tja wij zijn daar inmiddels aan gewend... 't geeft wel wat extra's aan de rolquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:22 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat accent van Yvonne belachelijk klinken
ja iddquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:22 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat accent van Yvonne belachelijk klinken
we hadden al geconstateerd dat prive-Iris minder erg is dan AZB-Iris....quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:25 schreef Svensational het volgende:
En ik vind Iris ook helemaal niet zo slecht meer
Ene BdBquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:34 schreef sonjao14 het volgende:
Wie is dennis overeem?
Niks mis met Joost hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
we hadden al geconstateerd dat prive-Iris minder erg is dan AZB-Iris....
al komt dit mede door haar "fijne" collegae: Sanne, Ilyas, Marjolein, Hugo, Joost....
die zijn zo verschrikkelijke [slecht] dat zelfs Tara & Tonnie verdraaglijk zijn geworden!
Do not say the name, for he must be forgotten [asap]quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:37 schreef Svensational het volgende:
Ene BdB
kan wel merken dat jij 'n half jaar gemist hebt.....quote:
Ilyas is 't meest nietszeggende karakter dat daar rondloopt...quote:Ilyas stoor ik me ook niet aan. Wel aan Sanne, wat is die ongelovelijk slecht
nee hoor, MirSus was/waren stiekem fan van 'm....quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:42 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij is dat de enige keer dat heel FOK! ONM het met elkaar eens was
ja, dat oordeel is idd unaniem...quote:Oh, en Sanne dan
quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hoor, MirSus was/waren stiekem fan van 'm....
[..]
ja, dat oordeel is idd unaniem...
Yvonne wil wel eens vergeten dat ze een accent heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:24 schreef babette21 het volgende:
tja wij zijn daar inmiddels aan gewend... 't geeft wel wat extra's aan de rol
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Yvonne wil wel eens vergeten dat ze een accent heeft.
Sodemieter op met die uitgedroogde pruim!quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Sorry dit moet even:
JOYCIE IS TERUG!!!!!!!
Het is anders wel één van de weinigen die nog kan acteren!!!!!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sodemieter op met die uitgedroogde pruim!
Ze is irritant, uitgemolken en daardoor zwaar overbodig!quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:05 schreef soapie het volgende:
Het is anders wel één van de weinigen die nog kan acteren!!!!!!
Dat zijn er wel meer!!!!!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze is irritant, uitgemolken en daardoor zwaar overbodig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |