Toch welquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:48 schreef hornage het volgende:
nee, deze jongeman heeft niet in charmed gespeeld. Wel in een andere flink bekende serie
Dat klopt, het is Kerr Smith, ik zoek een film die niet direct met hem te maken heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:50 schreef Sheridana het volgende:
oh nee, niet Jason Behr..
hij is van Dawsons Creek...toch? Kerr Smith!!
en van dinges...Final Destination..
Ja, precies, het seizoen dat nu in Nederland bezig isquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:48 schreef hornage het volgende:
nee, deze jongeman heeft niet in charmed gespeeld. Wel in een andere flink bekende serie
[edit]Ik kijk nog eens goed, maar blijkbaar heeft hij ook een hele tijd in het zevende seizoen gespeeld[/edit]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat klopt jah Khalein + 1quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:19 schreef Khalein het volgende:
Verdikkeme dus wel First Daughter he!
Kerr -> Katie en zo...
Dus... Wie weet deze film met een ruimtelijke setting te noemen?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:22 schreef Khalein het volgende:
Ik zet mijn maand van de matige film voort met de vraag uit welke film dit screentje komt...
Hockey...quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:50 schreef haagse_elfje het volgende:
heb je een hint?
Je weet dat je daarna een nieuwe vraag moet stellen hequote:
Nope, maar er komt zeer zeker een masker in de gezochte film voorquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:26 schreef haagse_elfje het volgende:
spawn
Ik weet het zeker, wil alleen geen nieuwe postenquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:26 schreef Khalein het volgende:
[..]
Je weet dat je daarna een nieuwe vraag moet stellen heAls je het goed raadt tenminste
Dit keur ik niet goed, dat snap jij ook wel hequote:Op vrijdag 15 april 2005 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
Ik weet het zeker, wil alleen geen nieuwe posten![]()
X![]()
oke Jasonquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:29 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dit keur ik niet goed, dat snap jij ook wel he
Jason X ja...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |