Van PSV netwerk. Maar het zal wel uit de GPD-bladen komen (eindhovens dagblad?!) want het is van frans van den nieuwehof. Het stond niet zo in mijn versie van het brabants dagblad, maar daar werd er in het kort ook wel wat over gemeld.quote:Op maandag 18 april 2005 09:52 schreef Spideyman het volgende:
Whehe, dat zou mooi zijn zeg.
Waar haal je dit artikel vandaan?
nee, weer.quote:Op maandag 18 april 2005 12:01 schreef VoreG het volgende:
zijn jullie nog steeds bezig met die robinho?
FvdN werkt toch voor het Eindhovens Dagblad/Brabants Dagblad?quote:Op maandag 18 april 2005 10:03 schreef DIJK het volgende:
[..]
Van PSV netwerk. Maar het zal wel uit de GPD-bladen komen (eindhovens dagblad?!) want het is van frans van den nieuwehof. Het stond niet zo in mijn versie van het brabants dagblad, maar daar werd er in het kort ook wel wat over gemeld.
Ow sorry, ff teruggezocht. Bron stond erbij. De gelderlander. Misschien dus ook wel in het Eindhovens Dagblad.
die vallen toch gewoon onder GPD bladen? en maken vaak gebruik van elkaars stukjesquote:Op maandag 18 april 2005 12:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
FvdN werkt toch voor het Eindhovens Dagblad/Brabants Dagblad?
Ja, in het BD staan vaak stukjes van FvdN.quote:Op maandag 18 april 2005 12:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die vallen toch gewoon onder GPD bladen? en maken vaak gebruik van elkaars stukjes
bron: PSV netwerkquote:Van Bommel naar Milan?
Het Italiaanse tijdschrijft ControCampo meldt vandaag dat Mark van Bommel een contract gaat tekenen bij AC Milan. Ariedo Braida, de technische man (Direttore Generale) in Milaan, heeft naar verluidt een geslaagde blitzactie gevoerd en met duidelijke plannen Van Bommel een driejarig contract ter waarde van 9 miljoen euro voorgelegd. Op die manier heeft hij zowel Inter als Barcelona, ook in de race voor de aanvoerder en international, kunnen aftroeven.
gezelligquote:Op maandag 18 april 2005 12:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgend jaar dus misschien 4 Brazilianen
Nou ja ik denk niet dat hij gaat mislukken.... alleen duurt het allemaal langer omdat hij bijna nooit in de basis kan spelen....quote:Op maandag 18 april 2005 13:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Robinho zal toch wel een beetje verstand hebben. Bij Real gaat hij gigantisch mislukken. Hij kan beter naar een club gaan waar hij zich rustig kan ontwikkelen.
Ik moet eerlijk zijn dat ik hem niet zo vaak heb zin spelen dat ik daar een oordeel over kan geven.... maar hij moet idd spelen... anders heb je niks aan je talent...quote:Op maandag 18 april 2005 13:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind hem niet zo geschikt voor het Spaanse voetbal eerlijk gezegd, daarnaast moet hij gewoon aan spelen toekomen anders verdoet zo'n talent z'n tijd.
quote:18/4/2005 - Zenden weerspreekt berichten over terugkeer naar PSV
(Gepost door RvN)
Afgelopen week brachten diverse Britse tabloids het gerucht dat PSV interesse zou hebben in Boudewijn Zenden. De linkerflankspeler zelf gaf dit weekend in The People aan dat er absoluut geen sprake is van een terugkeer naar PSV. De Limburger, wiens contract afloopt bij Middlesbrough zou graag bij die club blijven, maar ziet ook een overgang naar een andere topcompetitie wel zitten.
Dat het niveau van PSV te laag zou zijn en dat hij bij betere clubs kon spelen etc.quote:Op maandag 18 april 2005 14:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat zei Zenden dan over die sprekende lampekap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |