Ik zit met een dilemma.
Er is een jongen, laten we m voor t gemak maar even Dennis noemen, die ik heel graag beter zou leren kennen. Hij kent mij namelijk amper, heeft me misschien 2 keer gezien en ik ken hem alleen een beetje van horen en zeggen en ik heb m zelf ook een paar keer gezien. Nou zou je kunnen zeggen dat ik verliefd op Dennis ben, maar zo wil ik het niet noemen omdat ik hem amper ken, maar wel heel graag wil leren kennen om te kijken of het iets tussen ons zou kunnen worden.
Probleem is dat hij in het buitenland woont en vrij druk is vanwege zijn werk. (Hij is DJ)
Nou is hij dit weekend in Londen voor een soort meeting en eigenlijk wil ik daar heel graag naartoe om eens kennis te maken. (De enige keren dat ik m zag was tijdens zn werk in een discotheek dus)
Aan de ene kant denk ik, wat haalt t uit, want ik weet bijna zeker dat hij mij niet ziet zitten aan de andere kant.. er bestaat een kans er wel iets gebeurt tussen ons.
De volgende kans op een 'normale' ontmoeting is waarschijnlijk pas in de zomer in Duitsland, das wel makkelijker en goedkoper... maar duurt nog zo lang...
Ik zie m echt zitten.. wat moet ik doen, naar Londen gaan? Of ben ik dan wel erg overdreven bezig? Aan de ene kant denk ik, als het misschien de liefde van je leven is, moet je er voor gaan aan de andere kant.. hoe weet je dat zeker en ga je niet té ver?
Mijn ouders weten niet van die Dennis, maar willen liever niet dat ik naar Londen ga, want aangezien het geen vakantie tijd is hier in nl en niemand op zo'n tijdstip naar Londen kan moet ik in mn uppie naar een stad waar ik totaal niet bekend ben. Moet zeggen vindt dat zelf ook nogal een onderneming, maar als het t waard is?!
Maar krijg ik ooit weer zo'n kans? Vergeef ik het mezelf als ik t niet doe?
Help!