen) , het enige dat je niet terug ziet in het programma is zijn
agressie.
Ken je hem persoonlijk dan?
O
I __O
/ /
Neen, ik laat de hond uit
  zaterdag 16 april 2005 @ 14:59:57 #53
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_26271771
Jan deed me zo leuk aan gabber Piet denken
RIP, kansarme Grunninger
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_26271861
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 14:59 schreef J-Will het volgende:
Jan deed me zo leuk aan gabber Piet denken
RIP, kansarme Grunninger
Ja, maar om jezelf maar direct van kant te maken
O
I __O
/ /
Neen, ik laat de hond uit
pi_26273357
Is er overigens bekend wat het verkeersdelict was ?
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:39:36 #56
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26274085
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:04 schreef PolarStars het volgende:

[..]

Ja, maar om jezelf maar direct van kant te maken
zelfmoord plegen is anders wel het laatste wat ik zou doen
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_26274093
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:39 schreef greatgonzo het volgende:
zelfmoord plegen is anders wel het laatste wat ik zou doen
Herman
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:44:34 #58
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26274205
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:40 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Herman
"ik had enorm de neiging om mezelf van kant te maken. Ik zocht bevestiging, en ben daarom naar de ja-knikkers in Schoonebeek gegaan"

"Dus zeg ik tegen zo'n ja-knikker, heb jij dat ook wel eens dat je enorm de neiging hebt om jezelf van kant te maken?"
"Nee", zei de ja-knikker

Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_26274986
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 13:24 schreef DrDentz het volgende:
nouja, "minder bedeeld" .. dat is wel zn eigen schuld, hij had vroeger ook naar school kunnen gaan ipv de hele dag lopen te niksen en te stelen
Misschien is dat zo, maar aan de andere kant een beetje te gemakkelijk. Met "minder bedeeld" bedoel ik dus ook waar iemand zijn roots heeft. Waar je geboren wordt en in opgroeid, dat kan je niet kiezen. Als ik die mensen aankijk of bekijk, heb ik toch een redelijk vermoeden dat de familie ook niet uit de sociaal hoogste klasse komt als je begrijpt wat ik bedoel. Niets mismee natuurlijk, maar de meeste mensen zijn een product van hun omgeving.
  zaterdag 16 april 2005 @ 19:34:57 #60
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_26278637
<<--

Maar voor de mensen die afleveringen willen kunnen mijn contacten. Vind maar een weg
Tis zonde van die gast hij was de leukste van de hele serie
pi_26279635
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 19:34 schreef Boink het volgende:
Tis zonde van die gast hij was de leukste van de hele serie
nieeet! dat was geert uit assen
standaarddrinker
pi_26280416
Dat is die vent uit Eindhoven toch?

Dat vind ik nou een GRUWLIJK mooi stukje

[ Bericht 16% gewijzigd door Gorro op 24-08-2009 10:03:24 (link weg op verzoek) ]
Amstelveen de beste
  zaterdag 16 april 2005 @ 20:45:35 #63
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_26280453
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 20:11 schreef DrDentz het volgende:

[..]

nieeet! dat was geert uit assen
Nee dat was Jan uit Duindorp, die zijn huurhuis te koop zette
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_26280569
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 14:59 schreef PolarStars het volgende:

[..]

Ken je hem persoonlijk dan?
Ja helaas moet ik dat beamen.
pi_26280590

hé, is dit die Jan uit Duindorp die zelfmoord heeft gepleegt hierboven op de foto?
Amstelveen de beste
pi_26280601
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:09 schreef UnleashMitch het volgende:
Is er overigens bekend wat het verkeersdelict was ?
Rijden onder invloed , rijden zonder rijbewijs , onverzekerd rijden en doorrijden na aanrijdingen waren zaken waar hij nog voor zitten moest , in totaal meer dan die 6 weken.
pi_26280604
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 20:51 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ja helaas moet ik dat beamen.
Sterkte er maar mee dan
O
I __O
/ /
Neen, ik laat de hond uit
pi_26280612
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 20:52 schreef anisubs het volgende:
[afbeelding]
hé, is dit die Jan uit Duindorp die zelfmoord heeft gepleegt hierboven op de foto?
Zoals in een van de eerste posts al staat: ja.
-edit- de gast op die foto is het iig
pi_26280617
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 20:52 schreef anisubs het volgende:
[afbeelding]
hé, is dit die Jan uit Duindorp die zelfmoord heeft gepleegt hierboven op de foto?

jan uit duindorp is een andere gast, die leeft denk ik nog wel
standaarddrinker
pi_26280656
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 20:52 schreef PolarStars het volgende:

[..]

Sterkte er maar mee dan
Hoezo sterkte?
pi_26280658
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 20:44 schreef anisubs het volgende:

Dat is die vent uit Eindhoven toch?

Dat vind ik nou een mooi stukje
Wat een teringzooi leefde die gast in
En dan die broer van em

[ Bericht 15% gewijzigd door Gorro op 27-09-2009 17:33:14 ]
O
I __O
/ /
Neen, ik laat de hond uit
pi_26280685
je moet die link ff goed zetten, door dat streepje erachter kan ik em niet downloaden
ik zet em zelf wel goed.. wel vet filmpje overigens

[ Bericht 22% gewijzigd door Gorro op 27-09-2009 17:33:29 ]
standaarddrinker
pi_26280738
Looool,

Hij vond die Spaanse zoooooooo lekker
Amstelveen de beste
pi_26281878
Weet er iemand waar die ene man nu is die zijn dochter seksueel had misbruikt?
Amstelveen de beste
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 april 2005 @ 22:04:02 #75
862 Arcee
Look closer
pi_26282473
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 21:43 schreef anisubs het volgende:
Weet er iemand waar die ene man nu is die zijn dochter seksueel had misbruikt?
Hoezo? Wil je 'm in elkaar slaan?
pi_26282993
ff erheen gaan met een camera en een vervolg maken
"wat doe je dan, als je vrouw iets doet wat je niet bevalt?"
"nou.. dan pats ik er tegen an!"
standaarddrinker
  zondag 17 april 2005 @ 10:03:27 #77
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26290275
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 20:44 schreef anisubs het volgende:

Dat is die vent uit Eindhoven toch?

Dat vind ik nou een GRUWLIJK mooi stukje
ja, ik hoop wel 80 of 90 te worden. En dan gauw naar de hemel..

Met je pakje shag voor je

[ Bericht 14% gewijzigd door Gorro op 24-08-2009 19:40:43 ]
Bij tijd en wijle aanwezig...
  zondag 17 april 2005 @ 12:09:09 #78
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26292398
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 14:59 schreef Xanthe het volgende:
Ja dat was Jan en zoals je hem op tv zag was hij bijna altijd aan het doen.
Altijd schelden (ook op zijn stiefkinderen) , het enige dat je niet terug ziet in het programma is zijn
agressie.
Wat wil je zeggen? Het is geen groot verlies voor de samenleving?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_26292750
tvptje
pi_26294693
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:09 schreef Tarak het volgende:

[..]

Wat wil je zeggen? Het is geen groot verlies voor de samenleving?
Absoluut niet.
Wat niet weg neemt dat ik het voor de achterblijvers wel sneu vind dat ze dit moeten mee maken , want dat gun je niemand.
pi_26299983
:d
Amstelveen de beste
pi_26381055
Weet er iemand trouwens al wat die soundtrack is van de intro?
Amstelveen de beste
  woensdag 20 april 2005 @ 20:49:47 #83
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26385183
wanneer komt het weer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_26385901
quote:
Op woensdag 20 april 2005 20:49 schreef Dos37 het volgende:
wanneer komt het weer
De serie afleveringen is afgelopen en het wordt ook niet herhaalt.
pi_26398313
quote:
Op woensdag 20 april 2005 21:13 schreef schatje het volgende:

[..]

De serie afleveringen is afgelopen en het wordt ook niet herhaalt.
Ik heb ze wel op mijn pc staan voor de belangstellenden
O
I __O
/ /
Neen, ik laat de hond uit
pi_26479192


[ Bericht 62% gewijzigd door Gorro op 24-08-2009 19:40:55 ]
Amstelveen de beste
pi_26479700
hey bedankt zeg, een vette 350 mb versie van de leukste aflevering
standaarddrinker
  zondag 24 april 2005 @ 19:37:09 #88
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_26481098
Super, komt de rest er ook nog bij?
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_26481242
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  zondag 24 april 2005 @ 21:28:46 #90
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26483966
Die van den Bosch zou ik wel een keer willen zien
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_26484069
die van den bosch stond hier ergens hoor, khad em nog gedownload....
pi_26486896
net even afl. 1 gekeken wat een kneuzen...... als iemand de andere afleveringen online zou willen zetten?
eten!!!
pi_26499305
de eerste aflevering nog altijd de mooiste
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_26511944
Ik wilde het steeds zó graag zien maar heb het elke keer gemist. Is het ergens op internet te vinden behalve deel 1 die hier al is gegeven?
  dinsdag 26 april 2005 @ 07:57:25 #95
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26512329
quote:
Op zondag 24 april 2005 21:32 schreef rotskibo het volgende:
die van den bosch stond hier ergens hoor, khad em nog gedownload....
ja heb hem ook al op marktplaats gezien
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_26575258
Ik zal hem wel zo effe online zetten
Amstelveen de beste
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:21:41 #97
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_26595562
Wat een aanstelleritus, dat tuig moet gewoon lekker onder de zoden en niet zeiken.

Straks gaan we het NOS Journaal nog verantwoordelijk houden voor alle zelfmoordaanslagen van de Palastijnen, ze hebben tenslotte beelden uitgezonden van Israël en de Palastijnen
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_26690086
Heeft iemand de aflevering in Eindhoven. Daar ben ik nog steeds naarstig naar op zoek
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_26690271
lachen topic
thuis ff al die filmpjes bekijken
pi_31960349
Probleemwijken.

Kan je het nog ergens kijken?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_31960455
Linkjes doen het niet meer.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')