Dat zijn van die mensen die blijven duwen tegen deuren waar 'trekken' op staatquote:Op donderdag 14 april 2005 22:40 schreef buddyjoe het volgende:
Hier nog een grote 316 fan
Fantastische pagina. Ik lig ook altijd in een deuk om die mensen die hun video met pdc programmeren; Het werkt niet, snap dat nou eens!!!
Ik ben al een tijdje gestopt met 316, maar daar klagen de mensen al járen over op TT.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:40 schreef buddyjoe het volgende:
Hier nog een grote 316 fan
Fantastische pagina. Ik lig ook altijd in een deuk om die mensen die hun video met pdc programmeren; Het werkt niet, snap dat nou eens!!!
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:50 schreef _GdR_ het volgende:
wat de neuck is 316 voor pagina dan?
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:53 schreef __Saviour__ het volgende:
is dat een soort van klb ofzo?
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:42 schreef Loohcs het volgende:
Die pagina is een soort KLB maar dan voor mensen die internet nog niet ontdekt hebben.
Oh echt? Ja ik had het al een tijdje niet meer gezien, check ook alleen zo af en toe 316. Waar sommige mensen over klagen zeg, het is echt geweldigquote:Op donderdag 14 april 2005 22:59 schreef fembol het volgende:
de loftrompet is niet meer...
tegenwoordig heet dat erg.......... erg zuigt!
Bel de KROquote:Op donderdag 14 april 2005 22:59 schreef fembol het volgende:
de loftrompet is niet meer...
tegenwoordig heet dat erg.......... erg zuigt!
Ja die snap ik dus nooit. Ik heb daar nooit last van. Volgens mij hebben al die mensen hun tv verkeerd afgesteld of op te veel bassen gezet. Spraak zit namelijk rond de 4 kHz, terwijl muziek veelal daaronder zit.quote:
Ik kan altijd wel lachen om dat ongenuanceerde SP-gehuil, 90% van die lui is niet eens op de hoogte van de feiten.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:47 schreef Falco het volgende:
Nee dat is dus allemaal gezeur over de NS en het huidige beleid van de regering. Allemaal kansloos gezeur dus.
quote:Mieke Minels uit Utrecht:"Wat doet
het bericht dat koning Mswati III van
Swaziland zichzelf voor zijn verjaardag
acht auto's met vergulde nummerplaten
heeft gegeven op NOS Teletekstpagina
192?
Die pagina is,zoals ik begrijp,bedoeld
voor min of meer grappige nieuwtjes,met
een knipoog.Maar dit autonieuws is echt
helemaal niet grappig:Mswati III is een
heel nare despoot,die over de ruggen
van z'n straatarme onderdanen zichzelf
verrijkt."
Dat zijn de leukste, dat iemand even fijntjes terecht gewezen wordt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:40 schreef Falco het volgende:
Ook is het leuk als je leest dat iemand iets heel doms zegt. Dan weet je gewoon dat de dag erop er 3 reacties daarop komen, die dan de fout even corrigeren.
Dat gezeik is terechtquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:37 schreef desaparacido het volgende:
Wat dacht je van al dat gezeik over sport: Studio Sport is partijdig; "Het 020 clubje"![]()
![]()
Of probeer het linkje in de post boven de jouwe...quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:48 schreef mikezwet het volgende:
* zet teletext aan.
(316 is mijn huisnummer)
Hee, handig die weergave!quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:46 schreef Sjaakman het volgende:
Een linkje is misschien wel handig... Het is immers niet alleen op TV te checken
http://teletekst.nos.nl/all/316.html
Dirk maakt zich wel erg druk.quote:Dirk Vooys,Katwijk:
"Toen ik zaterdagmiddag de rubriek 'Maria weet raad' opzocht op pagina 371
van Yorin-teletekst, las ik daar nog steeds het probleem van Herman, dat er
al drie dagen op stond. De arme jongen had jeuk tussen zijn billen, maar dat
wist ik onderhand wel.Ik wou een nieuw probleem lezen."
zat ff terug te lezen maar deze is wel heel geniaal!!!!quote:Op maandag 18 april 2005 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond de leukste 316 van een of andere kerel die zich er vreselijk over opwond dat het NOS-journaal elke dag enkele seconden te laat begon. "Op rtl4 begint het altijd wél op tijd!". Die kerel zit dus waarschijnlijk elke dag met een stopwatch en een atoomklok naar het NOS-journaal te kijken.
Vooral die laatste toevoeging.quote:De heer Dijk uit Rhenen:
"In Netwerk van zondagavond zei prins Willem-Alexander er met premier Balkenende 'namens alle Nederlanders' bij de inauguratie van de paus te zijn, en niet namens een groep'.
Ik ben daar nogal verbaasd over. Namens mij hoeft ie in ieder geval niet te spreken. Ik zit niet te wachten op een mijns inziens aartsconservatieve, oude man.
Overigens zou ik dat ook zeggen als Balkenende deze uitspraak zou hebben gedaan!"
Mijn hemelquote:De heer Vermeulen uit Tilburg :"In
de quiz Per Seconde Wijzer zat een
kandidaat in de laatste ronde.Die man
was goed,anders kom je niet zo ver.
Rekenen was helaas niet zijn sterke
punt.Hij strooide met jokers wat hem
zo veel tijd kostte,dat hij door
tijdgebrek in de laatste vraag onderuit
ging.Uiteindelijk toch een schlemiel."
Gelukkig vindt Ed het wel goed dat de jeugd mensen op hun uiterlijk gaat beoordelen en geeft hij daarin het goede voorbeeld.quote:Ed Meester uit Boxmeer:
"Misschien kan die manager die in de spotjes van Albert Heijn steeds zo vol grappen zit, eens wat aan zijn gebit doen.
Zeker in deze tijd dat de jeugd steeds minder naar de tandarts gaat, kan het verfrissend zijn iemand met een goed verzorgd gebit te zien."
Zou meneer De Rijk ooit wel eens buiten de Rooms Katholieke gemeenschap hebben gekeken en geluisterd naar mensen als de Dalai Lama, of Nelson Mandela?quote:Huub de Rijk uit Amstelveen:
"De afgelopen weken namen we afscheid van een wereldwijd zeer gewaardeerde leider van ruim 1 miljard katholieken.
Vervolgens zijn we getuige van de verkiezing en inauguratie van zijn opvolger, een erudiet man die niets dan vriendelijkheid uitstraalt, de wereld oproept tot vrede en aan jongeren een uitnodiging doet die het niveau van Goede Tijden, Slechte Tijden ontstijgt. Een moreel leider van wie er geen tweede ter wereld is. Vele ogen ter wereld zijn - terecht - op hem gericht.
Maar mevrouw Lembeck is 'het spuugzat en kan geen paus meer zien'. Zou ze ooit een keer ECHT naar hem gekeken en geluisterd hebben?"
ach sommige mensen worden nou eenmaal nooit wijzer! gelukkig is er 316 nogquote:Op woensdag 27 april 2005 16:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zou meneer De Rijk ooit wel eens buiten de Rooms Katholieke gemeenschap hebben gekeken en geluisterd naar mensen als de Dalai Lama, of Nelson Mandela?
Ja, ik heb gisteren ook die bewuste aflevering gezien. Voor mij is het de eerste keer dat een kandidaat in Per Seconde Wijzer in de vierde ronde de mist in ging. Hij deed het goed, maar hij was te voorzichtig. Echt een loser, weer een dieptepunt in de quizgeschiedenis (naast de Venlose vrijgezelle sukkel die het in Miljoenenjacht presteerde met 10 euro naar huis te gaan)quote:
Hindrik Huitema uit Raardquote:Op donderdag 28 april 2005 10:13 schreef desaparacido het volgende:
Het leukst is als je mensen herkent van die pagina... wat een sukkels
Haha, ja, die heeft er wel een abonnement op, ja!quote:Op donderdag 28 april 2005 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hindrik Huitema uit Raard
Die staat er elke week wel een keer op geloof ik
Hoi.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:05 schreef fratsman het volgende:
NU OP 316!!!!
Een of andere eikel zanikt over het gebit van de Albert Heijn bedrijfsleider op tv. "Zeker in deze tijd dat kinderen steeds meer gaatjes krijgen, zou het goed zijn meer mensen met een goed gebit op tv te laten zien."
Laat je mijn tv-held even met rust ja?!?
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:
(naast de Venlose vrijgezelle sukkel die het in Miljoenenjacht presteerde met 10 euro naar huis te gaan)![]()
Ah, Wolfgang had dus ook een woordenboek nodig om erachter te komen of sculptuur al dan niet onzijdig is. Terecht dat je dan valt over een presentator die dat niet wist en geen woordenboek bij zich had.quote:Wolfgang Amelung uit Haarlem:
"Ik erger me nogal aan het taalgebruik van de presentatoren en verslaggevers op Radio 1. Zaterdagmiddag had Robbert Meeder het bijvoorbeeld over het oranje 'getinde' Scheveningen.
En Jeroen Wielaert had het alsmaar over 'het' zandsculptuur op het strand. Mijn woordenboek zegt dat sculptuur vrouwelijk is. Dat betekent dus dat hij moet zeggen: 'de' sculptuur."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |