Nee.quote:Op zondag 17 april 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
Is er eigenlijk al iemand dood van de eerste cast? irl dan?
Correct me if i'm wrong... maar aan het begin van dit seizoen heeft Yorin toch besloten om het contract met 2 jaar te verlengen, mits er veranderingen werden doorgevoerd?!quote:Het contract dat twee jaar geleden werd gesloten loopt ten einde, de onderhandelingen over een nieuwe verbintenis moeten nog beginnen.
Klopt, maar er staat een clausule in het contract: als de kijkcijfers tegenvallen mag het contract worden ontbonden.quote:Op maandag 18 april 2005 01:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Correct me if i'm wrong... maar aan het begin van dit seizoen heeft Yorin toch besloten om het contract met 2 jaar te verlengen, mits er veranderingen werden doorgevoerd?!
BTW: Er gaan ook geruchten dat de geruchten niet kloppen... maar dat lees je niet in de Telegraaf.![]()
Het is lastig om de volgende ex-castleden terug te laten komen aangezien ze een beetje dood zijn:quote:Op zondag 17 april 2005 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er gaan zelfs geruchten dat er voor de allerlaatste speciale aflevering de allereerste cast nogeens bijeenkomt.
geen leuke grap Iwan... géén leuke grap....quote:Op maandag 18 april 2005 03:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Er wordt zelfs al gefluisterd dat de rol van Bento nieuw leven wordt ingeblazen om de voetbaldoelgroep aan te spreken. Voetbal is immers een van de speerpunten van de nieuwe zender.
understatement...quote:Op maandag 18 april 2005 12:38 schreef haagse_elfje het volgende:
in ONM was hij ook irritant
zij heeft 't anders wél gepresteerd om in de leader van LZML te komen!!!quote:daarbij komt, hij is toch dood gegaan want toen kwam dat ongelofelijke beschamende optreden van zijn moeder....
Amen!quote:Beste Chantal,
Deze geruchten zijn gelukkig niet waar! De zender (in dit geval Yorin) bepaald voor elk nieuw seizoen of voor meerdere seizoenen of ze weer een nieuw contract aangaan met een productie (in dit geval ONM), dus je bent als productie van een soap altijd afhankelijk van de zender. Nu zit er weer een nieuw seizoen ONM aan te komen en waarschijnlijk zijn deze geruchten daardoor ontstaan. Dus blijf kijken naar ONM! We zullen in ieder geval ons best doen om de serie nog leuker te maken.
Met vriendelijke groet,
Redactie ONM
BRON: Yorin
ONM is niet de enige die rigoureuze veranderingen heeft doorgevoerd.quote:
Ze moeten wel de juiste mensen daar voor inschakelen.quote:de serie nóg leuker maken he.... klinkt als 'n onmogelijke opgave!!
zit zo'n sexchange eigenlijk in 't ziekenfonds?!quote:Op maandag 18 april 2005 14:15 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM is niet de enige die rigoureuze veranderingen heeft doorgevoerd.
nah... geef ons 'n jaar en de kijkcijfers zullen ver4voudigd zijn!!!!quote:Ze moeten wel de juiste mensen daar voor inschakelen.![]()
Geen flauw idee...quote:Op maandag 18 april 2005 14:35 schreef babette21 het volgende:
zit zo'n sexchange eigenlijk in 't ziekenfonds?!
Dat bedoel ik maar.quote:nah... geef ons 'n jaar en de kijkcijfers zullen ver4voudigd zijn!!!!![]()
haha hij's leukquote:Op maandag 18 april 2005 15:44 schreef Orginial het volgende:
Ik had eerst gemaild of la Claire doodging, en volgens hun was dat niet.
den haag cs is kennelijk 'n goeie spotplaats: ik botste er een keer tegen Mimi Ferrer opquote:Op maandag 18 april 2005 16:10 schreef haagse_elfje het volgende:
ik zag net Katharina Justic op den haag centraal en wat een klein mormel is dat zeg
Ze is nog kleiner dan mij ik ben heel dwergen-maat met mijn 1.61....Een klein propje is het
Geen idee, maar Kim heeft wel iets met mobieltjes, hoe groter hoe beter.quote:Op maandag 18 april 2005 16:41 schreef Svensational het volgende:
Hee, ik zie net een reclame van HI met iemand die heel erg op Kim lijkt. Is dat haar of niet?
Kim Pieters of Kim van Carlo?!?quote:Op maandag 18 april 2005 16:41 schreef Svensational het volgende:
Hee, ik zie net een reclame van HI met iemand die heel erg op Kim lijkt. Is dat haar of niet?
Dat had ik nou ook... en het bewijst maar weer eens dat een korte break voor een karakter wonderen doet.quote:Op maandag 18 april 2005 19:59 schreef MirSus het volgende:
Toch wel blij dat Joyce weer terug is hoor,
tenminste iemand die verstand heeft van acteren!
Goh, ik dacht dat ik naar ONM zat te kijken... is het toch die Vlaamse ziekenhuisserie.quote:NIELS RICHTER: "Dit is Spoed."
quote:Op maandag 18 april 2005 20:30 schreef MirSus het volgende:
Voor de liefhebbers:
Dennis Overeem morgen in Tros Triviant op Nederland 1
Hèquote:
Toch maar voor de zekerheid de dvd-recorder instellen, want anders ga ik dit hoogtepunt op de dinsdagavond missen.quote:Op maandag 18 april 2005 20:30 schreef MirSus het volgende:
Voor de liefhebbers:
Dennis Overeem morgen in Tros Triviant op Nederland 1
Begin jij ook al?!quote:Op maandag 18 april 2005 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Toch maar voor de zekerheid de dvd-recorder instellen, want anders ga ik dit hoogtepunt op de dinsdagavond missen.
quote:Op maandag 18 april 2005 20:58 schreef MirSus het volgende:
En:
Zo hoor je deze week in Claudia D'r Op de terugkeer van de jaren 80 tv radiosoap Kanaal 13.
Misschien komt Pim Vosmaer ff langs?!![]()
![]()
Lijkt me leuk ja!quote:Op maandag 18 april 2005 21:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]Ik ben toch benieuwd naar het grote geheim: of er iets was tussen Pim en Door.
Kunnen ze die 23 afleveringen nou niet in een mooie dvd box uitbrengen?! Of herhalen desnoods.
Is Juan gay?quote:Op maandag 18 april 2005 12:19 schreef Svensational het volgende:
Niks mis met Bento toch? Toen ie in ONM zat vond ik hem niet irritant ofzo. Toen ik 'm in Patty's Posse had gezien vond ik het een irritante flikker
Wie?quote:Op maandag 18 april 2005 16:10 schreef haagse_elfje het volgende:
Orgi denk je ook echt dat ze een verhaal-lijn aan jou gaan verklappen....
Ik zag net Katharina Justic op den haag centraal en wat een klein mormel is dat zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |