abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26393749
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:27 schreef Wup het volgende:

[..]

goed plan, dat van de Mol
misschien wordt er dan weer iets behoorlijk geleverd
want voor nu kan ik niet meer dan bedenken: eigen schuld,
de bagger die ze nu maken daar gaat niks aan gemist worden,
het is vooral de nostalgie......
zucht .....
en de topics hier......
diepe zucht
Maar Wuppie, ik ben er weer nu
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_26393762
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:28 schreef Svensational het volgende:
Maar Wuppie, ik ben er weer nu
mja helaas te laat voor Wup
pi_26393769
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:27 schreef Wup het volgende:

goed plan, dat van de Mol
misschien wordt er dan weer iets behoorlijk geleverd
want voor nu kan ik niet meer dan bedenken: eigen schuld,
de bagger die ze nu maken daar gaat niks aan gemist worden,
het is vooral de nostalgie......
zucht .....
en de topics hier......
diepe zucht
Ach, we kutten hier nog wat retro-ONM-topics vol.... toch?
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_26393785
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach, we kutten hier nog wat retro-ONM-topics vol.... toch?
ow dan meld ik me onmiddellijk....
pi_26393884
Zelf zegt Yorin dat ONM doorgaat:
quote:
Woensdag 20 april - De Telegraaf kwam vanmorgen met het bericht dat de ONM-acteurs volkomen in paniek zouden zijn. ONM zou ermee stoppen enz. enz. Dit heeft weer tot gevolg gehad dat er onder de bezoekers van het forum van deze site grote onrust is uitgebarsten.
Mensen: geen paniek!

Het is waar dat de onderhandelingen over nog een seizoen ONM tussen producent Endemol en zender Yorin nog steeds gaande zijn. Dit is een jaarlijks terugkerende procedure die altijd veel tijd kost. Zoveel tijd dat er inmiddels geruchten in de pers zijn verschenen. En die geruchten worden nu door de verschillende media als waarheid van elkaar overgenomen.

Uitvoerend producent Patrick Dierdorp heeft er echter alle vertrouwen in dat ONM ook volgend jaar weer op Yorin te zien zal zijn. ‘De zeer spannende zomercliff van dit seizoen èn het spectaculaire vervolg hierop zijn in elk geval al opgenomen. En, zoals iedereen ook al in de Telegraaf heeft kunnen lezen, zal o.a. Alwien Tulner haar opwachting maken in ONM. Dat is dan wel weer waar. Vanaf eind augustus kun je haar zien in je favoriete soap!’
pi_26394474
Btw.: als de tv-gids klopt gaat SBS6 volgende week Wildschut & de Vries weer in de nacht herhalen.
pi_26395910
quote:
Op donderdag 21 april 2005 02:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: als de tv-gids klopt gaat SBS6 volgende week Wildschut & de Vries weer in de nacht herhalen.
Jij bent ook al met de herhalingen begonnen zie ik.
  donderdag 21 april 2005 @ 10:21:41 #258
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_26397705
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:28 schreef Wup het volgende:
mja helaas te laat voor Wup
en ik dan.....?!?

je hebt wel gelijk, onm sucks big time at the mo.... ik geef ze persoonlijk nog 1 kans: Ron Raven!
anders moeten we [als in "de onm-fokkers"] maar snel een nieuwe gezamenlijke hobby zoeken...
pi_26398438
Ron Raven verwacht ik niet veel van, eerlijk gezegd...
pi_26400696
Zou dit Daans grote geheim zijn?

BTW: In 1963 had je ook al een programma dat 'Onderweg Naar Morgen' heette.
pi_26402668
..

[ Bericht 100% gewijzigd door Orginial op 21-04-2005 13:54:02 ]
  donderdag 21 april 2005 @ 13:52:25 #262
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_26402693
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef Orginial het volgende:
Waarom gaan jullie geen GTST volgen, als nieuwe hobby nu ONM stopt?
waarom hou jij niet op met zeiken
don't give me that fucking bullshit
  donderdag 21 april 2005 @ 15:08:18 #263
98133 Joyce_en_Roxylovertje
Liefde is blind.Ik niet;)
pi_26404692
quote:
Op woensdag 20 april 2005 20:58 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

ik hoop dat Joyce will kick his ass
Ik ben het weer eens helemaal met je eens!
pi_26406179
ONM is weer eens actueel:
quote:
Creutzfeldt-Jakob vastgesteld bij Nederlander

AMSTERDAM - Bij een patiënt in het Mesos Medisch Centrum in Utrecht is donderdag de ziekte Variant Creutzfeldt-Jakob (vCJD) vastgesteld. vCJD is de menselijke vorm van de 'gekke koeien' ziekte (BSE). Het is voor het eerst in Nederland dat deze aandoening zich voordoet.

BRON: www.nu.nl
quote:
De ziekte is overdraagbaar door transplantatie van zenuwweefsel en door besmet instrumentarium in ziekenhuizen, voornamelijk bij neurochirurgische operaties.
Hopelijk heeft Niels z'n klemmen goed gedesinfecteerd.

Meer info...

[ Bericht 46% gewijzigd door Iwan1976 op 21-04-2005 16:09:06 ]
pi_26406496
Dta is helemaal niet de eerste keer dat het in NL gebeurt
pi_26406670
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:12 schreef Svensational het volgende:
Dat is helemaal niet de eerste keer dat het in NL gebeurt
Ik was ook in de veronderstelling dat de ziekte al eerder in Nederland was vastgesteld.
pi_26406793
In mijn naaste omgeving heeft iemand deze ziekte gehad. Ongeveer een jaar geleden is hij overleden.
  donderdag 21 april 2005 @ 16:39:46 #268
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_26407121
dat gekke-koeien verhaal was te voorspelbaar, ze hadden Chris niet moeten laten vragen of die man Engels vlees eet.... wij kijkers werden weer eens ernstig onderschat

Renée kan 't trouwens wel shaken, met dr. Knoeier aan haar bed...
de 6 plankjes kunnen wel vast besteld worden
pi_26407257
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:39 schreef babette21 het volgende:
Renée kan 't trouwens wel shaken, met dr. Knoeier aan haar bed...
de 6 plankjes kunnen wel vast besteld worden
Dat zal zo'n vaart niet lopen... Renée mag van Niels en Hugo een nieuwe bril uitzoeken bij Betje.
pi_26408959
Brief van Jeffreyvm15 aan TIEN:
quote:
Mail van de zender van John de Mol
Hallo mensen ik heb gister gemaild naar de nieuwe zender TIEN van John de Mol over dat ONM zou stoppen op Yorin en of hun het dan eventueel overnemen en dit kreeg ik terug:

Je begrijpt dat we daar helaas niks over kunnen zeggen. Blijf het nieuws volgen, en in augustus wordt alles duidelijk! Met vriendelijke groet, het programmateam

Ze ontkennen het dus niet, ik denk dat ONM dus wel blijft en naar TIEN gaat oftewel Talpa.

BRON: Yorin
pi_26409122
quote:
Op donderdag 21 april 2005 18:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Brief van Jeffreyvm15 aan TIEN:
wat was er mis met Talpa? veel stoerdere naam dan 'tien' toch?
anyway, flink de mollenbezem erdoor dan maar......
hij zal al die miskleunen er toch wel ongestraft uit kunnen schoppen lijkt me.....
pi_26410286
Je moet toch wel van God verlaten zijn om ONM te haten:

'Einde dreigt voor Onderweg naar Morgen'
pi_26410362
Vooruitblik:

Maandag 25 april 2005

Tonnie vindt dat hij Tonnie heet en niet Joost en dus ruzie en dus gaat Tonnie als John Travolta naar de bank voor een lening. Ultra-charmante Ron weet als geen ander dingen bij Tara gedaan te krijgen. Dat Shirina er om begrijpelijke reden even geen zin in heeft om Yvonnes shit op te knappen leidt tot een tragische ontwikkeling.

Dinsdag 26 april 2005

Eigenlijk moet Ilyas wachten op Marnix om een levensreddende handeling uit te voeren… Joost lacht om de hoogmoedige manier waarop Chris Julia in zijn bed probeert te krijgen, maar hij lacht niet meer als hij bezoek krijgt van de belastinginspecteur. Bettina probeert op een zwak moment van Joyce haar plannetjes door te drukken.

Woensdag 27 april 2005

Julia heeft Chris volkomen in de tang. Joyce moet naar het ziekenhuis voor een zwangerschapscontrole. Dan gaat er iets niet goed… Renee scoort verontrustend laag in een coma-test. Niels vindt dat zijn kind niet alleen maar opgevoed moet worden door de moeder en dus doet hij Marjolein een verrassend vaderlijk voorstel. Iris heeft goede hoop haar stiekeme relatie met Marnix toch voort kan blijven gaan.

Donderdag 28 april 2005

JP wordt uitgelachen omdat hij zijn geld aan Ron Raven toevertrouwd en Joost wordt net zo hard uitgelachen omdat hij zich voor een studie Rechten inschrijft. Marnix roept Iris op het matje. Hugo en Niels schrijven Renee een speciale bril en koptelefoon voor. Lizzy hoort dat Marnix Joyce heeft bedrogen. Als ze ook hoort met wie, zoekt ze meteen de confrontatie op.

Vrijdag 29 april 2005

Yvonne gaat door een diep dal. Shirina wil dit verborgen houden voor Bettina, maar dat is natuurlijk een onmogelijke opgave. Bettina denkt terecht dat Yvonne heeft ge-od’t. Haar conclusie: Yvonne is haar kind niet waard. Lizzy wil zo graag gaan samenwonen met Hugo, maar Joyce kan daar nou niet echt heel erg gelukkig mee zijn. Het gaat haar allemaal veel te snel.
pi_26410891
Iwan is boos op de ONM-haters?
pi_26411062

Op de site van ONM wordt ontkend dat de serie na dit seizoen gaat stoppen. Uitvoerend producent Patrick Dierdorp zegt er alle vertrouwen in te hebben dat de serie ook volgend jaar weer op Yorin te zien zal zijn.

‘De zeer spannende zomercliff van dit seizoen èn het spectaculaire vervolg hierop zijn in elk geval al opgenomen’, aldus Dierdorp. Hij zegt verder dat Alwien Tulner in het nieuwe seizoen haar opwachting maakt.

Tegenstrijdig
Dit staat haaks op berichten in de landelijke pers eerder deze week. Hieruit zou blijken dat Yorin geen vertrouwen meer heeft in de serie en dat hun sterren al op zoek zijn naar een nieuwe baan. Ook achter de schermen zou het een ware soap zijn. Veel onduidelijkheid dus. Wel is zeker dat er achter de schermen nog druk onderhandeld wordt.

Lot
Ondergaat ONM hetzelfde lot als Goudkust, of worden het toch nog Goede Tijden? Geef jouw mening over deze soap. Moet hij weg, of moet hij blijven?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')