Maar Wuppie, ik ben er weer nuquote:Op donderdag 21 april 2005 01:27 schreef Wup het volgende:
[..]
goed plan, dat van de Mol
misschien wordt er dan weer iets behoorlijk geleverd
want voor nu kan ik niet meer dan bedenken: eigen schuld,
de bagger die ze nu maken daar gaat niks aan gemist worden,
het is vooral de nostalgie......
zucht .....
en de topics hier......
diepe zucht
Ach, we kutten hier nog wat retro-ONM-topics vol.... toch?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:27 schreef Wup het volgende:
goed plan, dat van de Mol
misschien wordt er dan weer iets behoorlijk geleverd
want voor nu kan ik niet meer dan bedenken: eigen schuld,
de bagger die ze nu maken daar gaat niks aan gemist worden,
het is vooral de nostalgie......
zucht .....
en de topics hier......
diepe zucht
ow dan meld ik me onmiddellijk....quote:Op donderdag 21 april 2005 01:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach, we kutten hier nog wat retro-ONM-topics vol.... toch?
quote:Woensdag 20 april - De Telegraaf kwam vanmorgen met het bericht dat de ONM-acteurs volkomen in paniek zouden zijn. ONM zou ermee stoppen enz. enz. Dit heeft weer tot gevolg gehad dat er onder de bezoekers van het forum van deze site grote onrust is uitgebarsten.
Mensen: geen paniek!
Het is waar dat de onderhandelingen over nog een seizoen ONM tussen producent Endemol en zender Yorin nog steeds gaande zijn. Dit is een jaarlijks terugkerende procedure die altijd veel tijd kost. Zoveel tijd dat er inmiddels geruchten in de pers zijn verschenen. En die geruchten worden nu door de verschillende media als waarheid van elkaar overgenomen.
Uitvoerend producent Patrick Dierdorp heeft er echter alle vertrouwen in dat ONM ook volgend jaar weer op Yorin te zien zal zijn. ‘De zeer spannende zomercliff van dit seizoen èn het spectaculaire vervolg hierop zijn in elk geval al opgenomen. En, zoals iedereen ook al in de Telegraaf heeft kunnen lezen, zal o.a. Alwien Tulner haar opwachting maken in ONM. Dat is dan wel weer waar. Vanaf eind augustus kun je haar zien in je favoriete soap!’
Jij bent ook al met de herhalingen begonnen zie ik.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: als de tv-gids klopt gaat SBS6 volgende week Wildschut & de Vries weer in de nacht herhalen.
en ik dan.....?!?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:28 schreef Wup het volgende:
mja helaas te laat voor Wup
quote:Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef Orginial het volgende:
Waarom gaan jullie geen GTST volgen, als nieuwe hobby nu ONM stopt?
Ik ben het weer eens helemaal met je eens!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik hoop dat Joyce will kick his ass
quote:Creutzfeldt-Jakob vastgesteld bij Nederlander
AMSTERDAM - Bij een patiënt in het Mesos Medisch Centrum in Utrecht is donderdag de ziekte Variant Creutzfeldt-Jakob (vCJD) vastgesteld. vCJD is de menselijke vorm van de 'gekke koeien' ziekte (BSE). Het is voor het eerst in Nederland dat deze aandoening zich voordoet.
BRON: www.nu.nl
Hopelijk heeft Niels z'n klemmen goed gedesinfecteerd.quote:De ziekte is overdraagbaar door transplantatie van zenuwweefsel en door besmet instrumentarium in ziekenhuizen, voornamelijk bij neurochirurgische operaties.
Ik was ook in de veronderstelling dat de ziekte al eerder in Nederland was vastgesteld.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:12 schreef Svensational het volgende:
Dat is helemaal niet de eerste keer dat het in NL gebeurt
Dat zal zo'n vaart niet lopen... Renée mag van Niels en Hugo een nieuwe bril uitzoeken bij Betje.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:39 schreef babette21 het volgende:
Renée kan 't trouwens wel shaken, met dr. Knoeier aan haar bed...
de 6 plankjes kunnen wel vast besteld worden
quote:Mail van de zender van John de Mol
Hallo mensen ik heb gister gemaild naar de nieuwe zender TIEN van John de Mol over dat ONM zou stoppen op Yorin en of hun het dan eventueel overnemen en dit kreeg ik terug:
Je begrijpt dat we daar helaas niks over kunnen zeggen. Blijf het nieuws volgen, en in augustus wordt alles duidelijk! Met vriendelijke groet, het programmateam
Ze ontkennen het dus niet, ik denk dat ONM dus wel blijft en naar TIEN gaat oftewel Talpa.
BRON: Yorin
wat was er mis met Talpa? veel stoerdere naam dan 'tien' toch?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Brief van Jeffreyvm15 aan TIEN:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |