ja iidd.. vrouwenquote:op woensdag 13 april 2005 11:11 schreef copycat het volgende:
lekkere vriendin van je vriendin...
heb je haar er al eens mee geconfronteerd waarom ze deze leugens loopt op te hangen?
als ze zo kortzichtig is dat ze in blind vertrouwen achter die vriendin van d'r aanloopt, ben jij veel beter af zonder haar lijkt me.quote:op woensdag 13 april 2005 11:10 schreef roscopcoltrane het volgende:
ze gelooft haar vriendin eerder dan mij, omdat ze zegt, dat zei nog nooit gelogen heeft, en haar al een stuk langer kent, dan mij
inderdaad, stel je vriendin daar 's wat vragen overquote:op woensdag 13 april 2005 11:20 schreef magistic het volgende:
vreemd dat ze het nog zo goed kan vinden met die 'vriendin' van haar...aangezien ze zegt dat ze met jou naar bed is geweest.
dna test.quote:op woensdag 13 april 2005 11:14 schreef frenkie het volgende:
laat die vriendin gewoon bewijzen overleggen. sms-jes, mailtjes, of inkomende gesprekken ofzo..
dat laatste zal ze dus niet doen, juist omdat ze haar vriendin gelooft ipv tsquote:op woensdag 13 april 2005 11:24 schreef xenomaniac het volgende:
dna test.
(of probeer i.s.m. je vriendin een leuk valletje op te zetten..)
quote:op woensdag 13 april 2005 11:14 schreef houniet het volgende:
[..]
ja iidd.. vrouwen![]()
ik denk dat die meid jarloers is ofzo... hoe heb jij contact met die vriendin van je vriendin dan? of helemaal niet..
nee, ik heb haar maar 2x gezien. en ik heb geen nummer, geen achternaam helemaal niets van haar. ik weet wel waar ze ongeveer woont. ik weet ook wel, dat mijn vriendin ook wel erg graag die verhalen gelooft. het klopt inderdaad niet helemaal. maar ja, vrouwen kunnen erg smerig zijn, op dat gebied om alles heel uitgebreid en geloofwaardig te liegen. (blijkt wel weer)quote:op woensdag 13 april 2005 11:11 schreef copycat het volgende:
lekkere vriendin van je vriendin...
heb je haar er al eens mee geconfronteerd waarom ze deze leugens loopt op te hangen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |