Nouw, soms denk je wel, dat iemand daar over kan klagen:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Van iemand die geen flauw benul heeft van de Engelse taal, maar goed. Altijd leuk, die pagina. Soms terecht, soms ook niet, de klachten.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wordt Puerto Rico echt vaak gezegd bij GTST? Nooit geweten wat op zich niet zo vreemd is als je nooit naar dat programma kijkt, maar waarom wordt Puerto Rico genoemd?
quote:Bart ter Veer uit Groningen:"De heer of mevrouw Hartogs ergert zich aan de uitspraak van Porto Rico in Goede Tijden Slechte tijden,het zou 'Pwerto' Rico dienen te zijn.Heeft u het ook altijd over Deutschland,Belarus,Espana en Hrvatska?"
Eensch.quote:316 Teletekst vr 27 mei
***KRO *****************************1/3
***Ergernissen ***Annemarie de Boer
uit Haarlem en anderen:"Liverpool heeft
net de Champions League gewonnen,en
door het hele stadion klinkt You Never
Walk Alone.
Dan hoor je de commentator zeggen:'Dit
is het lied van Liverpool,het zou
verboden moeten worden dat andere clubs
dit ook draaien.'Aldus Frank Snoeks,die
vervolgens alleen maar zit te kleppen
door het zojuist heiligverklaarde
nummer van de kersverse kampioen.Dát
zou pas verboden moeten worden."
Ja, dat is allemaal minachting voor de kijkerquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:09 schreef Skande het volgende:
Volgens mij bedoelde die persoon het ironisch. Ik heb al meerdere malen de klacht langs zien komen dat Schone schijn zo vaak herhaald wordt. Geldt trouwens ook voor een hoop andere programma's.
Yep, en bovendien is de achtergrondmuziek bij reportages altijd te hard en zit Johan Derksen onbeschaamd te roken op tv. Zo, nu hebben we ze allemaal wel gehad toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:55 schreef Charmian het volgende:
Ja, dat is allemaal minachting voor de kijker![]()
![]()
Nee, je vergeet dat de EO altijd rond etenstijd operatie-tv uitzend. Dat is zo onsmakelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Yep, en bovendien is de achtergrondmuziek bij reportages altijd te hard en zit Johan Derksen onbeschaamd te roken op tv. Zo, nu hebben we ze allemaal wel gehad toch?
Ja, 316 zou anders een rare plaats zijn voor zo'n bericht.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:09 schreef Skande het volgende:
Volgens mij bedoelde die persoon het ironisch. Ik heb al meerdere malen de klacht langs zien komen dat Schone schijn zo vaak herhaald wordt. Geldt trouwens ook voor een hoop andere programma's.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:10 schreef Roi het volgende:
Er gaat geen dag voorbij zonder 316 (en 318) te checken
De heer Wiersma uit Groningen is koploper met ongeveer 200 keer een bericht op pagina 316. Degene die samen met andere 316 fans Ria Visser ooit uit haar commentator stoel kreeg bij het schaatsen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:23 schreef Murray het volgende:
ik moet toch zorgen dat ik er weer eens op kom, was altijd wel leuk.
Nu kijk ik nooit naar soaps, maar ik kan me wel voorstellen dat dat ergerlijk genoeg is om een brief over te schrijven.quote:Marijke van Andel uit Amsterdam:
"Ik weet ook wel dat in soaps alles kan en mag om het verhaal zo sappig mogelijk te houden. En ik kijk ook nergens meer van op:
Onbekende broers die opduiken,verzwegen kinderen die ineens op de stoep staan en doodgewaande mensen die 'geheel onverwacht' toch -vaak door wonderlijk toeval en met een nieuw uiterlijk- in leven blijken te zijn.
Ook The Bold and The Beautiful kan er wat van. Maar wat ik in deze serie wel storend vind is dat Taylors kinderen, die twee of drie jaar geleden geboren zijn, nu zomaar een jaar of tien zijn. Dit terwijl de leeftijden van de volwassenen wel met normale snelheid oplopen."
Marijke heeft blijkbaar nog nooit naar Days of our Lives op Yorin gekeken. Daar hebben de kinderen nu een leeftijd om even debiele dingen als hun ouders uit te halen. De ouders zijn nog geen dag ouder geworden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nu kijk ik nooit naar soaps, maar ik kan me wel voorstellen dat dat ergerlijk genoeg is om een brief over te schrijven.
OMG die laatste reactie... waar gaat dit overquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:56 schreef Roi het volgende:
[[url=http://img17.echo.cx/img17/9119/geenslimmereclame7nt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die reactie van Fons Schoenmakers, goddamn!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
OMG die laatste reactie... waar gaat dit over
Whaha, geweldige reactie eropquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
OMG die laatste reactie... waar gaat dit over
Wat een discussie he! En dat allemaal vanwege een vader-hamster die een kind-hamster slaat.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 19:43 schreef brighton het volgende:
[..]
Whaha, geweldige reactie erop
[afbeelding]
God = Allahquote:Mevrouw De Vries uit Almere:
"De RVU voelt zich geroepen om ons te overtuigen dat God niet bestaat. Ik verheug me nu al op de vervolgserie: Allah Bestaat Niet. Of zou de RVU dan minder heldhaftig zijn? Ik denk het wel."
Ze heeft an sich wel een puntquote:
Ik vind het eerlijk gezegd al knap dat je weet dat het iets als vitamientje is. Maar inderdaad, een schande!quote:Rene Smit, Amsterdam:
"Dinsdagavond zat er een grove fout in That's The Question, eentje waardoor de andere kandidaat ernstig benadeeld werd. De vraag was: Wat is de naam van het autootje van Suske en Wiske? Het antwoord was: vitamitje.
Ik heb de herhaling erop na gekeken, maar de kandidaat antwoordde toch echt 'vitamientje'. Doordat dit antwoord door de presentator werd goedgekeurd, verloor haar tegenstandster! Ik hoop dat de EO de verliezer nog een kans geeft."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |