kan ie weer betonstrijkers koppenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:05 schreef hellmondunited het volgende:
godver..
dit valt vies tegen.. komt die kut ricardo weer naar Nederland
Natuurlijk niet. Die lijst ligt al vast, al win je beide EC's.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als PSV 'm wint: volgens mij wel een extra plaats (PSV + beste op PSV na in competitie en een voorrondeplaats voor de tweede na PSV).
Als PSV 'm niet wint: niet volgend jaar, misschien het jaar daarna. Ik geloof dat dat om de zoveel jaar wordt bepaald, ik weet alleen niet wanneer.
Dat dachten we ook allemaal van Villarreal, die ik eigenlijk hoger inschat dan Sporting, maarja we zien het wel.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Normaliter moet Sporting dit gewoon heel uitgekookt en volwassen kunnen winnen.
Ofwel: Sporting is superieur, volgens Armando Sá. Alle zorgen van Sporting zijn voor niets. AZ werkt en geeft alles, maar heeft geen grote individuele kwaliteiten. Mid-mid Van Galen is hun beste speler, maar wees gerust. AZ gaat niet voor de tweede keer zoveel geluk hebben. Desondanks verdient AZ wel respect, al is het maar vanwege hun scherpe counters waarmee ze de foutjes van Villarreal hebben afgestraft.quote:Sporting
«Sporting é superior ao AZ Alkmaar» (Armando Sá)
Apesar de a sua actual equipa ter sido eliminada, o ex-benfiquista Armando Sá acredita que o Sporting é superior ao AZ Alkmaar, ainda que deixe o conselho: «Todo o cuidado é pouco.»
ASF
O actual jogador do Villarreal salienta que o AZ Alkmaar «é uma equipa que vale pelo seu conjunto, pois não tem grandes individualidades, mas trabalha e dá tudo em campo».
«O médio-centro Van Galen é o melhor jogador, mas claro que todo o cuidado é pouco. A equipa vale pelo seu todo e não podemos dizer que vai dificultar a vida ao Sporting, até porque não pode ter sorte em duas eliminatórias seguidas», afirmou à TSF Armando Sá, que ontem cumpriu os 90 minutos frente ao próximo adversário dos «leões».
Ainda assim, «o AZ Alkmaar merece todo o respeito. O Sporting, com certeza, vai dominar grande parte da eliminatória, mas eles jogam muito em contra-ataque e esperam sempre pelas falhas do adversário», finalizou o jogador moçambicano.
Wat een kapsonesquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ofwel: Sporting is superieur, volgens Armando Sá. Alle zorgen van Sporting zijn voor niets. AZ werkt en geeft alles, maar heeft geen grote individuele kwaliteiten. Mid-mid Van Galen is hun beste speler, maar wees gerust. AZ gaat niet voor de tweede keer zoveel geluk hebben. Desondanks verdient AZ wel respect, al is het maar vanwege hun scherpe counters waarmee ze de foutjes van Villarreal hebben afgestraft.
Ja i know. Hij verliest eerst van AZ en heeft dan nog het lef om ze als een tussendoortje te beoordelenquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Armando Sá is dus de Villarreal-speler he, Ludacriss.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:54 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
kan ie weer betonstrijkers koppen![]()
Ik hoop dat ze nu met grotere dingen gooienquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:54 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
kan ie weer betonstrijkers koppen![]()
Is zelfs de sleutel tot hun succes. De duels als favoriet verloren ze of speelden ze slecht.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:19 schreef nz1900 het volgende:
Laat AZ maar de underdog zijn, dat gaat ze tot nu toe prima af.
daarom gun ik het az al, maar ik ben bang dat ze te kort komenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
Kickje.
Heb ergens gelezen,weet niet meer waar,dat Sporting protest aantekend bij de UEFA over de Alkmaarderheid,zij achten het ongeschikt voor Europees voetbal,jankerds,kansloos dus.
Ja, ik hoorde het bij het Sportjournaal van 19.05. Belachelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
Kickje.
Heb ergens gelezen,weet niet meer waar,dat Sporting protest aantekend bij de UEFA over de Alkmaarderheid,zij achten het ongeschikt voor Europees voetbal,jankerds,kansloos dus.
Kansloos inderdaad. Gewoon in de Alkmaarderhoutquote:Op donderdag 28 april 2005 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
Kickje.
maar zijn niet kansloos. Hoop dat Barry die ricardo ff een behandeling geeftquote:Op donderdag 28 april 2005 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd
Mijn tekst ook zie ik en ik heb echt niet gezopenquote:Op donderdag 28 april 2005 01:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kansloos inderdaad. Gewoon in de Alkmaarderhout
AZ gaat er helaas aan. Best jammer had ze die cup wel gegundquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:17 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Dat dachten we ook allemaal van Villarreal, die ik eigenlijk hoger inschat dan Sporting, maarja we zien het wel.
De Alkmaarderhout is voor UEFA-cup gewoon goedgekeurd, dus waarom naar een ander stadion?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:51 schreef Yeahinho het volgende:
Ik geef ze weinig kans, maar hoop op een stuntje.
Waarom er gewoon in de Alkmaarderhout wordt gevoetbald is mij echter een raadsel. Waarom niet naar Heerenveen, Utrecht of zelfs Amsterdam? Daar zijn de voorzieningen 100x beter en kunnen veel meer supporters in..
Omdat er in de Alkmaarderhout maar 8.500 in kunnen misschien..?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:51 schreef Joppy het volgende:
[..]
De Alkmaarderhout is voor UEFA-cup gewoon goedgekeurd, dus waarom naar een ander stadion?
Omdat AZ, nadat ze finale van de UEFA-cup ooit in het Olympisch Stadion hadden gespeeld, aan hun fans had beloofd nooit meer uit te wijken naar een ander stadion.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:51 schreef Yeahinho het volgende:
Ik geef ze weinig kans, maar hoop op een stuntje.
Waarom er gewoon in de Alkmaarderhout wordt gevoetbald is mij echter een raadsel. Waarom niet naar Heerenveen, Utrecht of zelfs Amsterdam? Daar zijn de voorzieningen 100x beter en kunnen veel meer supporters in..
Pffff wanneer was dat?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat AZ, nadat ze finale van de UEFA-cup ooit in het Olympisch Stadion hadden gespeeld, aan hun fans had beloofd nooit meer uit te wijken naar een ander stadion.
Is het normaal gesproken uitverkocht met scc's dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Omdat er in de Alkmaarderhout maar 8.500 in kunnen misschien..?
Jaartje ervoor: mei 1981.quote:
Nou hierquote:
Overigens denk ik dat het veel makkelijker is om van buitenaf over de tribune heen wat vuurwerk de A'hout in te gooien, dan de Kuipquote:Op donderdag 28 april 2005 17:08 schreef methodmich het volgende:
Sporting was gewoon bezorgd na het vuurwerk-incident bij Feyenoord en in de Hout zou zoiets nog sneller kunnen gebeuren. Nadat AZ-bestuursleden met Sporting-mensen hebben gesproken en verteld hebben over de thuisduels dit jaar, is Sporting niet bang meer.
Niet omdat het jankerds zijn?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Dat staat er toch, daarom waren ze bezorgd en schakelden de UEFA in.
Ze waren toch bang voor vuurwerk dat VANAF de tribune kwam?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Dat staat er toch, daarom waren ze bezorgd en schakelden de UEFA in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |