Was waarschijnlijk een Jan van Grinsven imitatie van Gullit...quote:Op donderdag 14 april 2005 00:33 schreef Chadi het volgende:
Ja ze schijten voor onze aanval of zoiets![]()
HAHAHAHAHAHAAquote:Op donderdag 14 april 2005 00:43 schreef Chadi het volgende:
Gullit:
'Ik heb veel bijgeleerd dit seizoen.' Ruud Gullit lijkt Feyenoord op de rails te hebben. Op weg naar de topper tegen Ajax hebben de Rotterdammers acht duels op rij gewonnen. Alleen PSV verspeelde minder punten in 2005.
zoek de fouten
quote:Op donderdag 14 april 2005 00:25 schreef Chadi het volgende:
oh ja kan de TT verandert worden in "Feyenoord: we verdrinken in onze eigen kuip"
Banquote:Op donderdag 14 april 2005 07:15 schreef Cart_man het volgende:
Chadi heeft een terminale ziekte in zijn kop, vuile kankerjood.
*mee eens isquote:Op donderdag 14 april 2005 07:15 schreef Cart_man het volgende:
dat feyenoord gisteren verloren heeft is voor ons, feyenoorders zeer kut, en idd voor de joden zeer lachwekkend! ik zou me ook een ongeluk lachen als ajax met 4-1 van fcdb zou verliezen, maar dat staat helemaal los van de klassieker, dat is een wedstrijd die apart staat. kan vanalles gebeuren! we zien het wel!quote:Op donderdag 14 april 2005 02:10 schreef Catch22- het volgende:
al zin in zondag jongens ?
Helemaal waar. Al is 't natuurlijk wel lekker dat jullie verdediging nu knikkende knietjes heeft nadat er 4 goals zijn doorgelatenquote:Op donderdag 14 april 2005 08:16 schreef markiemark het volgende:
[..]
dat feyenoord gisteren verloren heeft is voor ons, feyenoorders zeer kut, en idd voor de joden zeer lachwekkend! ik zou me ook een ongeluk lachen als ajax met 4-1 van fcdb zou verliezen, maar dat staat helemaal los van de klassieker, dat is een wedstrijd die apart staat. kan vanalles gebeuren! we zien het wel!
true true... maar nu hebben we saide en geen bosschaart.. dat scheeltquote:Op donderdag 14 april 2005 08:18 schreef twi het volgende:
[..]
Helemaal waar. Al is 't natuurlijk wel lekker dat jullie verdediging nu knikkende knietjes heeft nadat er 4 goals zijn doorgelaten
idd, ze spelen ook weer eens een keer goed sinds tijden en meteen een grote bek als feyenoord een keer lullif verliest.. je weet wat ze zeggen van een slechte generale repetitie..quote:Op donderdag 14 april 2005 09:08 schreef DivineJester het volgende:
Wat een boel joden opeens, 1 leuke pot gespeeld tegen AZ en ze zijn weer koning van voetballend Nederland hoor.
Zondag lijkt me dat er met een iets andere insteek gespeeld gaat worden, toedeledokie Ajax.
Voor de rest alles goed met jequote:Op donderdag 14 april 2005 07:15 schreef Cart_man het volgende:
Het gaat vrij slecht op het moment. Jij draagt ook niet echt bij aan het opvrolijken van mijn humeur.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Voor de rest alles goed met je
Voor de rest
*ramptoerist topic*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |