tja wij zijn daar inmiddels aan gewend... 't geeft wel wat extra's aan de rolquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:22 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat accent van Yvonne belachelijk klinken
ja iddquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:22 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat accent van Yvonne belachelijk klinken
we hadden al geconstateerd dat prive-Iris minder erg is dan AZB-Iris....quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:25 schreef Svensational het volgende:
En ik vind Iris ook helemaal niet zo slecht meer
Ene BdBquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:34 schreef sonjao14 het volgende:
Wie is dennis overeem?
Niks mis met Joost hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
we hadden al geconstateerd dat prive-Iris minder erg is dan AZB-Iris....
al komt dit mede door haar "fijne" collegae: Sanne, Ilyas, Marjolein, Hugo, Joost....
die zijn zo verschrikkelijke [slecht] dat zelfs Tara & Tonnie verdraaglijk zijn geworden!
Do not say the name, for he must be forgotten [asap]quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:37 schreef Svensational het volgende:
Ene BdB
kan wel merken dat jij 'n half jaar gemist hebt.....quote:
Ilyas is 't meest nietszeggende karakter dat daar rondloopt...quote:Ilyas stoor ik me ook niet aan. Wel aan Sanne, wat is die ongelovelijk slecht
nee hoor, MirSus was/waren stiekem fan van 'm....quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:42 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij is dat de enige keer dat heel FOK! ONM het met elkaar eens was
ja, dat oordeel is idd unaniem...quote:Oh, en Sanne dan
quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hoor, MirSus was/waren stiekem fan van 'm....
[..]
ja, dat oordeel is idd unaniem...
Yvonne wil wel eens vergeten dat ze een accent heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:24 schreef babette21 het volgende:
tja wij zijn daar inmiddels aan gewend... 't geeft wel wat extra's aan de rol
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Yvonne wil wel eens vergeten dat ze een accent heeft.
Sodemieter op met die uitgedroogde pruim!quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Sorry dit moet even:
JOYCIE IS TERUG!!!!!!!
Het is anders wel één van de weinigen die nog kan acteren!!!!!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sodemieter op met die uitgedroogde pruim!
Ze is irritant, uitgemolken en daardoor zwaar overbodig!quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:05 schreef soapie het volgende:
Het is anders wel één van de weinigen die nog kan acteren!!!!!!
Dat zijn er wel meer!!!!!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze is irritant, uitgemolken en daardoor zwaar overbodig!
Was dat nou witte rook?quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jezus! Laar Shirina nooit meer stoned worden!
quote:Jullie maken blijkbaar niet echt veel indruk op jullie patienten
Van kwaad tot (B)erger.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Renée met de twee claims:
1. Een miljoen voor Marie Jolijn
2. Een schadeclaim voor een dikke auto
En ze zal ook wel blij zijn met de nieuwe Paus!
quote:Onrust onder acteurs 'ONM'
door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - De acteurs van 'ONM' zijn in paniek. De spelers van de tweede soap van ons land hebben gisteren te horen gekregen dat de zender Yorin nog steeds niet weet of ze in het nieuwe seizoen met de soap doorgaat.
Eén van de toppers van de serie die, omdat alle acteurs zwijgplicht opgelegd hebben gekregen, niet met zijn naam in de krant wil: "We zijn allemaal op zoek naar ander werk. Het is een echte ramp. En dat terwijl de kijkcijfers en het marktaandeel zijn gestegen. Wat een vreselijke manier om de zomerstop in te gaan! Volgende week vrijdag lijkt de dag waarop wij definitief afscheid van elkaar moeten nemen."
Volgens de sterspeler geloven de acteurs onderhand niet meer in een goede afloop. "Achter de schermen is gewoon ook een soap uitgebroken. Mensen vrezen voor hun toekomst. Het is net zo'n drama als bij ieder ander bedrijf waar banen op de tocht staan. Sommigen kunnen van alle emoties nauwelijks meer spelen."
De gesprekken tussen de acteurs en Yorin zijn nog steeds gaande.
BRON: www.telegraaf.nl
Mannen op leeftijd hebben eerder last van prostaatproblemen... dus ik gok op Sander de Heer (Marnix).quote:Op woensdag 20 april 2005 12:04 schreef Svensational het volgende:
Het is dus een man die lekt. Wie zou het zijn?
Sander ziet zichzelf als een topper... dus je zou best eens gelijk kunnen hebben.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:44 schreef Svensational het volgende:
Ik gok op Sander Foppele (Daan)
He, Iwan je zou toch nog solliciteren ??!!quote:Op woensdag 20 april 2005 11:49 schreef Iwan1976 het volgende:
De Telegraaf gooit weer 'ns olie op het vuur:
[..]
Ik kan wel leuke verhaallijnen bedenken, maar als er geen geld is voor een behoorlijke cast...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:00 schreef MirSus het volgende:
He, Iwan je zou toch nog solliciteren ??!!
Zo komt het natuurlijk nooit goed met ONM
Wat is er mis met Renée?!quote:Op woensdag 20 april 2005 16:12 schreef Orginial het volgende:
Heb het gister weer gezien, ik heb me kapot gelachen. Weten hun niet wat acteren is? Marjolein, Renee, Shirina, Tara, Tonnie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |