En gelukkig wordt die binnenkort ook geschraptquote:Op woensdag 13 april 2005 14:13 schreef Alicey het volgende:
Het enige goede uit Amsterdam wat ik tot nu toe ben tegengekomen is de intercity naar Rotterdam.
Ik hoorde het vandaag ja. Kennelijk levert de HSL te weinig op, dus willen ze binnenkort gaan verplichten om de (veel duurdere) HSL te gebruiken.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
En gelukkig wordt die binnenkort ook geschrapt
Je wilt trollen he?quote:Op woensdag 13 april 2005 14:16 schreef livEliveD het volgende:
Ff jullie mening gevraagd: Volgens vriendin ga ik vreemd... ????
Ik geloof er heilig in dat ie vreemd is gegaan
Eh, waarom dan? Heb alleen de OP gelezen hoor.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:16 schreef livEliveD het volgende:
Niet zozeer. Het speelt een beetje mee. Soms is het ook echt gemeende verbazing hoor. Denk maar eens over de situatie na en check me laatste post in het topic.quote:
Nietquote:Op woensdag 13 april 2005 14:29 schreef Alicey het volgende:
Het is vandaag geloof ik echt "schreeuw een willekeurige stelling, lever geen bewijs, maar dram toch door"-dag.
Kortom, het is weer rude-tijdquote:Op woensdag 13 april 2005 14:29 schreef Alicey het volgende:
Het is vandaag geloof ik echt "schreeuw een willekeurige stelling, lever geen bewijs, maar dram toch door"-dag.
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:29 schreef Alicey het volgende:
Noemen ze mensenkennisquote:Op woensdag 13 april 2005 14:32 schreef Alicey het volgende:
Ik weet het niet livEliveD. Ik vind het een erg voorbarige conclusie.
Bepaalde vergelijkingen zijn niet okquote:
streepjes in de stof?quote:Op woensdag 13 april 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, onze T-shirts zijn gewassen. Die van mij is daar iets beter uit gekomen dan die van jou. Er zitten zeg maar streepjes in van de stof, maar als ik 'm gestreken heb denk ik dat je dat minder ziet.
Ja, van het weefsel. Je hebt wel eens oude T-shirts met afbeeldingen, als je die in de breedte uit elkaar trekt, barst de afbeelding. Dat heeft jouw shirt ook een beetje nu. Denk dat het komt omdat het weefsel van jouw shirt iets minder fijn is dan het mijne. Bij die van mij moet je van héél dichtbij kijken om te kunnen zien hoe het weefsel loopt.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:55 schreef Alicey het volgende:
streepjes in de stof?
Afijn, ik zie het de 23e wel.
Ah, ok dat effect.. Goed, zal na een eerste keer vast wel meevallen.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, van het weefsel. Je hebt wel eens oude T-shirts met afbeeldingen, als je die in de breedte uit elkaar trekt, barst de afbeelding. Dat heeft jouw shirt ook een beetje nu. Denk dat het komt omdat het weefsel van jouw shirt iets minder fijn is dan het mijne. Bij die van mij moet je van héél dichtbij kijken om de kunnen zien hoe het weefsel loopt.
Een klein stukje geloof ik. Rammstein is altijd tof.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:17 schreef livEliveD het volgende:
Iemand al de nieuwe clip van Rammstein gezien?
Die is tof
Het verhaal doet me denken aan de Harm & Miepje Kurk Storyquote:Op woensdag 13 april 2005 14:16 schreef livEliveD het volgende:
Niet boos worden Lupa, da's niet constructief...quote:Op woensdag 13 april 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey... FuifDuif...Speth...
Kijk nou wat ze zeggen...
Ik maak me er zo boos om...
Mijn tekstquote:Op woensdag 13 april 2005 15:41 schreef Alicey het volgende:
da's niet constructief...
Je hebt Voltaire in je signature staan Lupa; denk aan zijn woorden.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey... FuifDuif...Speth...
Kijk nou wat ze zeggen...
Ik maak me er zo boos om...
Ik weet het maar ik heb zo'n medelijden met hun toekomstige kinderen.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:41 schreef Alicey het volgende:
Niet boos worden Lupa, da's niet constructief...
Ze mogen ook wel zèggen wat ze willen, maar ze willen andere mensen in hun vrijheid beperken en ze willen een nieuwe generatie neurotische, gefrustreerde volwassenen kweken.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:46 schreef Reya het volgende:
Je hebt Voltaire in je signature staan Lupa; denk aan zijn woorden.
"Ik ben het met geen woord van u eens, maar ik zal uw recht om het te zeggen tot de dood toe verdedigen"
Speth had geloof ik een verplichte sabbatical in TRU. Druifje relt ook vooral volgens mij.. Ach, we zien wel waar we op uitkomen. Niet teveel opfokken.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:43 schreef livEliveD het volgende:
Speth liep ook altijd in Truth te rellen (hetgeen hij trouwens genadeloos bij op zijn bek ging). Fuifduif opent ook altijd controversiële topics om uit te lokken. Beide nogal kneusjes als je het mij vraagt.
De vraag is of het in de praktijk zo gaat... Om kinderen te krijgen hebben ze een vrouw nodig..quote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze mogen ook wel zèggen wat ze willen, maar ze willen andere mensen in hun vrijheid beperken en ze willen een nieuwe generatie neurotische, gefrustreerde volwassenen kweken.
Het bewijs dat de evolutietheorie er één is van liefde, niet van terrorisme. Of zoiets.quote:
Ik weet ook wel dat je gelijk hebt, maar er zijn zoveel ouders die hun kinderen opschepen met allerlei negatieve gevoelens over hun lichaam en over seks en ik kan me daar enorm kwaad over maken.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:55 schreef Alicey het volgende:
De vraag is of het in de praktijk zo gaat... Om kinderen te krijgen hebben ze een vrouw nodig..
Met de meeste kinderen komt het later wel goed hoor. Je kunt denk ik ook overdrijven.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat je gelijk hebt, maar er zijn zoveel ouders die hun kinderen opschepen met allerlei negatieve gevoelens over hun lichaam en over seks en ik kan me daar enorm kwaad over maken.
In overdrijven ben ik heel goed.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:04 schreef Alicey het volgende:
Met de meeste kinderen komt het later wel goed hoor. Je kunt denk ik ook overdrijven.
Ik ook niet. Ik ben zelf denk ik ook erg conservatief op dat gebied.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In overdrijven ben ik heel goed.Maar ik ken toch maar weinig volwassenen die op een werkelijk ontspannen manier met seks omgaan en die helemaal geen complexen hebben op dat gebied...
Je kent mij toch !quote:Op woensdag 13 april 2005 16:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In overdrijven ben ik heel goed.Maar ik ken toch maar weinig volwassenen die op een werkelijk ontspannen manier met seks omgaan en die helemaal geen complexen hebben op dat gebied...
Het gaat niet om 'vooruitstrevend' of 'conservatief', ik doel meer op het ontspannen kunnen omgaan met de eigen seksualiteit, in staat zijn om tegenover je partner te zeggen wat je wel en niet wilt e.d. Ik heb niet echt de indruk dat jij daarmee problemen hebt...?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:11 schreef Alicey het volgende:
Ik ook niet. Ik ben zelf denk ik ook erg conservatief op dat gebied.
En ik ken mezelf en ik ken mijn vriendje. Maar toch...quote:Op woensdag 13 april 2005 16:16 schreef SingleCoil het volgende:
Je kent mij toch !![]()
maar: ben ik volwassen ?
Misschien een goede reden om daar eens wat aan te gaan doenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:55 schreef Alicey het volgende:
Om kinderen te krijgen hebben ze een vrouw nodig..
Daarmee heb ik inderdaad geen problemen.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het gaat niet om 'vooruitstrevend' of 'conservatief', ik doel meer op het ontspannen kunnen omgaan met de eigen seksualiteit, in staat zijn om tegenover je partner te zeggen wat je wel en niet wilt e.d. Ik heb niet echt de indruk dat jij daarmee problemen hebt...?
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:24 schreef Alicey het volgende:
Daarmee heb ik inderdaad geen problemen.
Wil je nu dat ik met Druifje kindjes ga maken?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:22 schreef Doffy het volgende:
[..]
Misschien een goede reden om daar eens wat aan te gaan doen![]()
Masturbeerse!quote:Op woensdag 13 april 2005 16:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga naar mijn werk. Misschien dat er daar nog iemand zin heeft om samen te masturberen.
quote:
Grrrr. Dat wordt dus schnitzel in plaats van verse worst.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga naar mijn werk. Misschien dat er daar nog iemand zin heeft om samen te masturberen.
Dan masturbeer je dat sausje er toch even bij?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:37 schreef gr8w8 het volgende:
Ik heb wel bloemkool maar geen sausje trouwens. Gelukkig maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |