ik ook.. 2 hele euro's per uurquote:Op donderdag 14 april 2005 11:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ach ik vind het allemaal wel best hoor, ik krijg betaald om niets te doen
Kan geen koffie meer zien, en het is pas kwart voor 1, moet nog tot 5 uurquote:
hoe ik trouwens ook weleens een periode van de dag door kom:quote:
hier gaat de water en thee snel, de koffie niet zo. Dus hopen dat er veel koffie willenquote:Op donderdag 14 april 2005 12:56 schreef Mr-Z het volgende:
Ik loop af en toe een rondje door de fabriek en groet de mensen enzo.. ff interesant doenAnderd houd ik het ook niet vol om 8 uur lang te zitten.. En koffie halen is inderdaad een goede bezigheid.. Jammer dat we hier zo'n snelle automaten hebben waardoor de koffie zo gehaald is..
En je zit bij een bedrijf die geen geld heeft om een nieuwe toetsenbord voor je aan te schaffen omdat blijkbaar je capslock kapot is ?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:09 schreef Jorikjet het volgende:
IK ZIT OOK OP STAGE EN VIND HET OOK SAAI. GELUKKIG HOEF IK NOG MAAR ANDERHALVE DAG, EN DAN WEER LEKKER NAAR SCHOOL TOE.
frustratie-toetsquote:Op donderdag 14 april 2005 13:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En je zit bij een bedrijf die geen geld heeft om een nieuwe toetsenbord voor je aan te schaffen omdat blijkbaar je capslock kapot is ?![]()
![]()
ohhhhh een tetrinetter op fokquote:Op donderdag 14 april 2005 13:13 schreef hornage het volgende:
mooi is dat, die stagetopics. Ik zit elke dag van 0800 tot 1700 op stage. Fok vermaakt mij zeker, maar toch heb ik dat na een uur ook gezien. Perfecte bezigheid is tetrinet. Echt heerlijk. Kan ik zeker bij iedereen aanraden.
wat is dat?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:13 schreef hornage het volgende:
mooi is dat, die stagetopics. Ik zit elke dag van 0800 tot 1700 op stage. Fok vermaakt mij zeker, maar toch heb ik dat na een uur ook gezien. Perfecte bezigheid is tetrinet. Echt heerlijk. Kan ik zeker bij iedereen aanraden.
wtf ben jij om 15:00 weg? Ik moet nog 3 uur en een kwartierquote:Op donderdag 14 april 2005 13:44 schreef Mr-Z het volgende:
ik kom er net achter dat ik dus de hele dag word nog niet eens geopend heb ennou ja.. nog een uur en een kwartier.. laat maar zitten voor vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |