quote:Op donderdag 14 april 2005 19:14 schreef PatrickM het volgende:
M'n SV gaat alweer z'n tweede nacht in, zo naakt zonder hoes
Kut-regen
Ach, ze zal 't wel overlevenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Je mag ze wel hier in de woonkamer stallen hoor.![]()
Eigenlijk doe je alles met je hersenen he, zelfs wanneer ik dit typ. Ik moet toch mn vingers aansturen en mn gedachtenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat een antwoord .. ik vraag alleen wat jij dan met je hersens gedaan hebt.
![]()
toen jij dit postte gebruikte je ze iig nietquote:Op donderdag 14 april 2005 20:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Eigenlijk doe je alles met je hersenen he, zelfs wanneer ik dit typ. Ik moet toch mn vingers aansturen en mn gedachtenTegelijk dat ik dat doe haal ik adem, knipper ik met mn ogen of misschien beweeg ik mn voet wel. Dan ga ik naar beneden om drink te halen, eerst stuurt mn lichaam een signaal naar mn hersenen dat ik trek in drinken heb, dan sta ik op waarbij ik heel veel spieren nodig heb en dan schenk ik het in wat een hele fijne motoriek vereist.
Dus ja, ''wat'' ik met mn hersenen doet is geen vraag eigenlijk
Het is maar waar je je energie in wilt stoppenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
toen jij dit postte gebruikte je ze iig niet![]()
Jij moet gewoon beter je arie afvegen de volgende keerquote:Op donderdag 14 april 2005 21:24 schreef Makster het volgende:
Hee reetsmeerder had jij eers niet stront aan je snikkel zitten?
Nou ja een aap kan ook een hoop dus.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus ja, ''wat'' ik met mn hersenen doet is geen vraag eigenlijk
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:53 schreef Romius het volgende:
Zitten jullie hier nou ook al de boel te verzieken?
Ik mis Riet alleen nog
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
Eindelijk weer een een productief avondje gehad.![]()
Net eindelijk een brief voor een lidmaatschap op een niet te nader noemen tijdschrift gepost die al weken weg moest, en daarna alle " kranten" en " folders" van de afgelopen maand doorgebladerd en toen besloten om even een uurtje in de tuin liggens sjorren, damn ligt weer net zo vol zaad zoals vorig jaar voor de grote schoonmaak.![]()
![]()
Moet ik soms al mijn afgewerkte lichaamsvocht in de grond gaan stoppen ofzo?![]()
Heb nog een litertje of 15~20 staan..
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij moet gewoon beter je arie afvegen de volgende keer![]()
Een ander zit met de troep
Leg eens uitquote:Op donderdag 14 april 2005 22:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd! Stond laatst nog een stukje in de krant dat bedrijven meer de hierachie van de apen moeten gaan bestuderen
Afzagen bedoel jequote:
Geen ideee, zag dat Motorcross Aad in Bleiswijk SuperMotard spatborden had liggen, maar geen groene.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:21 schreef Makster het volgende:
Probeer hier een zinnige webshop te vinden die KLX spul verkoopt, wil een kleiner voor spatbord hebben voor de KLX kan het alleen nergens vinden.
Naja in duitsland partikulier maar ja wil gewoon ned webshop![]()
Help me agian please.....
Heb je weer met de CR in de tuin lopen gassen?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
Eindelijk weer eena een productief avondje gehad.![]()
Weer even een uurtje in de tuin gewerkt, damn ligt weer net zo vol onkruid zoals vorig jaar voor de grote schoonmaak.![]()
![]()
Moet ik soms al mijn afgewerkte olie in de grond gaan stoppen ofzo?![]()
Heb nog een litertje of 15~20 staan..
Net eindelijk een brief gepost die al weken weg moest, en daarna alle kranten en folders van de afgelopen maand doorgebladerd en opgeruimd.![]()
Ja, ik ben lui
en het is weer eindelijk een beetje aan kant.
![]()
quote:
Ik hoop dat ik die vrijdag/zaterdag eindelijk eens kan ophalen na 2 weken.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:30 schreef Romius het volgende:
Heb je weer met de CR in de tuin lopen gassen?
aha, ik heb een hoop gemist zo te lezenquote:Op donderdag 14 april 2005 22:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik die vrijdag/zaterdag eindelijk eens kan ophalen na 2 weken.![]()
![]()
Zal nu wel helemaal een wheeliemonster zijn met een nieuwe koppeling, zuiger, geslepen cylinderwand.
Wordt wel even euro's aftikken daar voordat ik hem mee krijg.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik die vrijdag/zaterdag eindelijk eens kan ophalen na 2 weken.![]()
![]()
Zal nu wel helemaal een wheeliemonster zijn met een nieuwe koppeling, zuiger, geslepen cylinderwand.
Wordt wel even euro's aftikken daar voordat ik hem mee krijg.![]()
![]()
10 minuten geleden al gelooid en gezien, maar thanks anyway. Staat uiteraard geen KLX650 tussenquote:Op donderdag 14 april 2005 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
Hier een overzichtje van alle Acerbis produkten Mark.
Ik zie bij de Kawasjaak afdeling ook helemaal niets voor je.
Maar wie weet zie jij wel dingen die je kan gebruiken.
Maar die op planetklx.de is inderdaad helemaal perfect!quote:Op donderdag 14 april 2005 22:43 schreef Makster het volgende:
Mot een groene hebben hee.....
Maar anders laat ik bij Chipcoat waar een maat van me werkt wel de juiste kleur mengen en spuit ik hem bij de buurman va de garage die een prof spuitkamer heeft
Tja je moet wat om te pronken
Ik ben aan het sleutelen gegaan nadat de koppeling niet meer vrijkwam, en het ding bij stoplichten niet meer stil wilde staan.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:35 schreef Romius het volgende:
aha, ik heb een hoop gemist zo te lezen
tis ook te druk de laatste tijd, ik moet weer ff wat meer gaan fokken gewoon![]()
Laat die serverstoringen maar zitten
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar die op planetklx.de is inderdaad helemaal perfect!![]()
[afbeelding]
Maar ik neem aan dat ze bellen als er hoge kosten aan zitten? Of heb je je telefoon uitgezet?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben aan het sleutelen gegaan nadat de koppeling niet meer vrijkwam, en het ding bij stoplichten niet meer stil wilde staan.
Maar voor de koppelingsstif moest ik iets te diep graven, dus heb hem maar weggebracht.
Als ik de volgende keer alleen de koppeling hoef te doen dan weet ik precies hoe het moet, want die hem ik wel helemaal uit elkaar gehad en weer in elkaar gezet, dat stelt echt helemaal niets voor.
Uit voorzorg maar gelijk de zuiger laten vervangen, alleen nu duurt het ineens iets meer dan een week langer, de afspraak was maar 3-4 dagen kwijt..
Volgens mij houdt Aad hem nog een dag langer aan met beloven uit voorzorgquote:Op donderdag 14 april 2005 22:52 schreef Makster het volgende:
Toch maar is mailen en wanneer krijg je je CR nou terug?
Beterquote:Op donderdag 14 april 2005 22:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Aad hem nog een dag langer aan met beloven uit voorzorgmaar volgens hem kwam vrijdag(ik denk dus donderdag
) de zuiger pas binnen (als het goed was) en dan is hij einde van de dag klaar.
![]()
De cylinder hebben ze ook pas donderdag weggebracht om te laten slijpen, maar die was zeker op tijd klaar/terug.
Zuigerkit is 149 euro, arbeid ongeveer 80 euro.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:53 schreef Romius het volgende:
Maar ik neem aan dat ze bellen als er hoge kosten aan zitten? Of heb je je telefoon uitgezet?
Hoe heb je die gevonden dan?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:58 schreef Makster het volgende:
En DAMN wat een info op die klx site, had de site al een tijdje gevonden maar lees het nu pas echt BERGEN met info man![]()
Geen idee eigenlijk van de week zat ik er in ene keer op, maar goeie site man. Die duitsers snappen het heel soms nog wel isquote:Op donderdag 14 april 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe heb je die gevonden dan?![]()
Zal je hier niet zo snel lukken denk ik dus.![]()
Maar misschien kan je je eigen KLX subforum starten.![]()
Ik heb een simpel Acerbis Enduro spiegeltje besteld. Dat is net wat klassieker op mijn oude Honda.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:05 schreef Makster het volgende:
Wel kut dat een linker spiegel verplicht isMischien maar zo een kleintie kopen die je aan het eind van je stuur kan zetten. Gaat nergens over maar dan zit ie er tenmiste wel op
![]()
Zag het al ja en het poser topic in endure / cross en SM op MFquote:Op donderdag 14 april 2005 23:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb een simpel Acerbis Enduro spiegeltje besteld. Dat is net wat klassieker op mijn oude Honda.
Jij kan wat flitsenders toepassen, Louis heeft 14 pagina's over spiegels zag ik.
Bijvoorbeeld deze in het zwart of carbon. Idd lekker klein denk ik.
(en zo goed als waardeloos praktisch gezien)
[afbeelding]
Dat dacht mijn schoonzusje ook toen ze 6 spaaks lichtmetaal onder die excelquote:Op donderdag 14 april 2005 16:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
velgen maken de auto![]()
missch in de toekomst andere vering en voor de rest blijft ie zoals ie is
Kan ik vrij makkelijk antwoord op geven, er ligt een ondernemingsplan klaar, we hebben in een andere discipline meer klanten dan koel- en leveringscapaciteit, ik sta nog "on hold" voor een toelatingsexamen voor eventueele terugkeer naar school en ik ga maandag bij een remmenboer op gesprek voor wat extra zekerheid.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:01 schreef Patrick281 het volgende:
Weet ik veel wat Lars allemaal uitgevoerd heeft.![]()
Ja, spiegels zuigen op een SM.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:20 schreef Makster het volgende:
Zag het al ja en het poser topic in endure / cross en SM op MF
Maar spiegels zuigen op een SM.
Ik wil stiekum ook die 6 zuigerremtang van die maat van me die op zijn CR500 zit, hij gaat die eraf halen en ik voel me aanbevolen![]()
Dat is echt een ZIEKE remtang...
[afbeelding]
Mja jij post overal op Fok!quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:02 schreef hollander172 het volgende:
Als ik hier ineens niet meer zoveel post heb ik dus zat andere dingen te doen.![]()
Valt mee toch? Enkele postjes in online gokken topic, soms een verdwaald postje in SEX en verder niet volgens mij.quote:
Ja en nee, de leveringsproblemen die we nu hebben zijn niet echt gunstig. (komen gewoon 50kg te kortquote:Maar je bent verder ook lekker bezig zo te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |