en de eerste paar delen omdat die niet in de OP staan:quote:Ha, we zijn nu bekend met de exacte locatie waar de pitmeet wordt gehouden, die we - overigens zoals organisatoren willen teneinde geen pottenkijkers aan te trekken - geheim houden, maar er is eigenlijk nog een bepaalde hoeveelheid informatie over dat bos dat we niet eerder prijsgaven, zeg maar om de zaak niet extra te dramatiseren. Ik bedoel, waarom denk je dat de prijzen zo laag liggen op die camping? Er komt geen sterveling!: - of althans erg populair is die camping niet...
Het zit nl. zo dat begin jaren 90 een seriemoordenaar is opgepakt hier in de buurt. Een dorp verder zal ik maar zeggen. Dit individu ontvoerde m.n. Vlaamse tienermeisjes, verkrachtte die en benam ze vervolgens van het leven, om, je raadt het al, ze te begraven in het bos alwaar bewuste camping is gesitueerd. Is allemaal na te speuren hoor. Het bos heeft bij de plaatselijke bevolking dus nogal een reputatie opgebouwd. Als je zelfs dieper de locale historie induikt kom je nog meer onrustbarende gebeurtenissen en gegevens tegen. Het gaat zelfs terug tot medio de 17de eeuw, las ik ooit in het heemkundige blaadje. Laat ik nog wat gegevens opzoeken, moment...
Meld je aan!quote:
Ten eerste weet ik niet of die anderhalve post van mij wel genoeg is om 'geldig' te zijn. Er zijn zat anderen die voor gaan. En ten tweede kan ik helaas niet die avond. Op de een of andere manier zijn er altijd Fok! meets op avonden dat ik moet optreden.quote:
jah, duh... die grap kennen we nou wel hoor. en dan weer een week wegblijven zeker!quote:Op woensdag 13 april 2005 13:35 schreef Stali. het volgende:
Ik plaats ook even een tvp, (), want we moeten de deur uit. Tot vanavond!
.
't Lijkt er wel op, aangezien ik op google niks kan vinden... Iemand anders wel succes?quote:
Ik heb heel even snel gezocht en vind ook nietsquote:Op woensdag 13 april 2005 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Lijkt er wel op, aangezien ik op google niks kan vinden... Iemand anders wel succes?
Kom je naar de Afterparty?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb heel even snel gezocht en vind ook niets, vanavond zoek ik nog wel even, als ryan3 dan zelf niet al wat linkjes heeft gepost
. En linkjes posten zal ie, ik geloof hem niet voor die hier staan
.
Hmm wat mij betreft wel... Maar moet het even overleggen met de collega-organisatoren. Jullie moeten je wel ieder apart aanmelden!! Als namelijk een groepje gaat en maar één iemand schrijft zich in, hebben we geen overzicht over hoeveel mensen er nou daadwerkelijk komen ivm inkopen e.d.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:01 schreef Lauwtjuh het volgende:
een vriendin van me bracht me op deze site...ik ben toen mee gaan babbelen maar zij kan zich op een of andere duistere wijze niet registreren...Ik heb best wel een aantal keer meegepraat dus zijn wij beiden welkom op de afterparty?
Keej Thnq! Zal zelf ook even enig overleg plegenquote:Op woensdag 13 april 2005 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm wat mij betreft wel... Maar moet het even overleggen met de collega-organisatoren. Jullie moeten je wel ieder apart aanmelden!! Als namelijk een groepje gaat en maar één iemand schrijft zich in, hebben we geen overzicht over hoeveel mensen er nou daadwerkelijk komen ivm inkopen e.d.
Dit geldt voor iedereen trouwens!!!!! Kom je met een groepje: laat IEDEREEN zich apart inschrijven!
Niet weer hé ?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:53 schreef Stali. het volgende:
We komen zojuist thuis met een paar leuke foto's!
Even sorteren en uploaden.
quote:
Ja leuk he? We zijn na het kopen van de batterijen echt als idioten door het bos achter hun aangerend om deze kiekjes te kunnen maken. Toch een soort scoop.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:57 schreef CartWOman het volgende:
Wat gaaf, Stali!
Heel erg leuk dat ze jullie herkenden aan Ollieen dat jullie nog met de directeur hebben gesproken.
Een mooiere afsluiting kun je toch niet bedenken...![]()
Dat was wel nodig ook. Bij het vennetje zagen we ook schade. Maar ik ben opgelucht dat het bij de Pit 'slechts' de hekken betrof.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:57 schreef Lynx666 het volgende:
Het bord gemaakt, het hek weer overeind. Ze hebben uitgepakt zeg.
Er kwam wel een Indische dame bij staan en die kende het verhaal op Fok! ook, verder was er nog een andere wat blonde dame maar die hebben we niet gesproken.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:05 schreef Nolius het volgende:
Mevrouw van de Vaten nog gezien die wij maandag in de uitzending hadden?
Bij het vennetje zijn we verder niet geweest. K vroeg me toch af hoe die hekken er zo bij konden liggen; lijkt me niet dat de wind zoiets voor elkaar krijgt.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:05 schreef Stali. het volgende:
[..]
Dat was wel nodig ook. Bij het vennetje zagen we ook schade. Maar ik ben opgelucht dat het bij de Pit 'slechts' de hekken betrof.
Het was verder in ieder geval gaaf om dit per toeval mee te maken.
quote:Op woensdag 13 april 2005 18:07 schreef Stali. het volgende:
[..]
Verder hebben we wel een achtervolging gehad door een politieman, de foto plaats ik wat later op de avond. Eerst even wat eten.
Als alles goed gaat welquote:
quote:
quote:
Duitsersquote:Op woensdag 13 april 2005 23:01 schreef veldmuis het volgende:
Op die foto is die vent niet kaal ik denk dat het ryan is met een groene jas, ik geloof iig geen zak van een groengejaste politieagent.
Eehm, iets laten 'verdwijnen' van internet is vrijwel onmogelijk!quote:dat de direkteur van Evides graag wil dat onze topicreeks van Fok! verdwijnt
Is er dan geen mogelijkheid dat dit topic ff verdwijnt, en dan als alles klaar is terug komt voor het nageslachtquote:Op woensdag 13 april 2005 23:21 schreef Stali. het volgende:
He! Stelletje grapjassen, dit was 'The End'.
Ik geloof echt wel in het goede werk van Evides.
Wat ik van vanmiddag beschreef is werkelijk gebeurd, maar niet helemaal onlogisch. De hekken van de Pit hebben omgelegen en ook was er schade bij de ven. Ik kan me voorstellen dat de politie in opdracht van Evides wil weten wie wij zijn of anders er zeker van willen zijn dat wij het bos verlaten hebben. Je wordt natuurlijk niet zomaar direkteur van Evides en wat ik jullie verder nog onthouden heb is dat de direkteur van Evides graag wil dat onze topicreeks van Fok! verdwijnt omdat hij benauwd is voor pottenkijkers (ironisch nietwaar?) en volgens hem hoeft er maar één gek tussen te zitten die zijn project wil stukmaken.
Niet onbegrijpelijk allemaal. Wij hebben iig gepleit waarom onze/ jullie reeks niet moet verdwijnen. Ik zie daar in ieder geval persoonlijk het nut ook niet van in en het project van Evides, de uitleg over het project van dit bedrijf heeft voldoende aandacht gekregen. Morgen gaan we verder met de geplande meeting en onze visie hierop.
Ps. Eerlijk is eerlijk, ik hou niet van open einden maar toen wij vertelden dat wij zelf ook de verdroging in Huijbergen geconstateerd hadden leek het erop alsof de direkteur van niets wist. Dat is wel wat vreemd want hun campagne vertelt toch echt iets anders.
Mailtje naar Yvonne zou kunnen, maar ik ben in ieder geval heel erg tegen, ik neem aan jullie ook. Maar ik hoop dat de PRkant wordt opgepikt door Evides.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:27 schreef menesis het volgende:
[..]
Eehm, iets laten 'verdwijnen' van internet is vrijwel onmogelijk!
Deze reeks MAG niet verdwijnenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:27 schreef menesis het volgende:
[..]
Eehm, iets laten 'verdwijnen' van internet is vrijwel onmogelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |