abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26209179
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:01 schreef Blumchen het volgende:
MIjn broer heet Dennis, en is dj Ook in t buitenland
K denk dat die gast James heet..
pi_26209235
Sport_Life James is een paard
En ik heb me geregistreerd met deze naam in december 2003, zou ik al wel heel lang wachten op iets dat nooit zal gebeuren
pi_26209260
dit is zoiets als dat ik een popster ben en dat fans mij de hele wereld achterna reizen. Kansloze actie dus TS. Hij kan uit 1000 meiden kiezen iedere nacht. Focus je op wat haalbaars.
pi_26209318
quote:
Op woensdag 13 april 2005 22:56 schreef MouseOver het volgende:
Ach, londen is best een leuke stad

Ben eerlijk, hoeveel leuke meiden komt hij als dj wel niet tegen. En face it, de kans dat je in 1 avond zo'n ongelofelijke indruk neer kunt zetten dat hij trouw op je blijft wachten is rationeel gezien tamelijk klein.

Zeker die DJ´s neuken zich helemaal suf!
  woensdag 13 april 2005 @ 23:29:10 #30
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_26209960
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:09 schreef Roellio het volgende:
Mijn vriendin heet Blumchen en die woont... zowat in het buitenland

Ja nou mijn vriendje heet geen Roellio, maar t lijkt er wel op.. en woont midden in Nederland, maar toch lijkt t soms vet ver weg

And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
  donderdag 14 april 2005 @ 08:58:45 #31
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_26214481
quote:
Op woensdag 13 april 2005 22:29 schreef James_lover het volgende:
Shreever, thanks eindelijk een antwoord waar ik iets aan heb..
Tja ik heb de rare gewoonte om op onbereikbare jongens te vallen..
Toch blijf ik me dan afvragen of ik een kans ben misgelopen denk ik...
Stel dat je zou gaan, en de gevoelends zijn wederzijds, dan zit je met een verliefdheid waar je niet veel mee kan, je zal hem niet vaak zien, zal stad en land moeten afreizen om hem te kunnen zien. Met dat in het vooruitzicht zou ikzelf al afhaken. Je maakt het dan onnodig moeilijk voor jezelf...
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_26214533
Misschien kun je is met hem bellen enzo... beetje meer contact. Want naar London gaan voor iemand die je/jou amper kent vind ik toch ook wel wat ver gaan.
pi_26214574
Weet hij uberhaupt wel eens wie je bent?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_26214900
Schrijf eerst es een brief ofzo, om nu gelijk naar Londen te vertrekken is naar mijn idee een beetje voorbarig
pi_26214995
ben jij niet zo`n stalker figuur die denkt dat het wat is tussen jullie 2 en dat gelijk gaat vertellen aan iedereen?
  donderdag 14 april 2005 @ 09:36:41 #36
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_26215078
quote:
Op donderdag 14 april 2005 09:32 schreef Scorpie het volgende:
ben jij niet zo`n stalker figuur die denkt dat het wat is tussen jullie 2 en dat gelijk gaat vertellen aan iedereen?
Lekker aardig weer...
ze voelt zich aangetrokken tot iemand, die helaas vrij onbereikbaar lijkt te zijn. Ik kan me best voorstellen dat het idee om iemand achterna te reizen en dan een passievolle relatie te krijgen iemand aantrekt, maar erg realistisch is het niet ( eerder een natte droom ofzo )...
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_26215369
Ik snap wat je probleem is, ik ben een keer naar een jongen toegeweest in groningen, terwijl ik aan de andere kant van het land woon, die ik nauwelijks 2x gesproken heb en totaal niet kende.

Maar ik vond hem zo ontzettend leuk, dat ik dat risico genomen heb, anders had ik misschien het gevoel gehad dat ik de liefde van mijn leven gemist had.. nu weet ik dat dat niet zo is, want het klikte totaal niet, maar anders had ik me dat waarschijnlijk altijd blijven afvragen..

Nu is londen natuurlijk een stapje verder, maar je kunt er ook gewoon een leuk weekendje uit van maken met een vriendin ofzo, zodat je niet alleen puur voor hem gaat.

Neem een risico en ga, doe eens gek!
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
  donderdag 14 april 2005 @ 09:54:27 #38
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_26215418
Wat houd je tegen ons dennis eerst eens een Emailtje te sturen ipv hem meteen te gaan stalken?
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
  donderdag 14 april 2005 @ 09:56:23 #39
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_26215465
ik zou gewoon voor een andere jongen gaan die in nl woont.. probeer die dennis maar gewoon te vergeten..

succes
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_26215573
Hoe 2x gezien? Heb je em ook wel gesproken? Zo te lezen niet? Hij weet waarschijnlijk niet eens wie je bent.. Naar Londen gaan om hem daar te zien... Je weet niet eens zeker of je em wel gaat spreken daar toch?

Lijkt me niet zo'n denderend plan.
pi_26215582
Volgens mij ben je gewoon op zoek naar een statussymbool.
Kijk mij eens, ik deel het bed met Dennis, ziet er goed uit en is een internationaal bekende DJ die elke mooie meid kan krijgen die hij wilt.

Maar hij koos mij tihihihi.
pi_26229665
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:01 schreef Blumchen het volgende:
MIjn broer heet Dennis, en is dj Ook in t buitenland
Toevallig hoorde ik van het weekend ook over een DJ die Dennis heet en dat zou dan weleens jou broer kunnen zijn... Dennis Wisse die op donderdag in de dop draait ofzo. Een vriend van mij had bij hem in de klas gezeten!
/Ontopic: Ik zou er maar niet achteraan gaan reizen, de kans is veel te groot dat het verspilde moeite is...
  donderdag 14 april 2005 @ 19:43:30 #43
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26229988
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:14 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Zeker die DJ´s neuken zich helemaal suf!
En ik doe nog wel m'n best het een beetje subtiel te zeggen
Vampire Romance O+
pi_26233125
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:11 schreef James_lover het volgende:
Sport_Life James is een paard
En ik heb me geregistreerd met deze naam in december 2003, zou ik al wel heel lang wachten op iets dat nooit zal gebeuren
Je komt anders wel tamelijk hopeloos over, hoor...
Ik houd het vooralsnog gewoon op james...

Ontopic: Get real, zoek iemand anders...
Power perceived is power achieved.
pi_26233852
Nou MouseOver en KonnieKipke, met deze DJ valt dat wel mee.
Maargoed. Heb al besloten toch maar niet te gaan. Een beetje het "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" idee dat me heeft tegen gehouden.
Maargoed, misschien aankomende zomer nog eens in Duitsland. Ik laat t eerst wel even voor wat t is. *zucht*
  vrijdag 15 april 2005 @ 15:51:55 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26250343
als het een bekende dj is wilt hij je alleen maar neuken

Maar goed je hebt al besloten niet te gaan. Ik denk dat het een slim idee was.
Is het zelfde als op een barman verliefd worden
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 15 april 2005 @ 16:14:26 #47
62217 TommyZ
Zelfkennis siert den Mensch
pi_26250894
Zie ondertitel.
I do not regret the things I've done but those I did not do
pi_26251514
Als ik jou was zou ik het niet doen.. de teleurstelling waar je rekening mee moet houden is vreselijk groot als je zoveel moeite doet en je zal misschien nieteens 1 momentje met hem alleen zijn.. (misschien in z'n hotelkamer als je het goed aanpakt )

Maar idd, zoals eerder hier geschreven, op een gegeven moment zal je tegen hem zeggen dat je helemaal uit NL bent gekomen voor hem.. als iemand dat voor mij zou doen dan zou ik iig tijd voor je vrijmaken om eens te babbelen op z'n minst (uit respect iig) maar of dat ook in zijn karakter zit..
  vrijdag 15 april 2005 @ 16:47:29 #49
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26251617
hallo hij is dj weet je hoe veel mensen en zeker vrouwen speciaal voor hem komen? Denk je dat hij ze allemaal mee neemt naar zijn kamer om even te babbelen Het enige wat hij doet is de lekkerste er uit pakken en die uit elkaar trekken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26251805
Dennis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')