Ik vind het eigenlijk ook helemaal geen big deal maar het irriteert me mateloos dat die balkellende zo loopt te ijlen over normen en waarden en toch dit soort domme uitspraken doet alleen maar om het pappen en nathouden principe hoog te houden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:39 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Goh, zullen wij hier gewoon een slotje opgooien en er ook geen big deal van maken?![]()
Misschien wel een goed idee he
quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:40 schreef clowncloon het volgende:
[..]
als hij per defenitie geen handen zou geven, oke dan, misschein zou ik het dan kunnen begrijpen. Maar hij heeft alleen vrouwen geen hand dus het is discriminatie volgens nederlandse maatstaven.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:35 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Whaha, dit is wel de grootste kolder van de dag.
Als jij je zus zoent op dr verjaardag, en de vriend van je zus niet. Discrimineer je dan op basis van sekse?
Get real...![]()
Dat iemand zo dom is om er heilig van overtuigd te zijn dat hij geen hand mag schudden is zn eigen probleem. Hoer breng je het fatsoen op om een ieder als een gelijke te behandelen. Dus schud de hand als die je wordt aangeboden. Wat doet zo'n figuur in godesnaam in Nederland? Hij wil er niet bijhoren. Laat em dan tiefen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:38 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja hoor, hand geven is in Nederland alleen slechts een 'beleefdheid' dan vind ik toch dat je niet moet zeuren als iemand die weigert uit een overtuiging.
Ik snap niet waar we zo moeilijk over doen. Kijk wat er allemaal gebeurd in de wereld, en dan maken wij ons druk over iemand die een vrouw geen hand wenst te geven![]()
Het is natuurlijk gewoon voer voor dergelijke zogenaamde 'rechts-extremisten' (die eigenlijk in een identiteitscrisis zitten en dus maar een groep zoeken waar ze lekker simpel zichzelf kunnen zijn).
Wat een aanstellerij zeg.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:43 schreef TGT het volgende:
[..]
Dat iemand zo dom is om er heilig van overtuigd te zijn dat hij geen hand mag schudden is zn eigen probleem. Hoer breng je het fatsoen op om een ieder als een gelijke te behandelen. Dus schud de hand als die je wordt aangeboden. Wat doet zo'n figuur in godesnaam in Nederland? Hij wil er niet bijhoren. Laat em dan tiefen.
Als de achterliggende reden van het niet geven van de hand aan een vrouw is dat de moslim in kwestie van mening is dat de vrouw nog lager is dan een hond, waarom zou ik daar dan respect voor moeten tonen???quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:09 schreef Tobbes het volgende:
[..]
HULDE JP!
Hij geeft het goede voorbeeld. Respect hebben en vooral tonen voor elkaar's (geloofs)overtuiging.![]()
my wordsquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:43 schreef Redux het volgende:
[..]
Als de achterliggende reden van het niet geven van de hand aan een vrouw is dat de moslim in kwestie van mening is dat de vrouw nog lager is dan een hond, waarom zou ik daar dan respect voor moeten tonen???
En dat zeg jij...hoe typischquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:43 schreef TGT het volgende:
[..]
Dat iemand zo dom is om er heilig van overtuigd te zijn dat hij geen hand mag schudden is zn eigen probleem. Hoer breng je het fatsoen op om een ieder als een gelijke te behandelen. Dus schud de hand als die je wordt aangeboden. Wat doet zo'n figuur in godesnaam in Nederland? Hij wil er niet bijhoren. Laat em dan tiefen.
Het is geen gewoonte dat heteromannen elkaar zoenen dus dat heeft niks met discriminatie te maken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:41 schreef Tobbes het volgende:
Als jij je zus zoent op dr verjaardag, en de vriend van je zus niet. Discrimineer je dan op basis van sekse?
Eenschquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:46 schreef MrX1982 het volgende:
De andere kant op redeneren zou dus ook gerespecteerd moeten worden.
Als je moslims geen hand wilt geven omwille van je geloofsovertuiging.
Dan lijkt me het einde aardig zoek
Whaha, zo kan je jezelf altijd onder het gegeven 'discriminatie' uitpraten. Voor hem is het toch geen gewoonte een vrouw de hand te schudden..dus dat heeft niks met discriminatie te makenquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:46 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Het is geen gewoontje dat heteromannen elkaar zoenen dus dat heeft niks met discriminatie te maken.
Maar dat die Imam vrouwen geen handen omdat ze vrouwen zijn is natuurlijk wel discriminatie en dan kan gewoon niet gedoogd, en al helemaal niet door onze 'premier' ..
Op het feit dat jij meneer het land uit wilt hebben, en als ik wat andere posts van je doorneem kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat je het sowieso -zacht gezegd- niet zo op 'buitenlanders' hebtquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:46 schreef TGT het volgende:
[..]
Sorry hoor ik volg je niet. Waar baseer jij op dat dat typisch is.?
Die imam is niet op vakantie he!quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:49 schreef Redux het volgende:
Een nederlands meisje moet dus zowel op vakantie in een moslimland respect tonen aan de daar geldende moslimsregels, als hier in haar geboorteland???
Nee, we moeten mensen er uit kicken omdat ze geen hand willen gevebn. Iets waar in het slechtste geval alleen zij nadeel aan ondervinden. Lekker belangrijk.quote:
maar in Nederland is het de gewoonte dat je vrouwen wel een hand geeft. Als deze imam daar niet mee kan leven zit hij toch echt in het verkeerde land.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:48 schreef Tobbes het volgende:
Whaha, zo kan je jezelf altijd onder het gegeven 'discriminatie' uitpraten. Voor hem is het toch geen gewoonte een vrouw de hand te schudden..dus dat heeft niks met discriminatie te maken![]()
En wat dan nog, als vrouwen positief gediscrimineerd worden alleen omdat ze tieten hebben hoor je ze toch ook niet huilen?Maar dat is een andere discussie.
Dat is dan toch zijn probleem?quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
maar in Nederland is het de gewoonte dat je vrouwen wel een hand geeft. Als deze imam daar niet mee kan leven zit hij toch echt in het verkeerde land.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:51 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, we moeten mensen er uit kicken omdat ze geen hand willen gevebn. Iets waar in het slechtste geval alleen zij nadeel aan ondervinden. Lekker belangrijk.
Dat gedoe van letterlijke Koraninterpretatie: 'vrouwen zijn lager dan honden' etc. is echt een suf argument.
Als zo'n man dat nu letterlijk tegen een individu zegt is het wat anders, maar door een hand te weigeren uit culturele achtergrond is wel echt heel zieleig om zo iemand dan maar meteen het land voor uit te zetten.
dan zijn er heel wat asocialere figuren die maar gelijk zouden moeten opkrassen.
Balkenende maakt het ons probleem.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:53 schreef Posdnous het volgende:
Dat is dan toch zijn probleem?
Maar dan moeten ze vervolgens niet zeiken als mensen moslims discrimineren.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:53 schreef Posdnous het volgende:
Dat is dan toch zijn probleem?
Wanneer heeft ie dat gezegdquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:53 schreef Redux het volgende:
[..]Zo iemand zegt tegen een vrouw die hij geen hand wil geven dat ze lager is dan een hond, en daar moet ik dan op mijn beurt respect voor tonen?
Het zit zo. Buitenlanders: prima! Ik heb ook buitenlandse vrienden. Toffe jongens. Ze zijn net als ik. Hollands. Schudden vrouwen de hand. Ze horen er gewoon bij.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:49 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Op het feit dat jij meneer het land uit wilt hebben, en als ik wat andere posts van je doorneem kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat je het sowieso -zacht gezegd- niet zo op 'buitenlanders' hebt
Maar ach...
Hoezo, net alsof alle moslims geen hand geven, wat een onzin.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze vervolgens niet zeiken als mensen moslims discrimineren.
Je moet elkaar immers "respecteren"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |