Je wilt ook in de crew?quote:Op woensdag 13 april 2005 17:06 schreef livEliveD het volgende:
Hodfr![]()
Het wordt niks met die Kastanova imitatie
Je schrijft ook te lang, dat leest niemand. Je scoort pas noots als je kort en bondig grof en beledigend bent, en dan liefst in de richting 'politiek incorrect'. De Fokmods zijn nogal traditioneel (netjes links), dus dat lukt je zo.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:51 schreef livEliveD het volgende:
Heb ik al een note: Volgens vriendin ga ik vreemd... ????
Vanavond ff een schepje erbovenop want die TS moet maar eens op de blaren gaan zitten
Jaquote:Op woensdag 13 april 2005 17:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Je schrijft ook te lang, dat leest niemand. Je scoort pas noots als je kort en bondig grof en beledigend bent, en dan liefst in de richting 'politiek incorrect'. De Fokmods zijn nogal traditioneel (netjes links), dus dat lukt je zo.
Ik ga me niet voor het karretje laten spannen om na 6 of 12 maanden eruit geschopt te worden alsof je niks hebt gedaan. Verder ben ik immuun voor schijnmacht en ik haat het als mensen anders op me gaan reageren vanwege me blauwe kleur.quote:
Zeg, je kan ook reviews gaan schrijven!quote:Op woensdag 13 april 2005 17:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ga me niet voor het karretje laten spannen om na 6 of 12 maanden eruit geschopt te worden alsof je niks hebt gedaan. Verder ben ik immuun voor schijnmacht en ik haat het als mensen anders op me gaan reageren vanwege me blauwe kleur.
Nofi tegen jou heur maar ze moeten met een goede reden komen wil ik modtaken accepteren.
Zo traditioneel ben ik niet hoor. Maar je hebt wel gelijk verder. Notes scoren kun je prima doen door grof en beledigend op een persoon te spelen.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Je schrijft ook te lang, dat leest niemand. Je scoort pas noots als je kort en bondig grof en beledigend bent, en dan liefst in de richting 'politiek incorrect'. De Fokmods zijn nogal traditioneel (netjes links), dus dat lukt je zo.
Zou thuis horen in een subforum een geldige reden voor je zijn?quote:Op woensdag 13 april 2005 17:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ga me niet voor het karretje laten spannen om na 6 of 12 maanden eruit geschopt te worden alsof je niks hebt gedaan. Verder ben ik immuun voor schijnmacht en ik haat het als mensen anders op me gaan reageren vanwege me blauwe kleur.
Nofi tegen jou heur maar ze moeten met een goede reden komen wil ik modtaken accepteren.
Oh god die blonde bimbo moet ook weer eens wat zeggen. Als je nu ook nog wat kon simplistische doos. Je voegt echt totaal niks toe met je 1 hersencel geblaatquote:Op woensdag 13 april 2005 18:15 schreef Alicey het volgende:
Notes scoren kun je prima doen door grof en beledigend op een persoon te spelen.
Hoe bedoel je dit?quote:Op woensdag 13 april 2005 18:23 schreef Alicey het volgende:
Zou thuis horen in een subforum een geldige reden voor je zijn?
Banaanvraag ingediend.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh god die blonde bimbo moet ook weer eens wat zeggen. Als je nu ook nog wat kon simplistische doos. Je voegt echt totaal niks toe met je 1 hersencel geblaat... Peuleaseuh blijf eens van die invoerknop af en ga naar je werk, achter het raam.
Zoiets?Ja ja hij is wat matig
Hoe je er tegen aan kijkt wanneer het een forum betreft waar je veel post, veel affiniteit mee hebt en veel relevante kennis en interesse over bezit.quote:
Mja als ik denk dat ik het beter kan maken d.m.v. het krijgen van meer rechten dan zou ik denk ik wel interesse hebben. Dan heb je het hoofdzakelijk over truth alhoewel dat prima loopt tegenwoordig. Mmmm toch eens over nadenken. Eerst wel ff me ban uitzittenquote:Op woensdag 13 april 2005 18:42 schreef Alicey het volgende:
Hoe je er tegen aan kijkt wanneer het een forum betreft waar je veel post, veel affiniteit mee hebt en veel relevante kennis en interesse over bezit.
Dat laatste valt allemaal reuze mee. Fok gaat zo snel dat zelfs een permanente ban na een paar maandjes er af is.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja als ik denk dat ik het beter kan maken d.m.v. het krijgen van meer rechten dan zou ik denk ik wel interesse hebben. Dan heb je het hoofdzakelijk over truth alhoewel dat prima loopt tegenwoordig. Mmmm toch eens over nadenken. Eerst wel ff me ban uitzitten
Sorry, ik was al weg. Gemiste kans.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:31 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben ook op mijn werk, lupa. Misschien kunnen wij samen even masturberen ?
Ja hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 20:46 schreef Alicey het volgende:
Alles verder wel een beetje gelukt met verhuizen?
Kun je denk ik ook beter doen.. Stressen schijnt erg ongezond te zijn.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:49 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb één kamer volgestouwd met al mijn spullen, en die gebruik ik als 'catalogus' om alles op zijn tijd een plaatsje te geven. 'Hee, ik had nog een olielampje... *rommel*zoek*... en plaatsje geven'.
Maar in hoofdzaak acht ik het noodzakelijk bij te komen van een chaotische en stresstijd, dus dat heeft altijd de prioriteit. Ik doe rustig aan.
Morgen nieuwe kopen.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:53 schreef Alicey het volgende:
Ik heb zojuist de laatste kersenbonbon opgegeten. Wat nu?
En voor mij absoluut onnatuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2005 20:53 schreef Alicey het volgende:
Kun je denk ik ook beter doen.. Stressen schijnt erg ongezond te zijn.
Zulke erge stress-verschijnselen heb ik toch nooit gehad.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:56 schreef ReCreative het volgende:
[..]
En voor mij absoluut onnatuurlijk. Maar idd, dof uiterlijk, dunner haar, ingestorte uitstraling, wallen waar je U tegen zegt... Vreselijk slecht inderdaad
.
Misschien komt je wijsheid wel nu.quote:Maar nu alles weeren
. Behalve dus die ene grijze haar die een niet nader te noemen persoon bij mij heeft geconstateerd
![]()
.
Ja.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dan zit ik tot morgen zonder chocola?
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:56 schreef ReCreative het volgende:
Maar nu alles weeren
. Behalve dus die ene grijze haar die een niet nader te noemen persoon bij mij heeft geconstateerd
![]()
.
De chocoladekoekjes zijn deze week in de aanbieding bij de Edahquote:Op woensdag 13 april 2005 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dan zit ik tot morgen zonder chocola?
Maar dat is ook wachten tot morgen.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:04 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
De chocoladekoekjes zijn deze week in de aanbieding bij de Edah.
Bwoah... één avondje zonder zorgt al voor afkickverschijnselen?quote:
Er zijn altijd wel benzinestations open voor de echte verslaafden aan chocolade, snoep, drop, sigaretten en weet ik veelquote:
Ja, je zou toch zeggen dat er in wereldstad Rotterdam na 21u nog wel kersenbonbons verkrijgbaar zijn?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:06 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Geen Edah (of andere winkel) in de buurt die tot 10 uur open is?
Da's waar ook.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel benzinestations open voor de echte verslaafden aan chocolade, snoep, drop, sigaretten en weet ik veel
Dat is inderdaad een serieus idee.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel benzinestations open voor de echte verslaafden aan chocolade, snoep, drop, sigaretten en weet ik veel
Vast wel, maar niets hier vlak bij in de buurt 24/7 supermarkten.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:08 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja, je zou toch zeggen dat er in wereldstad Rotterdam na 21u nog wel kersenbonbons verkrijgbaar zijn?
Of ik stuur je mijn overheerlijke en knapperige boterbiscuits, rijk gevuld met melkchocolade (quote:
Een dictatuur naar mijn ideen lijkt mij anders ook niet slecht. Ik houd alleen zelf niet zo van staatshoofd zijn, dus zou ik dat al moeten gaan uitbesteden.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben het met FuifDuif eens dat democratie niet het beste systeem is. Het is echter wel het minst slechte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |