quote:Op donderdag 14 april 2005 19:14 schreef PatrickM het volgende:
M'n SV gaat alweer z'n tweede nacht in, zo naakt zonder hoes
Kut-regen
Ach, ze zal 't wel overlevenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Je mag ze wel hier in de woonkamer stallen hoor.![]()
Eigenlijk doe je alles met je hersenen he, zelfs wanneer ik dit typ. Ik moet toch mn vingers aansturen en mn gedachtenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat een antwoord .. ik vraag alleen wat jij dan met je hersens gedaan hebt.
![]()
toen jij dit postte gebruikte je ze iig nietquote:Op donderdag 14 april 2005 20:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Eigenlijk doe je alles met je hersenen he, zelfs wanneer ik dit typ. Ik moet toch mn vingers aansturen en mn gedachtenTegelijk dat ik dat doe haal ik adem, knipper ik met mn ogen of misschien beweeg ik mn voet wel. Dan ga ik naar beneden om drink te halen, eerst stuurt mn lichaam een signaal naar mn hersenen dat ik trek in drinken heb, dan sta ik op waarbij ik heel veel spieren nodig heb en dan schenk ik het in wat een hele fijne motoriek vereist.
Dus ja, ''wat'' ik met mn hersenen doet is geen vraag eigenlijk
Het is maar waar je je energie in wilt stoppenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
toen jij dit postte gebruikte je ze iig niet![]()
Jij moet gewoon beter je arie afvegen de volgende keerquote:Op donderdag 14 april 2005 21:24 schreef Makster het volgende:
Hee reetsmeerder had jij eers niet stront aan je snikkel zitten?
Nou ja een aap kan ook een hoop dus.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus ja, ''wat'' ik met mn hersenen doet is geen vraag eigenlijk
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:53 schreef Romius het volgende:
Zitten jullie hier nou ook al de boel te verzieken?
Ik mis Riet alleen nog
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
Eindelijk weer een een productief avondje gehad.![]()
Net eindelijk een brief voor een lidmaatschap op een niet te nader noemen tijdschrift gepost die al weken weg moest, en daarna alle " kranten" en " folders" van de afgelopen maand doorgebladerd en toen besloten om even een uurtje in de tuin liggens sjorren, damn ligt weer net zo vol zaad zoals vorig jaar voor de grote schoonmaak.![]()
![]()
Moet ik soms al mijn afgewerkte lichaamsvocht in de grond gaan stoppen ofzo?![]()
Heb nog een litertje of 15~20 staan..
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij moet gewoon beter je arie afvegen de volgende keer![]()
Een ander zit met de troep
Leg eens uitquote:Op donderdag 14 april 2005 22:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd! Stond laatst nog een stukje in de krant dat bedrijven meer de hierachie van de apen moeten gaan bestuderen
Afzagen bedoel jequote:
Geen ideee, zag dat Motorcross Aad in Bleiswijk SuperMotard spatborden had liggen, maar geen groene.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:21 schreef Makster het volgende:
Probeer hier een zinnige webshop te vinden die KLX spul verkoopt, wil een kleiner voor spatbord hebben voor de KLX kan het alleen nergens vinden.
Naja in duitsland partikulier maar ja wil gewoon ned webshop![]()
Help me agian please.....
Heb je weer met de CR in de tuin lopen gassen?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
Eindelijk weer eena een productief avondje gehad.![]()
Weer even een uurtje in de tuin gewerkt, damn ligt weer net zo vol onkruid zoals vorig jaar voor de grote schoonmaak.![]()
![]()
Moet ik soms al mijn afgewerkte olie in de grond gaan stoppen ofzo?![]()
Heb nog een litertje of 15~20 staan..
Net eindelijk een brief gepost die al weken weg moest, en daarna alle kranten en folders van de afgelopen maand doorgebladerd en opgeruimd.![]()
Ja, ik ben lui
en het is weer eindelijk een beetje aan kant.
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |