Bij de bejaarden?quote:Op woensdag 20 april 2005 20:07 schreef Novak het volgende:
Ik vond de aflevering van vandaag leuk! Annemieke Verdoorn was super, ik denk dat de kijkcijfers nu wel weer een beetje omhoog gaan![]()
Nou ik ben geen bejaarden, en ik hou toch wel wat meer van kwaliteit.quote:
Ze zij???quote:Op woensdag 20 april 2005 20:12 schreef Svensational het volgende:
Mijn moeder zij gister al dat die vent waarschijnlijk de gekke-koeien-ziekte hadEn ze maakte geen grapje
Tja, die wijven worden tegenwoordig steeds beter gebouwd.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
Dehm..de voorgevel van Nikkie is nog niet uitgegroeid volgens mij, blijft maar gaan.
Jouw zin loopt ook niet helemaal..quote:Op woensdag 20 april 2005 20:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze zij???
Ga terug naar de eerste klas! Mijn neefje van 6 jaar maakt niet fout al niet meer!
Ik had ook al zo'n vermoeden, maar aangezien ze dat in Goudkust ook al hebben gedaan... nou ja beter goed gerecycled dan slecht bedacht.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:12 schreef Svensational het volgende:
Mijn moeder zij gister al dat die vent waarschijnlijk de gekke-koeien-ziekte hadEn ze maakte geen grapje
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 20 april 2005 20:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze zij???
Ga terug naar de eerste klas! Mijn neefje van 6 jaar maakt niet fout al niet meer!
Je hebt 'm zelf al snel veranderd zie ik. In mijn quote zie je wel wat er fout was.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Oh? Herschrijf jij 'm ff of sta je dom te lullen?
Sophie Bergman toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 20:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik had ook al zo'n vermoeden, maar aangezien ze dat in Goudkust ook al hebben gedaan... nou ja beter goed gerecycled dan slecht bedacht.
Tja, ik ben Duitstalig opgevoed!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:18 schreef Svensational het volgende:
Spreek voor jezelfGoede formulering van zinnen leer je al op je 4e!
ik hoop dat Joyce will kick his assquote:Op woensdag 20 april 2005 20:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar goed: Dr. Nix valt morgen door de mand.
quote:Op woensdag 20 april 2005 20:38 schreef Wup het volgende:
nu op Ned 3.
Karina Smulders in 'Allerzielen'
excuses als het al eerder gemeld was
Bert Zoomers had een speciale variant van de ziekte van Creutzveldt-Jacob, een ziekte die veroorzaakt wordt door het eten van vlees van met BSE besmette koeien, en die in de volksmond ook wel 'gekke koeienziekte' wordt genoemd.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:23 schreef Svensational het volgende:
Sophie Bergman toch?
wor DTquote:Op donderdag 21 april 2005 00:43 schreef Duiveltja het volgende:
Het lijkt erop dat de stekker eruit getrokken word.
goed plan, dat van de Molquote:Op donderdag 21 april 2005 01:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Eerst wordt het verhaal naar de kloten geholpen en dan trekt men de stekker uit. Of gaat Johnnie er mee aan de haal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |