Geef haar maar eens ongelijk.quote:Mevrouw Harkel uit Enschede:
"Ik heb eens naar Top of the Pops gekeken. Afschuwelijk! En die rappers, daar is toch geen biet aan. Ze staan gewoon wat te schreeuwen, en geen mens kan ze verstaan. Gelukkig maar."
quote:Marie-José Meiers uit Capelle aan den IJssel:
"Ik ga zelf vrij vaak naar opnames van tv-programma's en heb me geërgerd aan ander tv-publiek. Zo zat er afgelopen vrijdag bij Nova een meneer in het publiek die helemaal naar rechts boog om maar niet schuil te gaan achter de gast aan tafel en zo dus toch in beeld te komen.
Hij zat ook ontzettend dom op noten te kauwen. Het was een meneer met een bril en een strikje. Ik snap niet dat de opnameleider of publieksbegeleider hem niet even op de schouder heeft getikt om te vragen of hij rechtop wil zitten.
Ik snap sowieso niet dat ze daar noten serveren, want er wordt altijd bij opnames gezegd: niet kauwen. Dit soort gedrag leidt vreselijk af."
quote:***Ergernissen ***De heer Van Rossum
uit Utrecht:"Het was natuurlijk prima
dat SBS6 actie voerde voor het
verkrijgen van orgaandonoren.
Maar toen Patty Brard in beeld kwam,
moest ik helaas afhaken.Je krijgt
spontaan de neiging je oren en ogen
direct ter beschikking te stellen."
Die vent was mij ook al opgevallen, die heeft elke week of zo wel wat te janken.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:44 schreef desaparacido het volgende:
Ronald Dijkgraaff uit Spijkenisse
Wat een dorp is dat toch
quote:"Beste meneer Biesheuvel,als u Goede Tijden,Slechte Tijden al een voorbeeldprogramma vindt kunt u het volgende maar beter niet lezen:
Een tijdje geleden keek ik met m'n zusje naar Sesamstraat en toen pakte Pino gewoon een koekje van Ieniemienie! Ik wist niet wat ik zag! Wat een belhamel die Pino! Ik maar denken dat Sesamstraat een voorbeeldprogramma was voor kinderen..."
Wordt Puerto Rico echt vaak gezegd bij GTST? Nooit geweten wat op zich niet zo vreemd is als je nooit naar dat programma kijkt, maar waarom wordt Puerto Rico genoemd?quote:G.Hartogs uit Eindhoven:
"Zo nu en dan zie ik een aflevering van Goede Tijden, Slechte Tijden. Wat me dan opvalt is dat er steevast gesproken wordt over Porto Rico. Fout! Dit land heet namelijk geen Porto Rico maar Puerto (spreek uit als 'pwerto') Rico."
Van iemand die geen flauw benul heeft van de Engelse taal, maar goed. Altijd leuk, die pagina. Soms terecht, soms ook niet, de klachten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:20 schreef Mryc het volgende:
haha vandaag zelfs een klacht over de nieuwe clip van queens of the stone age
Nouw, soms denk je wel, dat iemand daar over kan klagen:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Van iemand die geen flauw benul heeft van de Engelse taal, maar goed. Altijd leuk, die pagina. Soms terecht, soms ook niet, de klachten.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wordt Puerto Rico echt vaak gezegd bij GTST? Nooit geweten wat op zich niet zo vreemd is als je nooit naar dat programma kijkt, maar waarom wordt Puerto Rico genoemd?
quote:Bart ter Veer uit Groningen:"De heer of mevrouw Hartogs ergert zich aan de uitspraak van Porto Rico in Goede Tijden Slechte tijden,het zou 'Pwerto' Rico dienen te zijn.Heeft u het ook altijd over Deutschland,Belarus,Espana en Hrvatska?"
Eensch.quote:316 Teletekst vr 27 mei
***KRO *****************************1/3
***Ergernissen ***Annemarie de Boer
uit Haarlem en anderen:"Liverpool heeft
net de Champions League gewonnen,en
door het hele stadion klinkt You Never
Walk Alone.
Dan hoor je de commentator zeggen:'Dit
is het lied van Liverpool,het zou
verboden moeten worden dat andere clubs
dit ook draaien.'Aldus Frank Snoeks,die
vervolgens alleen maar zit te kleppen
door het zojuist heiligverklaarde
nummer van de kersverse kampioen.Dát
zou pas verboden moeten worden."
Ja, dat is allemaal minachting voor de kijkerquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:09 schreef Skande het volgende:
Volgens mij bedoelde die persoon het ironisch. Ik heb al meerdere malen de klacht langs zien komen dat Schone schijn zo vaak herhaald wordt. Geldt trouwens ook voor een hoop andere programma's.
Yep, en bovendien is de achtergrondmuziek bij reportages altijd te hard en zit Johan Derksen onbeschaamd te roken op tv. Zo, nu hebben we ze allemaal wel gehad toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:55 schreef Charmian het volgende:
Ja, dat is allemaal minachting voor de kijker![]()
![]()
Nee, je vergeet dat de EO altijd rond etenstijd operatie-tv uitzend. Dat is zo onsmakelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Yep, en bovendien is de achtergrondmuziek bij reportages altijd te hard en zit Johan Derksen onbeschaamd te roken op tv. Zo, nu hebben we ze allemaal wel gehad toch?
Ja, 316 zou anders een rare plaats zijn voor zo'n bericht.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:09 schreef Skande het volgende:
Volgens mij bedoelde die persoon het ironisch. Ik heb al meerdere malen de klacht langs zien komen dat Schone schijn zo vaak herhaald wordt. Geldt trouwens ook voor een hoop andere programma's.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:10 schreef Roi het volgende:
Er gaat geen dag voorbij zonder 316 (en 318) te checken
De heer Wiersma uit Groningen is koploper met ongeveer 200 keer een bericht op pagina 316. Degene die samen met andere 316 fans Ria Visser ooit uit haar commentator stoel kreeg bij het schaatsen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:23 schreef Murray het volgende:
ik moet toch zorgen dat ik er weer eens op kom, was altijd wel leuk.
Nu kijk ik nooit naar soaps, maar ik kan me wel voorstellen dat dat ergerlijk genoeg is om een brief over te schrijven.quote:Marijke van Andel uit Amsterdam:
"Ik weet ook wel dat in soaps alles kan en mag om het verhaal zo sappig mogelijk te houden. En ik kijk ook nergens meer van op:
Onbekende broers die opduiken,verzwegen kinderen die ineens op de stoep staan en doodgewaande mensen die 'geheel onverwacht' toch -vaak door wonderlijk toeval en met een nieuw uiterlijk- in leven blijken te zijn.
Ook The Bold and The Beautiful kan er wat van. Maar wat ik in deze serie wel storend vind is dat Taylors kinderen, die twee of drie jaar geleden geboren zijn, nu zomaar een jaar of tien zijn. Dit terwijl de leeftijden van de volwassenen wel met normale snelheid oplopen."
Marijke heeft blijkbaar nog nooit naar Days of our Lives op Yorin gekeken. Daar hebben de kinderen nu een leeftijd om even debiele dingen als hun ouders uit te halen. De ouders zijn nog geen dag ouder geworden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nu kijk ik nooit naar soaps, maar ik kan me wel voorstellen dat dat ergerlijk genoeg is om een brief over te schrijven.
OMG die laatste reactie... waar gaat dit overquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:56 schreef Roi het volgende:
[[url=http://img17.echo.cx/img17/9119/geenslimmereclame7nt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die reactie van Fons Schoenmakers, goddamn!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
OMG die laatste reactie... waar gaat dit over
Whaha, geweldige reactie eropquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
OMG die laatste reactie... waar gaat dit over
Wat een discussie he! En dat allemaal vanwege een vader-hamster die een kind-hamster slaat.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 19:43 schreef brighton het volgende:
[..]
Whaha, geweldige reactie erop
[afbeelding]
God = Allahquote:Mevrouw De Vries uit Almere:
"De RVU voelt zich geroepen om ons te overtuigen dat God niet bestaat. Ik verheug me nu al op de vervolgserie: Allah Bestaat Niet. Of zou de RVU dan minder heldhaftig zijn? Ik denk het wel."
Ze heeft an sich wel een puntquote:
Ik vind het eerlijk gezegd al knap dat je weet dat het iets als vitamientje is. Maar inderdaad, een schande!quote:Rene Smit, Amsterdam:
"Dinsdagavond zat er een grove fout in That's The Question, eentje waardoor de andere kandidaat ernstig benadeeld werd. De vraag was: Wat is de naam van het autootje van Suske en Wiske? Het antwoord was: vitamitje.
Ik heb de herhaling erop na gekeken, maar de kandidaat antwoordde toch echt 'vitamientje'. Doordat dit antwoord door de presentator werd goedgekeurd, verloor haar tegenstandster! Ik hoop dat de EO de verliezer nog een kans geeft."
Alsof er serieus iemand met zo'n naam bestaatquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:35 schreef DUSHI82 het volgende:
Oh ja ,die Wolfgang Amelung uit Haarlem is een stamgast, altijd IETS te zeiken!
Volgens telefoongids.nl wonen er wel 4 Amelungen in Haarlem!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:47 schreef Poepoog het volgende:
Alsof er serieus iemand met zo'n naam bestaat
quote:Yvonne Oonk,Haarlem:
"Donderdagmiddag volgde ik het debat
op Nederland 1.Tijdens de pauze,even
voor vijven,was er een heel irritant
pauze-muziekje te horen.
Het klonk als klassieke muziek,maar dan
met jazz-invloeden.Echt niet om aan te
horen.
Waarom tijdens zo'n pauze niet een
gewoon plaatje of Radio 1?"
***Robert Tol uit Rijswijk:"Het debat
rond minister Donner wordt nu even
onderbroken op Nederland 1.En ik moet
toegeven,in de pauze wordt hele goeie
muziek uitgezonden.
Hulde,eindelijk weer eens goede muziek
op televisie!"
Dick heeft z'n prioriteiten goed op een rijtje. Niets erger op deze wereld natuurlijk dan het verkeerd opnemen op een videoband. Dat de tweede aflevering van de Teleac-cursus later wel uitgezonden zal worden is geen excuus!quote:Dick Perk uit Lelystad:
"Donderdag wilde ik de tweede aflevering van de Teleac-serie De Eenheid van het Universum opnemen. Maar helaas, dit ging weer niet door vanwege het Tweede Kamer-debat over de ontsnapping van die tbs'er.
Dit is gewoon niet leuk meer, het wordt bijna onmogelijk om die interessante cursus te volgen. De eerste keer werd de prorammering ook al omgegooid voor een debat over de vele nee-stemmers bij het referendum.
Waarom heb ik eigenlijk nog een gids nodig, als de NOS voor elk wissewasje Nederland 1 inpikt? Kan de NOS niet een aparte zender opzetten voor debatten en sport? Dan kunnen wij blijven genieten van de Teleac-cursussen en films."
Joh, anders ga je je even druk maken over wat iemand moet gaan drinken bij warm weerquote:Frank van Wijk uit
Capelle aan den IJssel:"Waarom gaat Jan Joost van Gangelen nou een dubbele espresso drinken als het 's avonds 25 graden is,en in de studio ongetwijfeld nog warmer? Doe dan het koude biertje maar weer terug."
Wahahahaquote:Rianne Broeckhuijse
uit Geldrop:"Wat mij opvalt wanneer ik
naar (de samenvattingen van) het WK
onder 20 jaar kijk,is dat de regie wel
erg vaak interesse toont in de billen
van de jonge jongens.
Vaak genoeg wordt de camera nu net op
dat gebied van het lichaam van de
talenten gericht.Ik krijg er een
bittere nasmaak van:ze zijn jong en
vragen niet om uitgebuit te worden.
Voor je het weet worden deze makkelijk
beïnvloedbare jongeren gestrikt voor
veel te strakke onderbroekreclames.
Ik vind het je reinste uitbuiterij!"
Van dezelfde inzender:quote:Op maandag 2 mei 2005 11:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ah, Wolfgang had dus ook een woordenboek nodig om erachter te komen of sculptuur al dan niet onzijdig is. Terecht dat je dan valt over een presentator die dat niet wist en geen woordenboek bij zich had.
quote:Wolfgang Amelung uit Haarlem:"In
Twee Vandaag was een item over het
genetisch manipuleren van mais.Hier
had men het alsmaar over 'het' mais.
Mijn woordenboek zegt echter dat mais
mannelijk is,dus moet het 'de' mais
zijn.Of is de genetische manipulatie al
zover opgeschoten dat men van mannelijk
onzijdig worden kan?"
Ja, en niet te vergeten Hindrik Huitema uit Raard...quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:35 schreef DUSHI82 het volgende:
Oh ja ,die Wolfgang Amelung uit Haarlem is een stamgast, altijd IETS te zeiken!
Goed idee... Lijkt me wel geinig.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:44 schreef R_ON het volgende:
Zullen wij, Fokkers, ook een email schrijven naar 316.
Het mag best iets onzinnigs zijn. Iemand suggesties?
Allemaal in het kader van: "FOK goes...316".
Weleens van de TROS gehoordquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:38 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Ja, en niet te vergeten Hindrik Huitema uit Raard...
Alleen de naam al, haha!
[..]
Goed idee... Lijkt me wel geinig.
Ik zou alleen nog niet weten waarover.
![]()
Wat dacht je van een uitzending opgenomen met PDC, het achtergrond geluid van reclames of herhalingen van de TROS.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:38 schreef Scootmobiel het volgende:
Goed idee... Lijkt me wel geinig.
Ik zou alleen nog niet weten waarover.
![]()
En dan niet te vergeten er bij te vermelden dat het minachting voor de kijker is.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wat dacht je van een uitzending opgenomen met PDC, het achtergrond geluid van reclames of herhalingen van de TROS.
Niet er orgineel maar succes verzekerd.
Kom op mensen, er moet toch wel wat originelers te verzinnen zijn? Dit zijn allemaal van die 'dertien-in-een-dozijn'-klachten...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:27 schreef sportfreak het volgende:
Wat dacht je van een uitzending opgenomen met PDC, het achtergrond geluid van reclames of herhalingen van de TROS.
Niet erg orgineel maar succes verzekerd.
das voor 318quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:56 schreef R_ON het volgende:
Een idee voor 'Fok goes 316':
We balen ervan dat FOK zovaak down is; en das minachting voor de computeraar.
Hoezo? Het zijn toch media-ergernissen op 316.quote:
Tsss, en ik maar denken dat het om de bewustwording van de problematiek van arme landen ging.quote:Elias van Schoonhoven uit Rhenen:
"Ik luisterde nog geen tien minuten naar de registratie van Live 8 op Radio 3 en ergerde me al aan de manier waarop het gebracht werd.
Kunnen ze niet gewoon een op een die optredens uitzenden en zeker tussen de nummers door hun mond eens houden? Het gaat niet om de dj's die er zitten: het gaat om de muziek. Maar dat schijnt Radio 3 moeilijk te kunnen begrijpen."
Anders geef je even het kabinet de schuld dat jij niet naar U2 kan. Volgens mij zit je dan in een positite dat jij je geld wel harder kan gebruiken dan aan een concert uit te geven of loop je alleen maar te zeiken op het kabinet om te zeiken.quote:Juul van den Berg uit Leiden
:"Net weer gezien op tv:U2-gekte is compleet.Ja,vind je het gek? Welke zender je ook aanzet,overal gaat het over U2,overal kun je kaartjes winnen, tegen absurde telefoonkosten. Gek word ik er van!
Nu ben ik zelf wel een enorme U2-fan, daar niet van,maar hier word ik niet blij van.Door omstandigheden (met dank aan het kabinet!) kan ik niet naar de concerten,dus waarschijnlijk komt deze ergernis voort uit jaloezie,maar toch...
Deze overexposure is toch teveel van het goede.Al is het de beste band ter wereld."
Die ken ik trouwens!quote:Op zondag 29 mei 2005 19:43 schreef brighton het volgende:
[..]
Whaha, geweldige reactie erop
[afbeelding]
Ik vind dat Bart gelijk heeft. Laat het Commissariaat voor de Media MTV maar eens aanpakken.quote:Bart de Vries uit Amsterdam:
"Volgens mij is het zo dat ze ook bij tv-zenders met vergunningen werken. Zo heb je bijvoorbeeld muziek- en videoclipzenders. Zoals TMF, The Box en MTV.
Daar keek ik graag naar. Maar nu is het geen harden meer. Dat TMF een kinder-sms-zender is geworden is al spijtig, maar van MTV is inmiddels ook al niks meer over.
Elke keer als je MTV aanzet val je in een zouteloos realityprogramma waarin een auto of een huis wordt verbouwd of dat mateloos flauw over dating gaat. Precies hetzelfde flauwe gewauwel als op alle andere commerciële zenders. Een videoclip is een zeldzaamheid.
Controleert er wel een instantie op dit soort dingen, bijvoorbeeld het Commissariaat voor de Media? En wordt het dan geen tijd om muziekzenders weer muziek uit te laten zenden?"
Inderdaad. Wat denkt MTV wel niet, om een beetje zelf te beslissen wat voor programma's ze maakt en uitzendt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik vind dat Bart gelijk heeft. Laat het Commissariaat voor de Media MTV maar eens aanpakken.
Whahaha.. wat een figuurquote:318 Teletekst zo 17 jul
***KRO *****************************3/6
***Erg ***J.Visser uit Amsterdam:
"Bij deze wil ik graag potentiële
zelfmoordterroristen oproepen hun
activiteiten te staken.Los van het feit
dat deze gruwelijk en barbaars zijn,
heb ik nog een argument waarmee ik ze
over de streep hoop te trekken.
Sommige van deze terroristen denken
dat ze na hun dood een beloning van 72
maagden in de hemel krijgen,helemaal
voor hen alleen.
Denk eens na:72 maagden in de
eeuwigheid!? Na 72 keer plezier is er
dus geen een maagd meer,en dan heb je
dus alsnog een eeuwigheid te gaan.Dat
zijn miljarden jaren,en dan nog langer.
Dan zijn die 72 maagden ineens helemaal
niks! Het is maar dat je het weet." ***
Die heb ik gisteren ook gezienquote:Op zondag 17 juli 2005 21:01 schreef Falco het volgende:
Ik vond die ene hilarisch van die mevrouw die het niet vond kunnen dat er Michael-Jackson-muziek op de kinderafdeling van de C&A gedraaid werd.
quote:Rick Glunder uit Arnhem:"Tiny
Bergsma,ik denk dat je het nieuws al
een tijdje niet gevolgd hebt maar ik
heb een 'nieuwtje' voor je:Michael
Jackson is vrijgesproken.
En zelfs als hij veroordeeld was,dan
hadden ze zijn muziek nog kunnen
draaien op de kinderafdeling van de
C&A,want muziek doet niemand kwaad."
quote:Marieke Schamp uit Utrecht:"Vrijdag
zag ik twee jongens.De ene was een
autochtone Nederlander die ontiegelijk