abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26205727
Ik zit met een dilemma.
Er is een jongen, laten we m voor t gemak maar even Dennis noemen, die ik heel graag beter zou leren kennen. Hij kent mij namelijk amper, heeft me misschien 2 keer gezien en ik ken hem alleen een beetje van horen en zeggen en ik heb m zelf ook een paar keer gezien. Nou zou je kunnen zeggen dat ik verliefd op Dennis ben, maar zo wil ik het niet noemen omdat ik hem amper ken, maar wel heel graag wil leren kennen om te kijken of het iets tussen ons zou kunnen worden.
Probleem is dat hij in het buitenland woont en vrij druk is vanwege zijn werk. (Hij is DJ)
Nou is hij dit weekend in Londen voor een soort meeting en eigenlijk wil ik daar heel graag naartoe om eens kennis te maken. (De enige keren dat ik m zag was tijdens zn werk in een discotheek dus)
Aan de ene kant denk ik, wat haalt t uit, want ik weet bijna zeker dat hij mij niet ziet zitten aan de andere kant.. er bestaat een kans er wel iets gebeurt tussen ons.
De volgende kans op een 'normale' ontmoeting is waarschijnlijk pas in de zomer in Duitsland, das wel makkelijker en goedkoper... maar duurt nog zo lang...
Ik zie m echt zitten.. wat moet ik doen, naar Londen gaan? Of ben ik dan wel erg overdreven bezig? Aan de ene kant denk ik, als het misschien de liefde van je leven is, moet je er voor gaan aan de andere kant.. hoe weet je dat zeker en ga je niet té ver?
Mijn ouders weten niet van die Dennis, maar willen liever niet dat ik naar Londen ga, want aangezien het geen vakantie tijd is hier in nl en niemand op zo'n tijdstip naar Londen kan moet ik in mn uppie naar een stad waar ik totaal niet bekend ben. Moet zeggen vindt dat zelf ook nogal een onderneming, maar als het t waard is?!
Maar krijg ik ooit weer zo'n kans? Vergeef ik het mezelf als ik t niet doe?
Help!
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 21:34:22 #2
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_26205985
dus 2x gezien en je wilt naar londen voor hem?

zeg eens wat je allemaal WEL van hem weet wat je aantrekt.
:')
  woensdag 13 april 2005 @ 21:37:37 #3
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_26206087
En hij kent jou niet...
Nou inderdaad zoals je al zegt: dan ben je wel erg overdreven bezig
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
pi_26206145
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:27 schreef James_lover het volgende:
Er is een jongen, laten we m voor t gemak maar even Dennis noemen
niet James ?

Stel je gaat naar Londen, heeft hij dan tijd om eventueel een praatje met je te maken? Aangezien hij zo druk is met z'n werk kan ik me voorstellen dat hij daar ook genoeg gepland heeft.
Weet je zeker dat hij vrijgezel is? (Om jezelf voor alle teleurstelling te behoeden)
Wat heb je te verliezen als je gaat ?
pi_26206206
Hey een groupie wat cool!
Maar ik vind het wel mooi dat je gaat. (al vond ik de meisjes die voor mij naar Oostenrijk kwamen vooral dom )
pi_26206740
Ik weet idd zeker dat ie vrij is.
Wat lijkt me leuk aan m?
Tja, van wat ik van hem weet; zijn karakter(voorzover ik dat ken dan), gevoel voor humor, intresses zoals de muziek, er is gewoon iets aan hem waardoor ik me tot hem aangetrokken voel.
Wat heb ik te verliezen... tja nu heb ik niks, en als ie niet wil ook niet dus beide keren niks. Ben dan alleen voor niks en een hoop geld Londen op en neer gevlogen, heb mn ouders geen plezier gedaan door alleen te gaan en het is voormezelf ook nog wel een beetje stressen aangezien ik Londen helemaal niet ken. maw best een grote stap voor iets dat waarschijnlijk nooit zal gebeuren. Maar die ene % kans die bestaat.. zou ik daar gewoon voor moeten gaan?
  woensdag 13 april 2005 @ 21:59:31 #7
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_26206882
Zoek een andere beter bereikbare jongen.. eentje bereikbaar met het OpenbaarVervoer..
Bizar.. (bit dyslectische)
pi_26207336
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:59 schreef _oxygen_ het volgende:
Zoek een andere beter bereikbare jongen.. eentje bereikbaar met het OpenbaarVervoer..
je kan met de trein gewoon naar Londen hoor
pi_26207511
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:27 schreef James_lover het volgende:
(Hij is DJ)
Hij komt toch niet uit zoetermeer hé?
pi_26207593
Nu moet je je naam laten veranderen
  woensdag 13 april 2005 @ 22:22:31 #11
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_26207630
Je vraagt jezelf af of je moet gaan? Het antwoord is heel simpel, je gaat toch niet zoveel moeite doen voor iemand waar het misschien wel wat mee kan worden? die iemanden lopen overal rond, waarschijnlijk zijn die zelfs makkelijker te bereiken
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_26207709
James is een paard grapjas..
En nee, niet zoetermeer... of ligt dat sinds kort ook in het buitenland?
Maargoed, jullie vinden het dus overdreven oftwel; kansloos..
pi_26207787
Maak er dan wel een stedentripje van en ga niet speciaal voor hem alleen. Als een vrouw voor mij zoiets zou doen (nadat ik dr amper ken en zij mij niet) zou ik een gekke doos vinden . Maw: Iemand die niet goed met haar geld om kan gaan.
pi_26207861
Shreever, thanks eindelijk een antwoord waar ik iets aan heb..
Tja ik heb de rare gewoonte om op onbereikbare jongens te vallen..
Toch blijf ik me dan afvragen of ik een kans ben misgelopen denk ik...
pi_26207955
Sportlife, ja dan maak ik er inderdaad een stedentripje van, dan valt t minder op dat ik eigenlijk gewoon een beetje ben
pi_26208075
Hij kent je nauwelijks. Misschien denkt ie wel dat je 'm stalkt ofzo. Verder woont ie in het buitenland zeg je... dat is opzich al een lastige factor. Je hebt 'm 2 keer gezien. Hoe kan je dan verliefd zijn?
Ik denk dat hij er ook niet op zit te wachten om een vriendin te hebben die in het buitenland woont eerlijk gezegd. Ik zie het als vrij kansloos idd... sorry
Hoe oud ben je eik?
pi_26208197
quote:
Op woensdag 13 april 2005 22:32 schreef James_lover het volgende:
Sportlife, ja dan maak ik er inderdaad een stedentripje van, dan valt t minder op dat ik eigenlijk gewoon een beetje ben
Ik bedoel van als je dat aan hem duidelijk maakt is het niet eens zo "dom" .

Dus niet met de instelling gaan dat je hem wilt zien, maar dat je er lekker een weekendje tussen uit gaat . (bijv. excursies opzoeken van te voren e.d.)
pi_26208248
Misschien is hij wel homo
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_26208286
Ze bedoelt DJ Tiesto. En is een groupie wannabe.
1. En zet die zuiger op je fontanelletje!
  woensdag 13 april 2005 @ 22:56:44 #20
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26208713
Ach, londen is best een leuke stad

Ik zou het niet doen. De reis is best overbrugbaar, maar de succeskans is erg klein. Misschien gaat het wel lukken om die avond te scoren, maar als jullie elkaar zo weinig zouden kunnen zien wordt het toch echt niets. Ben eerlijk, hoeveel leuke meiden komt hij als dj wel niet tegen. En face it, de kans dat je in 1 avond zo'n ongelofelijke indruk neer kunt zetten dat hij trouw op je blijft wachten is rationeel gezien tamelijk klein.
Vampire Romance O+
  woensdag 13 april 2005 @ 23:00:02 #21
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_26208835
Ik zou het niet doen. De kans dat het gaat mislukken is groter dan de kans dat het wel gaat lukken.

Maar vraag je zelf deze vraag af:
"Wil ik een vriendje die zo druk met zn werk heeft, dat er voor mij maar heel weinig tijd overblijft? Heb ik het voor mn vriendje over om hem de hele tijd achter na te reizen?"
So we just called him Fred
pi_26208856
Ja... Je hebt gelijk MouseOver.. Ik moet t mezelf alleen nog even aan t verstand brengen..
En Tiesto.. das toch een Nederlander? Volgensmij is die ookal 30 ofzo juk, moet dr niet aan denken!
  woensdag 13 april 2005 @ 23:01:53 #23
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_26208914
MIjn broer heet Dennis, en is dj Ook in t buitenland
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
  woensdag 13 april 2005 @ 23:07:19 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26209092
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:00 schreef James_lover het volgende:
Volgensmij is die ookal 30 ofzo juk, moet dr niet aan denken!

Lekker dagdromen over die dj en ondertussen hier lekker leven .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26209171
Mijn vriendin heet Blumchen en die woont... zowat in het buitenland

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')