Dankje.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weehehe, heeft die grapjurk zich nu nog niet ontmaskerd??
Je houdt het lang vol Angel!
ZEI. WIE NEEMT JOU SERIEUS ANALFABETENquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:59 schreef Prep2Fight het volgende:
Elvis lukte het niet. Zelfs de Stones, Madonna en U2 konden het niet.
Dus wel, kijk wat een platen Elvis en de Beatles hebben verkocht man...
En in korte tijd? Dat is omdat hij zo gehyped is
let's talk about eehm, Norah Jones, die heeft ook 10 miljoen platen verkocht in een korte tijd, en toch is zei nog geen legende
Tja wat wil je, als er mensen zijn die succesvolle rappers (en artiesten in het algemeen) direct als muziekale grootmeesters, pioniers, legendes, etc zien.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:38 schreef BennieK het volgende:
leuk om mensen gefrustreerd te zien doen als het over succesvolle rappers gaat
Oh die mensen mogen dat niet vinden?quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:49 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Tja wat wil je, als er mensen zijn die succesvolle rappers (en artiesten in het algemeen) direct als muziekale grootmeesters, pioniers, legendes, etc zien.
Heb je de topics van die knurfterige Angel gelezen??quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:50 schreef BennieK het volgende:
[..]
Oh die mensen mogen dat niet vinden?![]()
Waar lees jij dat?quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:50 schreef BennieK het volgende:
[..]
Oh die mensen mogen dat niet vinden?![]()
Ja, doe datquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:57 schreef BennieK het volgende:
ah in dit topic komen de underground hiphoppers opeens naar voren...in het 1ste deel waren het nog voornamelijk gothic en metal nerds.
Tsja...jullie zijn ook wel in de war. Denkend dat alles goed is zolang het maar neit te commercieel wordt. Soort van geforceerd niet mee willen lopen met de massa.
Veel plezier met je "echte" hiphop, ik zet weer even in da club op![]()
Mijn god, daar zijn we weer hoor. We hebben het punt weer bereikt waarop wordt afgereageerd op de zogenaamde betweters.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:57 schreef BennieK het volgende:
ah in dit topic komen de underground hiphoppers opeens naar voren...in het 1ste deel waren het nog voornamelijk gothic en metal nerds.
Tsja...jullie zijn ook wel in de war. Denkend dat alles goed is zolang het maar neit te commercieel wordt. Soort van geforceerd niet mee willen lopen met de massa.
Dat jij en andere users 50 pence en zo goed vinden, daar heb ik geen problemen mee. Met jullie stompzinnige reacties (enkel goed verkopende hiphop is muzikaal per definitie ook goed) wél.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:57 schreef BennieK het volgende:
mijn nickname is een Japanse pop/dance groepquote:Op zaterdag 16 april 2005 01:33 schreef Quannum het volgende:
[..]
Dat jij en andere users 50 pence en zo goed vinden, daar heb ik geen problemen mee. Met jullie stompzinnige reacties (enkel goed verkopende hiphop is muzikaal per definitie ook goed) wél.
Probeer eens wat verder te kijken, want ik denk dat jullie zelfs nog niet de moeite hebben gedaan om dat te doen.
japanse muziek zegt genoeg lijkt mequote:Op zaterdag 16 april 2005 01:56 schreef BennieK het volgende:
[..]
mijn nickname is een Japanse pop/dance groepmaw maak je geen zorgen of ik wel naar andere soorten muziek luister.
En daarom heb ik dus gelijk.quote:
Nou, ik zit net Kid Koala te luisteren.. en in zijn "emporers main course" klinken die japanse riedeltjes best dope!quote:
die ga ik ff downloadenquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, ik zit net Kid Koala te luisteren.. en in zijn "emporers main course" klinken die japanse riedeltjes best dope!
Dat ben ik mischien ook wel weet jij veelquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:03 schreef BennieK het volgende:
[..]
\
meestal zijn het 12 jarige marokkaantjes die dat zeggen...![]()
Het maakt mij helemaal niet uit of het commercieel is , als ik het maar goed vind , en dat vind ik 50 cent dus helemaal niet. Andere 'commerciele' acts ale black eyed peas , the roots of outkast kan ik nogwel waarderen , dit ook alleen al omdat het wel artiesten zijn die met hun sound op verschillende manieren proberern te evolueren , terwijl die Aftermath kliek sinds het succes van MM ep en 2001 gewoon niks vernieuwends meer heb uitgebracht , zo ben ik bijvoorbeeld ook uitgekeken op Wu-Tang en Redman , het heeft niks met de muziek zelf te maken , maar zodra er ookmaar een nummertje in een 'vernieuwende' stijl in de hitlijsten binnenkomt , word je er op radio/tv ook gelijk mee doodgegooid.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:57 schreef BennieK het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |