Nee JIJ bent van mening dat hij een legende is. sommige mensen leren het echt nooit he...quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:58 schreef -Angel- het volgende:
@ThaMoose/Prep2Fight (Ik had er al een reactie op gepost, namelijk deze):
Dit spreekt alleen maar in het voordeel van 50 Cent. Pas drie jaar in the business en nu al een legende. Overigens hoeveel jaar is Michael Jackson al dood. Hoe lang ligt Madonna al onder de groene zoden? Kortom je hoeft niet dood te zijn om een legende te zijn. En bovendien zeggen verkoop cijfers alles, wanneer we praten over legedens?
Ik heb er dus al een reactie op gepost.
onzin, hij is een legende, hoe graag jij dat ook niet zo zou willenquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nee JIJ bent van mening dat hij een legende is. sommige mensen leren het echt nooit he...
Jij bent de simpele sidekick van angelquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:32 schreef BennieK het volgende:
[..]
onzin, hij is een legende, hoe graag jij dat ook niet zo zou willen
Past goed bij de overige muziek op je playlistquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:40 schreef DjDev het volgende:
Get Rich or Die Tryin was wel leuk album maar nu is het bagger
Ik luister bijna geen rap meerquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:41 schreef BennieK het volgende:
[..]
Past goed bij de overige muziek op je playlist![]()
ik probeer jullie (of jij mss niet) 50-fans alleen maar te begrijpenquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:38 schreef BennieK het volgende:
ja je moet zijn nummers achterstevoren afspelen dan hoor je pac en biggie, daarom vinden mensen hem zo tof.
was geen grap!quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
ik probeer jullie (of jij mss niet) 50-fans alleen maar te begrijpen![]()
zie je, dat is dus pac en biggie!!quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:49 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind z'n lyrics wel een stuk beter als ik z'n plaat achterstevoren draai, da's wel waar...
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:32 schreef BennieK het volgende:
onzin, hij is een legende, hoe graag jij dat ook niet zo zou willen
quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
begin je hem niet zelf te ontmaskeren als de playbacker van big & 2pacs reversals
Begrijpend lezen is moeilijk hequote:Op zaterdag 16 april 2005 13:38 schreef BennieK het volgende:
ja je moet zijn nummers achterstevoren afspelen dan hoor je pac en biggie, daarom vinden mensen hem zo tof.
ik vind dat je hiermee MC Hammer een beetje te kort doet hoor.quote:Op zondag 17 april 2005 20:20 schreef -Angel- het volgende:
Nipeng zij spotten met datgene wat ze niet begrijpen. Nooit eerder was er iemand zoals 50 Cent die de hip-hop een stimulans gaf. Deze legende is misschien op sommige vlakken alleen geëvenaard door de artiest genaamd Vanilla Ice.
Dit hele topic kan sowieso naar Onzin toch?quote:Op zondag 17 april 2005 20:14 schreef nipeng het volgende:
Hou het onzin gehalte binnen de perken aub
het gezicht van jouw visie op hiphop ja , mijn visie gaat verder dan de artiesten die het meest ermee verdienen , maar ik luister gewoon graag naar veel goede producties , en zoals al meerdere malen gezegd , heb ik niks met 50 , zn flow/stem dig ik niet , de beats vind ik slecht , en de producties vrij standaard , dat kan natuurlijk anders bij jouw liggen.quote:Op zondag 17 april 2005 20:52 schreef -Angel- het volgende:
cosmick, "How to rob" was bijvoorbeeld een uitstekende track. Iets wat zelfs jij niet kunt ontkennen. In ieder geval 50 Cent zal nog voor vele jaren het gezicht van hip-hop zijn.
Succesvol is die zeker, dat ontkent ook niemand. Het is gewoon een knap staaltje marketing en verder, ach het klinkt wel leuk in de auto maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:52 schreef -Angel- het volgende:
Het is goed om te lezen dat Fok! reviewer krayz dit pareltje op waarde weet in te schatten. Hij geeft het album "The Massacre" een 8.8. Het is geweldig dat er tenminste een kenner op Fok! aanwezig is, die tenminste inziet dat het hier gaat om de kroonjuweel van de hip-hop scene.
Ik proef zelfs een beetje dat hij 50 Cent wel een legende vindt, lees maar eens de volgende alinea:
"Één van de meest succesvolle artiesten van de afgelopen twee jaar en één van de meest besproken artiesten van de afgelopen twee jaar. Inderdaad dat is 50 Cent."
De gehele review voor degene die hem gemist heeft: CD: 50 Cent - The Massacre.
"maar hij richt zich zelfs tot levende legende Nas; "Kelis said her milkshake bring all the boys to the yard, then Nas went and tattooed that bitch's name on his arm" . Ik denk zelf dat 50 hier iets teveel hooi op zijn vork neemt aangezien een reactie van Nas hierop, die tot op heden is uitgebleven, weleens het einde van 50's succesvolle carriere zou kunnen betekenen."quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:52 schreef -Angel- het volgende:
Het is goed om te lezen dat Fok! reviewer krayz dit pareltje op waarde weet in te schatten. Hij geeft het album "The Massacre" een 8.8. Het is geweldig dat er tenminste een kenner op Fok! aanwezig is, die tenminste inziet dat het hier gaat om de kroonjuweel van de hip-hop scene.
Ik proef zelfs een beetje dat hij 50 Cent wel een legende vindt, lees maar eens de volgende alinea:
"Één van de meest succesvolle artiesten van de afgelopen twee jaar en één van de meest besproken artiesten van de afgelopen twee jaar. Inderdaad dat is 50 Cent."
De gehele review voor degene die hem gemist heeft: CD: 50 Cent - The Massacre.
Ben jij dat KELIS?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:19 schreef gigant het volgende:
Een legende zijn carriere eindigt door een enkele artietst? Quote niet alleen postieve dingen.
laten we dan maar gaan zeuren over de oppervlakkigheid van 'het grote publiek'quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:30 schreef -Angel- het volgende:
Wat ik jammer vindt is, dat de zogenaamde kenners van de hip-hop de invloed van een track zoals "Ice Ice Baby" in diskrediet brengen. En of ze het nu wel of niet willen toegeven het is een klassieker. Dit geldt overigens ook voor een track zoals "In da club". Al de hip-hop kenners die pretenderen dat alle commerciele rap niets is, omdat zij de naam van een of andere mislukte MC kennen. Dat geschreeuw om aandacht voor hun artiest. Neem een artiest als Common, hij zal nooit geen commercieel succes kennen. Omdat hij simpelweg rapt over politiek, maatschappij en andere bewuste thema's. Ga dan echter niet zitten zeuren dat mensen niet naar zijn muziek willen luisteren. Niet iedereen wil dat gezeur aanhoren. Als dat zo was dan keken we ook wel met z'n allen naar NGC en Discovery in plaats van SBS6, Yorin, etc.
excuus? is niet nodig.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:54 schreef -Angel- het volgende:
jimjim1983, bedenk eens een excuus waarom mensen niet de albums kopen van de intellectuele rappers.
omdat er zoveel geld omgaat in de muziekindustrie dat ze liever op safe spelen en het liefst zo veel mogelijk jonge, talentloze rappers een contract geven?quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:19 schreef -Angel- het volgende:
@ jimjim1983:
Waarom denk je dat de marketing van Common zo slechts is?
dat wil ik helemaal nietquote:Waarom wil je dat de 14 jarige ventjes naar de intellectuele rappers gaan luisteren en denk je dat dit reëel is?
nee want:quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:28 schreef -Angel- het volgende:
Wanneer Common dus gecontracteerd wordt door een grote platenmaatschappij, dan zou hij ineens veel records gaan verkopen?
quote:en ten tweede denk ik dat dat de meeste 14 jarige ventjes (de doelgroep van de meeste top40 muziek) er geen bal van snappen en liever luisteren naar iets dat iedereen goed vindt.
door de verkoop van gekloonde artiesten als chingy, j-kwon enzo.quote:Overigens hoe speelt de muziekindustrie dan op safe? Door de verkoop aan ...
heb ik dat ergens gezegd dan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:33 schreef -Angel- het volgende:
Als Common (<vul naam intellectuele rapper in) niet meer zou gaan verkopen bij een grote platenmaatschappij, waarom dient hij dan van label te wisselen? Is hij nu dan niet uitstekend op zijn plaatst bij zijn huidige label.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |