Ik ga niet tegen een handicap zeggen dat hij een handicap heeft.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:15 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zeg dat nog eens tegen Wolfje![]()
Angst.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:28 schreef George-Butters het volgende:
Hoe komt het dat juist nu weer de conservatieve krachten zo sterk opkomen?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:28 schreef George-Butters het volgende:
Hoe komt het dat juist nu weer de conversatieve krachten zo sterk opkomen?
De stroming die oproept tot revival van de "oude" waarden en normen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat bedoel je met conservatieve krachten?
Que?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ga niet tegen een handicap zeggen dat hij een handicap heeft.
Balkenende c.s.? Dat is wel zo overzichtelijk, natuurlijk. Niet dat de oude waarden en normen destijds alle geweld voorkwamen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
De stroming die oproept tot revival van de "oude" waarden en normen.
Aah kijk, een zwaktebod! Dat vermoedde ik al...quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Balkenende c.s.? Dat is wel zo overzichtelijk, natuurlijk. Niet dat de oude waarden en normen destijds alle geweld voorkwamen.
Waarom roep je mij, ik zit een film te kijken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Aah kijk, een zwaktebod! Dat vermoedde ik al...
Een Hegeliaanse antithese als reactie op het sociaal-liberalisme.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:28 schreef George-Butters het volgende:
Hoe komt het dat juist nu weer de conservatieve krachten zo sterk opkomen?
Wat zou geen zwaktebod zijn, in de huidige omstandigheden?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Aah kijk, een zwaktebod! Dat vermoedde ik al...
Staat hoog in mijn favo films... over de joden vervolging in WO-II.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Indrukwekkend film: The pianist..
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom roep je mij, ik zit een film te kijken.![]()
![]()
In een kopje? Nou, vooruit en nu ga ik weer achterover hangen met een cigar! Ook eentje?quote:
Ik ben eigenlijk voor een stelsel van verlichte monarchen zonder administratieve rompslomp.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat zou geen zwaktebod zijn, in de huidige omstandigheden?
Klinkt lekker. Dank u!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In een kopje? Nou, vooruit en nu ga ik weer achterover hangen met een cigar! Ook eentje?
Ochquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In een kopje? Nou, vooruit en nu ga ik weer achterover hangen met een cigar! Ook eentje?
Als je je wilt identificeren met Speedfreak, Landmass, enz enzquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik word denk ik een linkse rakker, veel gezelliger die lui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |