Daar gaan onze rechtse users.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:32 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik hoorde het gerucht dat hij ook als inval-mod gaat meedraaien op POL...
Laat maar komen, ik lust 'm rauw.quote:
Sibekick vanaf dan hequote:Op donderdag 14 april 2005 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sizzler en SCH als tegenpolen. Sidekick, tja, sidekick dus.
Ik hoorde ook dat jij de eerste bent die er onder zijn regime afvliegt...quote:Op donderdag 14 april 2005 23:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is die ontslagen dan of komt hij er nu voor uit dat die al jaren werkeloos thuiszit?![]()
![]()
![]()
![]()
Deal!quote:
Net als jij zal die weer zwart worden. Hij zal huilend smeken om vergiffenis en hoogstpersoonlijk van Koos Voosch een nekSCHot ontvangen.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:36 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik hoorde ook dat jij de eerste bent die er onder zijn regime afvliegt...![]()
Misschien moesten we zelf eens zijn mening peilen?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Net als jij zal die weer zwart worden. Hij zal huilend smeken om vergiffenis en hoogstpersoonlijk van Koos Voosch een nekSCHot ontvangen.
![]()
Dat doen we toch al? Hij bibbert nu al.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:39 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Misschien moesten we zelf eens zijn mening peilen?![]()
Hmm, dat vergat ik telkens.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:38 schreef Kozzmic het volgende:
Ik vroeg me trouwens af waarom er nog geen centraal topic is over de aanstaande Britse verkiezingen. Ik had nog wat reclame willen maken voor POL op de FP...
Britse kids willen Rooney als premier
Je bent lekker niet blauw! Nananananananaaaaaa naaa!quote:
Die eerste zeker wel, maar ik ga zo naar bed. En dan heb ik morgenavond pas weer tijd, dan is dat inmiddels oud nieuws.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Misschien is hier nog wat FP materiaal?
Bonje bij Europa Transparant
Politieke jongerenorganisaties op winst
We willen je net een nekSCHot gaan geven.quote:
De pen is machtiger dan het zwaard hequote:
Mag ik even mijn biertje opdrinken?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
We willen je net een nekSCHot gaan geven.![]()
Dan zou er dus een coalitie moeten komen.. hoe liggen daarvoor de kaarten?quote:In de echte peilingen neemt de voorsprong van Tony Blairs Labour Party toe. In een onderzoek van The Guardian staat de partij van Blair op 39 procent, tegenover 33 procent voor de Conservatieven. De Liberal Democrats zouden met ongeveer 21 procent van de stemmen de derde partij blijven. De Britse verkiezingen vinden plaats op donderdag 5 mei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |