niet James ?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:27 schreef James_lover het volgende:
Er is een jongen, laten we m voor t gemak maar even Dennis noemen
je kan met de trein gewoon naar Londen hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 21:59 schreef _oxygen_ het volgende:
Zoek een andere beter bereikbare jongen.. eentje bereikbaar met het OpenbaarVervoer..
Hij komt toch niet uit zoetermeer hé?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:27 schreef James_lover het volgende:
(Hij is DJ)
Ik bedoel van als je dat aan hem duidelijk maakt is het niet eens zo "dom"quote:Op woensdag 13 april 2005 22:32 schreef James_lover het volgende:
Sportlife, ja dan maak ik er inderdaad een stedentripje van, dan valt t minder op dat ik eigenlijk gewoon een beetjeben
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 23:00 schreef James_lover het volgende:
Volgensmij is die ookal 30 ofzo juk, moet dr niet aan denken!
K denk dat die gast James heet..quote:Op woensdag 13 april 2005 23:01 schreef Blumchen het volgende:
MIjn broer heet Dennis, en is djOok in t buitenland
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:56 schreef MouseOver het volgende:
Ach, londen is best een leuke stad
Ben eerlijk, hoeveel leuke meiden komt hij als dj wel niet tegen. En face it, de kans dat je in 1 avond zo'n ongelofelijke indruk neer kunt zetten dat hij trouw op je blijft wachten is rationeel gezien tamelijk klein.
Ja nou mijn vriendje heet geen Roellio, maar t lijkt er wel op.. en woont midden in Nederland, maar toch lijkt t soms vet ver wegquote:Op woensdag 13 april 2005 23:09 schreef Roellio het volgende:
Mijn vriendin heet Blumchen en die woont... zowat in het buitenland
Stel dat je zou gaan, en de gevoelends zijn wederzijds, dan zit je met een verliefdheid waar je niet veel mee kan, je zal hem niet vaak zien, zal stad en land moeten afreizen om hem te kunnen zien. Met dat in het vooruitzicht zou ikzelf al afhaken. Je maakt het dan onnodig moeilijk voor jezelf...quote:Op woensdag 13 april 2005 22:29 schreef James_lover het volgende:
Shreever, thanks eindelijk een antwoord waar ik iets aan heb..
Tja ik heb de rare gewoonte om op onbereikbare jongens te vallen..
Toch blijf ik me dan afvragen of ik een kans ben misgelopen denk ik...![]()
Lekker aardig weer...quote:Op donderdag 14 april 2005 09:32 schreef Scorpie het volgende:
ben jij niet zo`n stalker figuur die denkt dat het wat is tussen jullie 2 en dat gelijk gaat vertellen aan iedereen?
Toevallig hoorde ik van het weekend ook over een DJ die Dennis heet en dat zou dan weleens jou broer kunnen zijn... Dennis Wisse die op donderdag in de dop draait ofzo. Een vriend van mij had bij hem in de klas gezeten!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:01 schreef Blumchen het volgende:
MIjn broer heet Dennis, en is djOok in t buitenland
En ik doe nog wel m'n best het een beetje subtiel te zeggenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:14 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
![]()
Zeker die DJ´s neuken zich helemaal suf!
Je komt anders wel tamelijk hopeloos over, hoor...quote:Op woensdag 13 april 2005 23:11 schreef James_lover het volgende:
Sport_Life James is een paard![]()
En ik heb me geregistreerd met deze naam in december 2003, zou ik al wel heel lang wachten op iets dat nooit zal gebeuren
ik ken genoeg grote bekende dj,s. En ik ken de verhalen. Het is 1 groot neukfeest.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:30 schreef James_lover het volgende:
Hoe weten jullie nou dat hij zo is, je weet niet eens over wie ik t heb.
Dat een aantal DJ's zo zijn wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn...![]()
Voor iemand die ik amper ken zou ik het absoluut niet doenquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:33 schreef James_lover het volgende:
Ik weet wat de realiteit is, maar wat is het leven nou zonder risico's te durven nemen, zonder dromen te hebben?
I'd rather fall than not to try anything at all!
Soms zit mee en soms zit t tegen. Om t hoogst haalbare te willen halen zul je soms risico's moeten nemen. Soms zijn ze t waard en soms ook niet. Dat kun je van tevoren niet bepalen. Je kunt nooit ergens 100% vanuit gaan, je weet immers nooit wat de toekomst brengt!
Misschien moet ik toch maar gaan.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |