Ja tuurlijk. Mag t misschien ook ff andersom zijn?quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:09 schreef Tobbes het volgende:
[..]
HULDE JP!
Hij geeft het goede voorbeeld. Respect hebben en vooral tonen voor elkaar's (geloofs)overtuiging.![]()
Volgens de in Nederland geldende normen en waarden. Waar onze PM Balkie zo trots op was.quote:
Ach goedkeuren en respecteren liggen in elkaars verlegende. Mi geef je hiermee een totaal verkeerd signaal af. Maar ik kijk nergens meer van op. Een laffe bedoeling daar in Den Haag.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:34 schreef Posdnous het volgende:
Goedkeuren is iets anders dan respecteren.
Al mag er natuurlijk wel bij gezegd worden dat het 'geen hand geven' niet de bedoeling is hier.
nee, ik denk dat de fransen er geen 'big deal' van maken dat je als immigrant geen andere mannen zoent...daar is wel begrip voor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:31 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dus als ik in Frankrijk woon/werk later, dan zijn de franse regels opeens niet leading?![]()
Ja hoor, hand geven is in Nederland alleen slechts een 'beleefdheid' dan vind ik toch dat je niet moet zeuren als iemand die weigert uit een overtuiging.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:35 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Mag t misschien ook ff andersom zijn?
Goh, zullen wij hier gewoon een slotje opgooien en er ook geen big deal van maken?quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:38 schreef clowncloon het volgende:
[..]
nee, ik denk dat de fransen er geen 'big deal' van maken dat je als immigrant geen andere mannen zoent...daar is wel begrip voor.
als hij per defenitie geen handen zou geven, oke dan, misschein zou ik het dan kunnen begrijpen. Maar hij heeft alleen vrouwen geen hand dus het is discriminatie volgens nederlandse maatstaven.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:38 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja hoor, hand geven is in Nederland alleen slechts een 'beleefdheid' dan vind ik toch dat je niet moet zeuren als iemand die weigert uit een overtuiging.
Ik snap niet waar we zo moeilijk over doen. Kijk wat er allemaal gebeurd in de wereld, en dan maken wij ons druk over iemand die een vrouw geen hand wenst te geven![]()
Dat is toch heel iets anders mên. Als je wilt vergelijken doe het dan tenminste goedquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:35 schreef Tobbes het volgende:
Whaha, dit is wel de grootste kolder van de dag.
Als jij je zus zoent op dr verjaardag, en de vriend van je zus niet. Discrimineer je dan op basis van sekse?
Get real...![]()
Dat is toch discriminatie?quote:Die gaf aan 'not amused' te zijn toen de radicale Tilburgse imam Ahmad Salam haar weigerde een hand te geven omwille van zijn geloofsovertuiging.
Ik vind het eigenlijk ook helemaal geen big deal maar het irriteert me mateloos dat die balkellende zo loopt te ijlen over normen en waarden en toch dit soort domme uitspraken doet alleen maar om het pappen en nathouden principe hoog te houden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:39 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Goh, zullen wij hier gewoon een slotje opgooien en er ook geen big deal van maken?![]()
Misschien wel een goed idee he
quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:40 schreef clowncloon het volgende:
[..]
als hij per defenitie geen handen zou geven, oke dan, misschein zou ik het dan kunnen begrijpen. Maar hij heeft alleen vrouwen geen hand dus het is discriminatie volgens nederlandse maatstaven.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:35 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Whaha, dit is wel de grootste kolder van de dag.
Als jij je zus zoent op dr verjaardag, en de vriend van je zus niet. Discrimineer je dan op basis van sekse?
Get real...![]()
Dat iemand zo dom is om er heilig van overtuigd te zijn dat hij geen hand mag schudden is zn eigen probleem. Hoer breng je het fatsoen op om een ieder als een gelijke te behandelen. Dus schud de hand als die je wordt aangeboden. Wat doet zo'n figuur in godesnaam in Nederland? Hij wil er niet bijhoren. Laat em dan tiefen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:38 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja hoor, hand geven is in Nederland alleen slechts een 'beleefdheid' dan vind ik toch dat je niet moet zeuren als iemand die weigert uit een overtuiging.
Ik snap niet waar we zo moeilijk over doen. Kijk wat er allemaal gebeurd in de wereld, en dan maken wij ons druk over iemand die een vrouw geen hand wenst te geven![]()
Het is natuurlijk gewoon voer voor dergelijke zogenaamde 'rechts-extremisten' (die eigenlijk in een identiteitscrisis zitten en dus maar een groep zoeken waar ze lekker simpel zichzelf kunnen zijn).
Wat een aanstellerij zeg.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:43 schreef TGT het volgende:
[..]
Dat iemand zo dom is om er heilig van overtuigd te zijn dat hij geen hand mag schudden is zn eigen probleem. Hoer breng je het fatsoen op om een ieder als een gelijke te behandelen. Dus schud de hand als die je wordt aangeboden. Wat doet zo'n figuur in godesnaam in Nederland? Hij wil er niet bijhoren. Laat em dan tiefen.
Als de achterliggende reden van het niet geven van de hand aan een vrouw is dat de moslim in kwestie van mening is dat de vrouw nog lager is dan een hond, waarom zou ik daar dan respect voor moeten tonen???quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:09 schreef Tobbes het volgende:
[..]
HULDE JP!
Hij geeft het goede voorbeeld. Respect hebben en vooral tonen voor elkaar's (geloofs)overtuiging.![]()
my wordsquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:43 schreef Redux het volgende:
[..]
Als de achterliggende reden van het niet geven van de hand aan een vrouw is dat de moslim in kwestie van mening is dat de vrouw nog lager is dan een hond, waarom zou ik daar dan respect voor moeten tonen???
En dat zeg jij...hoe typischquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:43 schreef TGT het volgende:
[..]
Dat iemand zo dom is om er heilig van overtuigd te zijn dat hij geen hand mag schudden is zn eigen probleem. Hoer breng je het fatsoen op om een ieder als een gelijke te behandelen. Dus schud de hand als die je wordt aangeboden. Wat doet zo'n figuur in godesnaam in Nederland? Hij wil er niet bijhoren. Laat em dan tiefen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |