dat is toch handellen? je probeert vanalles om de prijs naar beneden te krijgen. hoe vaak zie ik de volgende tekst niet ergens staan in een advertentie "ergens anders goedkoper? wij betalen u het verschil terug!"quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
waar ik me altijd groen en geel aan erger, geen idee of t al gezegd is, is dat, als je iets aanbiedt, mensen er regelmatig als de kippen bij zijn om te roepen :maar daar kost dit nieuw [iets duurder] [of zelfs goedkoper!]
je vraagt toch niet om een taxatie, maar wilt iets verkopen d.m.v. onderhandelen hier, of zie ik dat verkeerd
watquote:Op zondag 17 april 2005 20:29 schreef ElisaB het volgende:
Zoals daar zijn bijvoorbeeld...?
quote:(ter info: ik kan niet altijd helemaal goed beoordelen of een vraag serieus is en alleen is om te zeiken; ik ben namelijk bij lange na niet op de hoogte van de ins & outs van de zaken die hier worden aangeboden of gevraagd. Als ik het idee heb dat er ge-OHt wordt in een topic, dan sla ik aan het editten of deleten; twijfelgevallen blijven langer staan)
Ben benieuwdquote:Op zondag 17 april 2005 20:36 schreef Het_Biertje het volgende:
wato, je wilt een voorbeeld
![]()
zoek ik ff op. ben ff kwijt welk topic dat was
I know. Ik wilde je alleen vast even deze kant van het verhaal uitleggen. Dat ik er wel degelijk op let, maar dat het voor mij niet in alle gevallen even duidelijk is. That's all; verder nixquote:ik wijs ook niemand aan![]()
dat is best wel eens chijtstreek ja, n.a.v. die reactie is de geboden prijs omlaag gegaan.quote:Op zondag 17 april 2005 20:03 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat is toch handellen? je probeert vanalles om de prijs naar beneden te krijgen. hoe vaak zie ik de volgende tekst niet ergens staan in een advertentie "ergens anders goedkoper? wij betalen u het verschil terug!"
edit; nav dit [TK] mp3 speler 128 mb ?
daar kan ik me iets bij voorstellen jah.dat zul je mij ook nooit zien doen tenzij ik geintreseerd ben in het product. Wat Swoosh daar flikt is gewoon een kutstreek.
Hi A, jij hierquote:Op zondag 17 april 2005 20:54 schreef Adelante het volgende:
ah kijk, goed topic, beetje gemist dat wel![]()
volledig eens met de inhoud en wat mij betreft mag het worden geadd aan defaq!
alleen dan nog wel een leuke sanctie bedenken voor topickapen(bijv. week lang geen topics mogen openen in v&a)
Vind ik ook. Maar ik vind ook dat je moet voorkomen dat 'men' niet geinformeerd is. Dus daarom deze vooraankondiging. Dan kan niemand meer met droge ogen zeggen dat ie het niet wistquote:Op zondag 17 april 2005 20:59 schreef Adelante het volgende:
wheheh idd!
maar het gedrag van topickapen is écht irritant voor de verkopende partij en ik delete/edit die rotzooi dan ook altijd meteen met de opmerking "open maar een eigen topic". maar goed, dan is het kwaad vaak al geschied, dus eigenlijk meot de kaper dan gewoon een week wachten voor hij zijn ding mag aanbieden!
Ik bied 2 etentjes!quote:Op donderdag 14 april 2005 15:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kaap jij dit topic, betaal de boete, ik en ElisaB gaan zaterdagavond uit![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 09:37 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik bied 2 etentjes!
(volgens mij heb ik hierbij dit topic gekaapt!)
Hier ben je helemaal duidelijk overgekomen!quote:Op donderdag 14 april 2005 15:32 schreef ElisaB het volgende:
stel dat jij een topic opent [GEZ] Kruiwagen
ik reageer in jouw topic: ik heb een kruiwagen en hij kost ¤ 25
en nog voor jij hebt kunnen reageren, zegt Adelante: die wil ik wel; ik mail je
(zo is Adelante wel namelijk, want die is dol op kruiwagens)
Snap je wat ik bedoel?
Heel fijnquote:Op maandag 18 april 2005 10:49 schreef iamredleader het volgende:
volgende keer als ik pannekoeken maak zal ik het van tevoren aankondigen
![]()
Vet heftig hè. De mijne heeft een snelle uitlaatquote:Op maandag 18 april 2005 12:01 schreef thaduck het volgende:
Maar ff terugkomend op die kruiwagen, ik bied ¤ 30 euro. Kruiwagens zijn namelijk de bomb!
Zo een met vlammen uit de pijp??quote:Op maandag 18 april 2005 12:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vet heftig hè. De mijne heeft een snelle uitlaat![]()
En kabelradioquote:Op maandag 18 april 2005 12:28 schreef thaduck het volgende:
Zo een met vlammen uit de pijp??![]()
Maar wat wel belangrijk is, hij moet wel minimaal 19" velgen hebben en een digitenne aansluiting!![]()
Ik verhoog mijn bod naar ¤ 35 euro voor deze turbo wagon! En als je jezelf er met een strikje bij inpakt ben ik zelfs bereid om ¤ 36,78 te betalen!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 10:38 schreef leolinedance het volgende:
wat een pauperbak met die rode grill en die dingen in de velgen en die tribal-band op de ruit enz. enz.
Ook maar ff verwijderd; voegde inderdaad helemaal nul komma deuk toequote:Op maandag 18 april 2005 13:45 schreef Het_Biertje het volgende:
ow, auto topics zijn ook altijd leuk om in te rellen![]()
[TK] Golf 2 Diesel (Sportief)
[..]
sowiezo, [TK] Auto topics modden is bijna een taak apart. Toch maar eens kijken naar een hulpmod?quote:Op maandag 18 april 2005 14:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook maar ff verwijderd; voegde inderdaad helemaal nul komma deuk toe
je gaat toch niet in een topic van een andere user zelf wat proberen te verkopen? daar gaat het om.quote:Op maandag 18 april 2005 14:46 schreef RiDo78 het volgende:
Wat nou als:
user A een topic opent: [GEZ] Kruiwagen, max. 25 euro
user B een kruiwagen-de-luxe aanbied voor 35 euro
user C dan zegt: Ik wil wel een kruiwagen-de-luxe voor die prijs
Wordt dit weer een 'schemerzone' van... kijken hoe het gaat en anders grijpen we in, of mag user C pas op de aanbieding ingaan (desnoods in ander topic) als user A die aanbieding al heeft afgewezen?
User C mag erop ingaan als user A het aanbod van B heeft afgeslagenquote:Op maandag 18 april 2005 14:55 schreef RiDo78 het volgende:
nee 2x gezocht 1x aangeboden. Waarbij user B iets extra's aanbied tegen een hogere prijs dan de vraagprijs (object is dus iets anders) en user C vind dat aangeboden object sowieso wel interessant.
dan is ElisaB werkloosquote:Op maandag 18 april 2005 16:41 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat het dan enigszins onbetrouwbaar wordt, en dat sommige users gaan modden waar dat niet gepast is. Maar wel een leuk idee!
Ik ben het een beetje met je eens, maar niet helemaal. Dat je de mogelijkheid hebt, wil natuurlijk niet zeggen dat je het dus ook maar moet doen. Persoonlijk (maar vergeet niet dat dat er eigenlijk niet toe doet) vind ik het een kwestie van fatsoen; dat doe je gewoon niet. Reageren is prima, maar aanbiedingen voor iemand neus weggappen of je eigen overschot in iemand anders zijn / haar [TK]-topic spammen is gewoon onbeschoft. Vind ik. En omdat er nogal wat users geirriteerd van raakten, is besloten niet te vertrouwen op fatsoen, maar het gewoon op te nemen in de faq en er dús ook maatregelen tegen te nemen wanneer users zich er niet aan houden.quote:Op maandag 18 april 2005 16:25 schreef RemcoDelft het volgende:
Even een relativering: dit hele kaap-probleem is natuurlijk ontstaan juist doordat het een forum is... Een "losse" verkoopsite heeft (gelukkig, anders zou ik niets anders meer kunnen doen!) geen forum, en dus ook niet de mogelijkheid om op de advertentie van een ander te reageren. Hier kan dat wel.
Gut, geeneens een slecht idee, hoewel ik ook wel kan bedenken waarom je dat niet zou moeten doenquote:Zou het niet leuk zijn om TS in V&A moderator-rechten in z'n eigen topic te geven? Voor enige zelfregulering?
Jaaaaaaaaaquote:Op maandag 18 april 2005 17:36 schreef iamredleader het volgende:
Dan gaat ze "zwart werken". Als user.
Minder leuk.![]()
als (EX-) V&A mod....quote:Op maandag 18 april 2005 17:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa
Of ik ga in mijn vrije tijd koffie schenken in het bejaardentehuis
Nou ja, die koffie krijgen ze gratis hoor; zo ben ik dan ook wel weerquote:Op maandag 18 april 2005 19:29 schreef RiDo78 het volgende:
als (EX-) V&A mod....
Tsja, handel is handel heh...
Restecp.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:33 schreef Realzm het volgende:
][afbeelding]
Alberto checkt de kaap-topic
Zeer goed ideequote:Op maandag 18 april 2005 21:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Nog meer ideeen: als het feedback-systeem ooit wordt ingevoerd, kan "topic kapen" gewoon meteen met -10 punten bestraft worden... Dan is het meteen duidelijk dat die (ver)koper iets op z'n kerfstok heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |