abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:55:23 #201
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_26533792
De AI is ook niet echt super in GT4
  woensdag 27 april 2005 @ 01:18:09 #202
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26535478
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:55 schreef A.l.e.x het volgende:
De AI is ook niet echt super in GT4
Ja idd, vandaag ook al weer meegamaakt. Deed Endurence race op de Infinieon Raceway. Na 2 pitstops ver op kop dus laat ik B-spec rijden.

Hmm niets mis mee leek het maar heeft ie zijn banden eenmaal opgemaakt (dieprood) gaat ie vrolijk de volgende ronde in en slipt ie elke bocht eruit. Dan pas heeft de slimmerik door dat ie naar binnen moet en gaat het oranje P aan
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_26535839
quote:
Op woensdag 27 april 2005 01:18 schreef Xtr3mE het volgende:
Hmm niets mis mee leek het maar heeft ie zijn banden eenmaal opgemaakt (dieprood) gaat ie vrolijk de volgende ronde in en slipt ie elke bocht eruit. Dan pas heeft de slimmerik door dat ie naar binnen moet en gaat het oranje P aan
Het valt me op dat AI spelers altijd héél laat de pits in rijden. Echt pas als hun banden al helemaal rood zijn.

[ Bericht 62% gewijzigd door P-Style op 27-04-2005 02:47:12 ]
pi_26539176
quote:
Op woensdag 27 april 2005 01:46 schreef P-Style het volgende:

[..]

Het valt me op dat AI spelers altijd héél laat de pits in rijden. Echt pas als hun banden al helemaal rood zijn.
Klopt, de AI-spelers en de B-spec rijder gaan pas pitten op het moment dat hun banden echt op zijn. In de B-spec mode kun je dit mooi volgen, pas als alle banden op oranje of rood staan maken ze aanstalten om te gaan pitten. Hun voordeel is dat ze misschien minder pitstops maken tijdens een lange race dus een seconde of 30 per gemiste pitstop besparen, maar als je in A-spec mode raced en je pit wat eerder kun je enorm veel tijd winnen doordat hun rondetijden echt veel slechter worden die laatste twee rondjes voor ze de pit induiken. In een korte race hoeft het weinig uit te maken, maar tijdens een lange race kun je hier een beetje tactisch mee omgaan (zelfde met al dan niet voltanken, wat ik ook al eens heb aangehaald).

Ben zelf even gestopt met spelen omdat ik eerst mijn race-cockpit (gisteren ontvangen) wil af hebben EN de DFP wil hebben, maar in de FGT-races pit ik altijd minimaal 1 keer vaker dan de tegenstand maar weet elke race toch nog te winnen.
  woensdag 27 april 2005 @ 10:37:47 #205
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_26539547
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:18 schreef Slotter het volgende:

[..]

Klopt, de AI-spelers en de B-spec rijder gaan pas pitten op het moment dat hun banden echt op zijn. In de B-spec mode kun je dit mooi volgen, pas als alle banden op oranje of rood staan maken ze aanstalten om te gaan pitten. Hun voordeel is dat ze misschien minder pitstops maken tijdens een lange race dus een seconde of 30 per gemiste pitstop besparen, maar als je in A-spec mode raced en je pit wat eerder kun je enorm veel tijd winnen doordat hun rondetijden echt veel slechter worden die laatste twee rondjes voor ze de pit induiken. In een korte race hoeft het weinig uit te maken, maar tijdens een lange race kun je hier een beetje tactisch mee omgaan (zelfde met al dan niet voltanken, wat ik ook al eens heb aangehaald).

Ben zelf even gestopt met spelen omdat ik eerst mijn race-cockpit (gisteren ontvangen) wil af hebben EN de DFP wil hebben, maar in de FGT-races pit ik altijd minimaal 1 keer vaker dan de tegenstand maar weet elke race toch nog te winnen.
in de Formule GT races pit ik in de eerste 2 races (heb de rest nog niet gedaan) zelfs minder vaak dan de AI... ondanks dat ik ruim sneller ben, dat had ik nooit verwacht, maar normaal pit je idd vaker als A-spec dan als B-spec
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_26539970
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:37 schreef Mobster273 het volgende:

[..]

in de Formule GT races pit ik in de eerste 2 races (heb de rest nog niet gedaan) zelfs minder vaak dan de AI... ondanks dat ik ruim sneller ben, dat had ik nooit verwacht, maar normaal pit je idd vaker als A-spec dan als B-spec
Hmmm, vaag. Misschien ga ik iets te ruig met m'n auto om dan? Mij lukt het iig absoluut niet om gunstiger te pitten dan de AI.....
pi_26540932
Jullie hadden het over dat vroege pitsstop gedoe... Bij mij was het altijd zo, dat de B-spec pas de pits in ging als ie zowat van de baan afglibberde. Hij had zowel voor als achter Super Harde banden eropliggen. Je kunt het oplossen door voor dan Hard erop te gooien, dan word voor eerder rood, en dus gaat ie pitten.
Want als je super hard hebt, zowel voor als achter, kan het voor nog groen-geel zijn, en achter rood, en bij een auto met achterwielaandrijving is dit naturlijk funest
pi_26541124
Effe wat anders, ik heb een Thrustmaster 360Modena Force Feedback racestuur wat ik nog niet geprobeerd heb op GT4. Weet iemand of dit ding uberhaupt werkt (of een link naar ondersteunde controllers) of kan ik dat vergeten?
Zit niet thuis om het te proberen en mocht het niet gaan werken bestel ik effe de DFP (sowieso geen slecht plan wellicht).
pi_26544474
Als ik snel iets op google in tik, kom ik hier op uit: http://hardware.gamespot.com/Story-ST--1543-x-x-x
Daar staat alleen de Enzo van Thrustmaster.
Maar ga AUB gewoon voor de DFP, als je het geld hebt, doe het dan nou maar. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal op de PS2, maar aangezien je het stuur 900 graden kunt draaien is het niet zo dat als je een kwartslag draait je al achterstevoren op de baan staat.
P-style kan ook zo ontzetteng geil worden van de DFP, dus luister maar naar hem
pi_26547023
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:10 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ewwww, bestaan daar pilletjes tegen?!?!?
Kijk geil worden van een stuurtje, misschien...mits er een bloedmooie vrouw in haar eva's kostuum op ligt misschien...anders???

Maarre....point taken.
pi_26549461
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:10 schreef Alfa_Boy het volgende:
Als ik snel iets op google in tik, kom ik hier op uit: http://hardware.gamespot.com/Story-ST--1543-x-x-x
Daar staat alleen de Enzo van Thrustmaster.
Maar ga AUB gewoon voor de DFP, als je het geld hebt, doe het dan nou maar. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal op de PS2, maar aangezien je het stuur 900 graden kunt draaien is het niet zo dat als je een kwartslag draait je al achterstevoren op de baan staat.
Ja... wat hij zegt! Vergeet die Thrustmaster!
pi_26549840
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:19 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ja... wat hij zegt! Vergeet die Thrustmaster!
Ja meneer, goed meneer (of mevrouw trouwens). Begon me alleen even zorgen te maken mbt die laatste opmerking....

edit: zojuist besteld bij Hbit.....
pi_26556762
Bij Gran Turismo 5 op de Playstation 3 verwacht ik opnieuw een samenwerking tussen Polyphony en Logitech. Daaruit zal de "Driving Force Ultra" ontstaan, met dit keer een stuur met een grotere straal, een koppeling en een èchte schakelpook (i.p.v. dat sequentiële ding) die eventueel los van het stuur bevestigd kan worden.
pi_26562029
Voor de pc zijn die dingen al te krijgen met koppeling en een dubbel H-patroon schakelbak.

Deze bedoel ik dan: http://www.act-labs.com

[ Bericht 26% gewijzigd door Alfa_Boy op 28-04-2005 08:52:24 ]
pi_26562423
Waarom zou je een koppeling willen? Dat word volgens mij ook niet gebruikt in ECHTE race-auto's.
Natuurlijk in de "legale" sportauto's (dus die de weg op mogen) is dat net even anders. Van mij hoeft het niet echt, maar ik kan denk ik wel begrijpen waar je heen wilt.
Wat bedoel je trouwens met een stuur met grotere straal? Een groter wiel (ben niet zo'n techneut)?
Meeste echte sportwagens hebben ook relatief kleine stuurtjes ivm sneller sturen.
  donderdag 28 april 2005 @ 09:09:54 #216
104828 Shade1981
Zwelgje!!...kom je eten??
pi_26562497
Hier drie ps2`s, allemaal met harde schijf en GT4 erop. En netwerkverbinding via router. Lekker tegen elkaar racen, werkt super goed. Je kunt alle banen en auto`s gebruiken in lan play.
Het leven gebeurt terwijl je andere plannen maakt
pi_26564314
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:03 schreef Slotter het volgende:
Waarom zou je een koppeling willen? Dat word volgens mij ook niet gebruikt in ECHTE race-auto's.
Natuurlijk in de "legale" sportauto's (dus die de weg op mogen) is dat net even anders. Van mij hoeft het niet echt, maar ik kan denk ik wel begrijpen waar je heen wilt.
Wat bedoel je trouwens met een stuur met grotere straal? Een groter wiel (ben niet zo'n techneut)?
Meeste echte sportwagens hebben ook relatief kleine stuurtjes ivm sneller sturen.
En toch lijkt het me een hele toevoeging aan het spel. Als je in GT speelt met gewone straat-auto's, dan moet je gebruik maken van de koppeling. Is het een automaat, dan schakelt ie zelf, is de automaat te bedienen met flippers, dan moet je de flippers achter het stuur gebruiken. Mij lijkt het geweldig. Dan is het pas een driving simulation

Met het ACT-labs racestuur lijkt Grand Prix Legends op de pc mij supermooi om te spelen.
pi_26567919
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:42 schreef Alfa_Boy het volgende:

[..]

En toch lijkt het me een hele toevoeging aan het spel. Als je in GT speelt met gewone straat-auto's, dan moet je gebruik maken van de koppeling. Is het een automaat, dan schakelt ie zelf, is de automaat te bedienen met flippers, dan moet je de flippers achter het stuur gebruiken. Mij lijkt het geweldig. Dan is het pas een driving simulation

Met het ACT-labs racestuur lijkt Grand Prix Legends op de pc mij supermooi om te spelen.
Sja, wellicht. Weet het niet, weer iets extra waar je rekening mee moet houden en wat wat extra tijd kost. Als het goed uitgewerkt is (AI!!! Niet dat die dan opeens veel eerder/later kunnen op/afschakelen omdat ze geen gebruik maken van koppeling), is het misschien wel gaaf. Ben alleen bang dat dat best lastig is. Het is Polyphony nog niet gelukt om in deel 4 de AI jou op de baan te "zien", vraag me af hoe zoiets dan uitgewerkt moet worden.
pi_26569042
De ps3 heeft uiteraard meer kracht. Met een beetje goed programmeren moet het wel lukken.
pi_26570612
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:43 schreef Alfa_Boy het volgende:
De ps3 heeft uiteraard meer kracht. Met een beetje goed programmeren moet het wel lukken.
Ik vind het best, zolang ze:
a. een mogelijkheid meeprogrammeren dat je het ook uit kunt zetten,
b. ze het deelnemersveld uitbreiden tot min. 16 auto's
pi_26570671
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef Slotter het volgende:

[..]

Ik vind het best, zolang ze:
a. een mogelijkheid meeprogrammeren dat je het ook uit kunt zetten,
b. ze het deelnemersveld uitbreiden tot min. 16 auto's
c. realistische schade
War. War never changes.
  donderdag 28 april 2005 @ 14:57:17 #222
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26570847
d. Interactie op de baan (stenen bijv op rally parcours zodat de auto daadwerkelijk kan kantelen en dus ook een onderkant heeft) De huidige situatie is zo dat de auto als magneten aan de weg worden getrokken en dus nooit kunnen kantelen oid.
pi_26571117
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:57 schreef Xtr3mE het volgende:
d. Interactie op de baan (stenen bijv op rally parcours zodat de auto daadwerkelijk kan kantelen en dus ook een onderkant heeft) De huidige situatie is zo dat de auto als magneten aan de weg worden getrokken en dus nooit kunnen kantelen oid.
Da's trouwens ook een goeie. Je kunt wel sprongetjes maken, maar niet over de kop vliegen.

e. De race-modificatie moet weer terug. Dit was geweldig in GT1 en GT2.
War. War never changes.
pi_26572135
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:07 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

Da's trouwens ook een goeie. Je kunt wel sprongetjes maken, maar niet over de kop vliegen.

c hoeft van mij niet zo nodig eigenlijk. Heb we het al eens over gehad. Zoals P-style ook al eens aangaf, dan kun je de endurance events wel op je buik schrijven.

Ik heb GT1 en 2 niet gespeeld, enlighten me, wat is de race-modificatie?
pi_26572573
Als je in GT1 en 2 een standaardauto pakte en alle weight reduction stages doorliep, was het mogelijk om een "race modification" te selecteren.

Deze race modification gaf je auto een andere body kit, met race kleuren en een spoiler. Je kon dan de downforce instellen, en je auto was wat minder zwaar.

Op de performance van je auto had het dus niet zoveel invloed, maar het maakte het tunen gewoon 'af'. Je auto was niet alleen een race-monster, maar zag er ook zo uit.
War. War never changes.
pi_26573076
Ow ja, ik kan me nog de Alfa 156 herinneren, wit/rood en dan het Alfa loge prominent op de motorkap
pi_26573472
Okay, dat klinkt idd wel cool!! Bedankt voor de uitleg!

Aan de andere kant heeft het zo op het eerste gezicht ook wel een downside; je kunt namelijk van alle auto's een echte race-wagen maken. Hoe werkte dat dan in races tegen straatversies van andere auto's?
Klinkt een beetje als in GT3 de Formula Polyphony racewagen gebruiken in elke race waar deze werd toegelaten, moest je echt je best doen of je rondjes in de verkeerde richting op rijden om te verliezen. Dat vergrootte nou niet echt de gameplay van het spel.

Wil niet de zeikerd uithangen, want op zich klinkt het wel cool. Het is op zich een van de dingen die ik soms wel eens mis; race-versie van bijv. de Saleen S7, Porsche/RUF GT2 en andere auto's (baal nog steeds dat de Seat Ibiza er in zit ipv de Leon bijv....Seat Leon Cup zoals in Spanje word verreden lijkt me geweldig!!! hoef niet uit te leggen wat voor auto ik rij denk ik).
pi_26578590
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:03 schreef Slotter het volgende:
Nou ja.. het is eigenlijk al uitgelegd door anderen. Omdat het overgrote deel van de wagens in GT géén race-auto's zijn. En sportwagens hebben inderdaad wat kleinere stuurtjes dan "normale" auto's maar nog altijd wat groter dan de DFP.
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:07 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Inderdaad. Dat was geniaal! Zo kon je van de lompste tweedehandsbak nog een stoere racewagen maken! Ik hoopte eigenlijk dat 't in GT4 weer terug zou komen, maarja die spoilers die er nu inzitten zijn ook wel grappig. (hoewel je héle foute auto-spoiler-combinaties kunt maken! )
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:36 schreef Slotter het volgende:
Okay, dat klinkt idd wel cool!! Bedankt voor de uitleg!

Aan de andere kant heeft het zo op het eerste gezicht ook wel een downside; je kunt namelijk van alle auto's een echte race-wagen maken. Hoe werkte dat dan in races tegen straatversies van andere auto's?
Klinkt een beetje als in GT3 de Formula Polyphony racewagen gebruiken in elke race waar deze werd toegelaten, moest je echt je best doen of je rondjes in de verkeerde richting op rijden om te verliezen. Dat vergrootte nou niet echt de gameplay van het spel.
Nou... zo'n dramatische invloed heeft die racingmodification gelukkig niet hoor. Je auto gaat er vooral cool uitzien! Hij's misschien iètsje sneller en je kan, zoals al gezegd, de downforce instellen. Maar dat kan nu ook met de spoilers.
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:09 schreef Shade1981 het volgende:
Hier drie ps2's, allemaal met harde schijf en GT4 erop. En netwerkverbinding via router. Lekker tegen elkaar racen, werkt super goed. Je kunt alle banen en auto`s gebruiken in lan play.
Cool. Heb je ookal de multiscreen optie gebruikt? Dat kun je bij de LAN-instellingen in GT4 instellen. Dan moet je 1 van je PS2's als linkerscherm instellen en een ander als rechterscherm. Vervolgens de 3 tv's naast elkaar zetten en dan heb je een superbreed panorama scherm! Maarja... als je tv's allemaal een erg verschillende grootte hebben dan schiet het niet zo op natuurlijk.
pi_26579528
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:00 schreef P-Style het volgende:
Nou... zo'n dramatische invloed heeft die racingmodification gelukkig niet hoor. Je auto gaat er vooral cool uitzien! Hij's misschien iètsje sneller en je kan, zoals al gezegd, de downforce instellen. Maar dat kan nu ook met de spoilers.
Okay, op die manier. Dacht je op deze manier misschien zo'n beetje elke auto kon omturnen tot een volwaardige volbloed racebak. Maar ikke snap nu. In dat geval....bring it on.

Zo, zojuist bij de bouwmarkt vandaan om eerste materialen voor m'n racecockpit te halen. Waarom verkoopt de Gamma nou weer geen 16mm MDF............
  vrijdag 29 april 2005 @ 09:12:36 #230
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26589402
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:33 schreef Slotter het volgende:

[..]

Okay, op die manier. Dacht je op deze manier misschien zo'n beetje elke auto kon omturnen tot een volwaardige volbloed racebak. Maar ikke snap nu. In dat geval....bring it on.

Zo, zojuist bij de bouwmarkt vandaan om eerste materialen voor m'n racecockpit te halen. Waarom verkoopt de Gamma nou weer geen 16mm MDF............
4, 8, 12, 18, 22. Dus je kan voor 18 gaan en dan eventueel flink gaan schafen.
btw, er zijn ook wel vensterbanken te koop van 16 mm MDF, (uit mijn hoofd, reken me er niet op aan)
dat zijn geen volledige platen maar wel 390 (ofzo) bij max 40 cm...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_26592045
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 09:12 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

4, 8, 12, 18, 22. Dus je kan voor 18 gaan en dan eventueel flink gaan schafen.
btw, er zijn ook wel vensterbanken te koop van 16 mm MDF, (uit mijn hoofd, reken me er niet op aan)
dat zijn geen volledige platen maar wel 390 (ofzo) bij max 40 cm...
Sja, dat schaven heb ik ook al aangedacht, maar of je het dan mooi egaal krijgt. Of ik verlijm 2 stukken van 8mm of ik ga simpelweg voor 18mm en pas de bouwtekening wat aan.
De delen volgens de bouwtekening 16mm moeten zijn, zijn de tussendelen (zit, rugleuning en steunen voor stuur, pedalen en soort voetenplank). Ik gok dus dat het niet veel uitmaakt of die delen 16 of 18mm dik zijn.
2 delen van 8mm verlijmen geeft misschien weer problemen, omdat er in de zijkanten 5cm diepe gaten moeten worden geboord voor de bevestiging aan de zijplaten. Prachtig punt waar de platen weer kunnen gaan scheuren oid.
  vrijdag 29 april 2005 @ 11:10:04 #232
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26592079
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 11:08 schreef Slotter het volgende:

[..]

Sja, dat schaven heb ik ook al aangedacht, maar of je het dan mooi egaal krijgt. Of ik verlijm 2 stukken van 8mm of ik ga simpelweg voor 18mm en pas de bouwtekening wat aan.
De delen volgens de bouwtekening 16mm moeten zijn, zijn de tussendelen (zit, rugleuning en steunen voor stuur, pedalen en soort voetenplank). Ik gok dus dat het niet veel uitmaakt of die delen 16 of 18mm dik zijn.
2 delen van 8mm verlijmen geeft misschien weer problemen, omdat er in de zijkanten 5cm diepe gaten moeten worden geboord voor de bevestiging aan de zijplaten. Prachtig punt waar de platen weer kunnen gaan scheuren oid.
pak maar gewoon 18...
pi_26593030
Ik heb ook 18 mm als bureaublad van 120x240 cm
stevig spul.

gaat wel erg snel branderig ruiken met een decoupeerzaag, maarja.

ik heb er ook nog 2 van die wandcirkel zaagjes voor op de boormachine mee gesloopt, ff een gaatje maken voor de kabels. was t een beton zaag
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_26593236
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 11:10 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

pak maar gewoon 18...
Wel het simpelst iig. En dan kan ik dit weekend gewoon doorakkeren, dan hopelijk volgende week in gebruik nemen.....Schaven of verlijmen eigenlijk geen optie....
pi_26593809
Het begint hier onderhand meer te lijken op een Gamma topic
War. War never changes.
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:16:15 #236
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26593940
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:10 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Het begint hier onderhand meer te lijken op een Gamma topic
dat zeg ik...

ikke werk er, dus zodoende
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:13:34 #237
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26595369
ik heb er drie keer gewerkt (drie keer een half jaar). Ben blij dat ik er weg ben. dus hou maar weer op over de gamma :
pi_26600599
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:13 schreef Dacide het volgende:
ik heb er drie keer gewerkt (drie keer een half jaar). Ben blij dat ik er weg ben. dus hou maar weer op over de gamma :
ik stop al, ik stop al!!!!!
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:40:28 #239
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26602379
mooi
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:37:59 #240
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26603972
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:13 schreef Dacide het volgende:
ok, ik stop ook, we gaan weer verder over GT4
pi_26604462
Heeft het nu veel zin om je B-spec aap te laten rijden in een Free Run op bijvoorbeeld de Nordschleife?? Dus zeg maar, een uurtje of 4? Hij heeft pas 3000 punten ofzo. (ben overnieuw begonnen op 2e mem-card)
pi_26611764
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 19:00 schreef Alfa_Boy het volgende:
Heeft het nu veel zin om je B-spec aap te laten rijden in een Free Run op bijvoorbeeld de Nordschleife?? Dus zeg maar, een uurtje of 4? Hij heeft pas 3000 punten ofzo. (ben overnieuw begonnen op 2e mem-card)
Niet veel geloof ik... Ik heb die B-spec debiel ook wat rondjes laten rijden bij free-run, maar volgens mij krijg je daar amper B-spec punten voor.
  zondag 1 mei 2005 @ 13:27:10 #243
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26639389
Hmm, ben nu aanbeland bij de GT World Championship (professional event)

Met de mercedes CLK GTR red ik het net niet. Maar helaas kosten alle auto's die ik wil hebben zo'n 4,5 miljoen.

Dus iemand een tip om snel aan geld te komen. Of kan ik ergens een dikke race car winnen? (ik zag al dat je met endurance races een bentley of audi R8 kan winnen)
  zondag 1 mei 2005 @ 20:52:51 #244
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26648886
of je koopt een 2e handse Le Mans
pi_26654054
quote:
Op zondag 1 mei 2005 13:27 schreef Dacide het volgende:

Met de mercedes CLK GTR red ik het net niet. Maar helaas kosten alle auto's die ik wil hebben zo'n 4,5 miljoen.

Dus iemand een tip om snel aan geld te komen. Of kan ik ergens een dikke race car winnen? (ik zag al dat je met endurance races een bentley of audi R8 kan winnen)
Dat probleem had ik dus ook. Maar als je op 50% zit, dan krijg je een leuke Jaguar (zie ook rest van deze topic) waarmee de deze championship wel kunt winnen!
pi_26657792
quote:
Op zondag 1 mei 2005 13:27 schreef Dacide het volgende:

Je moet bij Endurance de El Capitan (of zoiets) rijden. Duurt niet zo lang en je krijgt een race car waarmee je makkelijk het GT World Championship wint.
  maandag 2 mei 2005 @ 11:18:58 #247
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26661157
We (we hebben t spel met zijn 4en gekocht) hebben een onorthodoxe methode geprobeerd.

Mijn neef en een vriend hebben die ene easy rally 16x gespeeld !!!!!! en dus 16 van die toyata RSC gewonnen. Deze allemaal verkocht en 5 miljoen op de rekening. Van dat geld een Playstation Persacola gekocht. Turbo kit 4 erop et voila 1140 PK.

Lekker het toernooi uitgespeeld. En nu verder op EXTREME.

Jippie

we zitten nu op 39% ongeveer.
  maandag 2 mei 2005 @ 14:01:25 #248
109352 rwbrink
be happy live fast
pi_26666241
Ik vind dat zulke games ook voor de pc moeten uikomen dat zou echt supergoed verkopen man!!! ik snap niet waarom ze het niet doen
juist ja, de stekker ligt eruit
pi_26667186
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:01 schreef rwbrink het volgende:
Ik vind dat zulke games ook voor de pc moeten uikomen dat zou echt supergoed verkopen man!!! ik snap niet waarom ze het niet doen
Tuurlijk doen ze dat niet. Je wil niet weten hoeveel mensen alleen voor GT4 een PS2 gekocht hebben. Exclusiviteit verkoopt en dat is nou net wat Sony wil Ook Nintendo doet zoiets met hun Mario en Zelda. Genoeg mensen die 1 game voldoende reden vinden om een console aan te schaffen. En hoe groter het marktaandeel, hoe meer omzet.
  maandag 2 mei 2005 @ 14:33:47 #250
109352 rwbrink
be happy live fast
pi_26667308
maar ga eens na hoeveel mensen games op alle consoles willen hebben. omdat de gameplay net anders is, en hoeveel mensen willen er nou niet dat spel op de pc.
pi_26667376
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:33 schreef rwbrink het volgende:
maar ga eens na hoeveel mensen games op alle consoles willen hebben. omdat de gameplay net anders is, en hoeveel mensen willen er nou niet dat spel op de pc.
PC markt is qua verkopen lang niet zo groot als de console markt en of mensen speciaal voor een spel een PS2 + spel kopen of dat mensen hem kopen of illegaal verkrijgen voor de pc
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 2 mei 2005 @ 14:37:47 #252
109352 rwbrink
be happy live fast
pi_26667422
maar oke dan hebben ze misschien een reden, maar dan wil ik nog wel graag dat ze het wel doen
pi_26677121
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:37 schreef rwbrink het volgende:
maar oke dan hebben ze misschien een reden, maar dan wil ik nog wel graag dat ze het wel doen
En velen met jou (ik niet overigens). Maar zoals al aangegeven door Tain is de pc-markt niet zo lucratief voor developers als de console-markt is. Daarnaast is Polyphony (de developer van GT) van Sony. Verder is het natuurlijk erg relaxt om een spel als GT4 op een grote breedbeeld-tv te kunnen spelen. En zéker als je in Amerika of Japan woont, want daar kunnen ze GT4 op 1080i HDTV's spelen!

Overigens zou de gameplay op de pc wel hetzelfde kunnen zijn als op de PS2 met de DFP, want dat is gewoon een USB-stuur dat ook op de pc werkt.
pi_26677561
oeh, tvp
pi_26677782
P-style, de peeps van Logitech moeten jouw gaan betalen voor de reclame die je hier maakt op Fok voor de DFP
pi_26678054
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:24 schreef Alfa_Boy het volgende:
P-style, de peeps van Logitech moeten jouw gaan betalen voor de reclame die je hier maakt op Fok voor de DFP
Ja eigenlijk wel. Ach ik vind het gewoon een heel goed ding. Ik heb er veel geld voor betaald en hij doet het boven m'n verwachtingen! Dat heb ik niet vaak met aankopen die ik doe. Nou, ja... eigenlijk is het natuurlijk gewoon de GT4-DFP-combinatie die zo goed is. Zonder GT4 is de DFP ook nergens (burnout 3 is bijvoorbeeld niet te spelen met dat ding! Maarja... daar noem ik ook een spel. )
pi_26712847
Ik heb weer geld, dus deze ga ik morgen maar eens aanschaffen. Ik heb er echt zin in!
pi_26713651
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb weer geld, dus deze ga ik morgen maar eens aanschaffen. Ik heb er echt zin in!
Bedoel je met "deze" GT4?

En nu even iets anders... Ik ben nu een eindje verder met GTWC, maar toch schiet het nog niet echt op. Heb alles goud, behalve Hong Kong Die heb ik door m'n B-spec debiel laten doen (hij's 4de geworden). Ben nu bij El Capitan, maar hoe moet je je wagen goed afstellen dat 'ie niet zo stuitert? Ik word er helemaal gestoord van! Downforce omhoog, of juist een beetje omlaag? Ride Height hoger zetten? Dampers omlaag zetten? Spring rate verminderen? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ik heb nog geen ideale tuning voor elkaar kunnen krijgen! Ik word ook gek van die AI-auto's die lomp tegen je aan gaan lopen beuken, waardoor je perfecte rondje om zeep geholpen wordt!

Ik vond El Capitan een leuke baan, maar met zo'n vermogens-monster is 'ie opeens niet zo leuk meer!
pi_26715117
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:36 schreef P-Style het volgende:

[..]

Jup, stuurtje komt later nog.
pi_26715545
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 00:21 schreef Evil_Jur het volgende:
Jup, stuurtje komt later nog.
Goedzo!
pi_26718496
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:33 schreef rwbrink het volgende:
Wat heeft het nut van verschillende consoles, als je nooit exclusieve games hebt? Ik vind het de laatste tijd al een stuk minder leuk dan tijdens psx - N64. Toen wist je nog wat je moest kiezen; toffe spellen: psx. Kinderspellen en soms een tof spel: N64.

Nu komen extreem veel spellen uit op alle consoles, en dan ook nog eens naar de PC. (bia, sc:choas theory,fifa, noem maar op)
pi_26719267
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:36 schreef P-Style het volgende:

[..]

En nu even iets anders... Ik ben nu een eindje verder met GTWC, maar toch schiet het nog niet echt op. Heb alles goud, behalve Hong Kong Die heb ik door m'n B-spec debiel laten doen (hij's 4de geworden). Ben nu bij El Capitan, maar hoe moet je je wagen goed afstellen dat 'ie niet zo stuitert? Ik word er helemaal gestoord van! Downforce omhoog, of juist een beetje omlaag? Ride Height hoger zetten? Dampers omlaag zetten? Spring rate verminderen? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ik heb nog geen ideale tuning voor elkaar kunnen krijgen! Ik word ook gek van die AI-auto's die lomp tegen je aan gaan lopen beuken, waardoor je perfecte rondje om zeep geholpen wordt!

Ik vond El Capitan een leuke baan, maar met zo'n vermogens-monster is 'ie opeens niet zo leuk meer!
El Capitan heeft probleem dat er nogal flinke kuilen en oneffenheden in de baan zitten. Laat me raden, je hebt vooral problemen in die bochten direct na de tunnel? Het kan helpen om je auto iets hoger te zetten, maar ik heb in de Formula Gran Turismo gemerkt dat het beter is om NIET de ideale lijn aan te houden in een aantal bochten op deze baan. Probeer eens zover mogelijk van die rotswand af te rijden in de bovengenoemde bochten (achter gekomen door een aantal rondjes achter de AI-wagens aan te rijden om te zien hoe zij met deze bochten omgaan).

Blijf het een leuke baan vinden, ook met LM-type auto's, alleen je moet je lijnen effe anders afstemmen dan normaal. Met een "normale" getunede auto zul je het probleem niet zo hebben, omdat deze vaak toch hoger zullen liggen dan zo'n racemonster.
pi_26719491
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 08:48 schreef Markster het volgende:
Wat heeft het nut van verschillende consoles, als je nooit exclusieve games hebt? Ik vind het de laatste tijd al een stuk minder leuk dan tijdens psx - N64. Toen wist je nog wat je moest kiezen; toffe spellen: psx. Kinderspellen en soms een tof spel: N64.

Nu komen extreem veel spellen uit op alle consoles, en dan ook nog eens naar de PC. (bia, sc:choas theory,fifa, noem maar op)
Gelukkig heeft de PS2 nog genoeg exclusieve games die daar ook blijven! Zoals de prachtige game waar deze topic over gaat!
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:44:56 #264
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26720548
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 09:37 schreef Slotter het volgende:

[..]

El Capitan heeft probleem dat er nogal flinke kuilen en oneffenheden in de baan zitten. Laat me raden, je hebt vooral problemen in die bochten direct na de tunnel? Het kan helpen om je auto iets hoger te zetten, maar ik heb in de Formula Gran Turismo gemerkt dat het beter is om NIET de ideale lijn aan te houden in een aantal bochten op deze baan. Probeer eens zover mogelijk van die rotswand af te rijden in de bovengenoemde bochten (achter gekomen door een aantal rondjes achter de AI-wagens aan te rijden om te zien hoe zij met deze bochten omgaan).

Blijf het een leuke baan vinden, ook met LM-type auto's, alleen je moet je lijnen effe anders afstemmen dan normaal. Met een "normale" getunede auto zul je het probleem niet zo hebben, omdat deze vaak toch hoger zullen liggen dan zo'n racemonster.
Het world championship heb ik in een keer kunnen afwerken (dus het volledige toernooi). Dit moet volgens mij ook om verder te kunnen bij extreme (maar pin me er niet op vas).

Eerst geprobeerd met de mercedes CLK GTR. Dit lukte niet. Al onze andere wagens waren ook toch nog te langzaam.

Dus toen maar die makkelijke easy rally 16!!!! keer gespeeld en 16 x die toyota RSC bak verkocht.

Van de 5 miljoen credits die we toen hadden, hebben we die playstation persacola gekocht. Turbo level 4 erop en voila.

Gassen maaer

bijna alles 1e geworden
pi_26722152
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:44 schreef Dacide het volgende:

[..]

Het world championship heb ik in een keer kunnen afwerken (dus het volledige toernooi). Dit moet volgens mij ook om verder te kunnen bij extreme (maar pin me er niet op vas).
Klopt, om door te kunnen gaan in de extreme events moet je de beginner en professionel events hebben afgerond.
quote:
Eerst geprobeerd met de mercedes CLK GTR. Dit lukte niet. Al onze andere wagens waren ook toch nog te langzaam.
Weet niet wat dat met de CLK GTR is, volgens mij was het in de echte races een beduchte auto maar in het spel is ie knap waardeloos.
quote:
Dus toen maar die makkelijke easy rally 16!!!! keer gespeeld en 16 x die toyota RSC bak verkocht.

Van de 5 miljoen credits die we toen hadden, hebben we die playstation persacola gekocht. Turbo level 4 erop en voila.

Gassen maaer

bijna alles 1e geworden
Zelf de Endurance op El Capitan (geloof ik) gedaan, dan win je die Toyota '88 Le Mans wagen, Turbo 4 erop en daar heb ik de meeste races wel mee gewonnen. Alleen de kleinere bochtige circuits (Hong Kong) gingen niet helemaal lekker.

Zojuist m'n DFP binnen!!! Nu m'n cockpitje verder afwerken de komende dagen. Hoop volgende week de eerste indrukken te kunnen meedelen!
  woensdag 4 mei 2005 @ 12:46:11 #266
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26723776
laat ons weten hoe het stuurtje bevalt.

Ik peins er ook over om dit stuur te kopen. Echter ik ben op dit moment GTR gewend. En ik denk zelf niet dat er een racegame bestaat welke de Force feedback beter uitbuidt dan deze game.

Ben bang dat GT4 dan een tegenvaller wordt.
pi_26733810
Waarmee hebben jullie die El Capitan endurance race gedaan en in wat voor ronde gaat de computer een keer de pits in?
Liefde is niet blind, het is achterlijk
  woensdag 4 mei 2005 @ 20:12:09 #268
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26735227
GTR is echt fantastisch vooral met stuur! heb nu ff weinig tijd voor GT4

El Capitain heeft B-spec gewonnen voor mij (auto BMW M5 555 pk)
pi_26737556
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:46 schreef Dacide het volgende:

Ik peins er ook over om dit stuur te kopen. Echter ik ben op dit moment GTR gewend. En ik denk zelf niet dat er een racegame bestaat welke de Force feedback beter uitbuidt dan deze game.

Ik weet niet hoe de Force Feedback in GTR is, maar in GT4 is 'ie in ieder geval subliem! Als vergelijkingsmateriaal heb ik GT3 en talloze demo's van andere racegames op de PS2 en in GT4 is de FF véél beter dan in die andere games (ook een stuk beter dan bij GT3). Voordeel is dat als je straks de DFP koopt voor GT4, dat je'm dan ook voor GTR kunt gebruiken op je pc!
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:14:45 #270
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26750546
P-Style, Heb je een pc toevallig?

download dan voor de grap de demo van gtr eens

www.gtr-game.nl
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:15:52 #271
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26750566
Gisteravond trouwens 2 endurance races uitgereden op A-spec.
100 laps op die oval/speedway en 90 laps op laguna seca

Is nog te doen opzich

Voor beide races onze playstation persacola gebruikt met +/- 1150 pk.
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:23:38 #272
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26752166
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:14 schreef Dacide het volgende:
P-Style, Heb je een pc toevallig?

Nee, al deze posts doet ie op school of in de bibliotheek
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:38:53 #273
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26752509
roger that
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:39:24 #274
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26752526
ow, of was dat cynisch bedoeld

hehe, lol, sorry, net wakker

cheers
  zondag 8 mei 2005 @ 22:16:35 #275
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_26837236
Beetje doode boel hier .....
pi_26838301
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:16 schreef Xtr3mE het volgende:
Beetje doode boel hier .....
Ja... Iedereen is druk aan het spelen! (Daar gaan we maar vanuit dan ) Nee... ik heb het de afgelopen dagen een beetje druk gehad. Maar binnenkort heb ik weer tijd voor GT4 Moet nog even die GTWC winnen en dan zul je mij hier weer vaker zien posten!
pi_26840672
Ik heb hem dus gekocht en ik heb nog niet zo heel veel tijd ervoor gehad, maar mijn eerste indruk: Ouderwets genieten! Ben nu nog een beetje lui geld aan het sparen met de B spec, en heb al een paar leuke auto's (gehad).

Hier ben ik nog wel heel wat uren zoet mee.
pi_26841254
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:58 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb hem dus gekocht en ik heb nog niet zo heel veel tijd ervoor gehad, maar mijn eerste indruk: Ouderwets genieten! Ben nu nog een beetje lui geld aan het sparen met de B spec, en heb al een paar leuke auto's (gehad).

Hier ben ik nog wel heel wat uren zoet mee.
Het leuke aan Gran Turismo games vind ik dat je er letterlijk járen van kunt genieten. Gran Turismo 3 heeft me immers ook bijna 4 jaar bezig gehouden. Als je er even op uitgekeken bent, kun je het een paar maanden later zo weer oppakken en er helemaal opnieuw verslaafd aan raken! GT3 heb ik nooit op 100% rondgespeeld (zit op 85 ofzo), maar het heeft me wel jaren vermaakt. Hetzelfde geldt denk ik voor GT4. Als ik er even geen zin meer in heb (wat tot nu toe nog niet is voorgekomen), dan speel ik gewoon een ander leuk spel en als ik dáár dan mee klaar ben, ga ik gewoon weer verder met GT4! Dat soort games vind ik de ¤60,- dubbel en dwars waard!
pi_26844745
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:46 schreef Dacide het volgende:

DFP-stuurtje is in een woord: geweldig!!! Na een paar rondjes oefenen (met bak op automatisch) merk je al dat je bochtenwerk verbeterd. Controle is vele malen preciezer dan een DS2-controller.
In eerste instantie is het wel enorm wennen, vooral omdat ik een rare positie had (stuur op een laag tafeltje, pedalen er direct onder). Nog een paar races geprobeerd met handgeschakelde bak en dat ging perfect (2de in een race terwijl je nog steeds aan het leren bent).
Nu mijn cockpitje afwerken.....bijna klaar!!!
pi_26848004
Gran Turismo Serie (dus alle delen bij elkaar) 43 miljoen keer verscheept!!!

Goedzo Polyphony! Wat opvallend is, is het hoge aantal GT-verkopen in Europa (staat een tabelletje in 't persbericht)! Laat maar weer zien hoe belangrijk de Europese markt is!
pi_26850913
quote:
Op maandag 9 mei 2005 11:43 schreef P-Style het volgende:
Gran Turismo Serie (dus alle delen bij elkaar) 43 miljoen keer verscheept!!!

Goedzo Polyphony! Wat opvallend is, is het hoge aantal GT-verkopen in Europa (staat een tabelletje in 't persbericht)! Laat maar weer zien hoe belangrijk de Europese markt is!
dat is alleen voor GT dus, voor andere spellen kan dat weer heel anders liggen toch
pi_26852038
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:31 schreef djmurcielago het volgende:
dat is alleen voor GT dus, voor andere spellen kan dat weer heel anders liggen toch
Dit is alleen voor de GT's ja. Maar bij wel meer spellen zie je de verhoudingen ongeveer zo liggen.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 08:11:12 #283
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_26873626
Hey slotter hoe gaat het met je cockpit, heb je er al foto's van?
Was het bouwen tot nu toe makkelijk?
Drop you like an ill, bad habit
pi_26875127
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 08:11 schreef pmponer het volgende:
Hey slotter hoe gaat het met je cockpit, heb je er al foto's van?
Was het bouwen tot nu toe makkelijk?
Heb foto's maar weet heel eerlijk gezegd niet hoe ik ze moet plaatsen. Hij is bijna klaar, gisteravond (hopelijk) laatste verflaag aangebracht, nu nog afwerken en aflakken voor extra bescherming.
Bouw was redelijk eenvoudig, al is het wel een hoop werk (inmiddels 1,5 week bezig al dan niet fulltime). Grootste probleem is het netjes aftekenen en uitzagen van de MDF-delen en de gaten precies op de juiste plek boren. Tekeningen zijn nog intact, dus....
Overigens zijn echt alle onderdelen van hout, geen metalen platen. Enige punt is misschien dat het "beslag" (moeren, bouten etc) wat prijzig kan worden en/of lastig aan te komen.

Ziet er wel erg cool uit iig, hoop aan het eind van de week te kunnen melden hoe het raced.
pi_26882111
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 09:45 schreef Slotter het volgende:
Heb foto's maar weet heel eerlijk gezegd niet hoe ik ze moet plaatsen. Hij is bijna klaar, gisteravond (hopelijk) laatste verflaag aangebracht, nu nog afwerken en aflakken voor extra bescherming.
Bouw was redelijk eenvoudig, al is het wel een hoop werk (inmiddels 1,5 week bezig al dan niet fulltime). Grootste probleem is het netjes aftekenen en uitzagen van de MDF-delen en de gaten precies op de juiste plek boren. Tekeningen zijn nog intact, dus....
Overigens zijn echt alle onderdelen van hout, geen metalen platen. Enige punt is misschien dat het "beslag" (moeren, bouten etc) wat prijzig kan worden en/of lastig aan te komen.

Ziet er wel erg cool uit iig, hoop aan het eind van de week te kunnen melden hoe het raced.
Làkken... verschrikkelijk! Wat duurt dat inderdaad lang zeg, als je het een beetje netjes wilt doen! En dan heb jij nog een stuk meer hout gebruikt dan ik.
pi_26882132
Ik heb geen zin om het op te zoeken, met welke race kan ik de Sauber Mercedes winnen? Volgens mij is het bij de US-versie als je endurance laguna seca wint ofzo, maar daar kreeg ik gister een oude audi
pi_26883090
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:59 schreef P-Style het volgende:

[..]

Làkken... verschrikkelijk! Wat duurt dat inderdaad lang zeg, als je het een beetje netjes wilt doen! En dan heb jij nog een stuk meer hout gebruikt dan ik.
Waardeloos idd. Vooral ook omdat ik eerst 2 kleuren verf gebruik (en een dikke zwarte viltstift om de scheiding tussen de 2 te maken) en dan nog eens 1 of 2 laklagen wil aanbrengen voor extra bescherming (aantal bewegende delen EN je zit erin). Dus per verf- of laklaag 12-24 uur wachten! AAARGH. Ben het nu echt zat aan het worden: ik wil racen!!!!!!! Nou ja, afgelopen weekend je favo stuurtje iig uit kunnen proberen....Geweldig apparaat.
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 14:00 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ik heb geen zin om het op te zoeken, met welke race kan ik de Sauber Mercedes winnen? Volgens mij is het bij de US-versie als je endurance laguna seca wint ofzo, maar daar kreeg ik gister een oude audi

Bedoel je de Mercedes Benz Sauber C9 Race Car '89? Die win je bij de Formula GT series....dus na 15 races van ongeveer 1,5 a 2 uur rijden. Als je daar nog niet aan begonnen bent heb je nog wel even te gaan (vooral als je de Formula wagen nog niet hebt, eerst 24 uur op de Nurnburgring doen).
Trouwens, die Audi Auto Union V16 uit '37 win je bij de Endurance van Grand Valley, bij Laguna Seca is de prize car een Ford GT volgens mij.
pi_26883341
you are right, ik heb gister 3 endu's gedaan, dus een beetje in de war bij lag sec is het een race gt 40
24 uur moet ik maar eens aan beginnen als forza binnen is, dan kan de ps2 zelf wat doen
pi_26883437
3 stuks op een dag? Om even m'n aloude favo film-schurk te quoten: Impressive, very impressive......

't Inderdaad geen race om volledig zelf te rijden. Al blijft het wel een mooi circuit voor de juiste auto. Heb zelf een uur of wat gereden (flinke voorsprong opgebouwd) en vervolgens die B-spec brokkenpiloot verder laten gaan. Werkt perfect en je bent een F1-achtig iets rijker.

Klopt het trouwens dat als je het spel uitspeelt je een zwarte versie van die F1-bak krijgt?
pi_26883629
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 14:38 schreef Alfa_Boy het volgende:
...forza binnen...
Hé, niet vloeken hè?
pi_26884694
gister met een lotus elise tegen de nardo's nsx-en en andere supercars gereden
die elise had ze mooi te pakken, wat een wegligging zeg, en lekker laat op de rem terwijl de rest al bijna stil staat
pi_26888964
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 14:47 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hé, niet vloeken hè?
Sorry schat Heb de demo van Forza, en die kan toch echt niet tippen aan gt4. Maar hopen dat geen xbox-geile beer dit leest, want dan krijg je weer die hele kleffe bende over je heen.
pi_26893920
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:09 schreef Alfa_Boy het volgende:
Sorry schat Heb de demo van Forza, en die kan toch echt niet tippen aan gt4. Maar hopen dat geen xbox-geile beer dit leest, want dan krijg je weer die hele kleffe bende over je heen.
Goedzo!
  woensdag 11 mei 2005 @ 16:38:57 #294
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_26918002
Ben zelf ook nog bezig met het spel, zit nu op 32% en alles op A-spec gedaan. Heb ook al 3 endurance races gedaan en lekker zelf gereden met mijn Saleen S7
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_26929656
Ik vind de Opera Performance S2000 geweldig. Helemaal gefinetuned, rond de 330 pk, 500 pk monsters verslindt ie gewoon op de nurnburgring ofzo. Ook laguna seca wil nog lukken. Lekker veel a-spec punten
Je kunt de auto tot een 470 pk tunen als ik me niet vergis.
Hij heeft een heerlijk bochtengedrag, en met de tcs op 2 ook een klein beetje overstuur om lekker de sliden door de bochten. zaaaalig
pi_26930194
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 22:56 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ik vind de Opera Performance S2000 geweldig. Helemaal gefinetuned, rond de 330 pk, 500 pk monsters verslindt ie gewoon op de nurnburgring ofzo. Ook laguna seca wil nog lukken. Lekker veel a-spec punten
Je kunt de auto tot een 470 pk tunen als ik me niet vergis.
Hij heeft een heerlijk bochtengedrag, en met de tcs op 2 ook een klein beetje overstuur om lekker de sliden door de bochten. zaaaalig
Weet je? Ik besef me ineens dat er nog zó veel auto's in het spel zitten die ik nog wil uitproberen! Alleen al het rijden in auto's is leuk in GT4! Je hoeft niet eens een race te doen!
pi_26935391
Ik heb de TCS en de ASM altijd op 0 staan. Even wennen, maar daarna rijdt het heerlijk (met de DFP dan )
War. War never changes.
pi_26939290
Met tcs op 0 is ie te listig op de ring. ASM heb ik altijd op 0, je moet de auto wel kunnen laten glijden door de bocht he
pi_26939488
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:34 schreef Alfa_Boy het volgende:
Met tcs op 0 is ie te listig op de ring. ASM heb ik altijd op 0, je moet de auto wel kunnen laten glijden door de bocht he
Met een DFP kun je heel gemakkelijk gedoseerd gas geven, en dan heb je geen TC nodig. Het is zo heerlijk om over de Ring te scheuren, al driftend door de bochten, en razen over het ongelijke wegdek zodat heel je wagen stuitert.
War. War never changes.
pi_26942808
Ik geef met de dfp altijd gedoseerd gas Maar ik vind um dan TE lisitg om onder controle te houden.
P-style, je moet de Opera Performance eens proberen, met een beetje goochelen in de set-up heb je een van de beste auto's onder je kont. Ook ideaal voor endu's, want de banden gaan 5 ronden mee op de ring, en iets van 28-29 op laguna seca
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')