Nee, de hint is dat we zijn werk gaan zienquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is dat een hint, AR?
Dat valt me dan zeer ernstig van je tegen Do2.....quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is dat de Kooning? Nou, daar had ik nu echt nooit opgekomen...
Ik bèn nìet lìef.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Weltrusten Do2, slaap lekker allemaal
dag lieve mensen
Ja, vermits je gaat slapen ... welterusten AR.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mag ik nu naar bed??
Van mijn poster boven het bed weten jullie al... behalve dat ik um plusminus 20 jaar geleden gekocht heb bij IKEA maar dat vertel ik erbeter niet bij, zou mijn imago hier geen goed doenquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:52 schreef Gellius het volgende:
BdT deel 18: de posters boven ons bed.
Yow!quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
AE? Gajus?
En er staat do2 in geschilderd. Dat lijkt me ook van belang!quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:08 schreef Gellius het volgende:
Het is gewoon een broddelwerkje van landschap met wat olijven erop, gesmolten kaas en een halve citroen erboven hoor, Onevene. Iedere derderrangs acteur kan dit bij elkaar kladderen.
Vestig je hoop niet op mij, mijn kennis is gebrekkig.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik had gehoopt dat iemand met een oplossing zou komen...
Ah! Dat was toen er een zeker iemand nog nat was!quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:19 schreef Gajus het volgende:
maar dat was nog in mijn studentenflatje, heel lang geleden dus
Waarom voel ik me nu ineens een jong blaadje?quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:19 schreef Gajus het volgende:
maar dat was nog in mijn studentenflatje, heel lang geleden dus
Omdat Gajus een ontzettend ouwe lul is?quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Waarom voel ik me nu ineens een jong blaadje?
Om eerlijk te zijn... kom jij op mij ouder over dan Gajus.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:31 schreef OllieA het volgende:
[..]
Omdat Gajus een ontzettend ouwe lul is?
Ja, maar dat komt omdat ik al een rollator heb.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn... kom jij op mij ouder over dan Gajus.
kan ook aan die oude beer ik je ikoon liggen
Pas op of ik ga Dali's uitdelen! Want dat is namelijk heel erg.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's even om te laten zien hoe het wél moet.
Wacht, ik schrijf het even op.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:35 schreef Gellius het volgende:
Vandaag heb ik het trouwens weer met Marjanne gedaan. Ik wou het toch even gezegd hebben. En morgen ga ik weer naar Marjanne toe. En morgen ga ik het weer met Marjanne doen.
Waarom vertel ik dit eigenlijk allemaal? Dat is helemaal niet netjes. Alles wat ik van haar zeg is trouwens gelogen, en niet waar.
Geeft niks, zolang je maar een beetje bij de tijd blijft.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:35 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat ik al een rollator heb.
Oeps
Kijk Monet doet zoiets natuurlijk beter. En hoeheetieookalweer ook.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Maar jij houdt niet eens van van Gogh!
Een loze poging... "Zonsopgang"quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:44 schreef OllieA het volgende:
Gaan jullie nou es als de wiedeweerga die franse boterham van Gellius raden. De arme ziel zit maar steeds dat plaatje omhopog te houden.
Ach nostalgie, vertoeven in een drijfnat bed, "tussen de klamme lappen".quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:24 schreef Gellius het volgende:
Ah! Dat was toen er een zeker iemand nog nat was!
Waar heb je het nu toch weer over? Ik ben toch echt nog iets te jong voor sterke verhalen over die februarinacht in '53 hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:51 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ach nostalgie, vertoeven in een drijfnat bed, "tussen de klamme lappen".![]()
Ik heb jouw afbeelding tot 1000% vergroot, maar een signatuur? Noppes!quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:30 schreef Gellius het volgende:
Misschien dat onze noeste ploeteraar Gajus even wat licht op de olijven en de citroen kan werpen?
Op zich is het toch wel opvallende, die signatuur van onze alma pater in zo een schilderwerkje. Het geeft wel te denken.
Kom maar halen!quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet bier hebben.
Heerlijk toch als dergelijke gevoelens zich nog manifesteren.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
Waarom voel ik me nu ineens een jong blaadje?
Misschien moet je even de microscoop terzijde leggen en met een onbekommerde blik al die kunst aanschouwen. Dat neemt de druk op de borst ook wat weg.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:56 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik heb jouw afbeelding tot 1000% vergroot, maar een signatuur? Noppes!
Ik houd het op een Franse (post-) impressionist à la Gaugin, Van Gogh ... stuk-voor-stuk meesters in het verkleuren van landschappen.
Zeker wel... het maakt dat ik me stukken jonger voel dan ik ben.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:03 schreef Gajus het volgende:
[..]
Heerlijk toch als dergelijke gevoelens zich nog manifesteren.![]()
Hé, zeg! Zie ik nou pas!quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:44 schreef Gellius het volgende:
En nu weer even ontopic, boefjes. Ik heb nog een Krabéetje uitstaan.
Terzijde: mijn icoontje is ruim 2060 jaar oud.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
Om eerlijk te zijn... kom jij op mij ouder over dan Gajus.
kan ook aan die oude beer ik je ikoon liggen
Ik neem aan dat dat betekent dat het goed is, dus ik gooi de volgende erin:quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:14 schreef Gellius het volgende:
Hoè weet jìj dat nou Ollie?
Dat is fout! Andere schildert en andere titel!quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind van Gogh toch beter, Ollie.
We doen hier niet aan fraude, he.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat is fout! Andere schildert en andere titel!
Huh? wat bedoel je nou?quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
We doen hier niet aan fraude, he.
Jij bent vast niet zo oud als Julius...quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:11 schreef Gajus het volgende:
[..]
Terzijde: mijn icoontje is ruim 2060 jaar oud.
Je deed met je wartaal bij mij even vermoeden dat het hier om een eventuele vervalsing ging van Monet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:28 schreef OllieA het volgende:
[..]
Huh? wat bedoel je nou?
Dit is gewoon niet-Van Gogh!
Dat klopt. Maar om daar nou zo pissig van te worden...quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Monet - Coquelicots
Ik zeg toch dat ik van Gogh beter vind.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:30 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar om daar nou zo pissig van te worden...
Alsof niet-monet niet een gangbare term in de kunstgeschiedenis is zeg! Tsss.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je deed met je wartaal bij mij even vermoeden dat het hier om een eventuele vervalsing ging van Monet.
Tussen die was door hangen toch echt enkele posters Gellius.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:30 schreef Gellius het volgende:
dat zijn geen posters, dat is de was, AE. Lijkt me.
En ik zeg toch dat ik Monet beter vind.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik van Gogh beter vind.
Schaam je je ervoor, dan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tussen die was door hangen toch echt enkele posters Gellius.
Jaja, ik heb al een nieuw biertje gehaald...quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:33 schreef OllieA het volgende:
[..]
En ik zeg toch dat ik Monet beter vind.![]()
Wanneer ik mooie posters had, dan zou ik die graag laten zien, maar helaas... die heb ik niet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:37 schreef Gellius het volgende:
Als je fraaie posters hebt mag je ze bèst laten zien, vind ik altijd.
[afbeelding]
of erover schrijven.
Al die paarse en roze kleuren ... toevallig familie van onze Tinkerbell?quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Omdat jullie niet van posters houden, deel ik graag met jullie de aanblik van de posters die tegenover mijn bed hangen.![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |