Dat werd in Alkmaar ook al geroepen....quote:Op donderdag 14 april 2005 23:33 schreef P0RN0STAR het volgende:
Waarom moeten PSV en AZ begin volgend seizoen naar Monaco toe, die Super Cup kunnen ze toch ook hier in Nederland afwerken???
Genoten van mannen in majjoos terwijl wij genoten van sidderend gruwelijk anembenemende mannen in korte broeken die voor volk en vaderland streden ?quote:
Het waren prachtige gespierde zwarte mannen uit Zuid-Afrika - en het werd 9-1 - veel meer goals dan bij julliequote:Op donderdag 14 april 2005 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Genoten van mannen in majjoos terwijl wij genoten van sidderend gruwelijk anembenemende mannen in korte broeken die voor volk en vaderland streden ?
nee iddquote:Op donderdag 14 april 2005 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n TT hebben we niet snel meer.
voor mij tijd iigquote:Op donderdag 14 april 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
Maar Tong, help me weer eens even: wanneer hadden we als NL ook alweer voor het laatst 2 clubs in een halve finale van Europse cups?
Mijn geheugen begint soms parten te spelen.
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:40 schreef Harry_Sack het volgende:
zeg SCH, je bent even nodig in SC
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
95/6 Champions League: Ajax-Panathinaikos
95/6 EC2: Feyenoord-Rapid Wien
geeft niet tong, we worden allemaal oudquote:Op donderdag 14 april 2005 23:50 schreef tong80 het volgende:
Ik wist het ook niet meer hoor maar ik kwam er achter doordat die vraag in het VBL kwis topic werd gesteld vanavond. Vaduz quote heel het antwoord ik deed net alsof ik het wist
Ik ga ook maar eens naar bed binnenkortquote:
Geef me z'n adres en ik sla Tagjes z'n hoofd inquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:04 schreef golfer het volgende:
Tagjes Tong, tagjes...
quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef me z'n adres en ik sla Tagjes z'n hoofd in
quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef me z'n adres en ik sla Tagjes z'n hoofd in
En wie is dat trouwens nu weer?quote:
en achter mijn naamquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:01 schreef SCH het volgende:
Tong80 ik kan ineens achter de schermen meelezen, wat wil je allemaal weten???
quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:21 schreef SCH het volgende:
het gaat goed met je inmcburgering
Iedereen neukelt er met iedereenquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:21 schreef popolon het volgende:
Maar tong wou wat weten en ik ben heel nieuwsgierig.
Ze is een best aantrekkelijke manquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:26 schreef tong80 het volgende:
SCH is Yvonne echt zo lelijk ?
vandaar dat je bij de crew gegaan bentquote:
Sommige dingen best wel hoor, maar da's logisch.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:32 schreef pascalheister het volgende:
mis je nederland al een beetje popo?
langs de lijn kun je nog van genieten gelukkigquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Sommige dingen best wel hoor, maar da's logisch.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
langs de lijn kun je nog van genieten gelukkig
ik kijk met je meequote:Op vrijdag 15 april 2005 01:02 schreef rubbereend het volgende:fijn dat Eurosport PSV herhaald, kan k t een keertje zonder hartslag 175 kijken
k denk k al, t voelt alsof er iemand meekijktquote:
net voor de pingels beginnen, dat heb je gisteren vast niet gedaanquote:
Whehe.. davidquote:Op vrijdag 15 april 2005 01:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Zometeen even de boel schoonmaken, bijna twee uur
Maatje van me haalt trouwens de nieuwe revu
http://www.nieuwerevu.nl/vdRedactie/dezeweekinNR
Ja veeeeeeeeeeeeelste vroeg! En katers zijn domquote:Op vrijdag 15 april 2005 08:21 schreef Suijk het volgende:
Mogguh.
Wat kijk je sipjes bloem, te vroeg?
quote:Fins avontuur lonkt voor Goes-voetballer Rosanno Acton
door Koen de Vries
GOES - Voetballer Rosanno Acton speelt binnenkort wellicht in Finland. De speler van zondag-derdeklasser Goes kan een contract tekenen bij GBK, dat op 8 mei aan de competitie begint.
Acton noemt de ontwikkelingen omtrent zijn carrière bizar en zo is het eigenlijk ook wel. De vader van de 24-jarige, razendsnelle rechtsbuiten van Goes, kreeg vorige week een telefoontje. De familie stond op Schiphol, net teruggekeerd van een vakantie in Suriname. Het verzoek van de trainer Matserik Käld van GBK was of Rosanno twee dagen later een testwedstrijd wilde spelen. Acton was verbaasd, maar zei geen ’nee’.
„Ik wil heel graag hogerop. Ik voetbal al achttien jaar bij Goes. Ik heb al testwedstrijden gespeeld bij PSV, NAC en RBC en er zijn zelfs contacten geweest met Liverpool. Maar het is nooit wat geworden. Ooit zat ik bij de laatste 32 van de Nederlandse jeugdselectie, maar juist toen brak ik mijn enkel.“
Een dag na aankomst op Schiphol, zat Acton opnieuw in het vliegtuig, nu naar Kokkola, een plaats aan de Botnische Golf, op een uur vliegen vanaf Helsinki. „Het was een beetje bizar. In Suriname was het 35 graden en in Finland min drie. Er lag nog sneeuw. Ik had verwacht gewoon naar mijn werk te gaan maar ik ging op avontuur.“
Vorige week zaterdag speelde Acton de testwedstrijd, een oefenduel tussen tweedeklasser GBK (Gamlakarleby Bollklubb) en eersteklasser KPV. Er werd gevoetbald in een reusachtige hal met kunstgras en hoewel Acton al verschillende weken niet getraind had in verband met zijn vakantie, deed hij het aardig. „Het werd 4-4. Ik gaf twee assists en versierde een penalty.“
Ook de Finnen, die behoren tot een Zweeds sprekende minderheid, waren tevreden. In het Zweedstalige dagblad Vasabladet stond een dag later onder de kop ’GBK och KPV bjöd på målkalas’, vrij vertaald de zin ’Hij mag dan een meisjesnaam hebben, voetballen kan Rosanno Acton heel erg goed.’
Transfermarkt
Maandag keerde Acton terug uit Finland. Hij wil graag terug, maar dan moet hij moet hij contract eerst nog eens goed bekijken. „Ik verdiende daar aanvankelijk minder met voetbal dan ik nu met mijn werk in een kunsstoffabriek in Bergen op Zoom krijg. Daar hebben we over gepraat. Vandaag krijg ik een nieuw voorstel. Dat ga ik bekijken. Maar er is wel haast bij. Morgen sluit de transfermarkt in Finland.“
Acton kan een contract voor een half jaar tekenen met een optie op een extra jaar. Hij weet dat het geen droomploeg is die in hem geïnteresseerd is - GBK speelt op het op twee na hoogste niveau van Finland - en dat hij in Nederland heel wat achterlaat. Zijn vriendin blijft hier omdat ze nog studeert en hijzelf moet zijn werk opzeggen. „Als het doorgaat, gaat mijn vader misschien mee. Er is ruimte genoeg in het appartement dat ik krijg. Mijn vader kan misschien wat jeugdteams gaan trainen.“
Rosanno Actons grote hoop is dat hij zich via GBK in de kijker kan spelen van een grotere club. In Zeeland lukt dat in elk geval niet, denkt hij. „Ik speel in de derde klasse, in een uithoek van Nederland. Daar komen bijna nooit scouts.“
Bikkel!quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:33 schreef P0RN0STAR het volgende:
Vannacht 5.00 uur thuis, nu alweer een uur en vier bakken koffie op de zaak, het leven is zwaar!![]()
lekker doe mij maar een lekker warm broodjequote:
*kwijlt*quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:37 schreef Suijk het volgende:
Doe mij maar een half stokbroodje met mozzarella en tomaat, uit de oven!
*houdt alles nog maar net binnen*quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*kwijlt*
Ik heb vanochtend een gebakken ei met spek klaar gemaakt, en op mijn boterham had ik brie gedaan... ei met spek erop en happen maar
Zo vult wel... maar lekker
quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:46 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
*houdt alles nog maar net binnen*
Pas als ik rond 12.00 uur mijn ODOL krijg, weet ik dat het tijd is om wat te gaan eten...
wat kun je je soms lelijk vergissen in mensen zegquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:15 schreef Noca het volgende:
Helaas mensen, ik heb alleen een halfje bruin en 2 pistoletjes meegenomen
Dan eet ik mijn kiwi wel op.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:15 schreef Noca het volgende:
Helaas mensen, ik heb alleen een halfje bruin en 2 pistoletjes meegenomen
quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat kun je je soms lelijk vergissen in mensen zeg
Zet je siliconen dan even vastquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik rammel !
Platte buikies hoor, maar verder lichtelijk saai maar wel gezelliequote:Op vrijdag 15 april 2005 10:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuke zin voor op een briefje
Hoe waren de gumdicks?
In centimeters?quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:32 schreef P0RN0STAR het volgende:
Rondje van mij trouwens, ben vandaag tweeëntwintig-en-een-half geworden!
Die zal nog wel steeds ongesteld zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:35 schreef Suijk het volgende:
Hoe is het met mevrouw Brabant, SCH?
Die site is van een klasgenoot van mequote:Op vrijdag 15 april 2005 10:38 schreef Suijk het volgende:
Je stond ook op een van de grotere weblogs. www.neukia.nl
quote:
Ah, het werkschuw tuig is ook gearriveerd.quote:
De 5e die nu op zijn site staat.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Die site is van een klasgenoot van me
Om welke log gaat het?
De afwasploeg bedoel jequote:Op vrijdag 15 april 2005 10:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
[..]
Ah, het werkschuw tuig is ook gearriveerd.
quote:
Dat fluctueert, op dit moment wel zoiets, maar sóms...quote:
ik heb het in bed allemaal afgekekenquote:Op vrijdag 15 april 2005 01:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net voor de pingels beginnen, dat heb je gisteren vast niet gedaan
ik moet nog beginnen vandaagquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
[..]
Ah, het werkschuw tuig is ook gearriveerd.
tis hier een rook-vrije-afwerkplek hoor !quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:56 schreef SCH het volgende:
Leuk pfaffie
Dank.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:56 schreef SCH het volgende:
Leuk pfaffie
Ben jij die blonde god?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:06 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben ook eens creatief bezig geweest![]()
[afbeelding]
voor de gene die ook iets wat tijd over hebben
klik
En dan klik je op
Create-A-Character now!
// hmm hoe krijg je die url er normaal in ?? zet erbij mij fok voor
En Sandman. En dan met zijn 3-en bij mij stage lopenquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dank.
Ik begin het ook nog leuk werk te vinden ook. Volgens mij moet ik samen met Vaduz naar dee journalistiek-opleiding.
die is nog steeds boos nadat ze gisteren bij Concordia de waarheid op tafel heeft gelegd !quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En waarom komt er dan rook uit JM's oren?
http er voor zetten.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:06 schreef appelsientje het volgende:
Poeh poeh, wat heb je het ook zwaar hequote:Op vrijdag 15 april 2005 11:08 schreef JaWi het volgende:
Enige dag in de week dat ik aanwezig moet zijn op de studie, zit ik er gelijk tot half 6.
Weg vrijdagstapmiddag.
had ik ook gedaan werkt ook niet...quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
http er voor zetten.
En het is wel druk he, op je nieuwe stage?
Ik heb een wratje op mijn neuschquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:12 schreef Bluezz het volgende:
Komen jullie eensch allemaal leuk naar het zkh. met een leuk spannend klachtje er is geen REET te doen
Watquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:12 schreef Bluezz het volgende:
Komen jullie eensch allemaal leuk naar het zkh. met een leuk spannend klachtje er is geen REET te doen
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben jij die blonde god?
Link is dood hier
Ik, nu:quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:06 schreef appelsientje het volgende:
doe je goed appelsientje, hij lijkt ook nogquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:06 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben ook eens creatief bezig geweest![]()
[afbeelding]
voor de gene die ook iets wat tijd over hebben
klik
En dan klik je op
Create-A-Character now!
anders dit
http://www.southparkstudios.com/games/display_games.php?id=16&sid=1cad1d4f9c054a7d3049e9f8b1bb4900
Nee johquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat ga je dan nog een rotleven tegemoet![]()
Tjonge wat kan liefde bij jou snel overwaaien zeg, als je maar weet dat ik nog wel van jou houquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:21 schreef SCH het volgende:
Nee, ik moet je niet - voor mij is het leven geen toneelstukje
dankjequote:Op vrijdag 15 april 2005 11:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe je goed appelsientje, hij lijkt ook nog
Ik ga vandaag gekleed in een roomwit rokje met oversized topje en daarbij draag ik 2 spuiten en een bloeddrukpomp met plastic handschoentjes, als schoeisel is gekozen voor zwarte 2e hands kistenquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:16 schreef Suijk het volgende:
Zuster bluezz, heeft u ook zo'n spannend wit pakje aan?
hehequote:Op vrijdag 15 april 2005 11:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik, nu:
[afbeelding]
Hopelijk zie ik er zo na het douchen wat frisser uit...
Bij Bluezz betekent dat: spijkerbroek maat XXL, saaie blauwe bloezz en stevige timberland stappers en een ballpoint.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga vandaag gekleed in een roomwit rokje met oversized topje en daarbij draag ik 2 spuiten en een bloeddrukpomp met plastic handschoentjes, als schoeisel is gekozen voor zwarte 2e hands kisten
vulpenquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:35 schreef SCH het volgende:
Bij Bluezz betekent dat: spijkerbroek maat XXL, saaie blauwe bloezz en stevige timberland stappers en een ballpoint.
Zullen wel boterhamzakjes zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:38 schreef Suijk het volgende:
Die latex handschoentjes zijn wel geil!
Mét glijijijmiddelquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:38 schreef Suijk het volgende:
Die latex handschoentjes zijn wel geil!
Homoquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:47 schreef pfaf het volgende:
Ik ga me douchen, scheren, waxen, epliren, opmaken, haar opsteken en een luchtje op doen.
Lastig he. Ik had petegem als toprenner, die reed vorig jaar ook goed in AGR, maar vorige week was 't nix en nu doet ie niet mee.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:47 schreef rubbereend het volgende:
zo ff mn team voor de wielermanager aangepast, k zit nog wel met wat restanten van P-R
Toedeloe!quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
En vanmiddag ga ik nog m'n nieuw zomercollectie inkopen.
Tabée.
zelfde probleem hier, had Boonen en van Petegem als toprennersquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lastig he. Ik had petegem als toprenner, die reed vorig jaar ook goed in AGR, maar vorige week was 't nix en nu doet ie niet mee.
Ja, ik had dezelfde.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zelfde probleem hier, had Boonen en van Petegem als toprenners
nu dus maar één actieve toprenner in de AGR, dat gaat punten kosten
Boonen rijdt toch wel?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zelfde probleem hier, had Boonen en van Petegem als toprenners
nu dus maar één actieve toprenner in de AGR, dat gaat punten kosten
Nee, rijdt niet mee.quote:
quote:
Hey, leuk, zwaai je ff onderweg als je langs B'daal komt?quote:
Sgoed zal wel even zwaaien samen met Mateetjequote:Op vrijdag 15 april 2005 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey, leuk, zwaai je ff onderweg als je langs B'daal komt?
Veel plezier, wij deden onze baby's in CenterParks altijd in de gootsteen in bad
nee, zitten jullie in t hotel of in een huisje?quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sgoed zal wel even zwaaien samen met Mateetje![]()
Iemand hier die al ooit bij Centerparcs Zandvoort geweest is?
Haha bloes, in de gootsteen
Huisjequote:Op vrijdag 15 april 2005 12:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, zitten jullie in t hotel of in een huisje?
ja dat wilde k net posten, k heb weleens in port zelande gezeten en daar was ook geen C+quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Huisje![]()
Had gebeld of er ook canal plus was, schijnen ze dat alleen bij "de normale" Centerparcs te hebben.
Dan Zondag maar ergens een kroegje in Zandvoort opzoeken om de strijd om de 3e plek te volgen
Ja, maar dat is al jaren geleden. het is wel leuk dat het park direct naast het circuit zitquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sgoed zal wel even zwaaien samen met Mateetje![]()
Haha bloes, in de gootsteen
quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me bloedlink...quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:09 schreef SCH het volgende:
[..]
En Sandman. En dan met zijn 3-en bij mij stage lopen
Als je het voormalig GranDorado bedoelt, daar heb ik 2 jaar gewerk (begin jaren 90)quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:15 schreef PyTh het volgende:
Jij was die clown toch?quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als je het voormalig GranDorado bedoelt, daar heb ik 2 jaar gewerk (begin jaren 90)
Clown Billy !!!!quote:
Das hier om de hoekquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat wilde k net posten, k heb weleens in port zelande gezeten en daar was ook geen C+
Bureautje bij het raamquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg SCH, mijn plekkie was al gereserveerd toch
alleen NA de sexquote:
en vanmiddag mag ik het er tijdens een Djembe-workshop nog eens uitgooien. We hebben een teamuitjequote:Op vrijdag 15 april 2005 11:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die is nog steeds boos nadat ze gisteren bij Concordia de waarheid op tafel heeft gelegd !
Na een lulverhaal van de voorzitter heb ik de spelersgroep toegesproken. Na afloop was het doodstil en kreeg ik applaus. Niet dat het iets opschiet maar ik heb mijn hart kunnen luchten.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe wast gegaan JM?
"Zal Ome SCH jou eens even leren dat je behalve SCHrijven nog meer leuke dingen kunt doen met markeerstiften ?"quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
"Oeps, nou laat ik mijn papiertje toch vallen..."
"om te testen kun je het beste even op het kopje tikken en een beetje erin blazen !! "quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
terras
Het giet hier al de hele dag...
Hier is het ook alles behalve terras weer hoorquote:
Ik heb wat gemist, geloof ik.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:22 schreef just me het volgende:
[..]
Na een lulverhaal van de voorzitter heb ik de spelersgroep toegesproken. Na afloop was het doodstil en kreeg ik applaus. Niet dat het iets opschiet maar ik heb mijn hart kunnen luchten.
Je hebt zoveel gemist! Zelfs je eigen naam topic!quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist, geloof ik.
lees ff een stuk of 100 topics terug, dan ben je bijquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist, geloof ik.
Die heb ik dan weer teruggelezen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je hebt zoveel gemist! Zelfs je eigen naam topic!
Dat is al bijna3 jaar t vriendje van mijn nichtjequote:Op vrijdag 15 april 2005 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier is het fantastisch weer! En Bloem, waar ken je Rosanno Acton van?
Nu pasquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:01 schreef golfer het volgende:
Zo, mijn werkweekje zit er weer op.
Weekend!
ga je naar fam. van die oom?quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:27 schreef clauwheee het volgende:
Clauwheee ziet een beetje op tegen het weekend
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:04 schreef Bluezz het volgende:
Volgende week zaterdag kan je je op komen vrolijken in Utreg
zat zij naast je tijdens PSV ??quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:51 schreef rubbereend het volgende:
voor de mensen hier die één van de regionale bladen van Wegener lezen, die illustratie voorop het katern "Auto" is gemaakt door de vriend van mn zusje
Lach er maar omquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:08 schreef golfer het volgende:
Zo, weer even de avonturen van de mSCHn-relatie nagelezen in R&P.
aaaaquote:
nee, da's mijn exquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zat zij naast je tijdens PSV ??
o oke grappig dat ze mee ging datquote:
dr vriend zit dr naast, één van mn beste vriendenquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o oke grappig dat ze mee ging dat
Je hebt me niet eens voorgesteldbedenk ik me nu....
Ach tijdens Milaan![]()
heyquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dr vriend zit dr naast, één van mn beste vrienden
wij gaan meestal met zn 3en
als ik dit goed lees dus 2 dames?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heydas grappig die combinatie ken ik! 1 van mijn beste vriendin is getrouwd met mijn ex
![]()
En ik was 1 van de getuigen
quote:Zuid-Koreaan doet 272 keer over theorie-examen
Een man uit Zuid-Korea is na 272 pogingen eindelijk in het bezit van zijn theoriecertificaat. De bijna 70-jarige Seo Sang-moon, die analfabeet is, leerde zichzelf de "regels van de weg" door keer op keer mondelinge theorie-examens af te leggen.
De medewerkers van de rijschool waar Seo al meer dan vijf jaar bijna dagelijks is, waren erg enthousiast over het behalen van het certificaat door de bejaarde. Zij beschouwen hem "bijna als familielid". De volgende stap voor Seo is nu logischerwijs het behalen van zijn rijbewijs.
euhquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik dit goed lees dus 2 dames?er is nog hoop voor Kelly uit BB
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh
![]()
ik moet toch eens opletten wat ik typ
vriend dus
man en vrouw nu
Robert 'rubbereend' ten Brink dusquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]gaat snel tegenwoordig met die geslachtsveranderende operaties, één post is genoeg
t leuke is dus dat ik die twee destijds gekoppeld heb
En wat voor weekend: WK snooker start morgen!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:26 schreef Lionheaad het volgende:
Nog ff en dan is het WEEKEND!!!!
nou k spreek niet al mn exen meer hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Robert 'rubbereend' ten Brink dus
Ach ik kan met al mijn ex-en het eigenljk wel goed vinden![]()
ben niet zo moeilijkjij dus ook niet
hoor je trouwens niet echt vaak...
dus tis nog helemaal goed gekomen met die kaartjes voor Ipswichquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:32 schreef Bjoro het volgende:
nog 2,5 uur en dan begint mijn jaarlijkse Engels Voetbal weekend.
deze keer was ik zelf organisatie !
en heb gekozen voor :
Zaterdag Charlton Athletic tegen Bolton Wandereres (Prem.)
Zondag Ipswich Town tegen Sunderland (first div)
zeg ff wat anders... welk plaatje staat erbij je homepage ??quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:36 schreef Suijk het volgende:
Ik spreek geen enkele van mijn exen meer, laat staan dat ik ze meeneem naar een voetbalwedstrijd!
gelukkig alles bevestigd gekregen, en ik heb er zin in ...al moet ik morgen al om 05:45u vertrekkenquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:35 schreef rubbereend het volgende:
dus tis nog helemaal goed gekomen met die kaartjes voor Ipswich
Ik merk het, verder donkere lucht.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:36 schreef Againzender het volgende:
Voor de hools in Twente: haal het terras maar binnen, begint daar best stevig te onweren nu
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zeg ff wat anders... welk plaatje staat erbij je homepage ??
ik klik daar op maar ik krijg niks te zien ben nieuwsgierig
jammer dat sommige mensen zo harteloos reageren op mensen met serieuse problemen !quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:08 schreef golfer het volgende:
Zo, weer even de avonturen van de mSCHn-relatie nagelezen in R&P.
Zei ik tochquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, dr barst me hier toch een gigantische onweerbui los
Inderdaad ... daarboven zijn een aantal sluizen opengezetquote:
O okequote:Op vrijdag 15 april 2005 14:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het nu pas! Er is een klein programmaatje (totaal nutteloos en suf) dat bijhoudt hoeveel keer je een typ aanslag doet (whatpulse heet dat). Dat wordt bijgehouden en dat kun je in een dynamisch plaatje zetten. Omdat ik even te lui was om dat linkje ergens op te slaan, heb ik die even snel hier neer gezet, maar hij werkt niet meer, merk ik nu ook.
hier ook, en ook de zon schijnt nogquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, dr barst me hier toch een gigantische onweerbui los
pas maar op, straks pakt die ook nog de wachtwoorden bijquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het nu pas! Er is een klein programmaatje (totaal nutteloos en suf) dat bijhoudt hoeveel keer je een typ aanslag doet (whatpulse heet dat). Dat wordt bijgehouden en dat kun je in een dynamisch plaatje zetten. Omdat ik even te lui was om dat linkje ergens op te slaan, heb ik die even snel hier neer gezet, maar hij werkt niet meer, merk ik nu ook.
Beetje topicspam:quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Inderdaad ... daarboven zijn een aantal sluizen opengezet
He vervelend dat rotweerquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Beetje topicspam:
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen, deel 74
Je mist het vast alquote:
met zijn 8-en !quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:46 schreef Suijk het volgende:
Met hoeveel man ga je, bjoro?
hey dan kan Golfer ook meequote:Op vrijdag 15 april 2005 15:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
met zijn 8-en !
allemaal wat ouder bijna allemaal 35+ dus het wordt niet stappen tot diep in de nacht enzo, maar gewoon relaxed !
niet tot diep in de nacht stappenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
met zijn 8-en !
allemaal wat ouder bijna allemaal 35+ dus het wordt niet stappen tot diep in de nacht enzo, maar gewoon relaxed !
Alsof dat leeftijdsgebonden is.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:17 schreef Bjoro het volgende:
met zijn 8-en !
zal ongetwijfeld Golfer, heb jij nog een paar van hun telefoonnnummers voor me, we zitten in Ipswich !quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:24 schreef golfer het volgende:
Alsof dat leeftijdsgebonden is.
Maar de doelgroep goedkope Engelse (breezah-)sletjes is dus voor jullie dit keer rond de 25 jaar?
Verwen haar maar een beetjequote:
Nog veel honkbal gezien?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:29 schreef mitt het volgende:
Weekend ole ole
Heb jij mijn helden van de Westkust al zien spelen?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:37 schreef mitt het volgende:
[..]
Heb jij mijn helden van de Westkust al zien spelen?
ben er nog hoor !quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:40 schreef SCH het volgende:
Veel plezier bjoor, mis je nu al.
Morgen crematie...quote:
quote:Volgende week zaterdag kan je je op komen vrolijken in Utreg
ik vind haar een gratenkut, ze doet ze stom tegen jequote:Op vrijdag 15 april 2005 15:40 schreef Bjoro het volgende:
en ga mijn msn-meisje natuurlijk ook enorm missen !
ach ja dat domme wicht weet niet beter, ze is niet slimmer, prent ik mezelf maar inquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:45 schreef SCH het volgende:
ik vind haar een gratenkut, ze doet ze stom tegen je![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:51 schreef Noca het volgende:
Jemig, wat is het buiten warm!
Komen net uit de stad, heerlijk weertje
nog 5quote:
Mag het ook met vaseline?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach ja dat domme wicht weet niet beter, ze is niet slimmer, prent ik mezelf maar in
Ze zou gewoon een keer uitgewoond moeten worden door een grote neger die z'n vaseline vergeten is !
Zijn jullie volgend weekend in Groningen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:51 schreef Noca het volgende:
Jemig, wat is het buiten warm!
Komen net uit de stad, heerlijk weertje
Ik hou ookquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:40 schreef Bjoro het volgende:
en ga mijn msn-meisje natuurlijk ook enorm missen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |