Yup tot half 5 ongeveer hierzo, dus je 3 uur valt mee. Zeikerdquote:Op woensdag 13 april 2005 14:25 schreef Life het volgende:
ik moet me nog vervelen tot 17:00 op stage, misschien maakt die gedachte het makkelijker voor je.
en doe jij je nederlands maar opnieuwquote:
slip of the vingerquote:Op woensdag 13 april 2005 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
en doe jij je nederlands maar opnieuw![]()
Precies!quote:Op woensdag 13 april 2005 14:43 schreef buzzer het volgende:
Ik vind het altijd jammer als stagaires geen werk zien....
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:49 schreef DeTolk het volgende:
Ymme, ga aan je werk anders kun je op zoek naar een ander stagebedrijf!
Groet,
Je stagebegeleider!
De meeste bij ons durf ik niet eens iets te laten doen, omdat je dan vaak het zelf weer kan afbreken en overnieuw kan doenquote:Op woensdag 13 april 2005 14:43 schreef buzzer het volgende:
Ik vind het altijd jammer als stagaires geen werk zien....
Jonge mensen die stage lopen, zijn er dan ook om te leren! dat betekend nog niet dat ze niet goed zijn!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De meeste bij ons durf ik niet eens iets te laten doen, omdat je dan vaak het zelf weer kan afbreken en overnieuw kan doen
Dan ben je dus de dubbele tijd kwijt, het is maar zelden dat er goede stagelopers zijn helaas.
Was dan stage gaan lopen bij een transportbedrijf... t'is ook zo moeilijk hequote:Op donderdag 14 april 2005 07:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Jonge mensen die stage lopen, zijn er dan ook om te leren! dat betekend nog niet dat ze niet goed zijn!
Nou, ik loop stage bij een simulatiebedrijf nu sinds een paar weken, maar jeetje dat is echt saai! Doe mij maar een transport bedrijf of iets dergelijks veel leuker allemaal
quote:Op donderdag 14 april 2005 07:16 schreef sweex het volgende:
[..]
Was dan stage gaan lopen bij een transportbedrijf... t'is ook zo moeilijk he![]()
Zeker. Daar doe je het voor heh.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:26 schreef JDude het volgende:
Stagelopen is relaxed.
Zeker als je gemeenteambtenaar wordt met op elke hoek een koffieautomaat en elke 2 weken een ADV-dag
Of je bent gewoon geen goede stagebegeleider natuurlijk...quote:Op woensdag 13 april 2005 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De meeste bij ons durf ik niet eens iets te laten doen, omdat je dan vaak het zelf weer kan afbreken en overnieuw kan doen
Dan ben je dus de dubbele tijd kwijt, het is maar zelden dat er goede stagelopers zijn helaas.
Hier ongeveer hetzelfde... ik zit ook helemaal niet in de computer sector of weet ik veel wat, maar nu loop ik stage onder het mom van 'managementstage'.. De hele dag dus op de computer zitten werken aan je 'verslagen' ... dan duurt zo'n dag echt lang.. gelukkig nog een paar maandjes en ik ben er van afquote:Op donderdag 14 april 2005 09:20 schreef UFOtje het volgende:
Tja, stage!
Zit nu al 3 dagen op een kantoor, terwijl ik iemand ben die dat absoluut niet kan. Ik zit ook helemaal niet in de ICT of economische sector, maar in de AV. (audio visueel).
Kortom..... veel s'nachts op pad.... nachten doorhalen..... zwaar lichamelijk werk..... etc.
Ik studeer nu door als Cameraman / editor.
Op dit moment zit ik dus in een kantoorgebouw, om kennis te maken met een bedrijf waar ik een bedrijfsfilmpje voor ga maken.
Wij (opleiding / bedrijf / ik) hebben afgesproken om daar eerst minimaal een week of 2 in dat gebouw te zitten en aan een opzet / script te werken.
Dat heb ik nu eigenlijk wel gehad, maar ik ben pas 3 dagen hier!
Dus doen alsof ik druk bezig ben, maar ondertussen internetten. En DAN duurt zo'n dag lang!
Wat doe je precies op je stage?quote:
Ik ben opzich wel binnen een paar weken van het "kantoor-gedeelte" af.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:30 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hier ongeveer hetzelfde... ik zit ook helemaal niet in de computer sector of weet ik veel wat, maar nu loop ik stage onder het mom van 'managementstage'.. De hele dag dus op de computer zitten werken aan je 'verslagen' ... dan duurt zo'n dag echt lang.. gelukkig nog een paar maandjes en ik ben er van af
Tja, ik lachte die mensen altijd uit die een beetje hun tijd op Fok! zaten te verdoen.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zit elke dag van 8.30 tot 17.00 op stage..... en ja elke dag hetzelfde liedje, bijna geen ene fuck te doen, dus wat doe je dan de hele dag ??? inderdaad... FOKKEN
Ja hier ook ongeveer hetzelfde.. een heel school jaar stage in een groot industrieel bedrijf. De eerste helft stond ik vooral in de productie en de tweede helft (nu dus) zit ik van 7 tot 15.00, 4 dagen in de week op kantoor aan m'n verslagen te werken die ik in princiepe ook in een paar weekjes af zou kunnen krijgen. Maar ja.. het houd je van de straat zeggen zequote:Op donderdag 14 april 2005 10:59 schreef leolinedance het volgende:
Iedereen is ook hetzelfde he![]()
Ik ben gelukkig net over de helft van mijn stage. Nog 47,5 dagen to go. And counting....
Elke dag van 8:30 tot 5. En lekker aan 'verslagen' werken. Ik heb gelukkig zo nu en dan wat werkjes van een paar dagen. Op mijn vorige stage was het echt een ramp. Daar heb ik in 5 maanden gedaan wat ik ook in 1 week had kunnen doen....maja als ze niks uit handen willen geven!
Ik vind sowiezo dat mijn opleiding het klote geregeld heeft met stages. 2x een stage van 100 dagen achter elkaar is gewoon teveel!!!
![]()
ps: gelukkig wel vroeg vakantie dit jaar...
Ach ik vind het allemaal wel best hoor, ik krijg betaald om niets te doenquote:Op donderdag 14 april 2005 11:09 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja hier ook ongeveer hetzelfde.. een heel school jaar stage in een groot industrieel bedrijf. De eerste helft stond ik vooral in de productie en de tweede helft (nu dus) zit ik van 7 tot 15.00, 4 dagen in de week op kantoor aan m'n verslagen te werken die ik in princiepe ook in een paar weekjes af zou kunnen krijgen. Maar ja.. het houd je van de straat zeggen ze![]()
ey een lotgenoot. heb dat dus ook. van september-februari en van februari-eind juniquote:Op donderdag 14 april 2005 10:59 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind sowiezo dat mijn opleiding het klote geregeld heeft met stages. 2x een stage van 100 dagen achter elkaar is gewoon teveel!!!
Ik ook van 14 februari tot en met 30 juni.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:36 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
ey een lotgenoot. heb dat dus ook. van september-februari en van februari-eind juni![]()
volgend jaar een half jaar naar school en daarna 6 maanden afstudeerstage![]()
krek hetzelfde hiero, welke studie?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:36 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
ey een lotgenoot. heb dat dus ook. van september-februari en van februari-eind juni![]()
volgend jaar een half jaar naar school en daarna 6 maanden afstudeerstage![]()
damn wat een korte stages, wij moeten ons nu voorbereiden op een stage van 1150 uur, voor mij word dat 144 dagen, en dat is dan omgerekend 48 weken (3 dagen in de week, rest van de tijd vrijquote:Op donderdag 14 april 2005 10:59 schreef leolinedance het volgende:
Iedereen is ook hetzelfde he![]()
Ik ben gelukkig net over de helft van mijn stage. Nog 47,5 dagen to go. And counting....
Elke dag van 8:30 tot 5. En lekker aan 'verslagen' werken. Ik heb gelukkig zo nu en dan wat werkjes van een paar dagen. Op mijn vorige stage was het echt een ramp. Daar heb ik in 5 maanden gedaan wat ik ook in 1 week had kunnen doen....maja als ze niks uit handen willen geven!
![]()
ps: gelukkig wel vroeg vakantie dit jaar...
1 februari - 17 juniquote:Op donderdag 14 april 2005 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ook van 14 februari tot en met 30 juni.
Volgend jaar weer zoiets..
Bijnaquote:Op donderdag 14 april 2005 11:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
1 februari - 17 juni
Ik ben lekker al over de helft, jij niet![]()
ik ook.. 2 hele euro's per uurquote:Op donderdag 14 april 2005 11:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ach ik vind het allemaal wel best hoor, ik krijg betaald om niets te doen
Kan geen koffie meer zien, en het is pas kwart voor 1, moet nog tot 5 uurquote:
hoe ik trouwens ook weleens een periode van de dag door kom:quote:
hier gaat de water en thee snel, de koffie niet zo. Dus hopen dat er veel koffie willenquote:Op donderdag 14 april 2005 12:56 schreef Mr-Z het volgende:
Ik loop af en toe een rondje door de fabriek en groet de mensen enzo.. ff interesant doenAnderd houd ik het ook niet vol om 8 uur lang te zitten.. En koffie halen is inderdaad een goede bezigheid.. Jammer dat we hier zo'n snelle automaten hebben waardoor de koffie zo gehaald is..
En je zit bij een bedrijf die geen geld heeft om een nieuwe toetsenbord voor je aan te schaffen omdat blijkbaar je capslock kapot is ?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:09 schreef Jorikjet het volgende:
IK ZIT OOK OP STAGE EN VIND HET OOK SAAI. GELUKKIG HOEF IK NOG MAAR ANDERHALVE DAG, EN DAN WEER LEKKER NAAR SCHOOL TOE.
frustratie-toetsquote:Op donderdag 14 april 2005 13:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En je zit bij een bedrijf die geen geld heeft om een nieuwe toetsenbord voor je aan te schaffen omdat blijkbaar je capslock kapot is ?![]()
![]()
ohhhhh een tetrinetter op fokquote:Op donderdag 14 april 2005 13:13 schreef hornage het volgende:
mooi is dat, die stagetopics. Ik zit elke dag van 0800 tot 1700 op stage. Fok vermaakt mij zeker, maar toch heb ik dat na een uur ook gezien. Perfecte bezigheid is tetrinet. Echt heerlijk. Kan ik zeker bij iedereen aanraden.
wat is dat?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:13 schreef hornage het volgende:
mooi is dat, die stagetopics. Ik zit elke dag van 0800 tot 1700 op stage. Fok vermaakt mij zeker, maar toch heb ik dat na een uur ook gezien. Perfecte bezigheid is tetrinet. Echt heerlijk. Kan ik zeker bij iedereen aanraden.
wtf ben jij om 15:00 weg? Ik moet nog 3 uur en een kwartierquote:Op donderdag 14 april 2005 13:44 schreef Mr-Z het volgende:
ik kom er net achter dat ik dus de hele dag word nog niet eens geopend heb ennou ja.. nog een uur en een kwartier.. laat maar zitten voor vandaag
2 min nog jah!quote:Op donderdag 14 april 2005 14:58 schreef Mr-Z het volgende:
ahum... hoe laat is het![]()
![]()
![]()
tot ziens mensen en nog veel sterkte!!!!
Voor mij ook en dat zijn echt 2 lange uurtjesquote:
Gaat dat dan zomaarquote:Op donderdag 14 april 2005 15:08 schreef Houniet het volgende:
ik neem mooi een bus eerder.. word gek hier man tering
Hoe doe je dat? 4dagen werkenquote:Op donderdag 14 april 2005 15:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik moet ook nog 2 en een halfuur... maar daarna WEEKEND!!!
jewel hoor.. ze zijn hier redelijk soepelquote:Op donderdag 14 april 2005 15:10 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Gaat dat dan zomaar? je zult toch echt tot 18.00 moeten
![]()
ach ik heb vandaag 1 geluk.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
jewel hoor.. ze zijn hier redelijk soepel![]()
en anders zie je me om 17.30 wel in klaagbak![]()
Goeie prestatie, spannend voetbal maar geen mooie wedstrijdquote:Op donderdag 14 april 2005 15:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ach ik heb vandaag 1 geluk.
Ben helemaal euforisch omdat psv gister een geweldige prestatie geleverd heeft met zeer mooi voetbal. En daarom heb ik vandaag al iets van 10 wedstrijdverslagen gelezen! Mooi is dat!
Kluivert mag vertrekken, hopelijk naar ajaxquote:Op donderdag 14 april 2005 15:18 schreef Houniet het volgende:
ik zit al vanaf 9 uur te fokke.. te erg
Ik loop 6 maanden stage, 4 dagen in de week. heb ik zelf voor gekozen. Kon ook kiezen voor 5 maanden, 5 dagen in de week. Dus vandaarquote:
Aannamens voorin waren matig ja. Combinatiespel (vooral op het middenveld) vond ik super. Snelle korte tikjes. Ze kregen medespelers makkelijk gevonden, en waren naar mening een stuk gevaarlijker dan Lyon. Over 2 wedstijden gezien vond ik de teams gelijkwaardig. Beide waren thuis de betere. Maar gelukkig trok PSV aan het langste eindquote:Op donderdag 14 april 2005 15:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Goeie prestatie, spannend voetbal maar geen mooie wedstrijdheel erg onrustig. Vennegoor/Farfan konden geeneens een bal aannemen
![]()
Hoe wil je dat met vakantie dan doen? zeker eind augustusquote:Op donderdag 14 april 2005 15:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik loop 6 maanden stage, 4 dagen in de week. heb ik zelf voor gekozen. Kon ook kiezen voor 5 maanden, 5 dagen in de week. Dus vandaar(en ik ben al over de helft van mijn stage
)
Kan ik ook, 1x per 2 weken althans... ze werken hier 36 uur per week, als je dan 1 week van 40 uur draait heb je de volgende week recht op 1 dag vrijquote:
nee, ik loop tot begin juli stage (7 juli om precies te zijn) en ik ga 10 juli op vakantie (ITALY HERE I COME!)quote:Op donderdag 14 april 2005 15:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hoe wil je dat met vakantie dan doen? zeker eind augustus?
Rimini toevallig? Dat is zoooooo cool!quote:Op donderdag 14 april 2005 15:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, ik loop tot begin juli stage (7 juli om precies te zijn) en ik ga 10 juli op vakantie (ITALY HERE I COME!)
ik ben meteen na de kerstvakantie begonnen
Dat verklaart het ik ben begonnen 31 Januari moet t/m 01 april, dus ook net over de helftquote:Op donderdag 14 april 2005 15:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, ik loop tot begin juli stage (7 juli om precies te zijn) en ik ga 10 juli op vakantie (ITALY HERE I COME!)
ik ben meteen na de kerstvakantie begonnen
Ambtenaar zekerquote:Op donderdag 14 april 2005 15:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kan ik ook, 1x per 2 weken althans... ze werken hier 36 uur per week, als je dan 1 week van 40 uur draait heb je de volgende week recht op 1 dag vrijdat is wel beter, jammer genoeg heb ik vorige week dat al gedaan dus moet ik deze week weer voluit
ik ben ook al in rimini geweest, dus het staat wel op de planning. maar ik ga eerst naar het lago maggiore, dan naar pisa en dan zie ik t wel.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Rimini toevallig? Dat is zoooooo cool!Ben ik ook geweest, beste vakantie allertijden
![]()
dan ben je toch al klaarquote:Op donderdag 14 april 2005 15:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dat verklaart het ik ben begonnen 31 Januari moet t/m 01 april, dus ook net over de helft
hmm ik zat bij een zandstrand, maar ik zat dan ook met mijn hotel net buiten rimini (rimini viserba ofzo) het is nu alweer 4 jaar geleden en met de hoeveelheden alcohol die ik toen op had, is het niet vreemd dat ik het nu niet meer zo goed weetquote:Op donderdag 14 april 2005 15:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
Rimini heeft een fijn kiezelstrand he??
Rimini heeft veel lekkere mokkels en zeer goede discothekenquote:Op donderdag 14 april 2005 15:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
Rimini heeft een fijn kiezelstrand he??
En het is peperduur, ik ga naar Salou: goedkoper + fijner strandquote:Op donderdag 14 april 2005 15:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Rimini heeft veel lekkere mokkels en zeer goede discotheken
oa:
Baia Imperial
Altromundo (zooo vet!)
Hoi nieuwelingquote:
Nou ik zit zelf op een Helpdesk ICT dus niet echt ambtenaar, maar het is wel een ambtenaren contract ja... vorige stage had ik dat ook al, dat is echt wel beterquote:Op donderdag 14 april 2005 15:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ambtenaar zeker
had ik op mijn vorige stage ook, lekker is dat!
1:06, ik ga er nog 1 roken.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:50 schreef JDude het volgende:
Nog 1:10
Dikke vinger jij blijft tot 6quote:Op donderdag 14 april 2005 16:04 schreef Houniet het volgende:
dikke vinger, ga eerder naar huis toe.. ik zorg dat ik 6 uur thuis ben!
51min volgens de telefoon, en 50min volgens de klokquote:Op donderdag 14 april 2005 16:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog 1:23 uur
nouquote:
Dan moet je uitgaan van de klok !! zeker wetenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:08 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
51min volgens de telefoon, en 50min volgens de klok![]()
hou alsjeblieft op.. heb der echt geen trek inquote:
ik zit op de gewone msnquote:Op donderdag 14 april 2005 16:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen zitten jullie nou ook allemaal op http://webmessenger.msn.com of is dat te goed beveiligd bij jullie ?
nog een uurquote:Op donderdag 14 april 2005 16:16 schreef Jorikjet het volgende:
nog 15 minuten!!
*meldtquote:Op donderdag 14 april 2005 16:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen zitten jullie nou ook allemaal op http://webmessenger.msn.com of is dat te goed beveiligd bij jullie ?
hier hetzelfde, alleen zijn het 4 mensenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb 25 mensen online en niemand is boeiend genoeg om tegen te praten
Bij mij 16. Maar ik ben ook niet aan het chattenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb 25 mensen online en niemand is boeiend genoeg om tegen te praten
We zien elkaar morgenvroeg rond 09.00quote:Op donderdag 14 april 2005 16:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nog 5 minuten..... ik ga beginnen met afsluiten
Aju allemaal...
Tot morgen
ont mornquote:Op donderdag 14 april 2005 16:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nog 5 minuten..... ik ga beginnen met afsluiten
Aju allemaal...
Tot morgen
dan meld ik me ook wel morgen vroeg om 0900quote:Op donderdag 14 april 2005 16:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
We zien elkaar morgenvroeg rond 09.00![]()
te goed beveiligd!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
dat maakt het leven van een stagiaire toch wat dragelijkerquote:Op donderdag 14 april 2005 16:49 schreef Vigile het volgende:
nog 11 minuten!!!! Ik heb vandaag overigens wel een redeljik productieve stage dag gehad, maar normaal gesproken FOK! ik 80% van de tijd.
Leuk dat er zoveel FOK/Lot genoten zjin!
toedeloe hequote:Op donderdag 14 april 2005 16:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik ga ervandoor tot morgen mede-stagairen![]()
Ik zit gewoon lekker op msn.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:52 schreef Vigile het volgende:
[..]
te goed beveiligd!
Maar: www.e-messenger.net Doet het prima!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |