Ik hoop een stel gasten op vak G of GG...vak afdichten en de gaskraan opendraaien.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:02 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Dat was lachen gisteravond. Kunnen we a.s. zondag weer eens het fameuze lied aanheffen dat luidt:"WIE WORDT ER IN DE KUIP VERMOORD ........![]()
Ik neem an dat je zondag om een uurtje of half 3 dan zelfmoord gaat plegen?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het gaat vrij slecht op het moment. Jij draagt ook niet echt bij aan het opvrolijken van mijn humeur.![]()
Kolere, wat een heerlijke slechte verliezer ben jij. Trieste gast! Allemaal t zelfde die kakkerlakken.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik hoop een stel gasten op vak G of GG...vak afdichten en de gaskraan opendraaien.
Yup, in het uitvak met een bommengordel om.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:07 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik neem an dat je zondag om een uurtje of half 3 dan zelfmoord gaat plegen?
[FB] #16 Spreekkoren voor de mods!quote:Op donderdag 14 april 2005 10:23 schreef mister_popcorn het volgende:
kan iemand, een FEYENOORDER bijvoorbeeld, een normale OP maken en een normale titel.
Wat is voor kankerzooi joh.
als je verder kijkt zie je dat er nog een ander feyenoord topic is.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:23 schreef mister_popcorn het volgende:
kan iemand, een FEYENOORDER bijvoorbeeld, een normale OP maken en een normale titel.
Het grote FEYENOORD topic #71: We pakken ze!quote:Op donderdag 14 april 2005 10:23 schreef mister_popcorn het volgende:
Deze was eerder!quote:Op donderdag 14 april 2005 10:34 schreef The_Hives het volgende:
Banaan: ze hebben al een ander eigen topic. Deze zal dus dichtgaan.
what else is new....quote:Op donderdag 14 april 2005 10:35 schreef HeatWave het volgende:
Daar gaat het niet om, club topics worden door een aanhanger van die club geopend, maar een beetje NORMAAL reagerem, dat zou wel eens leuk zijn..
frusti-josti's.....
Gefrustreerde kakkerlakquote:Op donderdag 14 april 2005 07:15 schreef Cart_man het volgende:
Chadi heeft een terminale ziekte in zijn kop, vuile kankerjood.
Jezus man voel je je niet 100?quote:Op donderdag 14 april 2005 07:15 schreef Cart_man het volgende:
Chadi heeft een terminale ziekte in zijn kop, vuile kankerjood.
Ik ben gezellig en ik ben normaal, heb zelfs hersens. Sportief niet, maar ach, je kan niet alles hebben.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:28 schreef HeatWave het volgende:
God wat zijn f'noorders toch leuke, gezellige, sportieve, normale mensen zeg...
Ajax is maanden door een diep dal gegaan, en we hebben heel wat gejen en geteiter moeten aanhoren, maar heb IK iemand een dodelijk ziekte toegewenst?? Nee, want wij hebben WEL hersens....
walgelijk gedrag....
quote:Op donderdag 14 april 2005 10:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ben gezellig en ik ben normaal, heb zelfs hersens. Sportief niet, maar ach, je kan niet alles hebben.
Ik walg ook van jou en al die stinkjoden hier. Ben dan de enige die er openlijk voor uitkomt, maar weet zeker dat er hier nog anderen zitten, die net dat beetje meer verstand hebben en zich inhouden.
Conclusie: Ga kapot!
ik heb vanmorgen nog gedouchedquote:Op donderdag 14 april 2005 10:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ben gezellig en ik ben normaal, heb zelfs hersens. Sportief niet, maar ach, je kan niet alles hebben.
Ik walg ook van jou en al die stinkjoden hier. Ben dan de enige die er openlijk voor uitkomt, maar weet zeker dat er hier nog anderen zitten, die net dat beetje meer verstand hebben en zich inhouden.
Conclusie: Ga kapot!
quote:Op donderdag 14 april 2005 10:02 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Dat was lachen gisteravond. Kunnen we a.s. zondag weer eens het fameuze lied aanheffen dat luidt:"WIE WORDT ER IN DE KUIP VERMOORD ........![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |